Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od martini »

Na základě technické studie variant dokončené v prosinci 2009 bylo zadáno zpracování nové dokumentace EIA, která posoudí variantní vedení západním a východním koridorem v celém úseku Mezno - Praha. Dokončena by měla být v Q3/2010. Kompletní shrnutí problematiky včetně mapky všech variant, které budou posuzovány naleznete na www.dalnice-d3.cz.

Z důvodů naprosto odlišných koridorů budou muset být do jednoho procesu sloučena běžící řízení EIA na 0301-0303 a 0304-0305/I.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Juno »

Prokousával jsem se tím a vidím pokrok, původní stabilizovaná je doplněná řadou vylepšených úseků !
Most přes Sázavu se významně zmenšil a nakolmil, je tam i několik nových tunelů, které zmírňují zásah do krajiny, a taky odstraňují zásahy do zástavby v okolí Jílového.
Škoda, že výkres je jen na nějaké mizerné mapě 1 : 100 000, ze které se toho moc nepozná.
Chtělo by to zákres do map aspoň 1 : 25 000, hlavně těch nových řešení – i podélňák.

Popis navržených variant je ale trochu hrůza. Místy zbytečně podrobný (asi nejsou třeba délky přeložek v milimetrech). A jinde zase není skoro nic o napojení MÚK Psáry, Václavické spojky a silnici Václavice – Chrášťany a že je asi MÚK Chářovice místo MÚK Dunávice. Kde je odpočívka, tam taky není. Chybí tam délka nového tunelu u Jílového a výška mostu přes Sázavu v obou variantách – takže není jasné, čím vším se podařilo ten most zkrátit.

Text by měl být samozřejmě psaný pro normální lidi, vždyť je to EIA ! – ne tou projektantskou hantýrkou. Křižované silnice III. tříd přeci lidi neznají podle čísel, ale podle vesnic, kudy vedou. Most je most a ne objekt.
Perla je ovšem most dlouhý 800 m přes „inundaci Sázavy“. Jakoby pisatel nevěděl, že inundace = záplava, a ta v těch místech může být široká sotva jednu desetinu. Vadí i formulace typu přemostění mostem, odpor s vedením trasy apod. Potřebných oprav i včetně nejnutnějších stylistických jsem sepsal asi 45 - mohu poslat, kdybych věděl, komu - ten text ani není podepsaný ...

V popisu východního koridoru je asi největší perla
„Úsek B … není řešen variantně, je však použito označení varianta B2.“
K čemu ?? Aby se ta skrumáž variant ještě více pletla ?? To je záměr toho anonyma ? Nebo snad pánů Svobody a Brunclíka ?
Vždyť přeci stačí napsat, že (jednovariantní) trasa v úseku B (snad) vznikla z původní varianty B2 - pokud by to ještě vůbec dneska někoho zajímalo. A pak už samozřejmě mluvit jen o úseku B a žádné variantě, když tam žádná není.
Opakující se formulace „v úseku „B“ varianty B2“ je pak už úplný nesmysl – jakoby jednovariantní trasa B byla složena z nějakých dílčích úseků A, B, C ...

Samotný nepoměr podrobnosti popisu se západním koridorem je taky zbytečnou nahrávkou na další spory a šprajcy – naznačuje to totiž nerovnou úroveň zpracování EIA v zadaných koridorech.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od martini »

Je to teprve podklad pro EIA, technická studie. Víte někdo kdo to zpracovával a kdo zpracovává samotnou dokumentaci EIA? Případně zjistím, jestli nikdo není obeznámen.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od pp21 »

