0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

chemer píše:Neměl jsem namysli houpáky, ale prostě kvalitu asfaltu. Na zbytku nového úseku je hladký a člověk neví že jede, ale na Koberném auto jemně vibruje a drncá.
Also.... rozumím. To nemohu posoudit, auto má pneumatické zavěšení + příkladné odhlučnění interiéru, takže těchto věcí jsem víceméně ušetřen...

Spíš mě tak napadlo, zda to nemá souvislost s jiným typem asfaltu, který je odolnější proti vzniku námrazy na mostních konstrukcích? Neví někdo povolanější, jestli tomu tak skutečně je?
chemer
Příspěvky: 275
Registrován: 19.9.2011 10:45:08

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od chemer »

Dnes jsem se na to soustředil a je to tak na všech dlouhých mostech, takže to bude opravdu asi jen jiný typ asfaltu. Je fakt, že je o něco světlejší než zbytek dálnice.
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od -xdas- »

Přijde mi, že je asfalt docela "flekatý". Je tu někdo další, kdo si toho všiml?
chemer
Příspěvky: 275
Registrován: 19.9.2011 10:45:08

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od chemer »

Setkal jsem se už s názory, že dálnice vypadá příšerně, kvůli tomu jak je asfalt flekatý. :-)
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od -xdas- »

Ja jsem se s tim to nazorem jeste nesetkal. :-D na jizdni vlastnosti to vliv nema, jen vizualne to vypada zvlastne.

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Hanes
Příspěvky: 1053
Registrován: 25.2.2014 11:34:01
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Kontaktovat uživatele:

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Hanes »

I kdyby ten asfalt byl flekatý a měl tolik barev jako Windows, tak by mi to bylo jedno, pokud by to bylo bez hrbů a jiných na našic silnicích "samozřejmých" vylepšení, které se díky kvalitně odvedené práci vyskytují bohužel docela často. Raději flekaté a rovné než jednobarevný offroad polygon.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
bumbik
Příspěvky: 7956
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od bumbik »

Hanes píše:I kdyby ten asfalt byl flekatý a měl tolik barev jako Windows, tak by mi to bylo jedno, pokud by to bylo bez hrbů a jiných na našic silnicích "samozřejmých" vylepšení, které se díky kvalitně odvedené práci vyskytují bohužel docela často. Raději flekaté a rovné než jednobarevný offroad polygon.
přesně moje slova ... a těch offroad polygonů máme bohužel zatím stále tolik :cry:
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
vondr
Příspěvky: 2917
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od vondr »

Opravu "děravého" mostu zaplatí stavbaři, oprava potrvá týdny

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... rva-tydny/
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od kasme »

Částečná uzavírka dálnice D3, pravého pásu v km 86,650 – 88,030 z důvodu výměny asfaltového souvrství na mostě přes rybník Koberný se prodlužuje do 31. 10. 2014.

Na mostě přes rybník Koberný (SO 7-210) bude nutné realizovat nový drenážní systém vozovkového souvrství. Prodloužení doby trvání uzavírky bylo odsouhlaseno majetkovým správcem dálnice D3, tj. ŘSD ČR.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

Tak dnes (snad poprvé) průjezd úsekem za pořádného deště. Nemohu se zbavit dojmu, že mezi exitem 84 a 79 (Plána - Měšice) ve směru na Prahu se tvoří koleje v pomalém pruhu!!! Dále pak v rychlém pruhu v levotočivé zatáčce se vodě "nechce přetéct" přes vrstvu latexu krajnice u svodidel...

Inu, bylo vidět, slabý provoz a jel jsem dvoutunovým autem s prakticky novým obutím... Ale ostatních pár jedinců (vybavuju si nějaký golf a felicii) znatelně zatancoval a znervoznělo, a to do toho vjeli odhadem 110-120 km/h.

