D3 ve Středočeském kraji

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět

Na kterou stavbu (či její část) bude vydáno první pravomocné územní rozhodnutí?

0301 (nepočítá se krátký úsek k MÚK s R1 s již vydaným ÚR :-))
20
17%
0302
7
6%
0303
5
4%
0304
11
9%
0305/I
75
64%
 
Celkem hlasů: 118

Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Aram96 »

No myslím, že by byl holý nerozum to měnit na D1. Úsek od D0 může být klidně SMV, ale značení kilometrů musí zůstat. Přece nebudou na 300 km dálnici měnit značky :shock: Nehledě na to, že hromada řidičů si navykla na km a sjezdy.
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Honey72 »

Staničení by zůstalo, dálnice by nezačínala nultým kilometrem. Dělá se to tak běžně.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Aram96 »

Aha, tak to potom nevidím jako nějaký velký problém. Spíš jen jako totální zbytečnost. Když už, tak ať tam dají omezení na 110 (pokud je to důvod, třeba hluk?) a zbytek nechat.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od mapman »

Důvod je to, že norma pro dálnice neumožňuje postavení exitu 4 z důvodu blízkosti exitu 6 a exitu 2. Pokud se z D1 v km 0-5 stane místní komunikace I. třídy (SMV), tak se už dálniční norma neuplatňuje a křižovatku je možné postavit... Navíc všechny ostatní dálnice začínají ve výhledu na Pražském okruhu D1, což hraje roli hlavně z hlediska správy - bylo dohodnuto, že o komunikace uvnitř okruhu se bude starat hlavní město a o Pražský okruh a dálnice vně se bude starat stát...
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od mbmat »

Fakt jo... tak díky za info, každopádně se teda podle mě zhorší úroveň údržby.
A proč nejde na tohle udělat nějaká výjimka, když na kde co jde? Nevidím důvod, proč to tady nejde.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lenny »

Tak je oba zrušíme a nahradíme exitem 4 :lol:
Ja bych D1 nechal tak jak byla historicky postavená.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lynx »

Lenny píše:Ja bych D1 nechal tak jak byla historicky postavená.
Ona taky tak zůstala. Ale jezdit se po ní moc nedá, leda s obojživelným strojem :-)

http://www.fronk.cz/most-bez-konce/

nepochybuji, že to znáte, ale neodolal jsem ..... :)
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od jozka »

Suma sumarum 39 giga. Tak to jsem zvedav za kolik to bude az to bude stat. Snad se toho doziju.
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od ku8a »

To Jozka: těch 39 miliard bude stát pouze úsek Jílové-Hostěradice
D3 nad zlato
Mroz
Příspěvky: 317
Registrován: 13.9.2016 22:04:48

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Mroz »

Ta cena za usek Praha - Vaclavice (Benesov) je ve srovnani s jinyma stavbama co jsou v CR v planu brutalni. A to se jeste tunely muzou propadat v tom ementalu okolo Jiloveho. Pokud prijde nejaka financni krize v pristich letech, tak se do 2030 asi nezacne :(
Skoda, ze to Vaclavice blokuji a nelze to postavit alespon z jihu po Benesov.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Mike »

myslím, že do 2030 se nezačne, krize nekrize :|
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Michal R »

Mike píše:myslím, že do 2030 se nezačne, krize nekrize :|
Dovolím si být opatrný optimista, a to v tom smyslu, že pokud bude středočeská část dálnice posledním chybějícím úsekem, tak nastane efekt "Dokončení".... A stejně tak jako v případě D8 (Středohoří) nebo D5 (obchvat Plzně) nastane zvýšený tlak na dostavbu a ledy se pohnou.
Takž můj tip je, že se začne někdy mez 2025 - 2030....
Což je stejně hrozně pozdě....
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od jozka »

Michal R píše: ...můj tip je, že se začne někdy mez 2025 - 2030....
...tedy pokud to jsou Cimmrmanovy boty...
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Honey72 »

Zvýšený tlak ? :-) pamatuje si, jak dlouho ještě trvalo zprovoznění posledního úseku D8 poté, když už byl zbytek dálnice hotový ? Skoro na den to trvalo přesně 10 let :-( A to šlo o pouhý jeden krátký úsek.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Sudr »

Žádný zvýšený tlak nebude. Už teď jsme v situaci, kdy jde z hlediska výstavby dálnic o naprostou prioritu. Ostatně sama výstavba dálnic obecně je prioritou. A celkově veřejné i n v e s t i c e jsou prioritou. Nemluvě o tom, prioritou je i čerpání evropských fondů. Je to prostě tak prioritní, že to prioritnější být nemůže.

