D3 0306/II Rekonstrukce
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
„Na čtyřpruhu bude letos hotová jedna polovina, v příštím roce na podzim druhá. To už by v červnu měl být úsek Tábor Veselí předán do užívání,“ věří Pešl.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3420
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3420
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Hezký článek - 7,6 km dlouhý most !!!! Začíname být světoví
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Menší ochutnávka, další snad zítra.
http://gallery.ceskedalnice.cz/index.ph ... ora/120324
Další fotky zde:http://gallery.ceskedalnice.cz/index.ph ... ora/120324
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3493
Křižovatka řidiče dál nepustí. Nejdříve možná v listopad
Křižovatka řidiče dál nepustí. Nejdříve možná v listopad
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Most na I/19 přes trasu D3 u Tábora je znovu otevřen, zmizel kruháč na konci čtyřpruhu tady:
http://mapy.cz/s/5n2q
http://mapy.cz/s/5n2q
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Zajímavé je to označení I/3 v mapě, jako I/3 v zeleném rámečku, místo klasické číslovky v modrém.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Aktuálně: Na většině trasy již ložná AB vrstva, chybí jen oba kraje rekonstruovaného úseku (na severu podkladní vrstva z kameniva hotova, na jižním konci se právě pokládá)
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jak to bude po zprovoznění Tábor - Veselí? Bude se jezdit po nezrekonstruovaném úseku okolo Motocentra?
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Ona nebude rekonstrukce dokoncena spolecne s otevrenim onoho noveho useku??
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Moc času na to tedy nemají...
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jak jinak..u nás..chemer píše:Moc času na to tedy nemají...
Mě v tom rozkladu fascinuje, kolik různých povolení a vyjímek na příjezdové komunikace z "I/3" z let 1995-2005 tam je. Jako kdyby v těch letech nebyla o budoucí existenci D3 okolo Tábora nikde ani potucha. Prostě česká klasika.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Co brání tomu tam nechat ten výjezd a nájezd, jak o to usilují vlastníci motocentra?
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jsem laik, ale myslím že by pak stavba nesplňovala normy pro dálnici.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
je to tak, blízká vzdálenost k sousednímu sjezdu do Tábora...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Stále je ten obchvat silnicí I. třídy, proto všechny povolení byly na sjezdy z jedničky. Teprve po rozšíření a rekolaudaci se z toho (snad) stane D. Plány byly, ale povolení se vydávalo na stav. A předpokládám, že na dobu dočasnou....
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Aktuálně, od začátku rekonstrukce, je tam umístěná značka s autíčkem.Nystrom píše:Stále je ten obchvat silnicí I. třídy, proto všechny povolení byly na sjezdy z jedničky. Teprve po rozšíření a rekolaudaci se z toho (snad) stane D. Plány byly, ale povolení se vydávalo na stav. A předpokládám, že na dobu dočasnou....
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Jihočeská dálnice D3 se musí vypořádat s dalším významným problémem. Její rekonstrukci u Tábora komplikuje spor o sjezd, který vede k prodejně motocyklů a dalším provozovnám. Dálnici tak hrozí zpoždění, popřípadě zprovoznění jen v polovičním profilu.
dálnice D3
7.2.2013 6:40 |
Jádro sporu spočívá v tom, že stát po rekonstrukci dálničního obchvatu Tábora se sjezdem nepočítá, čímž areál motocentra odřízne od světa. Majitelé proto podali rozklad proti stavebnímu povolení, jež se týká rekonstrukce pravé strany dálnice ve směru od Prahy.
„Hlavní problém spočívá v tom, že se tu nedodržují zákony. V roce 2000 jsme zkolaudovali na trvalou dobu, máme platná všechna povolení a oni se rozhodli, že sjezd nebude. Tím pádem naše budova přijde o jedinou přístupovou cestu,“ řekl deníku E15 podnikatel Pavel Bratránek. S kolegy Petrem Bratránkem a Milanem Stuparičem proto po státu žádají buď sjezd, nebo majetkoprávní vyrovnání. O tom s nimi ale úředníci nejednali.
„Obecně rozklad, případně soudní pře, vždy znamená určité komplikace, v tomto případě oddálení rekonstrukce pravé poloviny obchvatu Tábora,“ uvedl Zdeněk Neusar z ministerstva dopravy. Podle něj by ale červnový termín otevření celého 25 kilometrů dlouhého úseku od Tábora k Veselí nad Lužnicí neměl být ohrožen. U Tábora může ovšem vzniknout úzké hrdlo.
