Varianta PROMIKA 2008 - D3

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od R-13 »

Stanley píše:Asi to je uz trochu mimo tema, ale porad jsem se nikde nedocetl, jak chteji stoupenci varianty D3 Promika presvedcit obyvatele z okoli Rican, Cercan, Velkych Popovic, Mirosovic, Pysel a dalsich X obci o tom, ze je to super napad, nechat si za humny postavit dalsi(!) dalnici. Prekonat odpor Suchdola proti jizni variante R1 bude ve srovnani s timhle dobrodruzstvim uplna hracka... :roll:
Já jsem upustil od Promiky od Říčan! Já navrhuji, aby D-3/E-55 začínala západně od Mirošovic a na D-3/E-55 by se jezdilo přes D-1/E-50/E-55/E-65 v úseku Praha-Mirošovice. Začátek D-3/E-55 by byl západně od Mirošovic.

Jestliže bych je chtěl přesvědčit, tak bych někde v Říčanech zorganizoval výstavu o D-3/E-55 přes údolí Sázavy.
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od R-13 »

Vážení přátelé, kteří kolíte přírodu, klikněte níže.

http://www.d3klid.cz/

To, co nejvíce brání stavbě stabilizované varianty, je neexistující možnost etapizace výstavby.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od egelebege »

koukal jsem na vizualizaci a tak 70% vede přes pole. Sem tam mosty a tunely. Nevidim v to problém
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od mapman »

R-13 - hele mladej, nezlob se, ty jsi opravdu na facku :) Myslíš že zastupitelé na kraji, projektanti, ŘSD, vláda a podobně jsou totální hlupáci a prosazují variantu která je holým nerozumem a brutálním zásahem do přírody? Doporučuju si prostudovat stovky stránek různých dokumentů a předpisů které se tím zabývají, než si začnu stěžovat, pak bys tohle nepsal. Vycházet z jednoho aktivistického webu a tvrdit, že co je tam napsáno je svatá pravda, to je čirá krátkozrakost a nerozum.

Věci je třeba vidět v širokých souvislostech a ne v tom, že dálnice kolem Benešova sem přivede investory... Protože Benešov zrovna není město které potřebuje fabriky, průlmyslové a komerční zóny a pod... Tyhle věci je třeba uchopit v celku a ne kritizovat jeden detail bez jakýchkoliv širších znalostí... Pokud chceš někoho přesvědčit o své pravdě, nauč se argumentovat věcně a ne stylem "tady ne páč je to brutální zásah do přirody" - proč je to zásah do přírody ? do jaké ? je opravdu Posázaví pod Medníkem v koridoru pár desítek metrů tak cenné nebo je to jen vyvolanou histerií a tím že o něm zpívají Nedvědi? a co ta hromada chatových osad plných černých staveb? a proč to u Poříčí není stejný brutální zásah? proč je důležitá etapizace výstavby? atp atp.

Konkrétně k etapizaci, hodně jsme to tu před lety diskutovali v souvislosti s R35, že je lepší jih, protože se dá etapizovat, a teď říkám že u D3 etapizace důležitá není... No taky že není, u R35 její potřebnost vyplývá z toho, že na současné trase neexistují obchvaty a pokud je možné je řešit přednostně tak je etapizace vhodnější, u D3 nic takového není potřeba, jediné co schází jsou obchvaty Olbramovic a Miličína, ten první se připravuje. Navíc, středočeskou D3 je účelné realizovat v max dvou etapách - Praha - Benešov a Benešov - Mezno - což umožňují obě varianty, jinak to ani nemá smysl stavět...
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od mapman »

