Stránka 3 z 93

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 12:49:08
od Nosorožec
jojo, myslel jsem řezat mírně šikmo - jednak by to skákalo míň (sjezd z hupu by byl pozvolnější) a jednak by každé skákalo jindy
jonáš píše:
Nosorožec píše: Mimochodem, kdyby se CB neřezal kolmo na směr jízdy, možná by to pak tolik neskákalo...
No skákalo by to taky, ale každym kolem jindy /pokud teda máte na mysli to řezat šikmo, nějak to jít musí/ a asi by to tedy stabilitu vozidel ovlivňovalo ještě hůř. Dělaj to tak někde?

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 13:31:05
od Bobek
Takže pokud to volně přeložím, počet drnců by byl 2x takový. Tomu říkám zlepšovák! :D

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 13:32:04
od jonáš
Tak to bych nechtěl jezdit s Renaultem :? a možná ani s jinym autem. Tuhle zkušební dráhu maj v Boleslavi, vystřídaný rigoly pro pravý a levý kolo .. jedna z nejdrsnějších zkoušek stability a tlumení podvozku. Ovšem nedělá se ve 140 km/h 8-)

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 16:48:09
od Lenny
Nosorožec píše:... ano, tehdy dostupnou v ČSSR. V té době u nás CB technologie evidentně nebyla zvládnutá. Navíc jsem slyšel historky o tom, jak se honily termíny, aby se stihlo otevření na výročí VŘSR nebo něčeho takového, přičemž se pokládal CB na zmrzlý povrch (nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem to od lidí, kteří tam tehdy pracovali).
Taky jsem o tom slyšel, ale šlo prý o jeden úsek.

V 60. letech se běžně kladli CB vozovky ve velké míře namátkou původní I/2, I/35, I/55, I/48, I/58 atd. Takže zkušeností měli dost.
Extra lahůdkou je úsek Holubice-Vyškov, otevřený r. 1992!!

Podle mě měli soudruzi raději zůstat u AB a nepouštět se do věcí, na které neměli. Následky si bohužel neseme dodnes a můžeme jen tiše závidět Slovákům a Maďarům...

Mimochodem, kdyby se CB neřezal kolmo na směr jízdy, možná by to pak tolik neskákalo...
Např. na D1 v km 84 povrch byl už v roce 1984 opravován, a tam bylo AB.

Holubice - Vyškov stojí za starou belu, ale roky otevírání jsou 1988, 1991 a 1992.

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 17:08:08
od Veronss
s rozsirenim D1 v okoli Brna se pocita vlastne s celkovou rekonstrukci az po Holubice.. a co teda vlastne s usekem od Holubic az po Vyskov? je planovana nejaka rekonstrukce.. nebo budeme dal mlatit zubama a jezdit po schodach a dirach, nez se to tam rozpadne uplne.. _??_ :(

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 17:28:53
od Lenny
Zatím ticho po pěšině ohledně úseku Holubice - Vyškov. Stálo by za úvahu zvážit možnost rozšíření i tohoto úseku na šestipruh.

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 18:33:00
od JirkaS
Lenny píše:
Nosorožec píše:... ano, tehdy dostupnou v ČSSR. V té době u nás CB technologie evidentně nebyla zvládnutá. Navíc jsem slyšel historky o tom, jak se honily termíny, aby se stihlo otevření na výročí VŘSR nebo něčeho takového, přičemž se pokládal CB na zmrzlý povrch (nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem to od lidí, kteří tam tehdy pracovali).
Taky jsem o tom slyšel, ale šlo prý o jeden úsek.
Myslím, že to byl úsek Humpolec - Jihlava, otevíraný jako poslední při zprovoznění dálnice. Tam se termíny honily a kvalita byla tak mizerná, že se kritizovala i v tehdejším tisku.

Re: Opravy D1

Napsal: 29.4.2010 19:31:34
od Martin z Ostravy
Lenny píše:Zatím ticho po pěšině ohledně úseku Holubice - Vyškov. Stálo by za úvahu zvážit možnost rozšíření i tohoto úseku na šestipruh.
Tak bylo by to logické, vzhledem k tomu, že se tam potom odděluje-připojuje R46 a úsek je už teď dost vytížen.

Re: Opravy D1

Napsal: 1.5.2010 10:33:28
od andy
Most čeká oprava, přinese uzavírky na dálnici

Velké Meziříčí – Šoféry i nadále čekají na velkomeziříčském úseku dálnice D1 dopravní omezení. Stávající uzavírka levého jízdního pruhu této rychlostní komunikace v přibližně 146. kilometru ve směru na Brno nebude totiž v nejbližších měsících poslední...

