D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
Aram96: Dovolím si nesouhlasit, tento bod v Programovém prohlášení nové koalice Středočeského kraje je podle mne velmi důležitý, v podstatě znemožňuje nové hejtmance vyslyšet nářky Barochů, Holubů a spol. a činit nějaké nevratné kroky ke znemožnění výstavby D3 v v trase ukotvené v Zásadách územního rozvoje Středočeského kraje. Samozřejmě bych tam raději viděl něco více explicitního (třeba "D3 postavíme, i kdyby na chleba nebylo!" ), ale v kontextu stávající situace buďme rádi!
Re: D3 ve Středočeském kraji
Pro vlastní přípravu sice kraj nemůže udělat téměř nic pozitivního (pokud by chtěl škodit, možností má dost), ale při odvolávání stěžovatelů a následných vypořádáních už svou roli hraje, ne?
Re: D3 ve Středočeském kraji
je to tu OT, ale po sloučení s tou paní, která neví, jestli se vdala-nevdalaStanda píše:...
, jestli mám uvažovat o ODS v příštích parlamentních volbách .
tak bohužel
jinak nesouhlasím, bude-li takováto stavba mít podporu na kraji, pak prostřednictvím PSP se dá vytvářet tlak na patřičná ministerstva a věřím, že odpovědí je zahájení stavby
to, že se tak dosud neděje, je jiná písnička
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
Obávám se, že skrz podjatost bude všechno řešit stejně jiný kraj. Rád bych se mýlil ..MPMP píše:Pro vlastní přípravu sice kraj nemůže udělat téměř nic pozitivního (pokud by chtěl škodit, možností má dost), ale při odvolávání stěžovatelů a následných vypořádáních už svou roli hraje, ne?
Stando: také by tam mohli mít zaklínací prohlášení typu: "zasadíme se o urychlení přípravy a realizace dálnice D3 a to v takové stopě, která bude vykazovat dopravní účinnost a její realizace bude co nejrychleji projednatelná a za přijatelné stavební náklady". A to bychom se zde pak mohli akorát hádat, co tím vlastně mysleli, jestli nebudou vymýšlet nějaké další studie a já nevím co.
Opravdu bych byl možná i rád, že tam nic o D3 není
Chlapi, vy máte opravdu pocit, že D3 má nedostatečnou politickou podporu, že by bylo důležité, aby kraj "tlačil" přípravu, dokonce v PSP apod. ? To myslíte vážně ? Myslím, že spolu s D35 a D0 je to všeobecně nejpotřebnější dálnice a to s dostatečnou politickou podporou.
Na D3 by docela dávalo smysl PPP a to i včetně zajištění povolení atd., pokud je tahle varianta v podmínkách ČR tedy vůbec reálná (čti: jestli by do toho vůbec někdo šel).
Re: D3 ve Středočeském kraji
To jestli má smysl PPP se uvidí na D4, ale
to už by se měla D3 stavět. Blbé je, že se to nestaví salámovou metodou tj. kus u Prahy a kus na jihu a už by se přestalo debatovat o té Sázavě a prostě by to bylo dané. Tím všechno nebo nic se to neskutečně vleče. Nejsem si jistý, že ŘSD a MD jsou schopné D3 dotáhnout se současnými zákony. Navíc s tím nesmyslem co udělalo MŽ už moc nevěřím, že do 10 let bude stavební povolení.
to už by se měla D3 stavět. Blbé je, že se to nestaví salámovou metodou tj. kus u Prahy a kus na jihu a už by se přestalo debatovat o té Sázavě a prostě by to bylo dané. Tím všechno nebo nic se to neskutečně vleče. Nejsem si jistý, že ŘSD a MD jsou schopné D3 dotáhnout se současnými zákony. Navíc s tím nesmyslem co udělalo MŽ už moc nevěřím, že do 10 let bude stavební povolení.
Re: D3 ve Středočeském kraji
určitě šel, ale ty rizika by taky pořádně odrazil v ceněAram96 píše: Na D3 by docela dávalo smysl PPP a to i včetně zajištění povolení atd., pokud je tahle varianta v podmínkách ČR tedy vůbec reálná (čti: jestli by do toho vůbec někdo šel).
Re: D3 ve Středočeském kraji
Vypsáno SP na severní část obchvatu města Jílového.
https://www.jilove.cz/assets/File.ashx? ... menty=5782
https://www.jilove.cz/assets/File.ashx? ... menty=5782
Re: D3 ve Středočeském kraji
to Saljack:
Tohle přesně jsem doporučoval už před lety... rozdělit jednotlivé stavby na podčásti, soustředit se na ty nejméně problémové a pustit do krajiny bagry.... Prostě a jednoduše, !!zcela v mezích zákona!! aplikovat nejsurovější verzi salámové metody. Škoda pádu druhé Topolánkovo vlády, tehdy to mělo šanci, ministr Bendl byl totiž poslední, který se za středočeskou D3 bral...