Juno píše:V popisu východního koridoru je asi největší perla
„Úsek B … není řešen variantně, je však použito označení varianta B2.“
K čemu ??"
Co třeba kvůli "zpětné kompatabilitě", protože se dříve zvažovali variantní řešení B, B2 a B3 ze kterých ale nakonec zůstala jet ta B2 a tak se to zachovalo, protože drtivá většina lidí co to posuzují se tím zabývá kontinuálně a tudíž jistá kontinualita značení je tu na místě.
Jistě, člověku který teď objevil problématiku D3 to může přijít zcestné, jiným lidem ale zase může přijíst scestné že někdo chce řešit něco, u čehož nezná alespoň v kostce historii.
Konec konců stačí pouze pozorně číst, nebo je na této větě něco k nepochopení? "Označení variant vychází z předchozích studií a navazuje na ně."
Juno píše:Opakující se formulace „v úseku „B“ varianty B2“ je pak už úplný nesmysl – jakoby jednovariantní trasa B byla složena z nějakých dílčích úseků A, B, C ...
Už jste jak ti novináři, vytrhnete kus z kontextu a pozastavujete se nad ním, takže postupně:
- V tomto koridoru je trasa dálnice D3 navržena variantně a je členěna do třech dílčích úseků „A“, „B“ a “C“
- Úsek A ... Ve variantě A2 ... se napojuje na trasu v úseku “B“ varianty B2.
- Úsek A ... Ve variantě A3 ... se napojuje na trasu v úseku “B“ varianty B2.
- Úsek A ... Ve variantě A4 ... se napojuje na trasu úseku varianty B2.
Volně přeloženo ... A2 a A3 se napojují na rozhraní úseků A a B, kdežto varianta A4 se napojuje jinde přímo do varianty B2.
Ona je tam pro pochopení přiložena i mapka. Zkuste si někdy takovou změť čar popsat a nevynechat vazby na předchozí varianty.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Lenny »

martini píše:Je to teprve podklad pro EIA, technická studie. Víte někdo kdo to zpracovával a kdo zpracovává samotnou dokumentaci EIA? Případně zjistím, jestli nikdo není obeznámen.
Oboje dělá Pragoprojekt, vyhrál na to soutěž.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Juno »

Petr Pokorný píše:
Juno píše:V popisu východního koridoru je asi největší perla
„Úsek B … není řešen variantně, je však použito označení varianta B2.“
K čemu ??"
Co třeba kvůli "zpětné kompatabilitě", protože se dříve zvažovali variantní řešení B, B2 a B3 ze kterých ale nakonec zůstala jet ta B2 a tak se to zachovalo, protože drtivá většina lidí co to posuzují se tím zabývá kontinuálně a tudíž jistá kontinualita značení je tu na místě.
Jistě, člověku který teď objevil problématiku D3 to může přijít zcestné, jiným lidem ale zase může přijíst scestné že někdo chce řešit něco, u čehož nezná alespoň v kostce historii.
Konec konců stačí pouze pozorně číst, nebo je na této větě něco k nepochopení? "Označení variant vychází z předchozích studií a navazuje na ně."
Juno píše:Opakující se formulace „v úseku „B“ varianty B2“ je pak už úplný nesmysl – jakoby jednovariantní trasa B byla složena z nějakých dílčích úseků A, B, C ...
Už jste jak ti novináři, vytrhnete kus z kontextu a pozastavujete se nad ním ...
Nikoli pane Pokorný, velice se mýlíte.
1) Jestliže se dříve zvažovala (velice krátkou dobu) i jiná řešení, není to důvod, aby se v nové dokumentaci zpracované pro jiný účel a hlavně PRO normální LIDI - tzv. veřejnost, držela nějaká označení, která v nových souvislostech již nemají smysl, nebo jsou (jako v tomto případě) dokonce sama o sobě nesmyslná ?
A jestliže v západním koridoru bylo zcela správně opuštěno označení ZZ1 až ZZ4 (nebo kolik) a zavedeno nové a srozumitelné označení, proč je ve východním koridoru takový nesmysl, aby tam, kde žádná varianta není, tomu měli všichni, co se k nové EIA budou vyjadřovat, říkat "varianta B2" (nebo dokonce "úsek B varianty B2" a nikoli jednoduše "úsek B" nebo "trasa či dálnice v úseku B" ?
2) Píšete, že "drtivá většina lidí, co to posuzují, se tím zabývá kontinuálně a tudíž jistá kontinualita značení je tu na místě". A kolik těch lidí, co dělají novou dokumentaci EIA je? Dvacet, padesát? A kolik je lidí ta veřejnost, pro kterou se ten nový materiál dělá? I úředníci se přeci budou vyjadřovat k tomu, co dostanou předloženo. A co když je teď trasa v úseku B je trochu jiná, než byla varianta B2 minule?
3) Nesmyslné označení "úsek B varianty B2" jste neobhájil (poukázal jste jen na další text a grafiku, s níž je takové označení v rozporu) a jenom jste mě srovnal s někým, zřejmě pro Vás odporným, kdo rovněž hledá smysl a souvislosti.
Veřejnost očekává, že údaje v dokumentaci EIA budou pravdivé a že přístup zpracovatelů bude objektivní k oběma zkoumaným koridorům. Ale už jsou tu první náznaky, že by tomu tak nemuselo být. Jedním z nich je už výchozí nepravdivé označení nebo označení dokonce matoucí.
V úseku B nejsou žádné varianty a proto se pro tento úsek nedá používat označení "varianta" - je na tom pro Vás něco nepochopitelného?
Naposledy upravil(a) Juno dne 17.2.2010 21:43:43, celkem upraveno 1 x.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od pp21 »