Re: Opravy D1

Napsal: 1.5.2010 20:29:39
od Lenny
V pátek, na pravém mostě, prováděli dodatečné rozšíření do SDP cca o 0,5 m, aby mohli být pří uzavírce levého mostu vedeny 2+2 pruhy.
Loni se opravoval pravý most.

Re: Opravy D1

Napsal: 15.5.2010 11:22:44
od Lenny
v km 164-6 vlevo v pátek k vidění provádění nějakého průzkumu

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 19:44:05
od Lenny
Probíhá oprava levého mostu D1-181 v km 146,711 v MÚK Velké Meziříčí-východ. Loni probíhala oprava právého mostu. Před 2 týdny proběhlo dobetonování cca 0,5 m širokého pruhu u SDP, který umožnil dnešní vedení ve 2+2 pruzích

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 20:51:44
od Martin z Ostravy
Je nějak zmapovaná kvalita povrchu na D1?
Tedy zda je nějak odstupňovaný pokles kvality na jednotlivých úsecích a je toto zaneseno do mapy či do nějaké kilometrického seznamu?

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:12:28
od Diaľničiar
Takže v jednom 1/2 profilu jsou 4 pruhy ?

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:22:48
od Lenny
Diaľničiar píše:Takže v jednom 1/2 profilu jsou 4 pruhy ?
Ano, na jedné polovině jsou vedeny 4 pruhy. V tomto konkrétním místě je to umožněno díky tomu, že je zde dálnice rozšířena o odbočovací pruh. I loni zde byly vedeny 4 pruhy na levé polovině.
Martin z Ostravy píše:Je nějak zmapovaná kvalita povrchu na D1?
Tedy zda je nějak odstupňovaný pokles kvality na jednotlivých úsecích a je toto zaneseno do mapy či do nějaké kilometrického seznamu?
Je to možné, ale nic takového jsem neviděl ještě.

Připravuji fotogalerii z km 134-7 a 146,17 - 147,12.

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:24:03
od Diaľničiar
Ty žluté čáry jsou nalepené, že ?
A jaká je tam povolená rychlost ?

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:30:26
od Lenny
Použité žluté čáry jsou obvyklé, mám za to, že nalepovací.

Rychlost 80 km/h u přejezdů SDP snížena na 60 km/h.

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:37:50
od Diaľničiar
A ještě poslední otázečka k té fotce: u vás neplatí vzdálenostní omezení pro reklamu ?

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:47:07
od Lenny
Nevím, nikdy jsem se o to nezajímal, jaká jsou minimální vzdálenosti pro reklamu.

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 21:54:30
od multi
K těm reklamám: Údajně nějaká minimální vzdálenost existuje, ale byla zavedena až x let po revoluci, stávající reklamy mají buď smlouvy z doby před zavedením vzdálenosti na dobu neomezenou a nebo jsou tam načerno. Tolik moje informace, snad mě někdo v případně špatných informací opraví. :arrow:

Re: Opravy D1

Napsal: 17.5.2010 22:53:19
od adamos
Diaľničiar píše:Ty žluté čáry jsou nalepené, že ?
Ano, v sobotu jsem je cestou do Brna viděl, jak je nalepují. Běžná praxe při dálničních uzavírkách.

Re: Opravy D1

Napsal: 18.5.2010 7:08:31
od Bobek
Hlavně ten billboard stojí až u toho parkoviště. Vizte Streetview.

Re: Opravy D1

Napsal: 18.5.2010 12:06:32
od adamos
Při nedělním popojíždění v koloně jsem si všiml vykolíkovaného prostoru napravo (severně) od D1 ve směru na Prahu. Byly tak asi metr od krajnice v trávě, klasické dřevěné kolíky s červeným vrškem, v délce několika km. Za boha si nemůžu vzpomenout, v kterym lesním klesání mezi 49. a 29. km to bylo, ale vypadalo to jako příprava na rozšíření. Chystá se zde snad první ze série plánovaných rekonstrukcí D1?

Re: Opravy D1

Napsal: 18.5.2010 14:04:03
od Lenny
Taky jsem si něčeho všimnul. Bylo to snad 47 tuším. V tomto úseku je přípravována rekonstrukce v km 42-49

Re: Opravy D1

Napsal: 18.5.2010 19:01:12
od Lenny
Tak slibované fotky z obou uzavírek jsou zde http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/1 ... index.html
Díky mapmanovi za zpracování