A mimochodem, co tě opravňuje používat větu "Já navrhuji" místo "Já bych navrhoval"? Jsi projektant nebo máš vystudovanou dopravku? Nebo se tím dlouhodobě zabýváš? Trochu pokory by to chtělo. Já bych řekl že si občas něco přečteš a kreslíš do mapy. Svědčí o tom i tento výkřik:
R-13 píše:
Petr Pokorný píše:Co konrétně je na ní ekoligycky nešetrného?
To jseš tak blbý, že si nevšímáš překlepů?
- to ti opravdu stojí za to dělat blbce z člověka, kterej udělá jeden překlep? Navíc ještě stylem "Jseš" což je taky gramaticky špatně? To je tu asi blb i někdo jinej...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Lenny »

R-13 píše: Já jsem upustil od Promiky od Říčan! Já navrhuji, aby D-3/E-55 začínala západně od Mirošovic a na D-3/E-55 by se jezdilo přes D-1/E-50/E-55/E-65 v úseku Praha-Mirošovice. Začátek D-3/E-55 by byl západně od Mirošovic.
Aha tak to tady na foru ještě nebylo. A co na to D1? Rozšíříme ji na osmi- až desetipruh mezi Prahou a Mirošovicemi, aby tu dopravu z D3 navíc v budoucnu pobrala? ObrázekObrázek
R-13 píše:To, co nejvíce brání stavbě stabilizované varianty, je neexistující možnost etapizace výstavby.
Že jsem si toho ještě nevšiml, že by D3 nešla postavit aspoň na dvě etapy? Není náhodou stavění po delších úsecích to, po čem tady volají někteří diskutující a různá OS? Tolik protikladů a tolik protiřečí najednou. ObrázekObrázekObrázek
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od pp21 »

R-13 píše:
Petr Pokorný píše:Co konrétně je na ní ekoligycky nešetrného?
To jseš tak blbý, že si nevšímáš překlepů?
Vážený pane, říká se tomu dysgrafie, dyslexe atp. A věřte mi, dá se s tím žít, dělám to už pár desítek let. Ale to sem vážně nepatří.
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od R-13 »

Lenny píše: Aha tak to tady na foru ještě nebylo. A co na to D1? Rozšíříme ji na osmi- až desetipruh mezi Prahou a Mirošovicemi, aby tu dopravu z D3 navíc v budoucnu pobrala? ObrázekObrázek
8-pruh. 4 pruhy v každém směru.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od egelebege »

Tam by jich muselo být alespoň pět v každým směru
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od R-13 »

mapman píše:R-13 - hele mladej, nezlob se, ty jsi opravdu na facku :) Myslíš že zastupitelé na kraji, projektanti, ŘSD, vláda a podobně jsou totální hlupáci a prosazují variantu která je holým nerozumem a brutálním zásahem do přírody? Doporučuju si prostudovat stovky stránek různých dokumentů a předpisů které se tím zabývají, než si začnu stěžovat, pak bys tohle nepsal. Vycházet z jednoho aktivistického webu a tvrdit, že co je tam napsáno je svatá pravda, to je čirá krátkozrakost a nerozum.
Tak pozor, já nejsem žádný ekoterorista od Děcek Země. Krajinu dobře znám a ten most přes Sázavu by byl brutální zásah.
mapman píše:Věci je třeba vidět v širokých souvislostech a ne v tom, že dálnice kolem Benešova sem přivede investory... Protože Benešov zrovna není město které potřebuje fabriky, průlmyslové a komerční zóny a pod... Tyhle věci je třeba uchopit v celku a ne kritizovat jeden detail bez jakýchkoliv širších znalostí... Pokud chceš někoho přesvědčit o své pravdě, nauč se argumentovat věcně a ne stylem "tady ne páč je to brutální zásah do přirody" - proč je to zásah do přírody ? do jaké ? je opravdu Posázaví pod Medníkem v koridoru pár desítek metrů tak cenné nebo je to jen vyvolanou histerií a tím že o něm zpívají Nedvědi? a co ta hromada chatových osad plných černých staveb? a proč to u Poříčí není stejný brutální zásah? proč je důležitá etapizace výstavby? atp atp.
Ty chatky tam v údolí Sázavy nejsou tak hrozné jako ten most... To, že o Posázáví zpívají nějací Nedvědi nebo co, to je mi úplně fuk! A u Poříčí n.Sáz. by to brutální zásah příliš nebyl, protože by se jednalo jen o postavení druhé mostovky...
mapman píše:Konkrétně k etapizaci, hodně jsme to tu před lety diskutovali v souvislosti s R35, že je lepší jih, protože se dá etapizovat, a teď říkám že u D3 etapizace důležitá není... No taky že není, u R35 její potřebnost vyplývá z toho, že na současné trase neexistují obchvaty a pokud je možné je řešit přednostně tak je etapizace vhodnější, u D3 nic takového není potřeba, jediné co schází jsou obchvaty Olbramovic a Miličína, ten první se připravuje. Navíc, středočeskou D3 je účelné realizovat v max dvou etapách - Praha - Benešov a Benešov - Mezno - což umožňují obě varianty, jinak to ani nemá smysl stavět...
Ale Benešovský přivaděč je samostatnou stavbou, ne? A navíc není v tak pokročilé fázi přípravy jako D-3/E-55. Takže neexistující možnost etapizace výstavby tu stále je.

