Je už postavená a slouží dobře.MPMP píše:Nechcete zrušit D1? Ta přece na Vysočině několika vysokými mosty taky "brutálně zasahuje do krajiny".R-13 píše:Tak pozor, já nejsem žádný ekoterorista od Děcek Země. Krajinu dobře znám a ten most přes Sázavu by byl brutální zásah.
Co Vy na to?
Varianta PROMIKA 2008 - D3
Re: Vize naší dálniční sítě
Re: Vize naší dálniční sítě
jak jsem tak cetl argumenty 'kudy dudy' tak D3 mi zrovna zily netrha...
ale pokud je to diskuse o vizi, tak holt asi nejlepsi bude ji postavit ve variante navrhovane kolem jiloveho atd. az na R1. Soucasne bych ale zvolil takovou stavbu, ktera je hodne ohleduplna ke krajine. To znamena zarezy, ekodukty nad i pod, tunely, obloukove mosty a maskovat a maskovat aby ta hruza nebyla videt a slyset v krajine. Vim, ze cenove nic moc, ale pokud bude D3 hotova jako posledni, tak svet se nesesype kvuli jedne vetsi vesnici...jak ze se to jmenuje...jo Budejovice. Z Prahy do Linze se to da objet pres Regensburg pokud uz tedy musite pouzivat dalnici. V planovaci googlu je to pouze o hodinku delsi.
ale pokud je to diskuse o vizi, tak holt asi nejlepsi bude ji postavit ve variante navrhovane kolem jiloveho atd. az na R1. Soucasne bych ale zvolil takovou stavbu, ktera je hodne ohleduplna ke krajine. To znamena zarezy, ekodukty nad i pod, tunely, obloukove mosty a maskovat a maskovat aby ta hruza nebyla videt a slyset v krajine. Vim, ze cenove nic moc, ale pokud bude D3 hotova jako posledni, tak svet se nesesype kvuli jedne vetsi vesnici...jak ze se to jmenuje...jo Budejovice. Z Prahy do Linze se to da objet pres Regensburg pokud uz tedy musite pouzivat dalnici. V planovaci googlu je to pouze o hodinku delsi.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Abych řekl pravdu, tak promika se mi začína líbit víc a víc. Dneska jsem jel z Prahy do CB a zpět a bylo vidět, že nejzatíženější úsek na I/3 je mezi D1 a Benešovem (nic nového), až jsem si řikal, že se ty auta tam snad ani nevejdou. Už tam zahynulo dost lidí a pokud se ta silnice nějak nerozšíří, nezkapacitní, nebo nezabezpečí (stř. svodidla atp.), tak tam lidi budou umírat dál. Dálnice by to mohla vyřešit. Tim nechci "stabilizovanou" nějak zatracovat, ale řešil bych ji jakýmsy eRkem spojujícím R1 s D3.
Od Benešova až do CB to byl přesný opak. Skoro jsem si řikal, jestli je tam dálnice vůbec třeba.
Od Benešova až do CB to byl přesný opak. Skoro jsem si řikal, jestli je tam dálnice vůbec třeba.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Pravdou je, ze nejvytizenejsi je usek do Benesova a Tabor-C.B. Mohlo se uz nejake R (nebo aspon smerove rozdeleny 4 pruh) od Mirosovic k Benesovu davno vystavet, koneckoncu silnice tam je siroka pomerne dost. Jelikoz se ale uz aspon 20 let mluvi o dalnici, tak to nikdo moc neresi.
