D3 0306/II Rekonstrukce
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Ja myslím, že si to předělání na I/3 trochu představujete jako Hurvínek válku. Problém je, že by se to muselo soutěžit a muselo by k tomu být nějaký projekt tj. minimálně rok (spíš více) by trvalo než by to ŘSD připravilo. Navíc jsou nějaké normy na silnici I. třídy a dálnici. Čím by se dalo ospravedlnit, že se silnice I. třídy staví jako dálnice (rozum stranou)? A pořád by tam museli nějak udělat to napojení a nejvíc bych se obával, že pak už to předělat na dálnici bylo skoro nemožné, protože by to mohlo pak mít vliv i na vyvlastnění a tedy i na jediné řešení (podle mě, protože pochybuji, že se dá s Bratránky dohodnout na přijatelné částce) téhle prekérní situace. Ale možná, že se ve všem mýlim a za 2 měsíce bychom mohli aspoň 90 (i kdyz dost pochybuji, že by tam někdo zpomaloval). A taky chápu, že již více než 10 let vypadá, že to příští rok již bude tak to nikdo z ŘSD nechtěl řešit.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
To si myslím že je to klíčové. ŘSD opravdu nemůže za liknavost soudů apod. Zkuste si představit že jste úředník ŘSD. Máte dvě možnosti: "vysedět" to, anebo risknout, udělat projekt, realizovat (za minimálně vyšší desítky miliónů) kus jako pruh I/3 a třeba po měsíci zjistit že se to může rozbít a začít stavět D3. Nu, ruku na srdce, kterou možnost, i viděno zpětně, byste volili? Já tu kde by mi nehrozilo trestní stíhání že jsem nepostupoval s péčí řádného hospodáře.Saljack píše:... již více než 10 let vypadá, že to příští rok již bude tak to nikdo z ŘSD nechtěl řešit.
Jinak děkuji Saljackovi. Kdybych někdy zbohatl, nabídl bych mu místo mého mluvčího.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Ale tohle bylo staveno v parametrech D3, jen nebylo zkolaudovano. Ano, 10 let se zda, ze to bude, ale neni a nebude. Mate bohuzel typicky mindset statniho zamestnance, bez odpovednosti a orientace na vysledek. Predstavte si, ze se jedna o situaci u Vas doma. Rekneme, ze Vam remeslnik nedoda do koupelny novou vanu. Budete se soudit rekneme deset let. Rozdil bude v tom, a na tom se snad shodneme, ze celych deset let se nebudete myt v lavoru, ale vyresite to nejak, aby koupelna fungovala (treba s levnejsi vanou, ekvivalent ctyrpruhu se snizenou rychlosti ) a papiry a nahradu budete resit pararelne. Neverim, ze kdybyste na necem byl osobne zainteresovan, tak se spokojite s tim, ze uz po desaty rok to snad do roku bude a problem vysedite.Saljack píše:Ja myslím, že si to předělání na I/3 trochu představujete jako Hurvínek válku. Problém je, že by se to muselo soutěžit a muselo by k tomu být nějaký projekt tj. minimálně rok (spíš více) by trvalo než by to ŘSD připravilo. Navíc jsou nějaké normy na silnici I. třídy a dálnici. Čím by se dalo ospravedlnit, že se silnice I. třídy staví jako dálnice (rozum stranou)? A pořád by tam museli nějak udělat to napojení a nejvíc bych se obával, že pak už to předělat na dálnici bylo skoro nemožné, protože by to mohlo pak mít vliv i na vyvlastnění a tedy i na jediné řešení (podle mě, protože pochybuji, že se dá s Bratránky dohodnout na přijatelné částce) téhle prekérní situace. Ale možná, že se ve všem mýlim a za 2 měsíce bychom mohli aspoň 90 (i kdyz dost pochybuji, že by tam někdo zpomaloval). A taky chápu, že již více než 10 let vypadá, že to příští rok již bude tak to nikdo z ŘSD nechtěl řešit.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Prosím, ať to pochopím v té analogii. Dostavím I/3, zbytečně vyhodím 80-120M a co v tomto případě bude to že "papiry a nahradu budete resit pararelne"? Kdo tu je ten řemeslník?