Juno píše:Nikoli pane Pokorný, velice se mýlíte.
Upřímně? Je mi to úplně jedno. Odmítám diskutovat o tom, jestli to je nebo neni k pochopení, pokusil jsem se jenom poukázat na to, že to nevypadá až tak černě jak píšete, ale očividně to nemá cenu.
S projektem D3 nemám nic společného, ale patřím k těm lidem, co jsou přesvědčeni, že už vše relevantní bylo posouzeno a že už bylo rozhodnuto, a to dokonce na vládní úrovni. Opětovné vytahování dalších a dalších variant a dalších a dalších posuzování je cesta do pekel, protože tímto stylem by se cokoliv dalo posuzovat defakto do nekonečna.
A osobně je pro mě docela překvapením, že po akci "Promika 2008" přichází další vlna jménem "Promika 2009" ... promiňte správně to teď je "Východní koridor".
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Lenny »

Juno píše:Veřejnost očekává, že údaje v dokumentaci EIA budou pravdivé a že přístup zpracovatelů bude objektivní k oběma zkoumaným koridorům. Ale už jsou tu první náznaky, že by tomu tak nemuselo být. Jedním z nich je už výchozí nepravdivé označení nebo označení dokonce matoucí.
V úseku B nejsou žádné varianty a proto se pro tento úsek nedá používat označení "varianta" - je na tom pro Vás něco nepochopitelného?
Ono už snad byla zveřejněna dokumentace EIA, že zde přijímáš takové závěry? Nikoliv, ještě ani není dokončena. Takže bych se zdražel veškerých komentářů do doby její zveřejnění. ;)

Prostě varianta B2 je varianta B2, nevím, co je na tom nepochopitelného. Označit to jako B by mi přišlo matoucí, bo bych si to mohl splést s původní B. ;) A jestli s tím máš problém, tak si můžeš napsat připomínku k dokumentaci a on ti to posudkář vysvětlí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Juno »

Pane Lenny,
je v úseku B nějaká jiná trasa? Není! Takže tam není žádná varianta a je tedy nesmysl použít slovo "varianta".
Je v tomto ohledu technický podklad pro EIA odborný a korektní? Není.
A několikrát se opakující formulace jako "v úseku „B“ varianty B2“ použité v popisu řešení ve východním koridoru je vysloveně matoucí.
1) Jaký je v tom záměr ??
2) Napište přesně, jakou variantu B, se kterou by se to mělo plést, máte na mysli ? Já myslím, že žádná nikdy nebyla.
3) Nemyslíte, že by bylo lepší přiznat chybu a dodat nový text ?
Mohu s tím pomoci ? Pro popis řešení v západním koridoru mám sepsáno 45 návrhů na opravy a popis pro východní koridor by měl být samozřejmě stejně podrobný.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Lenny »

Mě je zcela buřt, jestli tam je varianta nebo alternativa, nebo něco jiného. Jsem dost inteligentní na to, abych ten text pochopil, pokud na to někdo nemá, tak to je jeho problém, měl se více učit. ;)

Tímto nesmyslnou debatu o popisu variant v zatím imaginární dokumentaci EIA končím.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od pp21 »

Juno píše:Mohu s tím pomoci ? Pro popis řešení v západním koridoru mám sepsáno 45 návrhů na opravy a popis pro východní koridor by měl být samozřejmě stejně podrobný.
Jistě že můžete. Budete ale muset kontaktovat patřičné úřady, protože věřte nebo ne, my tady ve fóru opravdu nevytváříme technické studie ani označení variant.
Zkuste třeba "PRAGOPROJEKT, a.s., K Ryšánce 1668/16, 147 54 Praha 4" podepsaný pod těmi www stránkami jejichž text vám nesedí, případně můžete zkusit přímo "SDRUŽENÍ PRO VÝSTAVBU D3 a R4 sídlem Tábor, Tržní 274, kancelář senátora.
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Juno »