I kdyz hlavne v patek odpoledne a nedele je zatizena cela trasa extremne a dalnice je urcite potreba jako SUL
Zrovna dnes opet vyhasly dva lidske zivoty, kdyby byla dalnice, mohli urcite ty lide zit:
http://zpravy.idnes.cz/tragicka-nehoda- ... _krimi_pei
I kdyz hlavne v patek odpoledne a nedele je zatizena cela trasa extremne a dalnice je urcite potreba jako SUL
Zrovna dnes opet vyhasly dva lidske zivoty, kdyby byla dalnice, mohli urcite ty lide zit:
http://zpravy.idnes.cz/tragicka-nehoda- ... _krimi_pei
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
To je samozrejme naivni pohled cloveka, ktery se tudy jednou svezl a nic o trase nevi. "Zkapacitnovani" I/3 je vyhazovanim penez s mizivym vysledkem. Budto bude to "zkapacitneni" ve forme nejake rozsirene 4pruhovky (tj. bastl a la stara I/48) a nebo se to cely postavi uplne znova. At tak ci tak, nic to neresi protze se to napoji na uz tak pretizenou D1 nebo povede s ni v soubehu k cemuz - zcela logicky - obklicene obce nedaji nikdy souhlas. Od Benesova do CB jste mel mimoradne stesti na maly provoz. Bezne se da v Ta-SU-PnL nebo v Sobeslavi uviznout na desitky minut az hodinu...egelebege píše:Abych řekl pravdu, tak promika se mi začína líbit víc a víc. Dneska jsem jel z Prahy do CB a zpět a bylo vidět, že nejzatíženější úsek na I/3 je mezi D1 a Benešovem (nic nového), až jsem si řikal, že se ty auta tam snad ani nevejdou. Už tam zahynulo dost lidí a pokud se ta silnice nějak nerozšíří, nezkapacitní, nebo nezabezpečí (stř. svodidla atp.), tak tam lidi budou umírat dál. Dálnice by to mohla vyřešit. Tim nechci "stabilizovanou" nějak zatracovat, ale řešil bych ji jakýmsy eRkem spojujícím R1 s D3.
Od Benešova až do CB to byl přesný opak. Skoro jsem si řikal, jestli je tam dálnice vůbec třeba.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
V podstatě souhlas s mts, ale pokud by se měla výstavba D3 nadále odsouvat, tak je potřeba na I/3 alespoň urychleně postavit MÚK na začátku a na konci Benešova, neúplné MÚK mezi Benešovem a Mirošovicemi dostavět na úplné, v tomto úseku také přidat další stoupací pruhy a postavit obchvat Olbramovic.mts píše:To je samozrejme naivni pohled cloveka, ktery se tudy jednou svezl a nic o trase nevi. "Zkapacitnovani" I/3 je vyhazovanim penez s mizivym vysledkem. Budto bude to "zkapacitneni" ve forme nejake rozsirene 4pruhovky (tj. bastl a la stara I/48) a nebo se to cely postavi uplne znova. At tak ci tak, nic to neresi protze se to napoji na uz tak pretizenou D1 nebo povede s ni v soubehu k cemuz - zcela logicky - obklicene obce nedaji nikdy souhlas. Od Benesova do CB jste mel mimoradne stesti na maly provoz. Bezne se da v Ta-SU-PnL nebo v Sobeslavi uviznout na desitky minut az hodinu...egelebege píše:Abych řekl pravdu, tak promika se mi začína líbit víc a víc. Dneska jsem jel z Prahy do CB a zpět a bylo vidět, že nejzatíženější úsek na I/3 je mezi D1 a Benešovem (nic nového), až jsem si řikal, že se ty auta tam snad ani nevejdou. Už tam zahynulo dost lidí a pokud se ta silnice nějak nerozšíří, nezkapacitní, nebo nezabezpečí (stř. svodidla atp.), tak tam lidi budou umírat dál. Dálnice by to mohla vyřešit. Tim nechci "stabilizovanou" nějak zatracovat, ale řešil bych ji jakýmsy eRkem spojujícím R1 s D3.
Od Benešova až do CB to byl přesný opak. Skoro jsem si řikal, jestli je tam dálnice vůbec třeba.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Tak..mts píše: To je samozrejme naivni pohled cloveka, ktery se tudy jednou svezl a nic o trase nevi. "Zkapacitnovani" I/3 je vyhazovanim penez s mizivym vysledkem. Budto bude to "zkapacitneni" ve forme nejake rozsirene 4pruhovky (tj. bastl a la stara I/48) a nebo se to cely postavi uplne znova. At tak ci tak, nic to neresi protze se to napoji na uz tak pretizenou D1 nebo povede s ni v soubehu k cemuz - zcela logicky - obklicene obce nedaji nikdy souhlas. Od Benesova do CB jste mel mimoradne stesti na maly provoz. Bezne se da v Ta-SU-PnL nebo v Sobeslavi uviznout na desitky minut az hodinu...