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Takhle alibisticky s můžete vylhat z jakékoliv debaty o čemkoliv. Pak nevím, proč chodíte diskutovat ? !ElWapp píše:Já nevím jestli sis všiml, ale tady jsme na diskuzním fóru, ne někde u soudu, takže není cílem to tady vyřešit. .
Přitom stačilo, abyste popravdě napsal, že je pro vás jednoduché rýt do názorů jiných z bezpečí beznázorovosti a výmluv, že to přece vyřeší někdo jiný - soud, ŘSD apod. Tedy že vlastně žádný názor nemáte resp,. se ho bojíte prezentovat, protože by se pak mohlo ukázat, že ryjete do něčeho na co sám žádné lepší řešení nemáte. Prostě takový alibistický provokatér co rád ryje do jiných, ale sám žádné řešení neprezentuje, nic víc, nic míň.
Nepodsouvejte mi názory, které nezastávám. To se tady opakuje pořád, tyhle falešně podsouvané argumenty, jakože člověk zastává nějáký názor, který ve skutečnosti nezastává a nikde jej nenapsal.Saljack píše:Lynx: Tohle se ti nelíbí a na druhou stranu ti nevadí, že Bratránci získali trvalou stavbu jednoznačně "protizákonně",
To že Bratránci získali stavbu trvalou se mi nelíbí, akorát s tím leze nic dělat. A nevyřeší se to tím, že to nebudu respektovat, že tam stavba trvalá právně existuje. Stejně tak je nemůžu jako stavbu trvalou připravit o přístupovou cestu, o tom rozhodl mimochodem i soud.
Naprostý souhlas. Ale tohle zdejší orthodoxní fan club ŘSD a zastánců jejich neomylnosti nechce slyšet.Maniac píše:Ano, to je jediné rozumné řešení, na které poukazuji od počátku problému. ŘSD svojím amatérismem dokazuje, že řidiči jsou pro ně až na podledním místě. Dneska se dá zvýšit rychlost na 110, tak nevím na co čekají. Mám možná trochu paranoidní vysvětlení, je tam omezená rychlost a dá se tam měřit... Ono i kdyby tam motocentrum připojili, tak se houby stane. Viz zprzněná křižovatka D5xD0, aby se tam napojil nový developerský projekt. Holt OC Metropole + cetral group je jiná váhová kategorie než Bratránci... a řidiči jsou rukojmí.Nystrom píše:K obchvatu Tábora - víte někdo, co to vlastně dneska je? Je to stále silnice I. třídy I/3? Pokud není dokončena a zkolaudována modernizace na parametry D3 v pravém jízdním pásu? Proč se tedy neudělá krok zpět, neobnoví povrch v šířkových parametrech původní čtyřpruhové silnice, neosadí konec D, 90ka, následně začátek D3, za měsíc to máme hotový a může se jezdit po čtyřpruhu do soudního vyřešení - a že je v nedohlednu, víme všichni. A toto se mohlo udělat už před deseti lety...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
To by stačilo, tohle nikam nevede, zase se točíme v bludném kruhu a zase začíná osobní napadání, takže téma na nějakou dobu zamykám.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
ani přípis ŘSD k soudu se žádostí o pokračování řízení o přezkoumání mezitimního rozhodnutí s cílem dokončit vyvlastnění Taartrade a bratrů Bratránků nic nevyřešil, soud trvá na svém a chce počkat na rozsudek ÚS ve věci přezkoumání ústavnosti mezitimního rozhodnutí ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
to lze jen velmi těžko ... ÚS rozhodne dle mého skromného názoru nejdříve příští rok, a to kdo ví, jestli ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Opět se potvrzuje, že jediná správná cesta je to dostavět, nechat tam (zatím) sjezd a nechat to jako silnici I. třídy s rychlostí 110 km/h. Tohle nekonečné lavírování nikam nevede a nepovede. Pokud rozhodne soud příští rok nejdříve, ještě to neznamená, že rozhodne ve prospěch. Pokud ne, bude ro na dalších až deset let. (úprava legislativy, další kolečko žalob) Mezitím nějaký 'odborník' na ŘSD zjistí, že původní projekt neodpovídá současné normě, tak je potřeba dálnici celou přeložit o 40 cm vlevo apod a nedejbože zdemolovat most na I/19). Což by v součtu bylo už 20 let, což je naprosrá bizarnost a s tím snad budou souhlasit i nejzarytější fanoušci ŘSD obhajující tento šlendrián. I když by US rozhodl ve prospěch spolu s dalšíma to bude minimálně další dva roky martyria. Každý den, co se nejezdí po čtyřpruhu, který již fungoval, je urážka zdravého rozumu.bumbik píše:to lze jen velmi těžko ... ÚS rozhodne dle mého skromného názoru nejdříve příští rok, a to kdo ví, jestli ...