A že je to nemornální? A co protistrana, ta nepáchá obstrukce byť se drží zákona a jeho možností? Když na vás nepřítel zaútočí tanky a dělostřelctvem, zahájíte letákovou kampaň a nebo vytáhnete z kasáren motostřeleckou divizi?
Tohle přesně jsem doporučoval už před lety... rozdělit jednotlivé stavby na podčásti, soustředit se na ty nejméně problémové a pustit do krajiny bagry.... Prostě a jednoduše, !!zcela v mezích zákona!! aplikovat nejsurovější verzi salámové metody. Škoda pádu druhé Topolánkovo vlády, tehdy to mělo šanci, ministr Bendl byl totiž poslední, který se za středočeskou D3 bral...
A že je to nemornální? A co protistrana, ta nepáchá obstrukce byť se drží zákona a jeho možností? Když na vás nepřítel zaútočí tanky a dělostřelctvem, zahájíte letákovou kampaň a nebo vytáhnete z kasáren motostřeleckou divizi?
Re: D3 ve Středočeském kraji
Proč by to mělo být nemorální dálnice z Jesenice do Jílového by se jistě upotřebila a na jihu nevidím jediný problém proč by to nešlo postovit až k Václavické spojce, Tím by se cestě na jih velmi pomohlo.
Re: D3 ve Středočeském kraji
jaký letákyMichal R píše:...
Když na vás nepřítel zaútočí tanky a dělostřelctvem, zahájíte letákovou kampaň a nebo vytáhnete z kasáren motostřeleckou divizi?
pěkně pokleknout ne
jinak jedničkova vláda se hrabala z krize, takže tam mohla být podpora jakákoli
ale je třeba si přiznat, že je to 10let a za tu dobu jsme se neposunuli vůbec nikam
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tak jaká bude časová ztráta tohoto nového "kolečka" ? Prosím o tipy...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Já bych tedy řekl, že dlouhodobá absence středočeské části D3 je katastrofa nebývalého rozsahu. Řešení viz: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 78#p222578 .
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 ve Středočeském kraji
...v Itálii holt nemají Miro Patrizzia, ani senátory, kteří napadnou u Ústavního soudu takový zákon, a a zjevně ani Ústavní soud, který by takový zákon shodil, protože na co potřebují Janované nový most, když tam několik staletí nebyl a fragmentuje krajinu a vůbec.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Po zběžném přečtení mi přijde, že KU si s tím práci docela dal, a jsou vyžadována jen nějaká dílčí doplnění. Většina námitek je charakteru "chybné doručení", což ukazuje na argumentační vyprázdněnost stěžovatelů. Na druhou stranu chybí větší detail dopadu na živočichy, což KU podcenil. Nějaký čas to asi zabere, ale zas tak dlouhé to snad nebude..
Re: D3 ve Středočeském kraji
No co jsem četl, tak se KÚ na ten dopad celkem vybodnul, čímž způsobil další zdžení. Co se týká chybného doručení, tak tady bych je neomlouval, to se prostě stát nesmí. Viz 511, kde se UR díky tomu posunulo skoro o rok naprosto zbytečně nebo obchvat Olbramovic na I/3, kde to jenom blbě vyvěsili. To jsou naprosto fatální chyby, které plynou z neplnění povinností úředníků.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Překvapivě dobře se to četlo, naše ORP je schopna vyprodukovat výrazně bizarnější ptydepe.
Jinak nevím proč text trochu nestrukturovali třeba nadpisy, čekal bych nějaký sezname jednoznačně identifikovatelných námitek a jasnější seznam/checklist "domácích úkolů" pro žadatele a KÚPK.
Trochu překvapení byly dvě hrubky...
Jinak nevím proč text trochu nestrukturovali třeba nadpisy, čekal bych nějaký sezname jednoznačně identifikovatelných námitek a jasnější seznam/checklist "domácích úkolů" pro žadatele a KÚPK.
Trochu překvapení byly dvě hrubky...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Dálnice D3 se napojí na Pražský okruh pomocí dlouhých samostatných pásů
https://zdopravy.cz/dalnice-d3-se-napoj ... asu-71217/
Článek je sice o napojení na D0, ale signifikantní pro celý středočeský úsek D0 je pro mě jedna z posledních vět v článku: "Dálnice v této stopě má ale řadu odpůrců a její další příprava rozhodně nepůjde hladce."
To že ŘSD počítá se stavbou v letech 2024-2028 mi přijde hořce úsměvné. Nevěřím že za 10 let ode dneška stavba bude zahájena, bohužel
https://zdopravy.cz/dalnice-d3-se-napoj ... asu-71217/
Článek je sice o napojení na D0, ale signifikantní pro celý středočeský úsek D0 je pro mě jedna z posledních vět v článku: "Dálnice v této stopě má ale řadu odpůrců a její další příprava rozhodně nepůjde hladce."