1) je pravda, že po I/3 nejezdim každý den, ale docela dlouho a často na to, abych ji měl tak nějak zmapovanou
2) zkapacitňování úseku mezi D1 a Benešovem rozhodně vyhazováním peněz neni, protože jestli jste si nevšiml, tak tento úsek bývá hodně přetížen. Časté dopravní nehody mnohdy s tragickými následky jsou toho důkazem a D3 ve stabilizované variantě tu situaci možná zmírní, ale nevyřeší
3) proti D3 do CB rozhodně nic nemám, ale vámi zmiňované města a okolí jsou většinou zasekaný místníma, takže dalnice ušetří nervy hlavně projíždějícím, kterých už tolik neni. Stačí se podívat na již sprovozněnej úsek D3. Těch aut tam zas tolik nejezdí
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
to egelebege:
ad 1) já po trase CB - Pha jezdím už 9 let a ročně jsou to desítky cest. Situace je rok od roku horší, a pokud statistický úřad tvrdí, že průměrný roční přírůstek registrovaných OA v ČR je cca 100.000, tak to musí být vidět.
ad 2) tak v tomto s vámi nesouhlasím, a to protože: jednak není toto rozšíření stavebně připravené, za druhé není to v územních plánech, za třetí proti zkapacitnění by se zvedla vlna odporu (ostatně jako proti jakékoliv jiné stavbě), za čtvrté doba přípravy (GP - EIA - DUR - DSP) - Lenny nechť mně opraví - by trvala 4-6 let, samotná výstavba řekněme 18 měsíců. Za poslední po dobu výstavby by to bylo peklo. Nyní jsme v roce (cca) 2018, máme rozšířenou I/3 mezi Benešovem a D1 a po celou dobu je umrtven projekt D3. Navíc D3 obsahuje Václavickou spojku, které vytváří zcela nové kapacitní připojení ze směrů R7,R6,D5,R4 a jihozápadu Prahy, stávající I/3 přivede směry D8, D11, R12 a od zbytku Prahy. Dle mne, D3 rozhodně uleví.
ad 3) zasekaný je to víceméně všude (snad jedině s výjimkou stavby R4). A dnes tam, pravda, takový provoz není, ale to je hlavně proto, že řidiči se děsí kombinace TA - Planá - Soběslav - Veselí. Až přibude tato stavba, uvidíte, kolik aut se tam objeví.
ad 1) já po trase CB - Pha jezdím už 9 let a ročně jsou to desítky cest. Situace je rok od roku horší, a pokud statistický úřad tvrdí, že průměrný roční přírůstek registrovaných OA v ČR je cca 100.000, tak to musí být vidět.
ad 2) tak v tomto s vámi nesouhlasím, a to protože: jednak není toto rozšíření stavebně připravené, za druhé není to v územních plánech, za třetí proti zkapacitnění by se zvedla vlna odporu (ostatně jako proti jakékoliv jiné stavbě), za čtvrté doba přípravy (GP - EIA - DUR - DSP) - Lenny nechť mně opraví - by trvala 4-6 let, samotná výstavba řekněme 18 měsíců. Za poslední po dobu výstavby by to bylo peklo. Nyní jsme v roce (cca) 2018, máme rozšířenou I/3 mezi Benešovem a D1 a po celou dobu je umrtven projekt D3. Navíc D3 obsahuje Václavickou spojku, které vytváří zcela nové kapacitní připojení ze směrů R7,R6,D5,R4 a jihozápadu Prahy, stávající I/3 přivede směry D8, D11, R12 a od zbytku Prahy. Dle mne, D3 rozhodně uleví.
ad 3) zasekaný je to víceméně všude (snad jedině s výjimkou stavby R4). A dnes tam, pravda, takový provoz není, ale to je hlavně proto, že řidiči se děsí kombinace TA - Planá - Soběslav - Veselí. Až přibude tato stavba, uvidíte, kolik aut se tam objeví.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
jenže v tomto jsou na tom jak stabilizovaná tak i promika uplně stejněMichal R píše:
ad 2) tak v tomto s vámi nesouhlasím, a to protože: jednak není toto rozšíření stavebně připravené, za druhé není to v územních plánech, za třetí proti zkapacitnění by se zvedla vlna odporu (ostatně jako proti jakékoliv jiné stavbě), za čtvrté doba přípravy (GP - EIA - DUR - DSP) - Lenny nechť mně opraví - by trvala 4-6 let, samotná výstavba řekněme 18 měsíců.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Možná by stálo za uvážení následující řešení. Přeložka silnice I/3 mezi D1 a Benešovem byla postavena s volnou šířkou vozovky 14 m, tudíž by na ni bylo teoreticky možné vyznačit střídavý třípruh. Otázka je, jak to řešit v prostoru křižovatek, jestli zúžením na dvoupruh anebo jinak.