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
...subjektivní dojem z dneška.... je to bizár, ale zdrželo to jen pár vteřin, které se dají na dalším úseku hravě dohnat... dnes jsem kolem Bošilce jel asi 5-6 km úplně sám, až jsem se leknul, jestli jsem se nezasnil a nepřehlídnul nějakou uzávěru:o)))
Mnohem větší peklo je ale průjezd Budějkama, navíc tam byla nehoda, Waze se při hledání objížďky celkem zapotil...až jsem se leknul, aby nevybral nějakej pěknej podjezd, ve kterým bych ty kola na střeše nechal:o)
Mnohem větší peklo je ale průjezd Budějkama, navíc tam byla nehoda, Waze se při hledání objížďky celkem zapotil...až jsem se leknul, aby nevybral nějakej pěknej podjezd, ve kterým bych ty kola na střeše nechal:o)
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Shodou okolností jsem tam jel včera taky. Přece ale nemůžeme touhle logikou omlouvat to zúžení. To by sme pak mohli začít přemítat, zda je vlastně celá D3 potřebná, když včera tam bylo málo aut...1975 píše:...subjektivní dojem z dneška.... je to bizár, ale zdrželo to jen pár vteřin, které se dají na dalším úseku hravě dohnat... dnes jsem kolem Bošilce jel asi 5-6 km úplně sám, až jsem se leknul, jestli jsem se nezasnil a nepřehlídnul nějakou uzávěru:o)))
Mnohem větší peklo je ale průjezd Budějkama, navíc tam byla nehoda, Waze se při hledání objížďky celkem zapotil...až jsem se leknul, aby nevybral nějakej pěknej podjezd, ve kterým bych ty kola na střeše nechal:o)
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Naprostý souhlas. Tohle mělo ŘSD udělat už nejméně před 10 lety. Místo toho aby to zprovoznili, tak tam nechají staveniště na věky a hledají pořád další a další slepé uličky.Maniac píše:Opět se potvrzuje, že jediná správná cesta je to dostavět, nechat tam (zatím) sjezd a nechat to jako silnici I. třídy s rychlostí 110 km/h. Tohle nekonečné lavírování nikam nevede a nepovede.
Vždyť tam ta silnice se sjezdem byla už před tím, tak proč to proboha nedodělají v tom rozsahu jako to bylo - jen nové ? Jedná se defacto o opravu.
Tak s takovouhle argumentací se můžeme vykašlat na všechno a tolerovat cokoliv. Třeba 15 let rozestavěnou dálnici s věčným provizoriem. Můžeme taky přesednout na žebřiňáky a jezdit po polních cestách, po přepřažení koní to snadno doženeme. Mě tedy váš přístup přijde mimořádně zpátečnický a nechtěl bych tak dopadnout.1975 píše:...subjektivní dojem z dneška.... je to bizár, ale zdrželo to jen pár vteřin, které se dají na dalším úseku hravě dohnat...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Ve finále je ten pohled @1975 celkem logickej: kdyby se stejnej čas a peníze investovaly do podstatnejch věcí, celkovej profit bude prostě větší pro všechny
Všude do nás hustěj: soustředit se na podstatný.
