0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovic)
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Platnost stavebního povolení lze prodloužit, pokud o to stavebník požádá, to problém nebývá.
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Odvolání v poslední době sice jsou, ale dost často jsou pak stáhnutá. Přijde mi, že se už zase umí domluvit, aby si do zakázek zbytečně neházeli vidle. Ono těch staveb není málo, ale asi za chvíli dojdou kapacity.
Jinak ty změny v letácích můžou být ke zmatení nepřítele, ale myslím, že v Brně nevědí, kde jsou Budějovice. Naštěstí. Na to jakou byla D3 popelkou se mimo Středočeský kraj rozjíždí pěkně.
Jinak ty změny v letácích můžou být ke zmatení nepřítele, ale myslím, že v Brně nevědí, kde jsou Budějovice. Naštěstí. Na to jakou byla D3 popelkou se mimo Středočeský kraj rozjíždí pěkně.
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Pokud se má otevírat 0310/II o půl roku dřív, to jsem zvědav, co po ní bude jezdit a hlavně odkud.
Osobně se obávám, že termín odevzdání nabídek stále není konečný. A že délka vyhodnocení nabídek se bude počítat na měsíce a poté teprve po vyhlášení výsledku nastane doba podání námitek a čekání na rozhodnutí ÚHOSu, které může být doprovázeno zákazem podepsat smlouvu s vybraným vítězem....
Ale že je vydáné stavební povolení je velký krok vpřed, to zas jo.
Osobně se obávám, že termín odevzdání nabídek stále není konečný. A že délka vyhodnocení nabídek se bude počítat na měsíce a poté teprve po vyhlášení výsledku nastane doba podání námitek a čekání na rozhodnutí ÚHOSu, které může být doprovázeno zákazem podepsat smlouvu s vybraným vítězem....
Ale že je vydáné stavební povolení je velký krok vpřed, to zas jo.
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Ještě k vydanému SP: proboha proč se v řízení na stavbu v km 131 - km 138 řeší čmeláci v lokalitě km 141-143 a km 144-146?? - bod 31, požadavky stanoviska MŽP.
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
To Nystrom:
Také je k zamyšlení, že se vlastně vůbec nepozastavujeme nad tím, že při výstavbě kritické infrastruktury státu se řeší taková marginální věc, jako jsou čmeláci.
Nejde o to, že by se nemělo posuzovat ŽP a vliv na něj. Ale celé se to vymklo z kloubů, a dnes se řeší taková granularita, jako jsou čmeláci...
Také je k zamyšlení, že se vlastně vůbec nepozastavujeme nad tím, že při výstavbě kritické infrastruktury státu se řeší taková marginální věc, jako jsou čmeláci.
Nejde o to, že by se nemělo posuzovat ŽP a vliv na něj. Ale celé se to vymklo z kloubů, a dnes se řeší taková granularita, jako jsou čmeláci...
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
0310/I Úsilné - Hodějovice - posun termínu č. 9 - nově 19.7.2018
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Připadá mi, že se délkou realizace stavby začínáme blížit éře komunismu, bohužel ale délkou přípravy staveb zůstáváme v éře byrokratického demokratismu.
Mají čím dál delší délky realizace (např. 4 roky u 0310/1) i nějakou jinou příčinu, než tlak na nejnižší cenu (a patrně větší volnost zhotovitele v alokování kapacit)?
Mají čím dál delší délky realizace (např. 4 roky u 0310/1) i nějakou jinou příčinu, než tlak na nejnižší cenu (a patrně větší volnost zhotovitele v alokování kapacit)?
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Správně by měl být ke stavbě harmonogram. V harmonogramu bývají vyznačené nutné časové návaznosti (kanalizaci lze dělat až po provedení hrubých terénních úprav, vozovku až po dostavbě kanalizace; nejprve je nutné psotavit provizorní vozovku, pak zbourat starou silnici a teprve potom začíst stavět most atp.).Gejza píše:Mají čím dál delší délky realizace (např. 4 roky u 0310/1) i nějakou jinou příčinu, než tlak na nejnižší cenu (a patrně větší volnost zhotovitele v alokování kapacit)?
Některé věci nelze dělat současně, byť by to technologicky šlo, protože nejprve musí proběhnou přejímka předchozí části výstavby (vozovka by šla dělat kontinuálně, na jednom místě hutnit pláň, o kus dál pokládat štěrky a ještě dál asfaltovat, ale nejprve musí proběhnout kontrola a přejímka pláně, než se začnou dělat štěrky...)
Z harmonogramu pak vyplyne "kritická cesta", tedy návaznost, která zabere nejdelší čas. A na ní záleží délka celé stavby. na 0310/I bude zřejmě součástí kritické cesty i tunel, který zabere hodně času - nejprve přeložky, pak výstavba podzemních stěn, pak strop, teprve potom hloubení a dno tunelu. A byť jde o hloubený tunel, můžou se vyskytnout neočekávané geologické podmínky a doba výstavby se opět prodlouží.