Na tehle úsek dálnice jsem se těšil a to velmi, týdně mi šetří skoro hodinu života... Ale začínám mít pocit, že stavbaři někde snad překopali indiánské pohřebiště či něco podobného ;-) protože tuhle trať stíhá jedna morová rána za druhou. Pat u situace ohledně Motocentra, most Koberný, povrch dálnice kompletně. Když tomu přidám chaos okolo trasování na obchvatu ČB a totální tmu ohledně středočeských úseků, je to mazec.
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od -xdas- »

Neda mi to, ale co je rychly a pomaly pruh?

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

-xdas- píše:Neda mi to, ale co je rychly a pomaly pruh?

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2


???? Co je na tom nejasného? Je mi sice jasný, že stavební předpisy a normy tyto pojmy neznají, ale pro ty méně chápavější: pomalým pruhem rozumím pravý jízdní pruh ve smyslu Zákon o provozu na pozemních komunikacích č.361/2000 Sb. A překvapivě rychlým pruhem rozumím levý jízdní pruh dle stejného zákona.

Spokojen? Další moudrý dotaz?
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od kasme »

MD ČR píše:1. částečná uzavírka dálnice D3, pravého pásu v km 97,450 – 100,025
v termínu od 13. 10. 2014 do 16. 10. 2014
z důvodu úpravy podélných nerovností před MDZ stavby D3 0308A, SO 8-205 (etapa 1).

2. částečná uzavírka dálnice D3, levého pásu v km 100,300 – 97,765
v termínu od 16. 10. 2014 do 18. 10. 2014
z důvodu úpravy podélných nerovností před MDZ stavby D3 0308A, SO 8-205 (etapa 2).

Vedení dopravy:
1. Doprava ve směru České Budějovice bude v km 97,450 svedena do jednoho, pravého jízdního pruhu a přes přejezd středního dělícího pásu v km 97,765 – 97,885 bude převedena do protisměrného pásu. Zde bude pokračovat v režimu 1+1 až k přejezdu středního dělícího pásu v km 99,890 – 100,025, přes který bude převedena zpět a dále již bude pokračovat bez omezení.

Doprava ve směru Praha bude v km 100,300 svedena do jednoho, pravého jízdního pruhu a v režimu 1+1 bude pokračovat až na konec uzavírky v km 97,765, odkud již bude vedena bez omezení.

2. Doprava ve směru České Budějovice bude v km 97,450 svedena do jednoho, pravého jízdního pruhu a v režimu 1+1 bude pokračovat až na konec uzavírky v km 100,025, odkud již bude vedena bez omezení.

Doprava ve směru Praha bude v km 100,300 svedena do jednoho, pravého jízdního pruhu a přes přejezd středního dělícího pásu v km 100,025 – 99,890 bude převedena do protisměrného pásu. Zde bude pokračovat v režimu 1+1 až k přejezdu středního dělícího pásu v km 97,885 – 97,765, přes který bude převedena zpět a dále již bude pokračovat bez omezení.

Sjezd a nájezd na MÚK Dráchov (EXIT 100) bude umožněn v obou etapách ve všech směrech.
Nejvyšší dovolená rychlost v místě uzavírky bude omezena na 80 km/h, v místech přejezdů středního dělícího pásu až na 60 km/h.
chemer
Příspěvky: 275
Registrován: 19.9.2011 10:45:08

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od chemer »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Adam108
Příspěvky: 199
Registrován: 10.7.2014 17:07:55
Bydliště: Praha

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Adam108 »

To jsou tam ty vlečky opravdu tak využívané že je toto všechno nutné? :)
(Teda doufám že se bavíme o tomto.)
chemer
Příspěvky: 275
Registrován: 19.9.2011 10:45:08

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od chemer »

Ano je to Planá.
První 2 koleje blíže k dálnici se zdají být nevyužívané, ale ta třetí, nejdále od dálnice vypadala že je stále využívána. Vozí se tudy uhlí do teplárny.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

chemer píše:Ano je to Planá.
První 2 koleje blíže k dálnici se zdají být nevyužívané, ale ta třetí, nejdále od dálnice vypadala že je stále využívána. Vozí se tudy uhlí do teplárny.

