R-13 píše:Tak pozor, já nejsem žádný ekoterorista od Děcek Země.
Nevím sice, kdo jsi ale tvoje působení zde mi přijde jako agent-provokatér
R-13 píše:Lenny píše:
Aha tak to tady na foru ještě nebylo. A co na to D1? Rozšíříme ji na osmi- až desetipruh mezi Prahou a Mirošovicemi, aby tu dopravu z D3 navíc v budoucnu pobrala?
8-pruh. 4 pruhy v každém směru.
Čísla jsou v tisících.
V roce 2040 je dle prognozy na D1 u Mirošovic 101, na I/3 u Mirošovic 21, na D3 je to u Benešova 41 a u Prahy 53 . Tak jak by se těch 20-30 aut za den na tu D1 vlezlo?
101 na D1 je už přímo na osmipruh a pokud k tomu dovedeš D3, tak tam máš nějakých 120-130, a to je moc i na osmipruh.
R-13 píše:Ale Benešovský přivaděč je samostatnou stavbou, ne? A navíc není v tak pokročilé fázi přípravy jako D-3/E-55. Takže neexistující možnost etapizace výstavby tu stále je.
Zatím je samostatnou stavbou. To, že na něm ještě neprobíhá proces EIA nevylučuje etapizaci výstavby D3. Nehledě na existenci stávajících silnic II/106, II/114 a I/18.
R-13 píše:Na závěr: D-3/E-55 přes údolí Sázavy je totální blbost. Jestliže bys chtěl realizovat D-3/E-55 jako součást nějakého blbého koridoru odněkud z Dánska do İstanbulu, tranzit přes údolí Sázavy stejně nepojede. Pojede východní částí okruhu R-1, najede na D-1/E-50/E-55/E-65, na Mirošovicích odbočí a pojede starou cestou jako dnes.
Za prvé koridor se nejmenuje blbý ale evropský multimodální dopravní. Rovněž nezačíná v Dánsku, ale vede z Berlína.
Přes údolí Sázavy vede každá varianta, jak Stabilizovaná, tak i Promika, Zenkl-Vyhnálek.
Jinak si další z celé řady těch, co nepochopili smysl evropského multimodálního dopravního koridoru. Přece také označení mezinárodní silnice E55 neznamená, že by po ní jezdil tranzit ze Švédska do Itálie, nemám pravdu?
Ještě k tomu, že tranzit pojede po R1-D1-I/3-D3 místo R1-D3 a proč by volil délkově srovnatelnou, ale horší cestu.
R-13 píše:Jestliže by se D-3/E-55 realizovala přes dolní Posázaví, přineslo by to dopravní kolaps na pražské okresky na jih, protože D-3/E-55 nebude mít žádný přivaděč do centra. A pokud ano, tranzit tudy stejně nepojede.
Ten kolaps tam je už dnes.
A dálnice D3 tento stav výrazně zlepší. Má výrazně lepší napojení na Metro a na tramvaje než varianta Promika (viz moje diskuze s Lavisem předloni). Promika rovněž nemá přivaděč do centra nebo snad z Říčan vede nějaká radiála?
Závěrem bych ti radil změn svůj styl nebo tě odsud ostatní vyštvou.