Toto přeznačení by bylo ze všeho nejrychlejší, nejlevnější a trochu by zlepšilo stávající stav.
Toto přeznačení by bylo ze všeho nejrychlejší, nejlevnější a trochu by zlepšilo stávající stav.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Souhlasím, co se týče křižovatek, připravují se dostavby křižovatek ve Čtyřkolech, Na Pyšelce, Benešov-Červené vršky, Benešov-U Topolu - tyto křižovatky + přestavba na moderní 3pruh by pomohly až až do doby zprovoznění stabilizované (na kterou dojde až tak 2020 jak to tak vypadá).
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Ale vždyť tam býval střídavý třípruh! Pak se to při reko na asfalt zrušilo, ale nesliboval bych si od toho nějaké výrazné zvýšení kapacity. Stejně zde zůstanou špunty v podobě konce rozšíření na dva pruhy při střídání. Zajímavejší myšlenka by byla použít variabilní uspořádání, jaké jsem viděl u Heidelbergu na B 37. Tam bylo použito řízení světelnými signály a vždy podle špičky byly ve směru z/do města vyhrazeny dva pruhy a v méně zatíženém jeden. Toto řešení nemá tolik úzkých hrdel, mohlo by pomoci.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Ale může to být docela divočina . Zažil jsem to tady: http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=-34. ... 5&t=k&z=18 , kde bylo normálně 3+3 (díky špatně parkujícím autům spíš 2+2), ráno 4+2 (3+1) a odpoledne 2+4 (1+3). Jet v levém pruhu krátce po jeho zprovoznění byl docela adrenalin, ale vždy se to nějak poskládalo (jen jednou si kousek přede mnou dvě auta urazila zrcátka, ale raději ani nezastavovala). Naši dnešní řidiči sice mají trochu víc úcty k dopravním předpisům, než Argentinci v 90. letech, ale stejně bych se takové silnice dost bál . Pokud nebude trojpruh fyzicky rozdělen, jako třeba rakouský úsek Hollabrun - Stockerau, vždy se najde nějaký střelec, který to vezme "přes plnou", a průšvih je tu hned...martin píše:Ale vždyť tam býval střídavý třípruh! Pak se to při reko na asfalt zrušilo, ale nesliboval bych si od toho nějaké výrazné zvýšení kapacity. Stejně zde zůstanou špunty v podobě konce rozšíření na dva pruhy při střídání. Zajímavejší myšlenka by byla použít variabilní uspořádání, jaké jsem viděl u Heidelbergu na B 37. Tam bylo použito řízení světelnými signály a vždy podle špičky byly ve směru z/do města vyhrazeny dva pruhy a v méně zatíženém jeden. Toto řešení nemá tolik úzkých hrdel, mohlo by pomoci.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Ale to může být i na 1+1. Když se nerespektují základní pravidla, těžko s tím něco naděláte. Leda chodit pěšky.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
to egelebege: jasně, souhlas, v tomto jsou jak Stabilizovaná tak i Promika stejně. Já měl na mysli to, že v případě komplexní přestavby I/3 v úseku Mirošovice - Benešov by jakékoliv přípravné práce na dálničním řešení (ať už jakémkoliv) byly u ledu. Což by ve výsledku vedlo k tomu, že zůstaly nevyřešeny následující problémy:
a) neúsnosná dopravní zátež dolního Posázaví
b) přetížení úseku D1 Praha - Mirošovice
c) neřešení jak dál v úseku Benešov - Nová Hospoda (začátek D3/0306)
d) to nejhorší na závěr: vrátilo by to na stůl šílenost jménem Nulová varianta s podkopaným Konopištěm a podobně.
Takže jednoznačně - stavba D3 ve variantě Stabilizovaná.
a) neúsnosná dopravní zátež dolního Posázaví
b) přetížení úseku D1 Praha - Mirošovice
c) neřešení jak dál v úseku Benešov - Nová Hospoda (začátek D3/0306)
d) to nejhorší na závěr: vrátilo by to na stůl šílenost jménem Nulová varianta s podkopaným Konopištěm a podobně.
