D3 0306/II Rekonstrukce
D3 0306/II Rekonstrukce
Nemáte někdo nějaké aktuální informace o probíhající rekonstrukci původního čtyřpruhu a dvoupruhu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
No, prý už probíhá v celé délce starého dvoupruhu, tedy nejenom most Čekanice. Ale podrobnosti taky nevím .Lenny píše:Nemáte někdo nějaké aktuální informace o probíhající rekonstrukci původního čtyřpruhu a dvoupruhu?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
no pokud si pamatuju tak 2pruh uz je zrekonstruovany a ted se vrtaji v tom premosteni zeleznice. na 4pruh zatim ani nesahli...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
v současnosti se dělá (no to je asi odvážné), takže je uzavřena pravá polovina mostu Čekanice směrem od Prahy. Jezdí se obousměrně po levé půlce. Na čtyřpruhu mezi MÚK I/19 Čekanice - Měšice nic, pravá pumpa je pryč, Moto tam je furt, levá ČS Benzina tam stále je (a asi zůstane?), stále hrozné vyjeté koleje. Žádný dvoupruh už v tomhle úseku není. U Mašáta na pokračování vůbec nic nového.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Pár fotografií z dnešního odpoledne
Naposledy upravil(a) -xdas- dne 30.4.2010 21:16:27, celkem upraveno 1 x.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Před 14 dny došlo k provizorní opravě povrchu vozovky. Naznačuje to, že se minimálně do podzimu už nic dělat nebude.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Omezení na D3 potrvá měsíce
Tábor - Ředitelství silnic a dálnic, které na Táborsku zajišťuje výstavbu dálnice, si s majiteli Motocentra ještě nepláclo.
Také jste názoru, že se na dálničním úseku mezi Táborem a Chotovinami pracuje na opravě příliš dlouho? Usuzujete správně. V místě už dávno neměla platit žádná omezení. Vysvětlením je často používané zaklínadlo: vztahy s majiteli pozemků...
Tábor - Ředitelství silnic a dálnic, které na Táborsku zajišťuje výstavbu dálnice, si s majiteli Motocentra ještě nepláclo.
Také jste názoru, že se na dálničním úseku mezi Táborem a Chotovinami pracuje na opravě příliš dlouho? Usuzujete správně. V místě už dávno neměla platit žádná omezení. Vysvětlením je často používané zaklínadlo: vztahy s majiteli pozemků...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Doteď jsem si myslel, že "vztahy s majitely pozemků" jsou překážkou nové výstavbě, ale jak mohou brzdit rekonstrukci? Doprava na stavbu se snad odehrává po stávajícím tělese, které - doufám - je už pár let v majetku státu. Ví někdo bližší informace?
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jistě že víme, stačí jen číst ... tj kliknout si na Andyho odkaz na článek, kde se to dozvíte.adamos píše:Doteď jsem si myslel, že "vztahy s majitely pozemků" jsou překážkou nové výstavbě, ale jak mohou brzdit rekonstrukci? Doprava na stavbu se snad odehrává po stávajícím tělese, které - doufám - je už pár let v majetku státu. Ví někdo bližší informace?
