D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
Podle mě to není 4 pruh schválně kvůli D3. Protože by pak byl argument, že to nemá smysl stavět ať se udělá z I/3 dálnice a poslední novinky v podobě kruháčů na I/3 tomu jasně nasvědčují, jinak by to byli MÚK. Podle mě se I/3 na 4 pruhy rozšíří po dostavění D3 protože stejně bude potřeba a obchvat Olbramovic bude potřeba i tak.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Na internetu se objevila petice pro dostavbu D3
https://www.petice.com/dostavba_d3?u=4998273&s=76605270
https://www.petice.com/dostavba_d3?u=4998273&s=76605270
Re: D3 ve Středočeském kraji
Skvělé, hned podepisuji a rozšiřuji dál!vondr píše:Na internetu se objevila petice pro dostavbu D3
https://www.petice.com/dostavba_d3?u=4998273&s=76605270
Re: D3 ve Středočeském kraji
Podepsáno rovněž !
Re: D3 ve Středočeském kraji
Taky podepsáno, a sdíleno dál.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 ve Středočeském kraji
Sdílejte, sdílejte, zatím teprve 210 podpisů...byť je to první den:o)
Re: D3 ve Středočeském kraji
Chtělo by to aby se o petici zmínil nějáký web věnující se dopravě...Zdopravy, různé motoristické magazíny a třeba lokální JČ plátky atd. aby se to dostalo i mimo naší zájmovou bublinu kolem tohot fóra..., pak věřím že by to rychle šlo do tisíců...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Je "bezvadný", že o výstavbě chtějí rozhodovat lidé, kteří v dané lokalitě ani nebydlí a ani o problému dané lokality nemají ponětí.
Já vám váš názor neberu (a toleruji ho), jen si říkám, jestli by nebylo lepší si nejdřív něco o problému najít, než hned bezhlavě podepisovat petice.
Já vám váš názor neberu (a toleruji ho), jen si říkám, jestli by nebylo lepší si nejdřív něco o problému najít, než hned bezhlavě podepisovat petice.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 ve Středočeském kraji
...tak psát, že tady na fóru o problému lidé nemají ponětí, je...."dost odvážné".
O výstavbě samozřejmě nemá rozhodovat petice, ale celý systém - vláda (Politika územního rozvoje), MD (peníze), kraje (ZÚR) a ŘSD, které splní zákonné podmínky, včetně EIA (prosazovaná varianta dopadla nejlépe).
A to vše proběhlo/probíhá.
Prozradíte, kterou NIMBY lokalitu "zastupujete"?
O výstavbě samozřejmě nemá rozhodovat petice, ale celý systém - vláda (Politika územního rozvoje), MD (peníze), kraje (ZÚR) a ŘSD, které splní zákonné podmínky, včetně EIA (prosazovaná varianta dopadla nejlépe).
A to vše proběhlo/probíhá.
Prozradíte, kterou NIMBY lokalitu "zastupujete"?
Re: D3 ve Středočeském kraji
Publicitu už to má...
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... 3-40336667
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... 3-40336667
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 ve Středočeském kraji
Což je dobře. Sice to tam prošlo spíš proto, že to je jako proti Andrejovi, ale...
Jeslipa to dnes bude na ČT s titulkem "Stovky lidí už podepsaly petici proti petici proti D3"?:o)
Zatím 300.
Jeslipa to dnes bude na ČT s titulkem "Stovky lidí už podepsaly petici proti petici proti D3"?:o)
Zatím 300.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Myslím že zrovna na tomto fóru je značná část lidí s problémem dost dobře obeznámena. Ti kteří nemají, jak píšete, o problému dané loality ponětí nejspíš nemají ani zájem o nějáké petice ať už pro nebo proti.Mišda píše:Je "bezvadný", že o výstavbě chtějí rozhodovat lidé, kteří v dané lokalitě ani nebydlí a ani o problému dané lokality nemají ponětí.
Já vám váš názor neberu (a toleruji ho), jen si říkám, jestli by nebylo lepší si nejdřív něco o problému najít, než hned bezhlavě podepisovat petice.
Pak bych podotkl že lidi tady o stavbě nerozhodují, podpisem pod peticí jen vyjadřují záměru svou podporu což je naprosto legitimní. Nejčastěji proto že se jich absence této dálnice přímo dotýká.
Ostatně narozdíl od lidí kteří tam bydlí a stavbu prostě jen nechtějí mít za svým barákem(což dokážu pochopit a je jejich právem něják vyjadřovat nesouhlas), lidé kteří v dané lokalitě nebydlí dokáží objektivně posoudit zda je stavba potřeba, zda jsou nějáké smysluplné alternativy a jaké budou přínosy nebo problémy plynoucí z její výstavby.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Nabízím pouze ostatním co čtou (budou číst) toto vlákno, že né všechno pro co je zde rozhodnutá většina tohoto vlákna, že je "správné", je třeba opravdu správné a že by si lidé měli nejdřív sami zjistit informace a né se hned uchýlit k názoru většiny tohoto vlákna, že tato varianta dálnice je vždy nejlepší volba a že možné spolky, které proti této variantě bojují jsou vždy jen ti špatní, co chtějí zdržovat proces, né vždy tomu tak musí být.1975 píše:...tak psát, že tady na fóru o problému lidé nemají ponětí, je...."dost odvážné".
