Varianta PROMIKA 2008 - D3
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Největší vtip je, že kdyby tu přehradu postavili, tak dávám trempistům rok, maximálně dva a chatky by se objevili okolo nové hladiny....
Ne, vážně. Začátkem července jsem projel onen zmíněný kraj dolního Posázaví, (obec Okrouhlo, a o den později Lešany) a sice neměřená, ale pozorovaná hustota dopravy byla enormní. Nešlo se nezeptat místních, co oni na stavbu D3 skrze jejich kraj.... Jestli si zastánci Promiky či snad Nulové varianty slibují odpor místních, nu co na to říct.... já s nimi mluvil....
Ne, vážně. Začátkem července jsem projel onen zmíněný kraj dolního Posázaví, (obec Okrouhlo, a o den později Lešany) a sice neměřená, ale pozorovaná hustota dopravy byla enormní. Nešlo se nezeptat místních, co oni na stavbu D3 skrze jejich kraj.... Jestli si zastánci Promiky či snad Nulové varianty slibují odpor místních, nu co na to říct.... já s nimi mluvil....
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
U místních v okolí Sázavy zastání nenašli, proto jsou taky jejich "lokální stoupenci" především z míst daleko od Posázaví - Václavice, Tisem Maršovice atp.Michal R píše:Jestli si zastánci Promiky či snad Nulové varianty slibují odpor místních, nu co na to říct.... já s nimi mluvil....
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Tady prece protesty mistnich nemuzou byt brany jako argument, protoze vzdycky se nejake procent mistnich odpurcu automobilu +ekoteroristu najde, kteri spolu strhnou dalsi jedince, kterym se dalnice za barakem proste nelibi.
Vcera jsem z jiznich cech do Prahy jel zase 3h!! Musi se jednat co nejrychleji, uz ted je to kriticka situace a dalnice mela byt davno hotova!
Vcera jsem z jiznich cech do Prahy jel zase 3h!! Musi se jednat co nejrychleji, uz ted je to kriticka situace a dalnice mela byt davno hotova!
Re: Vize naší dálniční sítě
amen.Jaroslav píše:No nechci popichovat, ale zrovna dneska jsem jel Sázavu a troufnu si tvrdit, že by se zvolené trase D3 mohlo i blahořečit.... za to, že se bude muset zbourat X příšernejch chatek, jejichž splašek je ta řeka plná...R-13 píše:
Nevíš, co by znamenala stabilizovaná D-3/E-55? Brutální zásah do přírody! Ty si to stále neuvědomuješ?
Upřímně - to co tam trampisti a chataři napáchali je tak strašný, že by se tam dálnice mohly postavit klidně dvě a nikdo rozumný by neměl ani ceknout... Bohužel
v casopise silnicni obzor cerven 2010 vysel druhy dil o D3 Praha - Mezno. tlaci to dost zapadni variantu (ja jsem taky pro), ale tlaci ji az moc "okate", rekl bych? nemuzete nekdo dat odkaz/kopii prosim?
Naposledy upravil(a) vaclav dne 19.7.2010 8:47:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
No máte smůlu, ten most prakticky žádný chatičky neohrozí, takže tam příště budete mít oboje .. dvě za ceny jedný
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Václavickým vadí hlavně přivaděč od Benešova a v Tisemi a Maršovicích D3 povede dost blízko zástavby, proto je tam proti západní (stabilizované) variantě pochopitelný odpor. Je ale potřeba si uvědomit, že při východní variantě (nová Promika) by bylo takto postižených několikanásobně víc.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
to prave dobre monitoruje ten clanek - pocet ovlivnenych trasou v pasmu do 500m - vychodni varianta 7-8x vice obyvatel nez zapadni, do 1km 3xvice. navic je na Z trase delky cca 58km 9 tunelu celkove delky skoro 4km. porovnejte napr s 200km D1 pha - brno bez jedineho tunelu. ostatni varianty maji tunelu 11-12 (= naklady na vystavbu a hlavne udrzbu!)
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Je to sice OT, ale u D1 její vyprojektování bez tunelů má zase negativní dopad v tom, že mezi Humpolcem a Jihlavou jde hodně vysoko, což působí značné problémy v zimě (jak řidičům, tak údržbě).vaclav píše:to prave dobre monitoruje ten clanek - pocet ovlivnenych trasou v pasmu do 500m - vychodni varianta 7-8x vice obyvatel nez zapadni, do 1km 3xvice. navic je na Z trase delky cca 58km 9 tunelu celkove delky skoro 4km. porovnejte napr s 200km D1 pha - brno bez jedineho tunelu. ostatni varianty maji tunelu 11-12 (= naklady na vystavbu a hlavne udrzbu!)
