0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovic)

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět
JAnD
Příspěvky: 418
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od JAnD »

MichalM píše:Tak Borek je součást ČB, ne? A je jasné, že je to první etapa, ale už to vede dopravu kolem města.
Borek je samostatná obec.
Netvrdím, že se lidem na Borku a v Nemanicích neulevilo, ale z těch kritických křižovatek u Unihobby, Diamantu a u výstaviště to neodvedlo skoro žádnou dopravu
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Sudr »

Ono na tom Borku asi projíždějící mate, že je tam (z pro mě neznámých důvodů) trolejové vedení, tak si člověk připadá už jako v městě... Jinak samozřejmě dopad onoho úseku na dopravu na západ od železniční trati je malý a na západ od řeky v podstatě zanedbatelný.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od adamos »

nejsem místní, ale nejezdí do Borku trolejbus? To by vysvětlovalo to trolejové vedení.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Sudr »

:-D jasně. ty neznámé důvody jsem nemířil na to, že bych nevěděl k čemu trolejové vedení slouží, ale k tomu, že nevím, proč ze všech okolních vesnic byly zrovna na Borek zavedeny trolejbusové linky.
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Honey72 »

To, že obchvat odvede téměř veškerou dopravu z městeček a malých měst platilo tak možná za komunistů. Dnes má každý auto a dojíždí do práce nebo nakupovat, v obcích navíc bývá spousta provozoven, kam zase jezdí někdo jiný, takže brzy s údivem zjistíte, že doprava je lokální a s ní už se nedá nic dělat.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Honey72 »

Trolejbus do Borku vznikl víceméně jen protažením drátů na stejné ulici :-) Tedy nic náročného.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
MichalM
Příspěvky: 74
Registrován: 7.10.2016 22:31:40

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od MichalM »

Ok díky za vysvětlení...
AUTOsro
Příspěvky: 335
Registrován: 21.1.2015 19:46:53
Bydliště: České Budějovice - Praha

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od AUTOsro »

Z malých městeček obchvaty většinu dopravy odvedou, z velkých měst jako ČB nikoliv. Tranzitní doprava v ČB tvoří cca 15 % dopravy, což se sice počítá, ale nespasí to.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Cajkowski
Příspěvky: 464
Registrován: 5.10.2011 18:01:30

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Cajkowski »

on-line: Jiz minuly tyden jsem si vsiml prijezdu dvou vetsich bagru. Delsi dobu staly u mohyl u Plavnice. Dnes rano jsem je videl jiz popojizdet v trase dalnice. Vyndavaji se bagrama parezy?
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od kot »

Ano zcela bez problému...
Nystrom
Příspěvky: 607
Registrován: 21.11.2009 16:04:12
Bydliště: J.Hradec / Č.Budějovice

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Nystrom »

Sudr: "trolejové vedení z pro mně neznámých důvodů" - což takhle trolejbusová trať? To je snad dobrý důvod, ne? Důvod - přepravní nároky. Trolejbus jezdil kdysi i na Rudolfov. Obchvat Nemanic a Borku ano, ale obchvat Českých Budějovic to není. Nikdo přeci stavbou 309/III nesliboval odvedení dopravy z města. Předpokládaný termín zahájení stavby je výsměchem - sice vypsáno druhé kolo, ale není vydáno stavebko, jak vypadá zadávací dokumentace? Jak dlouho bude trvat hodnocení nabídek? A vypořádání námitek? Soutěž za 12 mld. nepůjde jako po másle...
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od vondr »

Seznámení účastníků řízení s doplněnými podklady - D3 0310/I Úsilné - Hodějovice, SO 103.1, 236-240, 243, 244, 706-708 a 711
http://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni- ... i-podklady
Nystrom
Příspěvky: 607
Registrován: 21.11.2009 16:04:12
Bydliště: J.Hradec / Č.Budějovice

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Nystrom »

Vůbec nechápu tohle kouskování... samostatně 7 zárubních zdí, 4 protihlukové stěny a křižovatkové větve (nikoliv celá MÚK Pohůrka). Kolik vůbec je těch dílčích stavebních řízení?
Cajkowski
Příspěvky: 464
Registrován: 5.10.2011 18:01:30

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Cajkowski »