O výstavbě samozřejmě nemá rozhodovat petice, ale celý systém - vláda (Politika územního rozvoje), MD (peníze), kraje (ZÚR) a ŘSD, které splní zákonné podmínky, včetně EIA (prosazovaná varianta dopadla nejlépe).
A to vše proběhlo/probíhá.
Prozradíte, kterou NIMBY lokalitu "zastupujete"?
Děkuji Vám i všem ostatním za jejich schopnost tolerovat i opačný názor na věc.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Mišdo, vím o čem hlasuji. A to často nehlasuji shodně s většinou. A vlastně je toto moje jediná účast v peticích, moc nevěřím jejich možnostem. Ale tady mne zlobí ne vždy košer argumenty protistrany. Nyní už přes 400.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Atosi, přesně tak, u mně rovněž první petice. A rovněž souhlas s nefér argumenty.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Nemám problém tolerovat opačný názor, ale web Alternativy D3 je plný nesmyslů, polopravd a emočně zabarvených tvrzení, které slouží jen k prosazení jednoho jediného zájmu a tím je nestavět D3 v navržené trase. Samozřejmě - každá nová dálnice, trasovaná mimo dosavadní koridor, vyvolává obavy, protože zasahuje do dopravou dosud nezasažené krajiny a přináší novou, mnohdy velmi negativní, zkušenost. Ale zvolený koridor byl vybrán na základě vícero variant, přičemž varianta ve stávající stopě I/3 se ukázala jako mnohem horší z pohledu zásahu do životního prostředí (ani ne tak fauny a flory jako spíš obyvatelstva). Proto je potřeba se soustředit na minimalizaci dopadů navržené trasy v koridoru přes Posázaví a řešit její úpravy.Mišda píše: Nabízím pouze ostatním co čtou (budou číst) toto vlákno, že né všechno pro co je zde rozhodnutá většina tohoto vlákna, že je "správné", je třeba opravdu správné a že by si lidé měli nejdřív sami zjistit informace a né se hned uchýlit k názoru většiny tohoto vlákna, že tato varianta dálnice je vždy nejlepší volba a že možné spolky, které proti této variantě bojují jsou vždy jen ti špatní, co chtějí zdržovat proces, né vždy tomu tak musí být.
Děkuji Vám i všem ostatním za jejich schopnost tolerovat i opačný názor na věc.
Navíc, ve svém příspěvku si zatím žádné pádné argumenty neuvedl, tak abychom o nich mohli diskutovat, tj. co je špatně, proč je špatně, co si máme konkrétně přečíst - hlavně proto, že web Alternativy D3 je pro diskusi nepoužitelný a neobsahuje téměř žádné fakty podložené argumenty. A návrh alternativního vedení je opravdu jen směšná snaha ukázat že to jde jinak, pomocí zkapacitnění stávající I/3 v místech, kde vede hustě osídlenými lokalitami a drží tranzitní dopravu v místech, odkud by měla být spíš vymístěna...
Já jsem ostatně aktuální petici pro podporu státem navrženého řešení taky podepsal...
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 ve Středočeském kraji
Souhlasím s mapmanem v plném rozsahu:o)
Navíc mě vadí, "alternativci", stejně jako Patrik, v zásadě nikdy neuznají nějaké rozhodnutí, a vrací to zpátky a zpátky. Byla EIA. "Zvítězila" navržená trasa, byť jako nejméně špatná varianta. Byl rozstřel ministerstev, kde opět zvítězila navržená trasa, byť v té komisi mělo MŽP myslím menšinu. Atd.
Takže souhlas - pojďme udělat maximum pro minimalizaci dopadu, i za cenu vyšších nákladů. Přeci jen jde o stavbu, který nás všechny přežije.
A čistě z pohledu petic - je potřeba ukázat, "koho je víc":o) Zatím 457. Za půl dne.
Navíc mě vadí, "alternativci", stejně jako Patrik, v zásadě nikdy neuznají nějaké rozhodnutí, a vrací to zpátky a zpátky. Byla EIA. "Zvítězila" navržená trasa, byť jako nejméně špatná varianta. Byl rozstřel ministerstev, kde opět zvítězila navržená trasa, byť v té komisi mělo MŽP myslím menšinu. Atd.
Takže souhlas - pojďme udělat maximum pro minimalizaci dopadu, i za cenu vyšších nákladů. Přeci jen jde o stavbu, který nás všechny přežije.
A čistě z pohledu petic - je potřeba ukázat, "koho je víc":o) Zatím 457. Za půl dne.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Já to říkal. Nakonec se ta petice obrátí proti alternativa D3 doufám, že to brzo bude v událostech komentářích a že tam ty lidi z alternativy smáznou ať se podívají kolik je lidí pro.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 ve Středočeském kraji
Doufám, že to tam bude až zítra, dneska "máme" teprve 750 podpisů, to by ta zpráva byla "Petice pro D3 má sotva poloviční podporu proti Alternativní trase":o)
Re: D3 ve Středočeském kraji
Podepsáno!