Trochu nám to bohužel brzdí, že prioritou je i ochrana životního prostředí (EIA). Prioritou je ochrana práv vlastníků (složité vyvlastňovací řízení). Prioritou je řádné územní plánování (všechny ty ZÚR a územní plány ). Prioritou je soulad se stavebními předpisy. (stavební řízení). Prioritou je transparentonost veřejných zakázek. ........atd. atd....Prioritou je pak samozřejmě i naprostá procesní správnost všech procesů (kvůli její ochraně jednou za čas, když už věříme, že je něco úředně dáno, nás NSS pošle zpět na záčátek)...
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Michal R »

Honey72 píše:Zvýšený tlak ? :-) pamatuje si, jak dlouho ještě trvalo zprovoznění posledního úseku D8 poté, když už byl zbytek dálnice hotový ? Skoro na den to trvalo přesně 10 let :-( A to šlo o pouhý jeden krátký úsek.
jj, jasně že pamatuju.

Ale my nejsme ve sporu. Právě kvůli tomu "zvýšenému tlaku" to trvalo těch X let mínus pár za onen nešťastný sesuv.... bez toho "tlaku" by to bylo ještě déle.... 8-)
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Michal R »

jozka píše:
Michal R píše: ...můj tip je, že se začne někdy mez 2025 - 2030....
...tedy pokud to jsou Cimmrmanovy boty...
Pro nás neznalé díla pánů Smoljaka a Svěráka... cožpak že jsou to ty Cimmrmanovy boty? ;)
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od ku8a »

No zvýšeným tlakem bude, až se postaví D3 na hranice, D4 se bude ještě 10 let vybírat zhotovitel PPP a od Mezna do Mirošovic se z toho pos***u, kolik toho tam bude jezdit
D3 nad zlato
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Kuba »

Tady je rekapitulace stavu od hejtmanky Stč kraje a jsou doplněny navazující stavby, které bude realizovat kraj.
http://www.stredozeme.cz/cs/zpravy/stre ... li-d3.html
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Mike »

2 Michal R
nejsem si úplně jist, ale youtube a asi "posel z Liptákova" resp. seminář před hrou

cimrman v čechách patří k základnímu vzdělání 8-)
a sorry za OT
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
KIV
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2012 23:35:51
Bydliště: České Budějovice

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od KIV »

"Cimrmanovy boty"
Ano, je to z Posla z Liptákova. :-) (Respektive, jinde si zmínku neuvědomuji.)

"Tak zrovna doc. Vozáb řešil například otázku, kdy vlastně Cimrman do Liptákova přišel, měřením rozpadu radioaktivního uhlíku v organické nečistotě na podrážkách Cimrmanových bot. Zjistil, že – pokud Cimrman vůbec v těchto botách do Liptákova přišel – se tak stalo na podzim roku 1906 plus minus 200 let."
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od jozka »

Presne, jen v te verzi kterou znam ja, je mezi pomlckami prave ona replika, kterou jsem zminil. Nemohl jsem si pomoci, ono mi to proste naskocilo samo...
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Sosa »

Sudr píše:Žádný zvýšený tlak nebude. Už teď jsme v situaci, kdy jde z hlediska výstavby dálnic o naprostou prioritu. Ostatně sama výstavba dálnic obecně je prioritou. A celkově veřejné i n v e s t i c e jsou prioritou. Nemluvě o tom, prioritou je i čerpání evropských fondů. Je to prostě tak prioritní, že to prioritnější být nemůže.

Trochu nám to bohužel brzdí, že prioritou je i ochrana životního prostředí (EIA). Prioritou je ochrana práv vlastníků (složité vyvlastňovací řízení). Prioritou je řádné územní plánování (všechny ty ZÚR a územní plány ). Prioritou je soulad se stavebními předpisy. (stavební řízení). Prioritou je transparentonost veřejných zakázek. ........atd. atd....Prioritou je pak samozřejmě i naprostá procesní správnost všech procesů (kvůli její ochraně jednou za čas, když už věříme, že je něco úředně dáno, nás NSS pošle zpět na záčátek)...
Ano. Výstavba je dnes v naší společnosti daleko za ostatními prioritami. Hodně daleko. Pokud by to nebylo, jak by mohl stát barák v Rychalticích, který tomu člověku již nepatří a ani tam nebydlí.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od kot »

Soso, lepší příklad jsi najít nemohl... ! :ok: Ach ta hedera helix, té se tam daří až neskutečně.
Odpovědět

Zpět na „D3“