... což ovšem v následujících pěti letech přestane platit, a to díky novým emisním limitům dle Zákona o ochraně ovzduší. Takže následně šlus.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od JirkaS »

Michal R píše:... což ovšem v následujících pěti letech přestane platit, a to díky novým emisním limitům dle Zákona o ochraně ovzduší. Takže následně šlus.
O tom silně pochybuji, zvlášť při "stabilitě" dodávek ruského plynu.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

JirkaS píše:
Michal R píše:... což ovšem v následujících pěti letech přestane platit, a to díky novým emisním limitům dle Zákona o ochraně ovzduší. Takže následně šlus.
O tom silně pochybuji, zvlášť při "stabilitě" dodávek ruského plynu.
Primárně je problém spalování uhlí a ten je řešen více uvedeným zákonem. Nic to neříká o ruském plynu a díky lokálnímu ukazování svalů na východní Ukrajině nidko nebude měnit zákon, který je transkripcí evropské legislativy....

Česká republika má schopnost dopravit zemní plyn severomořský, stejně tak i z terminálů ze středomoří. Nově se též buduje plynovod Morava a přopojení na LNG terminál ve Svinoústí.

Last but not least, nevím, kde čerpáte info o stabilitě ruských dodávek, ale pokud si odfiltrujete balast masmedií, tak hlavním problémem dodávek ruského plynu (už od doby plynové krize za éry Topolánka zkraje roku 2009) je rozkrádání ruského exportního plynu na Ukrajině.....
jozka
Příspěvky: 2779
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od jozka »

ad ... což ovšem v následujících pěti letech přestane platit, a to díky novým emisním limitům dle Zákona o ochraně ovzduší. Takže následně šlus.

To asi tezko, naopak se pro nektere mensi zdroje premysli o vystavbe novych uhelnych kotlu. Ostatne pokud Nemci dotahnou svou zelenou a Fukusimskou hysterii do konce, tak jim nezbyde nic nez navrat... k uhli.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od JirkaS »

Michal R píše: Last but not least, nevím, kde čerpáte info o stabilitě ruských dodávek, ale pokud si odfiltrujete balast masmedií, tak hlavním problémem dodávek ruského plynu (už od doby plynové krize za éry Topolánka zkraje roku 2009) je rozkrádání ruského exportního plynu na Ukrajině.....
Kteréžto "rozkrádání" je ovšem způsobeno ruským zavíráním kohoutů a manipulací s cenou podle toho, jak se který režim na Ukrajině Putinovi líbí. Navíc je zcela nesmyslné na Rusy spoléhat ve chvíli, kdy podepsali smlouvu s Čínou. Plynovod ještě nestojí, ale to je jen otázkou pár let. Pak budou moct vydírat celou Evropu, teď by se jim po zavření kohoutů zhroutil rozpočet.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

jozka píše:ad ... což ovšem v následujících pěti letech přestane platit, a to díky novým emisním limitům dle Zákona o ochraně ovzduší. Takže následně šlus.

To asi tezko, naopak se pro nektere mensi zdroje premysli o vystavbe novych uhelnych kotlu. Ostatne pokud Nemci dotahnou svou zelenou a Fukusimskou hysterii do konce, tak jim nezbyde nic nez navrat... k uhli.
Jenom aby nedošlo k mýlce. Obnova uhlených kotlů se samozřejmě plánuje, ale pouze tzv. systémových zdrojů a velkých teplárenských zdrojů. U těch totiž ekonomicky vyjde instalace technologií (odsíření, DeNOx, prach) - ty jsou totiž velmi drahé a proto je jejich nasazení možné pouze u velkých zdrojů.