Jde o to, že na obchvatu Tábora byly 2 čerpací stanice, které bylo nutné zrušit, protože to neodpovídalo normám (blízko mimoúrovňové křižovatky). Obě pumpy jsou vykoupeny a zbourány, ale k areálu jedné z pump je napojená nějaká stodola ... emh ... Motocentrum se to jmenuje. No a majitel se zubynehty brání, že má nárok na připojení k dálnici. No a k rekonstrukci musejí to napojení zrušit, a to nemohou, pokud se nějak nedohodnou. jde o tento objekt:
http://www.mapy.cz/#mm=F@x=133738080@y=133534992@z=16
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Aha, díky za vysvětlení. Měl jsem pocit, že problémová stavba je o kousek dál, uvnitř výjezdové rampy na konci dálnice a že souvisí až s dokončením budovaného úseku Tábor – Veselí.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Ne ne, tenhle objekt se podařilo vyřešit tak, že se ta rampa k D3 kolem Motelu zruší (zůstane část pro napojení motelu z kruháče) a nájezd na D3 bude z druhé strany.adamos píše:Aha, díky za vysvětlení. Měl jsem pocit, že problémová stavba je o kousek dál, uvnitř výjezdové rampy na konci dálnice...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
No asi to holt dopadne tak, že se to zrekonstruuje jako I/3 a motocentrum se dořeší poté holt...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Pravý pruh od MÚK Tábor Sever směr MÚK Tábor Jih už má nový povrch, pár fotek z dneška
http://xdas.rajce.idnes.cz/D3_0306_II_T ... 28.5.2010/
http://xdas.rajce.idnes.cz/D3_0306_II_T ... 28.5.2010/
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Říkal jsem si, že sem hodím aktuální info, které se ke mě dostalo, že rekonstrukce čtyřpruhu by měla být zahájena v 06/2010, ale místňák byl rychlejší a i s fotkami . Díky. Budu moc rád, pokud to budeš fotit častěji, neboť průběh této rekonstrukce mne dost zajímá a na místo se nedostanu dřív jak ke konci června.-xdas- píše:Pravý pruh od MÚK Tábor Sever směr MÚK Tábor Jih už má nový povrch, pár fotek z dneška
http://xdas.rajce.idnes.cz/D3_0306_II_T ... 28.5.2010/
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
By mě zajímalo... když už stavěli ten obchvat, tak to nepočítali, že to bude jednou dálnice a že to je blízko jedné z křižovatek a nebo se ta křižovatka postavila až pak tak blízko?Petr Pokorný píše: ale k areálu jedné z pump je napojená nějaká stodola ... emh ... Motocentrum se to jmenuje. No a majitel se zubynehty brání, že má nárok na připojení k dálnici. No a k rekonstrukci musejí to napojení zrušit, a to nemohou, pokud se nějak nedohodnou. jde o tento objekt:
http://www.mapy.cz/#mm=F@x=133738080@y=133534992@z=16
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Ten obchvat se stavěl jako 4pruhová I/3, navíc v době, kdy vznikaly podobné areály divoce všude možně a získat nějaké "povolení" nebyl až takový problém, dneska se to hlídá ale problémy z minulosti se provalují stále a stále...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
To máš pravdu zvláště, když to byla jenom obyč. silnice. Ale když se podívám na to připojení, tak mi je jasné, že on nemá žádné právo mít na dálnici umožněn vjezd a výjezd. Prvně tam musela být napojena pumpa a až pak se dohodl na výstavbě s úředníky a majitelem pumpy o připojení jeho motocentru ne?. Tím pádem by neměl šanci uspět ani u soudu. Ať se raději domluví a postaví si to hned u Hotel Elzet, určitě by tam na to bylo místo.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jejda a to tam nemůže být tak, jak je to dnes?
Prostě bude připojovací přecházet v odbočovací.
EDIT: Aha, pumpa už je pryč.
Na tak ať se týpek napíchne do vesnice a je to nebo ať postaví "stodolu" jinde.
Prostě bude připojovací přecházet v odbočovací.
EDIT: Aha, pumpa už je pryč.
Na tak ať se týpek napíchne do vesnice a je to nebo ať postaví "stodolu" jinde.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Opravdu? Dal bych krk za to, že počátkem 90. let tu byla značka Dálnice. Důkazní foto ale samozřejmě nemám..mapman píše:Ten obchvat se stavěl jako 4pruhová I/3....