To že ŘSD počítá se stavbou v letech 2024-2028 mi přijde hořce úsměvné. Nevěřím že za 10 let ode dneška stavba bude zahájena, bohužel
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 09#p228209
Jenže já jsem pořád přesvědčen, že to prostě nikdy nemůže vyjít aby to rozšíření stavající I/3 stačilo. S rozšířením I/3 by se velká část provozu z D4 přesunula na I/3 a máme mnohem větší problém než nyní. Protože D1 je v úseku Praha - Mirošovice dost vytížená a úsek Mirošovice Benešov je totálně za hranou. Takže jenom díky D4 to není obrovský problém už nyní. Navíc to stále neřeší ten jih okolo Jílového. Plus se nyní udělali ty pitomé OK v Benešově u kterých si myslím, že byly stavěny právě za účelem zabránění rozšíření I/3. Chyba byla tu D3 chtít stavět v kuse (resp. přistoupit na to), protože to nyní brání aspoň částečným posunům, které by právě Miličínu a i Jílovému nejvíce pomohli a pak by byl tlak na stavbu v Posázáví tak velký, že by to prošlo.Aram96 píše: A jinak se obávám, že D3 je rozhodně první na ráně, pokud se k moci dostanou někteří moderní "dobráci", kteří začnou vyhodnocovat, jestli je opravdu potřeba dálnice v nové stopě a nešlo by zkapacitnit stávající silnice.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Rozšíření stávající I/3 vyjít nemůže. Do oblasti se budou stěhovat stále nový lidé. Nicméně středočeská D3 je u nás dálnice, proti které se nejvíce protestuje a navíc je drahá. ŘSD si raději vybere jiné dálnice, ne tak problematické a středočeská D3 zůstane ještě dlouho u ledu.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Bude zalezet, jak dopadnou volby na podzim, pokud se vlady ujmou ty zelenoprdelnicky Piraty se Starostama, tak je to samozrejme u ledu na dlouhe 4 roky!!Anonym píše: proti které se nejvíce protestuje a navíc je drahá. ŘSD si raději vybere jiné dálnice, ne tak problematické a středočeská D3 zůstane ještě dlouho u ledu.
Jinak myslim, ze tlak na dostavbu bude velky, protoze po dostavbe k hranicim s Rakouskem stoupne brutalne doprava na teto trase.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Za to za posledních 8 let se to posunulo velkým skokem. Tím nechci říkat, že z toho nemám obavy také.Svatosp píše:Bude zalezet, jak dopadnou volby na podzim, pokud se vlady ujmou ty zelenoprdelnicky Piraty se Starostama, tak je to samozrejme u ledu na dlouhe 4 roky!!
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Hlavne je zcela nepochopitelne!!, proc cca 32km usek od Vaclavic+spojka od Benesova, ke stavajici dalnici se nepripravuje separatne od doby uvedeni do provozu 1 casti dalnice od roku 2007, tam nebude mnoho odporu a uz mohl klidne stat. Vyresilo by to velky problemy v Olbramovicich a Milicine. A co si budeme povidat, do Benesova to jeste krasne dlouho v tom stridavem 2-pruhu vydrzi. Uz se mohlo krasne jezdit a bojuvky v Posazavi se mohli vest s klidem.Saljack píše: Za to za posledních 8 let se to posunulo velkým skokem. Tím nechci říkat, že z toho nemám obavy také.
Ale bohuzel v tomhle state logika a uvazovani hlavne statni spravy totalne chybi a pak to takhle vypada!!
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Co vím, tak všechny úseky středočeské D3 se musí podle EIA zprovoznit najednou. Takže to separátně nelze a do nějakého předčasného užívání na neskolaudované dálnice se úředníci nepoženou. ŘSD má možnost stavět i jinde, kde je dálnice také potřebná.Svatosp píše:Hlavne je zcela nepochopitelne!!, proc cca 32km usek od Vaclavic+spojka od Benesova, ke stavajici dalnici se nepripravuje separatne od doby uvedeni do provozu 1 casti dalnice od roku 2007, tam nebude mnoho odporu a uz mohl klidne stat. Vyresilo by to velky problemy v Olbramovicich a Milicine. A co si budeme povidat, do Benesova to jeste krasne dlouho v tom stridavem 2-pruhu vydrzi. Uz se mohlo krasne jezdit a bojuvky v Posazavi se mohli vest s klidem.Saljack píše: Za to za posledních 8 let se to posunulo velkým skokem. Tím nechci říkat, že z toho nemám obavy také.
Ale bohuzel v tomhle state logika a uvazovani hlavne statni spravy totalne chybi a pak to takhle vypada!!