0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné (příprava staveb)
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Měla by být preferována spíše dostavba komplet D3 před R4 a nějaké ty úpravy na I/3. Ad mosty na 0308/C a 0309/II, minimálně jeden bude muset jít dolů, i kdyby byla výjimka z normy, protože v místě současného je vyprojektována odpočívka...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Na 0308/C nemá jít žádný most dolů, pouze se budou rekontruovat. Na 0309/II je stále uvažováno s tím, že některé mosty na hlavní trase musejí jít dolů a postavit se znova, odůvodňováno je to tím, že staré jasou na v kategorii D26,5/120 a nové musejí být na D27,5/120 (se směrodatnou rychlostí 130 km/h). Na tom se asi všichni shodnem, že je to kravina.martini píše:Ad mosty na 0308/C a 0309/II, minimálně jeden bude muset jít dolů, i kdyby byla výjimka z normy, protože v místě současného je vyprojektována odpočívka...
Jinak ten jeden most pro polní cestu u Chotýčan má jít dolů z toho důvodu, že se zde bude nivelita D3 snižovat o 3 metry, aby se vyhovělo podmínce novější normy, že vypouklý oblouk může mít poloměr minimálně 15.000 m. A navíc v tomto místě bude oboustranná odpočívka, takže zbouraný most se postaví o nějakých 150 metrů jižněji
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
ad zdkristufek: jedině připravovat D3, mimoúrovně na I/3 lze připravovat nezávisle, R4 neřeší problém dopravy na Rakousko.
ad mosty 309/II: šlo by asi o tři, nejmarkantnější to je u mostu přes II/146 v MÚK Lhotice - postaven byl v celé šíři (dnes je na 1/2 odstavná plocha). Změna normy - šířka, směrodatná rychlost, vypuklé oblouky - shodneme se . Stejně jako byly připraveny opěry u železničního mostu pro druhou kolej mezi Ševětínem a Vitínem - mezitím trať půjde jinudy a tunelem .
Daleko více nás tíží krátký úsek Borek - Úsilné, řešící provizorní ukončení a průtah Borkem, Nemanicemi !
ad mosty 309/II: šlo by asi o tři, nejmarkantnější to je u mostu přes II/146 v MÚK Lhotice - postaven byl v celé šíři (dnes je na 1/2 odstavná plocha). Změna normy - šířka, směrodatná rychlost, vypuklé oblouky - shodneme se . Stejně jako byly připraveny opěry u železničního mostu pro druhou kolej mezi Ševětínem a Vitínem - mezitím trať půjde jinudy a tunelem .
Daleko více nás tíží krátký úsek Borek - Úsilné, řešící provizorní ukončení a průtah Borkem, Nemanicemi !
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 28.1.2010 19:03:31
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
tak jestli se toto uskutecni tak to je skandal nejvetsi, at se panove podivaji jak se rozsirila B7 obchvat Wolkersdorfu na A5, taky to zvladly a krom jednoho nemusel zadny most dolu (a ten jeden musel jit dolu proto ze se zmenil smer cele dalnice (z puvodniho planu)... ja doufam ze Barta se podiva na to jak se na Slovensku upravily ceskoslovenske normy (z ohledu na financovani) a zrusi zbytecnou 27,5 a vrati je na 26,5... a na Rce na 22,5 - 24,5 protoze vsechno ostatni je zbytecny luxus na kterym skutecne nemame penize...
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Tyhle useky polovicniho profilu bych taky kvuli penezum nejradsi videl dodelany v D 26,5 stejne jako je kravina predelavat castecne pripravenou krizovatku D3/I34 ... ale jinak nevidim duvod, proc nove neprojektovat D v sirce 27,5, preci jenom doba pokrocila a mimo jiny umoznuje 2+2 po jedny strane.
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
D 27,5 na nových dálnicích s velkým zatížením dává smysl právě kvůli možnosti vést 2+2 na jedné polovině, ale předělávat takto celou D3 0309/I a II, resp. 0308/C je skutečně nesmysl a snad se podaří dořešit to směrem k nějaké výjimce minimálně pod těmi mosty. Jeden však dolů bude muset jít a to kvůli umístění odpočívky CHotýčany, kdy jí tam někdo (otázka zda záměrně?) vyprojektoval tak, že připojovací/odbočovací pruhy se tam nevlezou a most bude muset dolů
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Na stavby 0309/I a 0309/II byly 15. 4. 2011 zamítnuty odvolání a potvrzeny územní rozhodnutí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
tak ještě stavební povolení, výkup pozemků a můžou začít )
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Zapomněl jsi na to hlavní - ještě finance a můžou začít
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
něco z EU fondů, něco z SFDI, něco by mohl přihodit kraj a Bárta už taky problémy dělat nebude
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
a on Barta delal nejake problemy? pokud jde o tento usek?
