0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovic)
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice (obchvat Českých Budějovic)
Termíny v novém rozpočtu SFDI: Borek - Úsilné 09/2011 - 12/2012 - 1,6mld, Úsilné - Hodějovice 04/2013 - 10/2015 - 6,8mld, Hodějovice - Třebonín 04/2013 - 10/2015 - 7,0mld. 309/III - to je smělé, 310 posun o rok, dohromady 15,5mld, ale příští rok na to půjde jen 68,4 milionu. PPP v nedohlednu, kdo a za co to postaví??
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
zdravím, a připojuji dotaz. K mým uším se doneslo, že se stavba D3 v úseku MÚK Úsilné - MÚK Roudné (tedy stavba 0310/I a kousek (odhaduji) 0310/IIA) dostala na plánovaný seznam MD ČR investic na léta 2012-2014. Prosím, nevíte někdo víc? Díky.
Re: 0308C a 0309 Veselí n.L. - Úsilné
No protože nás přece má spasit soukromý investor a dálnici si postavit za své v rámci PPP a pak na ni po francouzsku vybírat mýto :DDD A má se jednat o celý úsek 0310 až po Třebonín.
Každopádně je počítáno s tím, že do 2015 se výstavba rozběhne...
Každopádně je počítáno s tím, že do 2015 se výstavba rozběhne...
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice (obchvat Českých Budějovic)
Nejméně připravený úsek.....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice (obchvat Českých Budějovic)
Mapmane, to je špatný vtip s tím mýtem "à la française".... neděste mne...
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice (obchvat Českých Budějovic)
Souhlas s Lennym. I když... už máme jak estakádu, tak tunel - připraveni na vše Na úseku 310/I se musí vyřešit "tunel v údolí" slíbený minulému vedení města. Ale p. bývalý primátor je zpět ve hře, tak nevím, nevim. Jak jsem psal výše, termín v SFDI je 2015, ale bez přidělených peněz. A seznam investic MD ? Zase nový seznam? Že by konečně někdo rozdělil úsek 310/II do Třebonína na dvě části u MÚK Roudné? To by bylo jen dobře.
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice (obchvat Českých Budějovic)
Dne 2.11. proběhne veřejné projednání stavby 0310/I. Bude projednána varianta s 1 km dlouhým tunelem, z nějž 480 metrů neleží pod nivelitou současného terénu. Jeho náklady jsou spočteny na více 3,2 mld. Kč, což je skutečně alarmující a z tohoto důvodu jsou zároveň "prověřovány" možnosti jak s tím naložit dále. Uvidíme, jaký bude další vývoj. Mimochodem je tam stále ten problém se vzdáleností křižovatek. Faktem ovšem je, že tento úsek je z celé jihočeské D3 potřeba nejíce. V rámci PPP má být "nově" spojen se stavbami 0309 a 0310/II.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Pěkně prosím, nemáte někdo nějaké info o co šlo a co se tam řešilo? Veřejné projednání EIA či nové DÚR tunelem? Přijde mi to jako plýtvání silami a časem, když ministr říká, že takhle draze za 12mld tedy nee.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Šlo o veřejné projednání v rámci územního řízení. Varianta s 1000 metrů dlouhým tunelem Pohůrka. Dokumentace na to byla zpracována a vyjadřovačky sesbírané taktéž, takže na jednu stranu proč to povolení v této variantě blokovat? Úspory o nichž ministr mluví se pak mohou zrealizovat následně a doufám, že se zrealizují. Uvidíme, jaké rozhodnutí padne. Problematické na tom projednání byly hlavně přivaděče, které ale nejsou součástí stavby.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Děkuji za rychlou reakci. Jen mám obavu, že ÚR na tunel nelze předělat v DSP na estakádu Ale každá DÚR má končit vydáním ÚR, tomu rozumím. Dodatek: bez kvalitních přivaděčů mezi MÚK na D3 a krajským městem ta dálnice nebude fungovat, bojím se že jde o salámovou metodu. Měla by existovat dohoda mezi státem, krajem a městem, co, kdo, kdy a hlavně za kolik.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
z webu Sdružení D3-R4: K Vašemu námětu "ukončit stavbu D3 na MÚK Roudné a převést ji po jižní tangentě na I/3 u Boršova" uvádíme, že tím by se sice vyřešil obchvat Českých Budějovic, ale prioritou je další pokračování stavby dálnice a proto takové řešení nebude sledováno. Navíc MÚK Roudné je v upraveném řešení vypuštěna. Tak to jsou mi novinky. A já blb myslel, že prioritou je obchvat ČB. Kdy a kým bylo vypuštěno - v rozporu se ZÚR Jč kraje a VÚC ČB SRA 1.změna. Napojení letiště, silnice II/143, dočasné převedení v případě etapizace či nehody - nic, prostě se rozhodlo, bylo vypuštěno, není sledováno . Navíc město ČB trvá na vypuštění MÚK N.Hodějovice - x II/156. Tak to se bude do města sjíždět od jihu až na MÚK Pohůrka.