Nezbývá než doufat, že délka výstavby obsahuje už i rezervu na kritické cestě
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Správně by měl být ke stavbě harmonogram.
Uprimne... staveb jsem zazil pozehnane, ale v poslednich par letech nezazil jedinou, kde by se harmonogram nerozsypal mesic po zahajeni...
Uprimne... staveb jsem zazil pozehnane, ale v poslednich par letech nezazil jedinou, kde by se harmonogram nerozsypal mesic po zahajeni...
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
0310/I Úsilné - Hodějovice - posun termínu č. 9 - nově 23.7.2018
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
vydané stavební povolení na II.část úseku 0310/I Úsilné-Hodějovice
http://www.mdcr.cz/getattachment/Minist ... 5.pdf.aspx
http://www.mdcr.cz/getattachment/Minist ... 5.pdf.aspx
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
0310/II Hodějovice-Třebonín - posun termínu č. 8 - nově 29.6.2018
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Obchvat Budějovic získal i druhé stavební povolení, stavba začne na podzim
http://zdopravy.cz/obchvat-budejovic-zi ... zim-11258/
http://zdopravy.cz/obchvat-budejovic-zi ... zim-11258/
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Je to samozřejmě dobře, jen ten úsek k Hodějovicím nic moc neřeší. Pokud pojedu od Prahy do Lince tak určitě nebudu sjíždět z dálnice u Hodějovic - nápoj na starou silnici směr Linec není. Smysl to má, pokud se celý úsek Úsilné - Třebonín zprovozní současně.
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Přijatelné by bylo dočasné zakončení v Roudném, ale to by se už hned teď musela současně začít stavět Jižní spojka, což asi nehrozí. (A samozřejmě, dálniční stavby jsou rozdělené v Hodějovicích.)Snowman píše:Je to samozřejmě dobře, jen ten úsek k Hodějovicím nic moc neřeší. Pokud pojedu od Prahy do Lince tak určitě nebudu sjíždět z dálnice u Hodějovic - nápoj na starou silnici směr Linec není. Smysl to má, pokud se celý úsek Úsilné - Třebonín zprovozní současně.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Vzhledem k tunelu v úseku Úsilné-Hodějovice a celkem jednoduché stavbě úseku Hodějovice-Třebonín (3 větší mosty a 3 MÚK, ale ke zprovoznění nutné jen 2) bych se zas až tak nebál, že to nepůjde zprovoznit naráz, když se druhý úsek zdrží kvůli výkupům.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Otázka je, jestli nechystají vidle šmejdi... To by byl minimálně rok v háji !
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
0310/I Úsilné - Hodějovice - posun termínu č. 11 - nově 26.7.2018
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
0310/II Hodějovice-Třebonín - posun termínu č. 9 - nově 4.7.2018
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Stav výkupu pozemků pro stavbu 0310/II Hodějovice - Třebonín
k.ú. Roudné: 487/11 (vyvlastňuje se), 565/25 (podíl 1/4 - vyvlastňuje se), 565/47 (podíl 1/4 - vyvlastňuje se), 565/86 (vyvlastňuje se), 565/87 (vyvlastňuje se)
k.ú. Krasejovka: 25/10, 88/13, 88/14, 995/57
k.ú. Roudné: 487/11 (vyvlastňuje se), 565/25 (podíl 1/4 - vyvlastňuje se), 565/47 (podíl 1/4 - vyvlastňuje se), 565/86 (vyvlastňuje se), 565/87 (vyvlastňuje se)
k.ú. Krasejovka: 25/10, 88/13, 88/14, 995/57
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Tak, a došlo na to, před čím zde na fóru varoval kolega Kot.Jixm píše:Dálnice bude u soudu v Brně čelit žalobě
https://taborsky.denik.cz/zpravy_region ... 80516.html
Nyní jen doufám, že celému senátu bude po několika minutách jasné, co za idiota je stěžovatel Janouch a razantně smetou ten nesmysl ze stolu.
Vedení dálnice D3 po lišovském prahu je totální nesmysl, dotčených obyvatel by bylo násobně víc, technicky výrazně náročnější varianta a návrat o 15 let zpátky.
Bože nás chraň před těmito lidmi
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
No jo, jenomže soudní senát nebude posuzovat ani to zda je či není Janouch idiot nebo zda má vedení dálnice tudy nebo jinudy smysl, či zda to je nesmysl. Posuzovat se bude pouze zákonnost napadeného rozhodnutí, takže to vůbec nemusí být jednoznačné. Na druhou stranu věc už musel mít na stole správní soud, který správní žalobě nevyhověl, což dává určitou naději a za druhé - může se IMHO stát i to, že než NSS rozhodne, budeme mít pravomocné stavební povolení.....
Re: 0310 Úsilné - Hodějovice - Třebonín (obchvat Č. Budějovi
Podle mě pokud budou mezitím vydána všechna stavební povolení, tak už nedává smysl žalovat neplatnost stanoviska EIA.