Takže jednoznačně - stavba D3 ve variantě Stabilizovaná.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
To je samozřejmě pravda, ale na 1+1 s tím předjížděním trochu víc počítáte, i třeba přes plnou čáru. U řešení 2+1 se mi víc líbí ten skandinávský model (myslím, že to bylo hezky vidět i na Vašich fotkách z Norska). Jinak u I/3 vidím problém spíš v těch neúplných MÚK, když se předělají, měl by 2+1 zase nějakou dobu stačit (než bude Stabilizovaná D3).martin píše:Ale to může být i na 1+1. Když se nerespektují základní pravidla, těžko s tím něco naděláte. Leda chodit pěšky.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Mě osobně se zdá logičtější Stabilizovaná, ale nevím jaká je situace na I/3 z Mirošovic do Benešova, takže z tohoto pohledu to nedokážu posoudit.
Ale co jsem jel z Tábora do ČB, tak to byl děs. Tam je tu D3 třeba.
Ale co jsem jel z Tábora do ČB, tak to byl děs. Tam je tu D3 třeba.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Co to ale rozhodně zvýší je bezpečnost provozu, což je za stávající situace velmi důležité.martin píše:Ale vždyť tam býval střídavý třípruh! Pak se to při reko na asfalt zrušilo, ale nesliboval bych si od toho nějaké výrazné zvýšení kapacity. Stejně zde zůstanou špunty v podobě konce rozšíření na dva pruhy při střídání.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Stabilizovaná je dopravně lepší proto, že řeší i II/603, která nyní patří (s ohledem na uspořádání) k nejpřeplněnějším silnicím v ČR a II/105, která je vedena přes údolí Sázavy, Jílové a Psáry ve zcela nevyhovujících poměrech (velmi úzký most přes Sázavu, kde navíc peážuje s II/106, prudká stoupání a malé poloměry zatáček).Martin z Ostravy píše:Mě osobně se zdá logičtější Stabilizovaná, ale nevím jaká je situace na I/3 z Mirošovic do Benešova, takže z tohoto pohledu to nedokážu posoudit.
Ale co jsem jel z Tábora do ČB, tak to byl děs. Tam je tu D3 třeba.
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Tak ja osobne se moc tesim, az se při cestě z JH do Prahy napojim u Ripce na dalnici a celou Taborskou aglomeraci profrcim 130kou...to me zatim bude uplne dostatecne stacit.. jinak se mi cesta od Mezna do Mirosovic nezda zase uplne spatna, az na nekolik mensich zadrhelu v podobe Milicina, Olbramovic a obchvatu Benesova, ackoliv mistni 70 chapu a jako ridic respektuju.
Na 14 m siroke silnici z Benesova do Mirosovic si dovedu predstavit asi nasledujici usporadani (samozrejme s dodelanymi MUK):
0,5 m zpevnena krajnice s vodicim prouzekem - 3,25 m jizdni pruh pro pomala vozidla nad 12 t se zakazem predjizdeni (vyjma objizdeni odstaveneho vozu) - 2,75 m jizdni pruh pro rychla vozidla - 0,25 m vodici prouzek -- lanova svodidla -- 0,25 m vodici prouzek - 2,75 m pro rychla vozidla - 3,25 m jizdni pruh pro pomala vozidla nad 12 t se zakazem predjizdeni (vyjma objizdeni odstaveneho vozu) - 0,5 m zpevnena krajnice s vodicim prouzkem
(na instalaci stredoveho zachytneho systemu zbude rezerva 0,5 m)
Vim,ze to je docela nahusteny pro mnohe klaustrofobicke, ale resi to nejvetsi neduch soucasneho usporadani, a to problem s pohodlnym predjetim nakladniho mozidla osobakem. Kategorie S by zustala, max. rychlost by byla 110 km/h.