Na závěr: D-3/E-55 přes údolí Sázavy je totální blbost. Jestliže bys chtěl realizovat D-3/E-55 jako součást nějakého blbého koridoru odněkud z Dánska do İstanbulu, tranzit přes údolí Sázavy stejně nepojede. Pojede východní částí okruhu R-1, najede na D-1/E-50/E-55/E-65, na Mirošovicích odbočí a pojede starou cestou jako dnes.

Jestliže by se D-3/E-55 realizovala přes dolní Posázaví, přineslo by to dopravní kolaps na pražské okresky na jih, protože D-3/E-55 nebude mít žádný přivaděč do centra. A pokud ano, tranzit tudy stejně nepojede.

Schválně, co by na posázavskou variantu řekl Václav Havel ;)
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od R-13 »

egelebege píše:Tam by jich muselo být alespoň pět v každým směru
To už je moc.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od egelebege »

R-13 píše:
egelebege píše:Tam by jich muselo být alespoň pět v každým směru
To už je moc.
Proč moc? Teď tam jsou místy 4 a ve špičce je tam masakr
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od egelebege »

R-13 píše:

Ty chatky tam v údolí Sázavy nejsou tak hrozné jako ten most...
Kdyby mohla, příroda by řekla opak. Tady jde spíš o to, že se chataři na ten most nechtěj dívat
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od R-13 »

egelebege píše:
R-13 píše:

Ty chatky tam v údolí Sázavy nejsou tak hrozné jako ten most...
Kdyby mohla, příroda by řekla opak. Tady jde spíš o to, že se chataři na ten most nechtěj dívat
Já sice nejsem chatař, ale ten most by strašně hyzdil krajinu. Názor Matky Přírody nech na Pánu Bohu a času... a pak se ukáže...
jannnn
Příspěvky: 752
Registrován: 16.3.2009 22:12:01

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od jannnn »

Podle tebe by hyzdil krajinu, pro jiné je architektonicky zajímavě navržený most naopak osvěžením krajiny.

Již poněkolikáté prezentuješ svůj vlastní subjektivní názor jako názor všech. Prosil bych, aby si se v tomto ohledu zkusil zamyslet a připustil, že jsi nesnědl všechnu moudrost světa a ostatní mohou mít odlišné názory. Děkuji.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2961
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Majkii »

To je děsně zajímavý, že se tady za přírodu bije člověk, co o kousek vedle fantazíruje s takovejhlema malůvkama. Tam by asi mosty přes Kamenici a Labe a desítky (?) tunelů krajinu nehyzdily.