Zatímco levá strana obchvatu je téměř hotová, vpravo se dosud nemůže kopnout. A podnikatelé jsou podle Bratránka připraveni hnát celou věc k soudu. Situace ovšem není jednoznačná. Příjezd k areálu vede kvůli věcnému břemeni přes pozemek firmy Armex Oil. Ta v sousedství donedávna provozovala dočasnou čerpací stanici Jet.
Stát proto při vydání stavebního povolení na dálnici argumentoval mimo jiné tím, že se majitelé motocentra měli řádně informovat o budoucnosti sousedních pozemků. Podnikatelé ale tvrdí, že prodejnu stát zkolaudoval jako trvalou, a tudíž se předpokládá i trvalá příjezdová cesta.
dálnice D3
7.2.2013 6:40 |
Jádro sporu spočívá v tom, že stát po rekonstrukci dálničního obchvatu Tábora se sjezdem nepočítá, čímž areál motocentra odřízne od světa. Majitelé proto podali rozklad proti stavebnímu povolení, jež se týká rekonstrukce pravé strany dálnice ve směru od Prahy.
„Hlavní problém spočívá v tom, že se tu nedodržují zákony. V roce 2000 jsme zkolaudovali na trvalou dobu, máme platná všechna povolení a oni se rozhodli, že sjezd nebude. Tím pádem naše budova přijde o jedinou přístupovou cestu,“ řekl deníku E15 podnikatel Pavel Bratránek. S kolegy Petrem Bratránkem a Milanem Stuparičem proto po státu žádají buď sjezd, nebo majetkoprávní vyrovnání. O tom s nimi ale úředníci nejednali.
„Obecně rozklad, případně soudní pře, vždy znamená určité komplikace, v tomto případě oddálení rekonstrukce pravé poloviny obchvatu Tábora,“ uvedl Zdeněk Neusar z ministerstva dopravy. Podle něj by ale červnový termín otevření celého 25 kilometrů dlouhého úseku od Tábora k Veselí nad Lužnicí neměl být ohrožen. U Tábora může ovšem vzniknout úzké hrdlo.
Zatímco levá strana obchvatu je téměř hotová, vpravo se dosud nemůže kopnout. A podnikatelé jsou podle Bratránka připraveni hnát celou věc k soudu. Situace ovšem není jednoznačná. Příjezd k areálu vede kvůli věcnému břemeni přes pozemek firmy Armex Oil. Ta v sousedství donedávna provozovala dočasnou čerpací stanici Jet.
Stát proto při vydání stavebního povolení na dálnici argumentoval mimo jiné tím, že se majitelé motocentra měli řádně informovat o budoucnosti sousedních pozemků. Podnikatelé ale tvrdí, že prodejnu stát zkolaudoval jako trvalou, a tudíž se předpokládá i trvalá příjezdová cesta.
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
... tak tohle jim snad nemůže vyjít, vzdyť se se svojí "stavbou trvalou" zoufale připíchli na "dočasnou benzínku", která jde teď do kopru - to je snad jejich vina, že si pořádně nepohlídali, přes koho si zřídili příjezd. Vždyť s tím snad ani ŘSD nemůže mít nic společného, oni nikdy žádnej vlastní nájezd k provozovně přímo z dálnice neměli.
http://www.mapy.cz/#x=14.714438&y=49.409340&z=16&l=15
http://www.mapy.cz/#x=14.714438&y=49.409340&z=16&l=15
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Bohužel, největší vina je podle mě na straně stavebního úřadu.
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
Řešení existuje. Prodloužení ulice Smyslovské = Parcela 1601/3 - vlastník Jihočeský kraj http://www.mapy.cz/s/6hgU Stačí jen chtít.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: D3 0306/II Rekonstrukce
To JirkaS: Neda se jinak nez souhlasit. Otazkou pouze je jestli to byl opravdu omyl stavebniho uradu ... "ze povolil trvalou stavbu pripojenou po docasne komunikaci" ... nebo jestli to nebyl nejaky zamer. Ti stavitele si prece museli predem zjistit informace, nez zacali stavet. Nedokazu rict jestli stavebni urad mohl takhle lehce prehlednout, ze to napojeni bylo jen docasne a tudiz ze nemuze povolit stavbu trvalou. Ja to spis vidim, ze to meli panackove na tom stavebnim urade pekne "podchyceny" ...