Což není tohle vlákno, min. do doby zveřejnění nálezu ÚS
Všude do nás hustěj: soustředit se na podstatný.
Což není tohle vlákno, min. do doby zveřejnění nálezu ÚS
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
To 1975:
Přesně. Je to bizár asi jako lechtivý film s Helenkou Růžičkovou, ale jde ve finále o pár sekund.
Na druhou stranu úplně rozumím tomu, že je v tom nechají vycukat, je to čistá opotřebovávací válka. Holt na spravedlnost se bude muset počkat. Jak stavebník, tak i úředník na SÚ Tábor věděli, co činí. Tohle se prostě nestalo ani omylem, ani náhodou. Teda pokud nechcete tvrdit, že náhodným mačkáním kláves PC naťukáte Shakespearovo Sonety...
Přesně. Je to bizár asi jako lechtivý film s Helenkou Růžičkovou, ale jde ve finále o pár sekund.
Na druhou stranu úplně rozumím tomu, že je v tom nechají vycukat, je to čistá opotřebovávací válka. Holt na spravedlnost se bude muset počkat. Jak stavebník, tak i úředník na SÚ Tábor věděli, co činí. Tohle se prostě nestalo ani omylem, ani náhodou. Teda pokud nechcete tvrdit, že náhodným mačkáním kláves PC naťukáte Shakespearovo Sonety...
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
...tak samozřejmě, že jsem chtěl Lynxe malinko poškádlit... ale v jádru to tak je.. nemůže být všechno priorita a nejsme kapela, abychom pořád vyhrávali:o)
Těžko se divit RM, že nechce riskovat průser nestandardním postupem zrovna na tomto pidikousku.
Lynxi, piš Rychetskému:o)
Těžko se divit RM, že nechce riskovat průser nestandardním postupem zrovna na tomto pidikousku.
Lynxi, piš Rychetskému:o)
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jestli chce někdo někoho nechat vycukat, tak ať do toho ale netahá veřejnost. Já nechci doplácet na to, že ŘSD nebo jakákoliv jiná instituce s někým "válčí". Ať to opraví, zprovozní a pak si válčí třeba dalších 100 let. V tomhle případě to navíc lze docela snadno.Michal R píše:Přesně. Je to bizár asi jako lechtivý film s Helenkou Růžičkovou, ale jde ve finále o pár sekund. Na druhou stranu úplně rozumím tomu, že je v tom nechají vycukat, je to čistá opotřebovávací válka.
Jinak jsem rád, že Vás po delší době registruji tady na fóru.
Jaký průser ? Průser je to, co je tam nyní a to už zatraceně dlouho. Uvést to do provozuschopného stavu, který je blízký stavu finálnímu (tedy čtyřpruh v provozu) je racionální řešení, které se přímo nabízí a které je tam právně fungující už asi 40 let. Takže jestli by se Mátl a spol. báli i tohoto, tak ať nechodí ani do lesa. Kdo se bojí, tak tam nesmí.1975 píše:.Těžko se divit RM, že nechce riskovat průser nestandardním postupem zrovna na tomto pidikousku.
Mimochodem je hodně smutný stav, když nečinnost způsobující problémy je méně riziková a tolerovaná, než činnost vedoucí k odstranění těch problémů. S tímhle se smiřovat nechci a divím se vám, že vy si v tomhle stavu libujete a omlouváte to.
Já pořád (možná naivně) doufám, že jednou bude pro ŘSD větší ostuda, riziko a trest zbytečně zavřená neprovozovaná dálnice, než to , aby se se snažili s tím něco dělat .