Naposledy upravil(a) Nystrom dne 19.11.2010 12:39:36, celkem upraveno 1 x.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Řekl bych že jde o to, že se v rámci stavby D3 v místě MÚK Roudké postaví akorát most přes dálnici. Samotné rampy MÚK jsou součástí stavby jižní tangenty.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Můžu se zeptat, odkud máš tuto informaci? Podle mě, je to pěkná blbost, zajímalo by mě, jak se tedy plánuje nájezd na dálnici pro lidi, kteří jezdí po II/156 na silnici od Trhových Svinů? Tento přivaďěč by totiž musel být poměrně dost kapacitní...Nystrom píše:...Navíc město ČB trvá na vypuštění MÚK N.Hodějovice - x II/156. Tak to se bude do města sjíždět od jihu až na MÚK Pohůrka.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
ad MUK Roudné - čtu: MÚK je vypuštěna, to není totéž jako: most bude, rampy až s jižní tangentou. V tom je velký rozdíl. Vypustí-li někdo něco, tak to tam prostě nebude. Stejně jako MÚK Bošilec pod Veselím - dnes by se velmi hodila k napojení II/147 směrem na Týn pro návoz materiálu při výstavbě 2 bloků JETE.
ad MÚK N.Hodějovice - město ji až do března 2010 nemělo ve svém ÚPn, až změnou č.39 ji po deseti letech muselo převzít z nadřazeného VÚC. A dále se snaží o její vypuštění či alespoň o postavení pouze ramp pro vztah II/156 - D3 sm. Praha a opačně, tzn. že by se nedalo odbočit z D3 od jihu do města.
Změna ÚPn č.39 z 03/2010 fixuje v ÚPn trasu D3 dle nové DÚR vč. tunelu, jakákoliv jiná varianta by šla proti ÚPn. Takže to je nadlouho.
ad MÚK N.Hodějovice - město ji až do března 2010 nemělo ve svém ÚPn, až změnou č.39 ji po deseti letech muselo převzít z nadřazeného VÚC. A dále se snaží o její vypuštění či alespoň o postavení pouze ramp pro vztah II/156 - D3 sm. Praha a opačně, tzn. že by se nedalo odbočit z D3 od jihu do města.
Změna ÚPn č.39 z 03/2010 fixuje v ÚPn trasu D3 dle nové DÚR vč. tunelu, jakákoliv jiná varianta by šla proti ÚPn. Takže to je nadlouho.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Já v tom rozdíl nevidim ;o)Nystrom píše:ad MUK Roudné - čtu: MÚK je vypuštěna, to není totéž jako: most bude, rampy až s jižní tangentou. V tom je velký rozdíl. Vypustí-li někdo něco, tak to tam prostě nebude.
V místě křížení se silnicí III/15529 se v budoucnu uvažuje s mimoúrovňovou křižovatkou Roudné, která bude vybudována společně s výstavbou tzv. „jižní tangenty“ (budoucí silnice II/143).
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
ad MÚK Roudné: díky za upřesnění, pak to tedy není vypuštění, jen odložení výstavby. Ten poloměr na směru od JT na Prahu mi přijde pod normou.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Aktuálně ze "superstrategie": ČB obchvat 06/2015-12/2017 (tlak na hledání úspor - tunel, nové ÚR), D3 Veselí-Úsilné 2015, D3 Tábor - Veselí ukončení 2012, žádná R3.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
nevím jestli to tu už proběhlo či ne ... na webu Ctechu je vizualizace druhé části obchvatu ČB - 0310/II Hodějovice – Třebonín.