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.8.2010 9:40:56
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Chtěl bych se zeptat, jestli existuje i prozatimní cca taková varianta, že se prozatím rozšíří stávající silnice I/3 mezi Mirošovicema a Bystřicí u Benešova (resp. Olbramovicema) o cca 4 metry (aby tam vznikl prostor pro ještě jeden jízdní pruh) - tj. zase tolik by to nestálo, a sloužilo by to jako prozatimní řešení, než se za nějakých 15 let postaví někde D3 (tj. až ekologové, chataři, místní a státní úředníci budou spokojeni - sever D3 mi připadá jako takový "druhý Suchdol")?
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
zdkristufek: Ve chvíli, kdy toto uděláte, už nepostavíte D3 nikdy...
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Ono by to hlavně nebylo tak jednoduché (mosty, PHS atd.). A obce, které leží na trase I/3, by proti tomu bojovaly, protože mají zájem na vybudování západní (stabilizované) varianty D3, aby se jim ulevilo od husté dopravy.Redispero píše:zdkristufek: Ve chvíli, kdy toto uděláte, už nepostavíte D3 nikdy...
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.8.2010 9:40:56
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Jarda Š.: + Redispero:
OK, tak bych možná v úseku I/3 (Mirošovice - Bystřice u Benešova, resp. Mirošovice - Mezno) alespoň do doby dostavby dálnice D3 zkusil omezit jen v určitých exponovaných časech (tj. např. v Po-Pá 6-9h // Po-Pá 14-19h // So 7-12h // Ne 13-21h) maximální rychlost na 70 km/h + zákaz předjíždění svislými značkami snad na všech úsecích v těchto časech, co vedou mimo obce, aby se tam zvýšila bezpečnost provozu.
OK, tak bych možná v úseku I/3 (Mirošovice - Bystřice u Benešova, resp. Mirošovice - Mezno) alespoň do doby dostavby dálnice D3 zkusil omezit jen v určitých exponovaných časech (tj. např. v Po-Pá 6-9h // Po-Pá 14-19h // So 7-12h // Ne 13-21h) maximální rychlost na 70 km/h + zákaz předjíždění svislými značkami snad na všech úsecích v těchto časech, co vedou mimo obce, aby se tam zvýšila bezpečnost provozu.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Tož mi přijde smysluplnější vyznačit zde střídavý třípruh než takovýto nesmyslný zákaz předjíždění a omezení rychlosti.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Rozsirovat soucasnou I/3 v useku Benesov-Mirosovice na 2+2 by byla totalni kravina. Obrovske naklady s nulovym efektem, jen by se vytvorila dalsi silnice smrti a la I/48. Nejvetsi prekazky vytvari pro plynulost dopravniho proudu neregularity typu urovnova krizeni, odbocovani vlevo, pomala vozidla a chodci. To vse by se dalo lepsi organizaci provozu a mensimi stavebnimi a organizacnimi zasahy aspon castecne zlepsit a zabranit totalnimu kolapsu do zprovozneni D3.
1. Prevest I/3 v useku Mirosovice – jih benesovskeho obchvatu do rezimu silnice pro motorova vozidla (1+1, pripadne 2+1)
2. Zrusit urovnova krizeni, u odbocek na Pysely a Cercany doplnit druhou vetev MUK
3. Zrusit urovnove krizovatky a autobusove zastavky na obchvatu Benesova a pro organizaci dopravy vyuzit prilehlou ulicni sit a dve MUK
4. V Benesove na ceste do zameckeho parku postavit nadchod/podchod
5. Prodlouzit pripojovaci a odpojovaci pruhy
6. V kritickych casech pritomnost policie a odklaneni ci odstavovani pomalych vozidel (pomale nakladaky, osobaky s vlekem apod.)
Samozrejme, jedinym skutecnym resenim je co nejrychleji “vyhodnotit” Promiku do skartovacky a zacit stavet Stabilizovanou.