Petr Pokorný píše: ... my tady ve fóru opravdu nevytváříme technické studie ani označení variant.
To vím, ale máte tu odkaz na závadný text, který se snažíte stůj co stůj obhajovat a Váš (asi mladší) a agresivnější kolega neumí a dokonce ani nechce odpovědět na jednoduché otázky. Odkazuje mne na posudkáře, jako by nevěděl, že dřív, než dokumentaci dostane posudkář, se nekvalitní dokumentace EIA začasté vrací k dopracování ...
A obavy o její kvalitu vzbuzuje už předběžný text, který z ní zřejmě čerpá ...
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Na fóru může být odkaz na cokoliv co se týká tématu, nikdo Vás nenutil na něj klikat.
Petr Pokorný studii neobhajuje jako takovou, jen se snaží vysvětlit proč to či ono značeno tak a tak, je to jen jeho názor a fórum je od toho aby se tady prezentovaly názory. Vy jste zde svůj již prezentoval, avšak nutno poznamenat, že, jak už bylo výše zmíněno, pláčete na špatném hrobě. Nikdo z fóra se na tvorbě předběžné dokumentace nepodílel (pokud je mi známo) a tedy, je zbytečné to tady někomu vytýkat. Obraťte se tedy, se svými 548 vylepšeními, na Pragoprojekt.
R48 -> D48 se podařilo!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Lenny »

Juno píše:To vím, ale máte tu odkaz na závadný text, který se snažíte stůj co stůj obhajovat a Váš (asi mladší) a agresivnější kolega neumí a dokonce ani nechce odpovědět na jednoduché otázky. Odkazuje mne na posudkáře, jako by nevěděl, že dřív, než dokumentaci dostane posudkář, se nekvalitní dokumentace EIA začasté vrací k dopracování ...
A obavy o její kvalitu vzbuzuje už předběžný text, který z ní zřejmě čerpá ...
Na bezpředmětné dotazy neodpovídám, nemá to cenu. Dobře, dokumentaci EIA nemusí být vrácena jen na návrh zpracovatele posudku, ale i na základě vůle MŽP, pokud neobsahuje potřebné náležitosti, ale to není tento případ, proto jsem ho vyloučil.

Ja vím, bereš to dost osobní, vždyť proti Stabilzované bojuješ už od 90. let a pro obhajobu Promiky jsi schopný udělat cokoliv.
Ale vážné nemá cenu diskutovat nad obsahem dokumentace EIA, když ji ještě PGP nedokončil.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Stanley
Příspěvky: 74
Registrován: 14.3.2009 16:13:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Stanley »

:shock: No ja ziram, to je fakt debata, ze mi zustava rozum stat.
Ve srozumitelne, jednoznacne a bezrozporne dokumentaci si kdosi najde nejakou banalni pitomost a je ochotny se o tom hadat jak smyslu zbaveny s lidma, kteri s tim nemaji lautr nic spolecneho, a napsat k tomu lany agresivniho bezobsazneho textu? Co to je za klauni?
Nebo to mam chapat tak, ze se odpurci vystavby cehokoliv chystaji v dalsi fazi postupovat timhle zpusobem?
Ach jo. :roll:
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Juno »

Lenny píše:
Na bezpředmětné dotazy neodpovídám, nemá to cenu.
Ja vím, bereš to dost osobní, vždyť proti Stabilzované bojuješ už od 90. let a pro obhajobu Promiky jsi schopný udělat cokoliv.
Lenny, vidím, že jste hodně samolibý a budete se muset ještě hodně učit, aby vaše příspěvky měly alespoň průměrnou úroveň - zatím je to bída.
Protože můj příspěvek nebyl smazán, každý se může přesvědčit, že se mi úpravy trasy v západním koridoru líbí a zároveň ty úpravy ukazují, že tzv. stabilizovaná má značné závady i v samotném trasování.
V příspěvku přeci není žádná obhajoba nějaké Promiky - jenom kritika hnusné a místy hodně nesrozumitelné hantýrky předkládané veřejnosti jako popis nového řešení - především v západním koridoru.
A že je text taky hodně nevyrovnaný, vidí každý, kdo si ho přečte.
Zbytečně jste střelil vedle.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Lenny »