Chtělo by to trochu větší konzistentnost názorů.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od egelebege »

R-13 píše:
egelebege píše:
R-13 píše:

Ty chatky tam v údolí Sázavy nejsou tak hrozné jako ten most...
Kdyby mohla, příroda by řekla opak. Tady jde spíš o to, že se chataři na ten most nechtěj dívat
Já sice nejsem chatař, ale ten most by strašně hyzdil krajinu. Názor Matky Přírody nech na Pánu Bohu a času... a pak se ukáže...
Mě se tam ten most docela líbí. A pokud mám podle tebe nechat názor přírody na někoho jinýho (v boha nevěřim) , tak mi řekni, co nebo kdo opravňuje tebe psát názory viz "brutální zásah do přírody"
Přílohy
most2.JPG
most2.JPG (43.54 KiB) Zobrazeno 25545 x
most1.JPG
most1.JPG (62.22 KiB) Zobrazeno 25549 x
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Lenny »

R-13 píše:Tak pozor, já nejsem žádný ekoterorista od Děcek Země.
Nevím sice, kdo jsi ale tvoje působení zde mi přijde jako agent-provokatér Obrázek
R-13 píše:
Lenny píše: Aha tak to tady na foru ještě nebylo. A co na to D1? Rozšíříme ji na osmi- až desetipruh mezi Prahou a Mirošovicemi, aby tu dopravu z D3 navíc v budoucnu pobrala? ObrázekObrázek
8-pruh. 4 pruhy v každém směru.
Čísla jsou v tisících.
V roce 2040 je dle prognozy na D1 u Mirošovic 101, na I/3 u Mirošovic 21, na D3 je to u Benešova 41 a u Prahy 53 . Tak jak by se těch 20-30 aut za den na tu D1 vlezlo?
101 na D1 je už přímo na osmipruh a pokud k tomu dovedeš D3, tak tam máš nějakých 120-130, a to je moc i na osmipruh.
R-13 píše:Ale Benešovský přivaděč je samostatnou stavbou, ne? A navíc není v tak pokročilé fázi přípravy jako D-3/E-55. Takže neexistující možnost etapizace výstavby tu stále je.
Zatím je samostatnou stavbou. To, že na něm ještě neprobíhá proces EIA nevylučuje etapizaci výstavby D3. Nehledě na existenci stávajících silnic II/106, II/114 a I/18.
R-13 píše:Na závěr: D-3/E-55 přes údolí Sázavy je totální blbost. Jestliže bys chtěl realizovat D-3/E-55 jako součást nějakého blbého koridoru odněkud z Dánska do İstanbulu, tranzit přes údolí Sázavy stejně nepojede. Pojede východní částí okruhu R-1, najede na D-1/E-50/E-55/E-65, na Mirošovicích odbočí a pojede starou cestou jako dnes.
Za prvé koridor se nejmenuje blbý ale evropský multimodální dopravní. Rovněž nezačíná v Dánsku, ale vede z Berlína.
Přes údolí Sázavy vede každá varianta, jak Stabilizovaná, tak i Promika, Zenkl-Vyhnálek.
Jinak si další z celé řady těch, co nepochopili smysl evropského multimodálního dopravního koridoru. Přece také označení mezinárodní silnice E55 neznamená, že by po ní jezdil tranzit ze Švédska do Itálie, nemám pravdu?

Ještě k tomu, že tranzit pojede po R1-D1-I/3-D3 místo R1-D3 a proč by volil délkově srovnatelnou, ale horší cestu. :P
R-13 píše:Jestliže by se D-3/E-55 realizovala přes dolní Posázaví, přineslo by to dopravní kolaps na pražské okresky na jih, protože D-3/E-55 nebude mít žádný přivaděč do centra. A pokud ano, tranzit tudy stejně nepojede.
Ten kolaps tam je už dnes. ;) A dálnice D3 tento stav výrazně zlepší. Má výrazně lepší napojení na Metro a na tramvaje než varianta Promika (viz moje diskuze s Lavisem předloni). Promika rovněž nemá přivaděč do centra nebo snad z Říčan vede nějaká radiála?