Jinak pro malé a střední zdroje (cca do 30 MW) spalující v současnosti uhlí není za rok 2023 jiné cesty než: zemní plyn, biomasa a nebo decentralizace na lokální zdroje.

Pokud vás k tomu zajímá více info, klidně se ozvěte SZ.
Michal R
Příspěvky: 1473
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od Michal R »

JirkaS píše:
Michal R píše: Last but not least, nevím, kde čerpáte info o stabilitě ruských dodávek, ale pokud si odfiltrujete balast masmedií, tak hlavním problémem dodávek ruského plynu (už od doby plynové krize za éry Topolánka zkraje roku 2009) je rozkrádání ruského exportního plynu na Ukrajině.....
Kteréžto "rozkrádání" je ovšem způsobeno ruským zavíráním kohoutů a manipulací s cenou podle toho, jak se který režim na Ukrajině Putinovi líbí. Navíc je zcela nesmyslné na Rusy spoléhat ve chvíli, kdy podepsali smlouvu s Čínou. Plynovod ještě nestojí, ale to je jen otázkou pár let. Pak budou moct vydírat celou Evropu, teď by se jim po zavření kohoutů zhroutil rozpočet.
Ne. Plynovod do Číny (alespoň ten, jehož výstavba se letos podepsala) je na kapacitu 30 mld. kubíků za rok. Což je ovšem pouze třetina kapacity tuzemského tranzitního plynovodu N4G. Navíc do Číny poproudí plyn z východosibiřských nalezišť, do Evropy naopak hlavně z těžebních polí Jamal. Takže switch nehrozí. Vydírání Evropy možná ano, ale ne plynem.

Jinak pámátná plynová krize z ledna 2009 neměla s vůlí Kremlu stran politiky na Ukrajině moc společného. Je známo, že jak Juščenko, tak Janukovič, tak zejména "plynová princezna" Tymošenko se podíleli na rozkrádání zemního plynu. Následně Rus se s ničím moc nemaže, takže významně omezil dodávky přes Ukrajinu. V té tobě ovšem jak NordStream, tak polský Jamal běželi na 100% dodávek. Problém byl v tom, že trubka N4G je zcela jednoznačně ta největší, a v té době pro země SVK, HU a celý Balkán bez alternativy.

Ad cena plynu. V tomto též nemáte přesné info - cenu Rusové nezvýšili, to si udělali Ukrajinci sami. Dopředu věděli, že podpisem Asociační dohody s EU přijdou o členství v ruské bezcelní unii. A co se v našich médiích pojmenovává jako zdražení plynz, je ve skutečnosti převedení na celní poplatky stejné, jako má například Slovensko.... Mimochodem, stále je cena pro Ukrajinu nižší, než pro jakýkoliv stát v EU!!!!

Opět, pokud máte zájem o více info, je možno skrze SZ.

P.S. Jinak nejsem milec plukovníka KGB Putina, to ani omylem. Ale kolem plynu je mezi lidem spousty mýtů.....
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od prof2 »

Michal R píše:Ale kolem plynu je mezi lidem spousty mýtů.....
Holt jsou i tací, co "informacím" zveřejňovaným presstitutkami věří.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 0307 a 0308AB Tábor – Veselí n.L.

Příspěvek od dvs »

No tak tam udělali pořádné chráněné přejezdy, přes které se bude moci i 50km/h, když tam bude svítit bílé světlo. :)

Ad plynový flame: Možná po té vlečce budou časem vozit spíš biomasu viz elektrárna Hodonín.
MichaleR: Možná si vyjasněte pár nepřesností ohledně toho plynu. V roce 2009 Nordstreem nebyl, takže jím nic nemohlo téci. Naopak ta krize pomohla prosazení stavby. Trubka N4G (Net for gaz, dříve Transgaz) na Balkán nevede a ani do Maďarska, tam vedou přímé odbočky už z Ukrajiny.
Odpovědět

Zpět na „D3“