Juno píše:Protože můj příspěvek nebyl smazán, každý se může přesvědčit, že se mi úpravy trasy v západním koridoru líbí a zároveň ty úpravy ukazují, že tzv. stabilizovaná má značné závady i v samotném trasování.
V příspěvku přeci není žádná obhajoba nějaké Promiky - jenom kritika hnusné a místy hodně nesrozumitelné hantýrky předkládané veřejnosti jako popis nového řešení - především v západním koridoru.
A že je text taky hodně nevyrovnaný, vidí každý, kdo si ho přečte.
Zbytečně jste střelil vedle.
Pro smazání příspěvku nejsou důvody, tady se mažou jen vulgarní a z hlediska slušného chování nevhodné příspěvky. ;)

Znovu jsem si ten výstup na www.dalnice-d3.cz a reakci na něj přečetl a musím konstatovat, že některé spojení jsou zajímavé, viz "přemostění mostem", ale jinak text je srozumitelný a žádným způsobem se nevymyká podobným textům.

Ad. Úsek B - MÚK Velké Popovice – Olbramovice, není řešen variantně, je však použito označení varianta B2

Chápu tak, že v předchozích studiích bylo variant více a z nich byla vybrána varianta B2, která je dále rozpracována. Dle mě zatím stojí jen přehlednost a snaha dodržet původní značení variant.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Juno »

Lenny,
ještě se neumíte nebo nechcete na to podívat z hlediska lidí, kteří o tom nic nevědí, ale bude se jich ten záměr "jenom" dotýkat. A pro ty je určeno veřejné projednávání v procesu EIA, ale taky jakékoli vyvěšení či odkaz na ně na webu. Pro ty jsou zcela nesrozumitelná sdělení typu "se silnicí III/11447" a "zasahuje až do RBK 1234". Je třeba napsat "se silnicí Maršovice - Mstětice" a např. "zasahuje až do přírodně cenného území (regionálního biokoridoru)" či bez té závorky. A místo toho vypustit hromadu zbytečných slov "objekt" a údajů o milimetrech.
Vy jste si ale všiml jen neobratnosti "přemostění mostem" a k názvu "v úseku „B“ varianty B2“ už jste se nevyjádřil, abyste nemusel uznat chybu pisatele či jeho záměrné matení.
Ten text je špatný (chybí tam i řada důležitých údajů) a zároveň je další ukázkou arogance silničářů vůči veřejnosti - a to mi vadí (včetně toho, že to tady někteří obhajují).
Vy snad umíte nazpaměť všechna čísla silnic III.třídy ?
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od balance »

Juno píše:... Pro ty jsou zcela nesrozumitelná sdělení typu "se silnicí III/11447"
Oznaceni komunikace nazvy sidel neni jednoznacne (nektere jsou spojeny vice nez jednou komunikaci), nicmene nevidim duvod proc za ciselne oznaceni do zavorky sidla neuvest.
Cisla komunikaci III. trid jsou uvedeny treba na mape dopravniinfo.cz ...
Ale jinak pekna diskuse ... jen houst :mrgreen:
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od martini »

Bylo zveřejněno oznámení EIA na související stavbu - severní obchvat Jílového na II/105 od Radlíka k budoucí D3, viz http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... id=STC1455
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Avantime
Autor
Příspěvky: 617
Registrován: 25.2.2009 23:03:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Avantime »

Dnes byl v informačním systému EIA zveřejněn posudek (kompletní [89 MB] nebo bez příloh) záměru D3 – Středočeská část.

Je navrženo souhlasné stanovisko v předkládaných variantách s tím, že se upřednostňuje západní koridor.
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od vaclav »

to jest stabilizovana?
Avantime
Autor
Příspěvky: 617
Registrován: 25.2.2009 23:03:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Dokumentace EIA na 0301 - 0305/I

Příspěvek od Avantime »

vaclav píše:to jest stabilizovana?
Ano, původně se tak jmenovala. V dokumentaci a stanovisku se ale píše o západním koridoru, přičemž ten je rozdělen do čtyř úseků s dílčími variantními řešeními. Východní koridor pak pracuje se třemi úseky, opět s variantními řešeními. Doporučuju "Pořadí variant (pokud byly předloženy) z hlediska vlivů na životní prostředí" na str. 339 posudku a přílohu "Základní technické údaje stavby".
Odpovědět

Zpět na „D3“