1. Prevest I/3 v useku Mirosovice – jih benesovskeho obchvatu do rezimu silnice pro motorova vozidla (1+1, pripadne 2+1)
2. Zrusit urovnova krizeni, u odbocek na Pysely a Cercany doplnit druhou vetev MUK
3. Zrusit urovnove krizovatky a autobusove zastavky na obchvatu Benesova a pro organizaci dopravy vyuzit prilehlou ulicni sit a dve MUK
4. V Benesove na ceste do zameckeho parku postavit nadchod/podchod
5. Prodlouzit pripojovaci a odpojovaci pruhy
6. V kritickych casech pritomnost policie a odklaneni ci odstavovani pomalych vozidel (pomale nakladaky, osobaky s vlekem apod.)
Samozrejme, jedinym skutecnym resenim je co nejrychleji “vyhodnotit” Promiku do skartovacky a zacit stavet Stabilizovanou.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
S tím 6. bodem bych tak moc nesouhlasil. Ono samotné odkloňování nebo odstavování by vytvářelo zmatek a kolony. Jinak bych ještě doplnil
7. Namontovat středová svodidla, nebo betony
7. Namontovat středová svodidla, nebo betony
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Prioritou by podle mého mělo být na obchvatu Benešova postavit MÚK "U topolu" a "Červené Vršky" a zakázat odbočování vlevo.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
v nedeli rano jsem se pohyboval v mistech planovaneho mostu pres sazavu ve variante stabilizovana. moji prochazku prirodou rusil neskutecny ramus vsech moznych motorovych kos a pil chataru linouci se celym udolim sazavy. jestlipak i tito lide z tech tisicu drevenych paskvilu (mchm urcite svadejici bez cisticky veskerou drenaz z myti nadobi a kadibudek do reky), broji proti stabilizovane a jednomu mostu pres reku s tichym asfaltem a phs?
omlouvam se vsem mistnim chatarum, ale to co prorostlo prirodou na jih od prahy je velice smutne a nevratne poskozeni krajiny. takova pamatka na socik.
omlouvam se vsem mistnim chatarum, ale to co prorostlo prirodou na jih od prahy je velice smutne a nevratne poskozeni krajiny. takova pamatka na socik.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Já jsem se zase byl nedávno projít v udolí Záhořanského potoka, kde taky má vést část stabilizivané D3, z horní části údolí to dunělo jako na motokrosových závodech a za chvíli se kolem mě prohnaly 3 čtyřkolky div mě nepřejely. Celý les a údolí je protkán vyježděnými cestičkami právě od těch čtyřkolek, které tam zdá se jsou velmi pravidelně. V dolní části jsou pak chaty přesně s tím hlukem a nešvary, o kterých píše "vaclav". Bylo mi z toho smutmo a zkazilo mi to výlet, ale až se bude projednávat územní rozhodnutí na tuto část D3 budou místní sdružení a ekoteroristi mluvit o "panenské" přírodě....pěkná blbost!!
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Pokud by se D3 stavěla ve stabilizované variantě, jak je to s etapizací takové stavby? Koukám, že by asi bylo nutno postavit, resp. otevřít celý úsek Mezno-Jesenice najednou...
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Dovedu si teoreticky představit stavbu v kuse jen po přivaděč Václavice, ale v Benešově bych to pak vidět nechtěl.
Království a půl princezny za 511.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Ještě by šlo postavit jenom část do Jílového, jako přivaděč. To by pomohlo místním, ale nenatáhlo tranzit. A konečně by se jasně definovalo trasování západ.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Podle mě by to šlo stavět na 3 etapy: R1 - přivaděč Benešov, přivaděč Benešov - silnice I/18 a silnice I/18 - Mezno.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
OK, ale to by se muselo postavit právě v tomto pořadí. Stavět to od jihu nemá valný význam...multi píše:Podle mě by to šlo stavět na 3 etapy: R1 - přivaděč Benešov, přivaděč Benešov - silnice I/18 a silnice I/18 - Mezno.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Pravda, od jihu snad jen po Benešov + přivaděč a tranzit ze severu nuceně nahnat u Benešova na dálnici.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
A v ten moment vám to místní domkářský sdružení zablokuje, protože přivaděč už maj a tranzit nepotřebujou .. asi jste se z Chaber a Běchovic vůbec nepoučildd píše:Ještě by šlo postavit jenom část do Jílového, jako přivaděč. To by pomohlo místním, ale nenatáhlo tranzit. A konečně by se jasně definovalo trasování západ.