V rámci mota "udělejme web co nejjednodušší a nejpřístupnější" se na to nedá ani odkázat, je to pod Animace, čtvrté video zleva: http://www.ctech.cz/#/animace
No a tady je přímej link na flv soubor (windows media palyer to nepřehraje ... teda za určitých okolností ano ... kdyžtak to bude umět VLC Player, Media Player Clasic či FLV player): http://www.ctech.cz/pic/animace/dalnice_d3.flv
V rámci mota "udělejme web co nejjednodušší a nejpřístupnější" se na to nedá ani odkázat, je to pod Animace, čtvrté video zleva: http://www.ctech.cz/#/animace
No a tady je přímej link na flv soubor (windows media palyer to nepřehraje ... teda za určitých okolností ano ... kdyžtak to bude umět VLC Player, Media Player Clasic či FLV player): http://www.ctech.cz/pic/animace/dalnice_d3.flv
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
vizualizace vypada perfektne, ta doprava vypada jak intenzita 50tis/24h jeden pruh, chybi tam klient.
Změny na obchvatu Českých Budějovic ?
víte někdo něco: ze Sedmičky ČB 27.1. - "Čtyři miliardy chce ušetřit ministerstvo dopravy na dálničním obchvatu Českých Budějovic. Teď hledá rezervy. Krajské město se musí u dálničního okruhu uskrovnit. Zapomenout na kilometrový tunel u Pohůrky (!) a některé složité nájezdy. Trasa je konstantní, změní se parametry stavby. Za zavřenými dveřmi k tomu tento týden dospěli zástupci ministerstva, radnice, Pragoprojektu, kraje a Ředitelství silnic a dálnic. Svolal je jihočeský poslanec za Věci veřejné Viktor Paggio. Ministerstvo dopravy tento týden připustilo, že úspory mohou třeba stavbu zúžit. Investorem nebude stát, podle Davida Čermáka z kabinetu ministra dopravy mají o soutěž zájem mezinárodní banky. Do konce roku padne k trase od Úsilného do Hodějovic územní rozhodnutí. Podobu dálnice nakreslí Pragoprojekt do takto schváleného koridoru. „Budeme teď o podobě dálničního obchvatu jednat s městem,“ poznamenal šéf Pragoprojektu Marek Svoboda. Sedm a půl kilometru dálničního okruhu kolem Budějovic má stát dvanáct miliard korun. Jen tunel více než tři miliardy. Podle superkoncepce ministerstva dopravy, představené ministrem Vítem Bártou, úsek dokončí v prosinci 2017 . Ve stejném roce i část D3 z Veselí do Úsilného. Na této trase zbývá vykoupit pětaosmdesát procent pozemků, na budějovické části všechny".
Copak to bylo za tajné jednání ??
Copak to bylo za tajné jednání ??
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Treba nekoho konecne napadne, ze do MUK s I/34 se vyuzije ta cast, co tam je uz postavena.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
No nevypadá to, viz první odstavec:
vondr píše:02.03.2011 | Změna územního rozhodnutí na stavbu 0309/III a přerušení územního řízení na stavbu 0310/I
Dne 7.1.2011 vydal Stavební úřad Magistrátu města České Budějovice veřejnou vyhláškou rozhodnutí o změně územního rozhodnutí o umístění stavby Dálnice D3 - 0309/III ze dne 10.4.2007. Celé znění tohoto nového rozhodnutí najdete zde a situaci uvedené stavby najdetezde
Dne 28.1.2011 vydal Stavební úřad Magistrátu města České Budějovice usnesení o přerušení územního řízení na stavbu Dálnice D3 - 0310/I Úsilné - Hodějovice nejpozději do 31.5.2011 a vyzval žadatele k úplnému odstranění nedostatků žádosti. Celý text výzvy a usnesení najdete zde.
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
To podle mě nic neznamená, jedná se jen o dokončení dlouhodobého procesu změny ÚR na tu novou MÚK. Pokud se někdo měsíc zpátky rozhodl že nebude, tenhle proces to nejspíš nijak neovlivnilo.jannnn píše:No nevypadá to, viz první odstavec:vondr píše:02.03.2011 | Změna územního rozhodnutí na stavbu 0309/III
...
situaci uvedené stavby najdetezde
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Ta ale patří do předchozí stavby.Max píše:Treba nekoho konecne napadne, ze do MUK s I/34 se vyuzije ta cast, co tam je uz postavena.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 0310 Úsilné - Třebonín (obchvat Českých Budějovic)
Sakra zil sem v docela solidnim presvedceni, ze predchozi stavba konci tam, kde konci ten starej pulprofil