Závěrem bych ti radil změn svůj styl nebo tě odsud ostatní vyštvou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
1975
Příspěvky: 4233
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od 1975 »

Akorát jsi mě s tou poznámkou o agentovi provokatérovi předběhl :D Miluju ten argument, že D3 ve stabilizované nemá "přivaděč" do centra - copak není základním principem do "centra" další auta netahat??? Plus, jak říká Lenny, vůči dnešnímu stavu může nastat jen zlepšení - ať už to někdo vezme dolů do Lahovic a po Strakonické, nebo v budoucnu po KOMOKO, nebo naopak přes snad dokončenou Vesteckou spojku anebo D1...
Nevíte někdo, kdo konkrétně byl v té nedávné komisi, která opět, byť o prsa kore,ské ženy, dala přednost Stabilizované (5 Stabilizovaná, 4 Promika, jeden se "zdržel")?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Lenny »

V průběhu dubna 2008 jmenovalo MD pětici expertů:
Prof. Ing. Petr Moos, CSc. (Fakulta dopravní, ČVUT v Praze )
Prof. Ing. František Lehovec, CSc. (Fakulta stavební, ČVUT v Praze )
Prof. Ing. Jiří Barták, DrSc. (Fakulta stavební, ČVUT v Praze )
Prof. Ing. Jiří Stránský, DrSc. ( Fakulta stavební, VUT v Brně )
Prof. Ing. Vlastimil Melichar, CSc. (Dopravní fakulta J. Pernera, Univerzita Pardubice )

a MŽP pětici expertů:
Doc. Ing. Václav Beran, DrSc. (ČVUT Praha)
Doc. Ing. arch. Jan Mužík, CSc. (ČVUT Praha)
Ing. Petr Holcner, Ph. D. (VUT Brno)
Prof. RNDr. Vladimír Bejček, CSc. (ČZU Praha)
Mgr. Petr Karlík (UK Praha a Universita Regensburg)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
1975
Příspěvky: 4233
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od 1975 »

Pokud jsem to někde četl dobře, všech pět expertů, nominovaných MD, bylo pro Stabilizovanou, a čtyři z pěti expertů za MŽP bylo pro Promiku. Který z té druhé pětice se ale zdržel a nevíte proč, resp. jak to zdůvodnil?
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Fox Mulder »

R-13 píše:
egelebege píše:Tam by jich muselo být alespoň pět v každým směru
To už je moc.
Není to moc.

3+3 pruhů stávající D1 + 2+2 pruhů vámi přivedené D3 dělá dohromady 5+5 pruhů v úseku Praha–Mirošovice = 10pruh.

Nebo se domníváte, že 3+3 + 2+2 = 4+4? :roll:
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Ptákjarabák
Příspěvky: 71
Registrován: 29.3.2009 9:42:31

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Ptákjarabák »

Podle agentury JPP se nezdržel 2. - 5. odborník bursíkovec, ale je to celkem jedno. Závěr prý bude znít, že se komise "neshodla".
MPMP
Příspěvky: 3301
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od MPMP »

R-13 píše:Tak pozor, já nejsem žádný ekoterorista od Děcek Země. Krajinu dobře znám a ten most přes Sázavu by byl brutální zásah.
Nechcete zrušit D1? Ta přece na Vysočině několika vysokými mosty taky "brutálně zasahuje do krajiny".
Co Vy na to? :P
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Vize naší dálniční sítě

Příspěvek od Sosa »

Proč lidi používají slova typu brutální apod.? :shock:
Ta příroda přes kterou vede stabilizovaná není neporušená,je to lidmi proměněná krajina,to by si spousta lidí měla uvědomit.Vzhledem k tomu,že zase další komise složená z odborníků(já vím,že každý čech je ten nejlepší odborník :D )zase potvdila že stabilizovaná je lepší než Promika xxxx tak jsem zvědavej,jestli se něco v roce 2010 pohne.(Doufám že ne promika 2010 :| )
Odpovědět

Zpět na „D3“