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
konkrétně ne, ale pořád strašil a strašil, co všechno zastaví atd.
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
ale pokud nebudou penizky, tak to stejne nedopadne...a druha vec je, bude se pred touto stavbou nebo behem stavby pokracovat dal "pod" budejice??? kdyby ne, tak to bude peknej masakr...
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Vykup pozemku snad nebude problem, protoze predpokladam, ze pozemky pro hlavni trasu jsou v majetku ŘSD - teda tam, kde je to pulprofil. Teda alespon v katastru Veseli n.l. to tak doopravdy je
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Jsem jediný, kdo si myslí, že to je ten nejméně potřebný úsek z celé trasy D3/R3?
Vždyť je to půlprofil vedený mimo obce. Zčásti 2+1, zbytek široké a přehledné 1+1. To je asi také důvod, proč je příprava nejdále. Ale dle mého názoru by bylo účelnější vložit peníze a úsilí do jiných úseků.
Vždyť je to půlprofil vedený mimo obce. Zčásti 2+1, zbytek široké a přehledné 1+1. To je asi také důvod, proč je příprava nejdále. Ale dle mého názoru by bylo účelnější vložit peníze a úsilí do jiných úseků.
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Jsem stejneho nazoru jako dd. Jako nejkritictejsi vidim aglomeraci Tabor-Vesli a pak CB. Za dva roky snad uz zbudou jen CB.Na jih od CB to uz celkem ujde, a Stredoceska cast, no ...
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
az se uvede do provozu usek Tabor-Veseli, tam myslim, ze na I/3 to nebude nic moc...hlavne ty budejky, ale i kolem Olbramovic to zacne byt problem...
uz ted se takrka vyplati jet napr. JHradec-Pha pres Tabor, a az bude v provozu Veseli-Ta, tak velka cast dopravy prejde sem, pac D1 neni zrovna spolehliva varianta. a z R4/I4 taky mozna neco prejede /zalezi jak se tam bude stavet/
uz ted se takrka vyplati jet napr. JHradec-Pha pres Tabor, a az bude v provozu Veseli-Ta, tak velka cast dopravy prejde sem, pac D1 neni zrovna spolehliva varianta. a z R4/I4 taky mozna neco prejede /zalezi jak se tam bude stavet/
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Tak ja osobne si myslim, ze cesta JH-Tabor-Pha je po v pohode...teda az se dostavi D3 kolem Sobeslavi atd., tak to bude naprosto v klidu...Myslim, ze jedinym problemem je to, ze pokud se vam nepodari predjet kamion pred Meznem, tak pak uz je to az do Jirovic dost problem... Jinak je ta cesta docela v klidu...Kdyby se podarilo vyresit obchvat CB, tak bude cela cesta v uspokojivem stavu...Dal za CB to uz neznam moc dobre..Jinak si nemyslim, ze by byla D3 nejaka bolava pata ceste silnicni a dalnicni site...
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Ve schváleném rozpočtu na rok 2012 jsou ale i některé pozitivní změny, například 1,7 miliardy korun na zahájení modernizace dálnice D1 mezi Mirošovicemi a Kývalkou. To je o čtvrt miliardy víc, než se původně plánovalo. Bude možné také začít například se stavbami na D3 Borek - Úsilné a D1 Přerov -Lipník.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vlada-nasypal ... oprava_spi
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vlada-nasypal ... oprava_spi
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
pokud ve schváleném rozpočtu SFDI 2012 je skutečně něco na D3 309/III bude to jen dobře. Ten úsek je tak krátký, že už měl být dávno hotový (přitom řeší průtah Borkem a Nemanicemi). Ovšem zároveň to také asi znamená, že na 310/I a 310/II nebude nic Aspoň podle návrhu připraveného na 37mld. to tak bylo.
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Zná někdo situaci kolem MÚK Úsilné? Podle posledních informací měly postavené rampy a most přes I/34 přijít zbourat aby na místě mohly vyrůst nové a hezčí
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
je tomu skutečně tak. Ony ty rampy z poloviny 90let by stejně už nyní nevyhověly Takže se měnila DÚR (tenkrát i ve vazbě na záměr pustit na pole SV od MÚK bohatého investora) a nyní je tam velký šišatý rondel nahoře - dva mosty přes D3.
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
Jsou-li mé informace aktuální, tak situace je stále taková, že budou nové mosty i rampy ... jasně že hezčejšíadamos píše:Zná někdo situaci kolem MÚK Úsilné? Podle posledních informací měly postavené rampy a most přes I/34 přijít zbourat aby na místě mohly vyrůst nové a hezčí
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
To mi nějak hlava nebere v čem byl ten most shledán nevyhovující