Varianta PROMIKA 2008 - D3
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Plán je stavět ji na dvě etapy. Praha - Václavická spojka a Václavická spojka - Mezno. Václavická spojka bude přičleněna dle stavu připravenosti k jedné z etap.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
To je pravda. Začít stavět se musí celá část nejmíň do Václavic. Ale zprovoznit samostatně lze i úsek k Jílovému, kdyby se zbytek zdržel.jonáš píše:A v ten moment vám to místní domkářský sdružení zablokuje, protože přivaděč už maj a tranzit nepotřebujou .. asi jste se z Chaber a Běchovic vůbec nepoučildd píše:Ještě by šlo postavit jenom část do Jílového, jako přivaděč. To by pomohlo místním, ale nenatáhlo tranzit. A konečně by se jasně definovalo trasování západ.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Jak i lze zprovoznit dálnice, to jsme mohli vidět na D11 v nedávné době....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Aktuální plán počítá s tím co říkal Lenny, tedy od jihu k Václavický spojce a od Václavický spojky následně ku Praze. Za předpokladu, že se samozřejmě bude stavět stabilizovaná, že ji nepohřbí proces EIA (musíme doufat), protože Promika není abolutně průchodná v navazujících stupních řízení, pokud by v EIA byla doporučena.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Takže lze celou D3 (a teoreticky i jinde) pohřbít tím, že EIA doporučí něco zcela neprůchodného? To se neuvažují už v EIA jenom takové varianty, které mají alespoň trochu reálnou šanci se postavit?
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Tak ona Promika 2008 má "alespoň trochu reálnou šanci se postavit", problém nastane v případě, kdy by se měla reálně postavitdd píše:To se neuvažují už v EIA jenom takové varianty, které mají alespoň trochu reálnou šanci se postavit?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!