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
to adamos: to byste prisel o krk pomerne lacino... znacka dalnice na puvodnim 4pruhovem obchvatu nikdy nebyla...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Pro všechny malé upřesnění.Prěd 11lety samozřejmně všichni věděli že se silnice změní v dalnici ale zaroven i s tím vzniknou dvě velké odpočivky s novým napojením ..Proč se ŘSD před 5lety rozhodlo jinak a odpočívky vybudovalo jinde nevím. ŘSD bylo přimím učastníkem stav.řízení Motocentra a s napojením na čerpací stanici a v budoucnu pak na novou odpočívku nemělo žádný problém.To je pravý začátek 6let trvajícího sporu mezi ŘSD a majiteli Motocentra.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Z pohledu "selského rozumu" by tam ta odpočívka ničemu nevadila a vsadím že byla i v souladu s tehdejšími normami, potíž vidím spíš v tom, že kolem roku 2000 došlo k spřísnění norem. Čili dnes normy toto sice neumožňují, ale norma není zákon a je možné z ní udělit výjimku...
Co už je ale více k diskuzi je skutečnost, zda Motocentrum jako takové je standardní součástí dálniční odpočívky a má tedy "právo" být připojeno na dálnici přímo a ne prostřednictvím dálničního výjezdu. Podle mě tam narozdíl od čerpací stanice nepatří, stejně jako na odpočívku nepatří Hummer centrum jak je tomu na D11 u Prahy... To má ale výhodu, že tam ČS je, tady už zanikla, čili Motocentrum je žádoucí napojit jinak. Potíž je akorát v tom, že od Motocentra je to k jakékoliv slušné silnici dost "daleko" (ať už z hlediska vzdálenosti nebo jiných překážek) - tj. napojit jej na MÚK Měšice je téměř neřešitelný úkol.
Co už je ale více k diskuzi je skutečnost, zda Motocentrum jako takové je standardní součástí dálniční odpočívky a má tedy "právo" být připojeno na dálnici přímo a ne prostřednictvím dálničního výjezdu. Podle mě tam narozdíl od čerpací stanice nepatří, stejně jako na odpočívku nepatří Hummer centrum jak je tomu na D11 u Prahy... To má ale výhodu, že tam ČS je, tady už zanikla, čili Motocentrum je žádoucí napojit jinak. Potíž je akorát v tom, že od Motocentra je to k jakékoliv slušné silnici dost "daleko" (ať už z hlediska vzdálenosti nebo jiných překážek) - tj. napojit jej na MÚK Měšice je téměř neřešitelný úkol.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
V USA (tedy tam, kde jsem byl) mě docela překvapilo, že přímé připojení na dálnici (cokoli označené jako "freeway") neměly ani čerpací stanice a vždy bylo třeba kvůli tankování normálním exitem dálnici opustit. Pokud byl vedle dálnice kolektor (I-35E v Dallasu), z něj už bylo připojení služeb přímé (ale často normální úrovňovou křižovatkou, někdy i se semafory). Standardy jsou tedy nastaveny různě, asi by tato centra na odpočívkách být neměla, ale u již existujících (jako je zmíněné Motocentrum na D3) bych asi šel na nějaký kompromis.mapman píše:...Co už je ale více k diskuzi je skutečnost, zda Motocentrum jako takové je standardní součástí dálniční odpočívky a má tedy "právo" být připojeno na dálnici přímo a ne prostřednictvím dálničního výjezdu. Podle mě tam narozdíl od čerpací stanice nepatří, stejně jako na odpočívku nepatří Hummer centrum jak je tomu na D11 u Prahy...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Motocentrum nikdy nemuže a ani nemohlo být samostatně napojeno na D3 nebo R3.Vždy to měla být jen část staveb které budou sloužit motoristum. Prodej a servis motocyklu,pneuservis,autoservis,plynová čs ale hlavně zde mělo vyrust velkle truck centum pro vozy Mercedes.Pro tuto stavbu byla již hotova studie a byli vynaloženy značné prostředky na celou připravu teto akce.To vše je po rozhodnuti vybudovat odpočivky jinde zmařeno.Logicky by se dalo předpokládat že pokud ŘSD odškodnilo čs která je již odstraněna,stane se tak i v případě Motocentra a výstavbě D3 nebude nic v teto části bránit.