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
já tam jel minulý týden
sjížděl jsem na Veselí, takže zatím nejdál, co jsem na D3 byl
pocit naprosto úžasný
takový provoz bych chtěl zažít na D8, D10, D11
tady má to předplatné i nějaký efekt
sjížděl jsem na Veselí, takže zatím nejdál, co jsem na D3 byl
pocit naprosto úžasný
takový provoz bych chtěl zažít na D8, D10, D11
tady má to předplatné i nějaký efekt
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Pro toho, kdo je zvyklý např. na D1 je na D3 opravdu hodně prázdno. NA D6 to bývá také hodně prázdné, tedy v těch úsecích dál od Prahy. Nicméně si myslím, že i tak je třeba tuhle infrastrukturu dostavět v plnohodnotném stavu - tedy v plném profilu.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
tak D3 chybí ta část kde by mohl být obrovský trafic od PrahyMike píše:já tam jel minulý týden
sjížděl jsem na Veselí, takže zatím nejdál, co jsem na D3 byl
pocit naprosto úžasný
takový provoz bych chtěl zažít na D8, D10, D11
tady má to předplatné i nějaký efekt
na D8 je taky od Lovosic je poměrně pusto
na D10 se taky za Bolesví provoz poměrně zklidní
na D11 to půjde taky zažít až se otevře úsek k hranicím
na D3 provoz trochu vzroste po dokončení obchvatu Olbramovic
a klesne po dostavbě D4
trochu to klesne možná po dokončení rekontrukce D1 protože bude třeba z JH časově podobné do Prahy přes Humpolec
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
tou D11 bych si nebyl tak jistý, spíš naopak
ale jsme tu OT
ale jsme tu OT
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
To matyyy:
Tak jsem kouknul do přístrojů a vypadlo na mě, že mezi červencem 20 a 21 jsem tudy projel 87x. Tedy bych myslel, že to je representativní vzorek. A přestože skutečně nejde srovnávat D8 za Prahou (kde to supluje neexistující D9) nedej bože D5/D1, tak není tak úplně pravda, že by tu neuměl být provoz. Už se nám tady dokonce rozmohl takový nešvar.... Začali se nám předjíždět kamióny
Jinak vliv dokončené D4 sice bude, ale spíš pouze pro část cílové destinace Českých Budějovic, neboť pro tranzit bude průjezd přes čb poměrně velká ztráta, takže D3 bude více atraktivní.
Tak jsem kouknul do přístrojů a vypadlo na mě, že mezi červencem 20 a 21 jsem tudy projel 87x. Tedy bych myslel, že to je representativní vzorek. A přestože skutečně nejde srovnávat D8 za Prahou (kde to supluje neexistující D9) nedej bože D5/D1, tak není tak úplně pravda, že by tu neuměl být provoz. Už se nám tady dokonce rozmohl takový nešvar.... Začali se nám předjíždět kamióny
Jinak vliv dokončené D4 sice bude, ale spíš pouze pro část cílové destinace Českých Budějovic, neboť pro tranzit bude průjezd přes čb poměrně velká ztráta, takže D3 bude více atraktivní.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Zejména ve špičkách bude pro lidi z pražského/středočeského levobřeží lepší i pro tranzit, neboť průjezd přes ČB je přijatelnější než průjezd Prahou (tím spíše, že dokončení D3 kolem ČB uvolní dnešní průtah městem).Michal R píše: Jinak vliv dokončené D4 sice bude, ale spíš pouze pro část cílové destinace Českých Budějovic, neboť pro tranzit bude průjezd přes čb poměrně velká ztráta, takže D3 bude více atraktivní.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Až bude v ČB hotovej ten bájnej most kterým se od Dasnýho sjede v Českým Vrbným rovnou na Okružní tak bude D4 hodně dobrá trasa
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: 22.2.2019 0:25:00
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Páové, mám pocit, že ty poslední příspěvky sem úplně nepatří.....tak ať nám to zase někdo neblokne, díky.