TO Nystrom: Nevim jestli to tu uz bylo, ale dalsi dilci stavebko je vyveseno na vyvesce od 23.1.2018 na Hodejovice - Trebonin. Tam je tedy toho o poznani vice, ale take zadna slava. ;o) Jsou tam prelozky mistnich komunikaci, ... Na druhou stranu, kdyby se alespon to delalo. Beztak se to musi postavit. Pripravne prace take bezi. Kdyz jsem u tech pripravnych praci. Muze mi nekdo objasnit PROC se napr stepkuje ve 22:00? To maji nejake sibenicni terminy, kdyz neni ani stavebko? Denne jezdim kolem useku MUK Roudne - Plavnice a tam se pracuje od casneho rana do pozdnich hodin. Neni vyjimka, ze v sobotu jedu po 23:00 a z lesa vyjizdi souprava nalozena drevem. Bezne vidim svetylka v lese jak tam naklada, stepkujou vetve, ... Nebo maji nejak bonusy za to, ze to udelaji rychle. ;o)
HP
Příspěvky: 195
Registrován: 18.1.2016 21:23:20

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od HP »

Předpokládám, že to musí stihnout v době vegetačního klidu.
bumbik
Příspěvky: 7944
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od bumbik »

Nystrom: důvod necelé MÚK Pohůrka je zřejmě v pozemcích ... ostatně tunel Pohůrka nemá SP, neboť v těch místech je firma OBB Střechy, se kterými ŘSD má spor, který se řeší vyvlastněním a zřejmě to skončí u soudu (pokud již neběží ...) takže buďme rádi aspoň za dílčí úspěchy ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od vondr »

,,Dálnice D3 0310/II Hodějovice - Třebonín“ zahájení stavebního řízení
http://www.c-budejovice.cz/sites/defaul ... nameni.pdf
Cajkowski
Příspěvky: 464
Registrován: 5.10.2011 18:01:30

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Cajkowski »

On-line: Dnes odvoz bagru - jiz vytrhane vsechny parezy. Probiha odvoz parezu. Objevil se tu buldozer, lec krome udelani cesty pro nakladaky pres louku nedela nic. Srovnal jim vyjezdene koleje. Dnes rano probihalo kolikovani maxikolikama MUK Roudne. Misto malych s cerenou cepickou zatkoukali cca 1,5m velke.

Dotaz: Nesel nekdo pesky mezi MUK Roudne a mohylama? Nebo neprobehlo foceni ze vzduchu? Ze silnice trosku tapu ohledne trasy dalnice. Je zde maly usek mezi krouharnou zeli a takovym palouckem, kde se nekaci. Je tu tedy ne uplne dobre pristupny teren, ale prijde mi, jak kdyz ten prusek na sebe nenavazuje. Jinde je jiz vykaceno, vytrhane parezy. Zdeni stroji stale stromy.
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od ku8a »

Technické specifikace tunelu Pohůrka

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... l-pohurka/
D3 nad zlato
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Takže nakonec se voda Dobrovodského potoka bude přečerpávat pomocí shybky.
Návrhová rychlost 120, tak snad to bude aspoň se 110km/h.
R48 -> D48 se podařilo!
JAnD
Příspěvky: 418
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od JAnD »

Odklízení stromů se přesunulo na úsek Hodějovice-Vidov
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
AUTOsro
Příspěvky: 335
Registrován: 21.1.2015 19:46:53
Bydliště: České Budějovice - Praha

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od AUTOsro »

Zaujala mě metoda výstavby tunelu, myslel jsem, že se vzhledem k terénu nejdřívevykope díra, v ní se postaví tunel, a pak se celý zahrabe.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
vodouch2000
Příspěvky: 1223
Registrován: 27.5.2014 14:28:00
Bydliště: D11 - exit 62

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od vodouch2000 »

Řekl bych, že v daných hydrogeologických podmínkách, při vysoké hladině podzemní vody a nějaké té vodoteči takový postup nejde. Je potřeba použít podzemní stěny, clony atd.
Nystrom
Příspěvky: 607
Registrován: 21.11.2009 16:04:12
Bydliště: J.Hradec / Č.Budějovice

Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi

Příspěvek od Nystrom »

Tak a je to tady.... Krajský úřad Jihočeského kraje po důkladném přezkoumání zrušil aktualizaci územního plánu města České Budějovice z roku 2015. Tato jeho poslední velká úprava je podle krajského úřadu nezákonná. Obsahuje totiž chyby a některých částech je dokonce v rozporu se stavebním zákonem. V platnosti tak zůstává územní plán vydaný v roce 2000. A to včetně jeho 76 úprav, které dokument v průběhu dalších čtrnácti let „obohatily“. Možná se mýlím, ale nebyla ta změna z r. 2015 právě změnou, která upravovala detaily trasy D3? Křižovatky, přivaděče a podobně?
Odpovědět

Zpět na „D3“