Je mi celkem jedno kudy dálnice povede, hlavně aby už byla. Tato varianta je vybrána, odsouhlasena, tak šup stavět. Je neúnosné co se děje na I/3. A to si vemte, že pokud vše půjde bez problémů, jakože nepůjde, tak bude hotovo v roce 2028. Jak bude v té době vypadat doprava na I/3? To už bude souvislá kolona z Mezna k D1.
Je mi celkem jedno kudy dálnice povede, hlavně aby už byla. Tato varianta je vybrána, odsouhlasena, tak šup stavět. Je neúnosné co se děje na I/3. A to si vemte, že pokud vše půjde bez problémů, jakože nepůjde, tak bude hotovo v roce 2028. Jak bude v té době vypadat doprava na I/3? To už bude souvislá kolona z Mezna k D1.
Re: D3 ve Středočeském kraji
jako za 6 stavebních sezon ?ArnyVa píše:...
tak bude hotovo v roce 2028. ..
to už by ten most přes Sázavu musel stát
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: D3 ve Středočeském kraji
1473 petice už de facto dohnala petici Alternativy. Během pár dní.
K těm lžím Alternativy: Za asi největší zvrhlost je třeba považovat to, jak ignorují napojení D3 na D1. To podle nich nejspíš může vypadat tak, jako současné napojení I/3 na D1.
K těm lžím Alternativy: Za asi největší zvrhlost je třeba považovat to, jak ignorují napojení D3 na D1. To podle nich nejspíš může vypadat tak, jako současné napojení I/3 na D1.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 ve Středočeském kraji
Podepsáno. Už jsme přes.
Hezká je reakce alternativy, v poslední tiskové zprávě, že nejde o souboj petic (kterou se sami a jejich podpisy chlubili), ok to může být argument, ale rovnou v téže TZ vytahují špínu, na koho se jim co podařilo najít a tak shazují sami sebe.
Hezká je reakce alternativy, v poslední tiskové zprávě, že nejde o souboj petic (kterou se sami a jejich podpisy chlubili), ok to může být argument, ale rovnou v téže TZ vytahují špínu, na koho se jim co podařilo najít a tak shazují sami sebe.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Také podepsáno.
A Mišdo: dříve jsem také moc nechápal, proč se nevyužije pro dálkový tranzit a spojení Praha-ČB D4 a nezkapacitní se I/20, proč mají vést prostě 2 dálnice téměř paralelně. No a bylo mi vysvětleno několik věcí, po kterých jsem prostě uznal, že ta D3 je potřeba opravdu postavit v této trase a dost možná to vyjde i levněji, protože při různých alternativách by se musely zkapacitňovat jiné komunikace (D4, D1, D0, spousta míst v Praze) a vyšlo by to možná ještě dráž.
Věc, kterou zatím pořád nechápu a nepochopím, proč je snaha cpát dopravu z Benešova na D3. Snaha by měla být nechat ji naopak co nejvíce na I/3. Každopádně je i potřeba mít nějaké kapacitnější napojení oblasti na jih od Prahy a proto by se tam nějaký zárodek D3 stejně stavěl
A co je docela podstatná věc .. zatím myslím nevím o jiné dopravní stavbě v Česku, která by byla plánována ohleduplněji k zástavbám a ke krajině, jako právě středočeská D3. Bude to drahé, ale kdyby nebylo, tak se zase prská, jak je to neohleduplné.
A Mišdo: dříve jsem také moc nechápal, proč se nevyužije pro dálkový tranzit a spojení Praha-ČB D4 a nezkapacitní se I/20, proč mají vést prostě 2 dálnice téměř paralelně. No a bylo mi vysvětleno několik věcí, po kterých jsem prostě uznal, že ta D3 je potřeba opravdu postavit v této trase a dost možná to vyjde i levněji, protože při různých alternativách by se musely zkapacitňovat jiné komunikace (D4, D1, D0, spousta míst v Praze) a vyšlo by to možná ještě dráž.
Věc, kterou zatím pořád nechápu a nepochopím, proč je snaha cpát dopravu z Benešova na D3. Snaha by měla být nechat ji naopak co nejvíce na I/3. Každopádně je i potřeba mít nějaké kapacitnější napojení oblasti na jih od Prahy a proto by se tam nějaký zárodek D3 stejně stavěl
A co je docela podstatná věc .. zatím myslím nevím o jiné dopravní stavbě v Česku, která by byla plánována ohleduplněji k zástavbám a ke krajině, jako právě středočeská D3. Bude to drahé, ale kdyby nebylo, tak se zase prská, jak je to neohleduplné.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Však I/3 se rušit nebude a pro všechny z Benešova bude výhodnější jet po D1 pokud budou směřovat do severní/západní části Prahy.