Na 14 m siroke silnici z Benesova do Mirosovic si dovedu predstavit asi nasledujici usporadani (samozrejme s dodelanymi MUK):
0,5 m zpevnena krajnice s vodicim prouzekem - 3,25 m jizdni pruh pro pomala vozidla nad 12 t se zakazem predjizdeni (vyjma objizdeni odstaveneho vozu) - 2,75 m jizdni pruh pro rychla vozidla - 0,25 m vodici prouzek -- lanova svodidla -- 0,25 m vodici prouzek - 2,75 m pro rychla vozidla - 3,25 m jizdni pruh pro pomala vozidla nad 12 t se zakazem predjizdeni (vyjma objizdeni odstaveneho vozu) - 0,5 m zpevnena krajnice s vodicim prouzkem
(na instalaci stredoveho zachytneho systemu zbude rezerva 0,5 m)
Vim,ze to je docela nahusteny pro mnohe klaustrofobicke, ale resi to nejvetsi neduch soucasneho usporadani, a to problem s pohodlnym predjetim nakladniho mozidla osobakem. Kategorie S by zustala, max. rychlost by byla 110 km/h.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Tak ti nevím jestli by to bylo nejšťastnější řešení, hlavně těch 110km/h. Bude to jen o pár cm širší než provizorko na D1 a tam je 80km/h a je to tam dost nepříjemné, takže by většina lidí stejně nepředjížděla, protože by se bála.siesa píše: Na 14 m siroke silnici z Benesova do Mirosovic si dovedu predstavit asi nasledujici usporadani (samozrejme s dodelanymi MUK):
0,5 m zpevnena krajnice s vodicim prouzekem - 3,25 m jizdni pruh pro pomala vozidla nad 12 t se zakazem predjizdeni (vyjma objizdeni odstaveneho vozu) - 2,75 m jizdni pruh pro rychla vozidla - 0,25 m vodici prouzek -- lanova svodidla -- 0,25 m vodici prouzek - 2,75 m pro rychla vozidla - 3,25 m jizdni pruh pro pomala vozidla nad 12 t se zakazem predjizdeni (vyjma objizdeni odstaveneho vozu) - 0,5 m zpevnena krajnice s vodicim prouzkem
(na instalaci stredoveho zachytneho systemu zbude rezerva 0,5 m)
Vim,ze to je docela nahusteny pro mnohe klaustrofobicke, ale resi to nejvetsi neduch soucasneho usporadani, a to problem s pohodlnym predjetim nakladniho mozidla osobakem. Kategorie S by zustala, max. rychlost by byla 110 km/h.
Pak by tam byli střelci, kteří by jezdili více než 110km/h.
Ale každopádně by ty lana přispěla k lepší bezpečnosti minimalizací čelních střetů.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Varianta PROMIKA 2008 - D3
Pod tohle se můžu podepsat. Jediné rozumné řešení stávajícího nevyhovujícího stavu. Výrazné zhoršení lze očekávat po dostavbě dálnice mezi Táborem a Veselím i když 09/2011 je spíše nereálné, neboť liniovou stavbu to zatím rozhodně nepřipomíná.Lenny píše:Možná by stálo za uvážení následující řešení. Přeložka silnice I/3 mezi D1 a Benešovem byla postavena s volnou šířkou vozovky 14 m, tudíž by na ni bylo teoreticky možné vyznačit střídavý třípruh. Otázka je, jak to řešit v prostoru křižovatek, jestli zúžením na dvoupruh anebo jinak.
Toto přeznačení by bylo ze všeho nejrychlejší, nejlevnější a trochu by zlepšilo stávající stav.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vize naší dálniční sítě
No nechci popichovat, ale zrovna dneska jsem jel Sázavu a troufnu si tvrdit, že by se zvolené trase D3 mohlo i blahořečit.... za to, že se bude muset zbourat X příšernejch chatek, jejichž splašek je ta řeka plná...R-13 píše:
Nevíš, co by znamenala stabilizovaná D-3/E-55? Brutální zásah do přírody! Ty si to stále neuvědomuješ?
Upřímně - to co tam trampisti a chataři napáchali je tak strašný, že by se tam dálnice mohly postavit klidně dvě a nikdo rozumný by neměl ani ceknout... Bohužel
Re: Vize naší dálniční sítě
Postavit pod Hradištkem přehradu na kótu 250m?Jaroslav píše:No nechci popichovat, ale zrovna dneska jsem jel Sázavu a troufnu si tvrdit, že by se zvolené trase D3 mohlo i blahořečit.... za to, že se bude muset zbourat X příšernejch chatek, jejichž splašek je ta řeka plná...
Upřímně - to co tam trampisti a chataři napáchali je tak strašný, že by se tam dálnice mohly postavit klidně dvě a nikdo rozumný by neměl ani ceknout... Bohužel
Re: Vize naší dálniční sítě
joooooo, dobrej nápad.... tedy pokud tim nevyplavíme nějakou žábuP_V píše: Postavit pod Hradištkem přehradu na kótu 250m?