D3 ve Středočeském kraji

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět

Na kterou stavbu (či její část) bude vydáno první pravomocné územní rozhodnutí?

0301 (nepočítá se krátký úsek k MÚK s R1 s již vydaným ÚR :-))
20
17%
0302
7
6%
0303
5
4%
0304
11
9%
0305/I
75
64%
 
Celkem hlasů: 118

Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

Lenny píše:
Juno píše:proudy jedou ve společném koridoru 2x5 pruhů, který je dlouhý 2,3 km.
To je tam možno postavit, jen za cenu částečných demolic skladových areálů. Takže reálně nepostavitelné. :crazy:
Juno píše:
Jarda Š. píše:Jenomže východní varianta D3 není ani lépe funkční ani ekonomicky efektivnější.
Máte pro takové tvrzení nějaké doklady?
A nějaké doklady pro tvrzení, že tomu tak není máme?
Máte špatné informace, ty čtyři pásy s celkem 10 pruhy se tam (když se chce) vejdou, a to nejenom bez bourání vpravo, ale i bez zásahu do pozemků s výjimkou dvou krajních, kde je za plotem široká tráva. Zásah do pozemků vlevo je sice větší, ale zase ty sklady jsou tam mnohem dál od plotu. Je k tomu příčný řez 1:200, který ovšem projektant schválně nedodržel, aby mohl tvrdit to, co vy. Ale teď už platí to, co je v EIA na str. 420 (a jak o tom tady podrobněji píšu já).
K té ekonomice má tady asi nejvíc absolutních čísel martini - já jsem si jen srovnal hlavní výměry a intenzity - a to mi stačí k tomu, co tady píšu.
Jde přitom hlavně o první etapu okruh - Benešov, ta je přeci nejnaléhavější a tam je rozdíl ve prospěch D3-východní největší (mizerně vychází např. u D3-Z i ekonomika přivaděčů Jílové a Týnec, kdežto obchvat Jílového by u D3-V vyšel mnohem líp).
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lenny »

Tak to není uspořádání 2x5 pruhů, ale 2+3+3+2, což je rozdíl. Tak to napíšu jak člověk, no ni? Asi součást nějaké taktity. Na straně 420 není ani slovo o šířkovém uspořádání.
Tvrdím, že to tam prakticky umístitelné není a k tomu mi stačí jen obyčejná letecká mapa. Nehledě na to, že by neexistovala žádná rezerva do budoucna.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Jaroslav
Příspěvky: 359
Registrován: 18.3.2009 10:49:10

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Jaroslav »

Dr.Fe1 píše:
Tak si pročtěte diskuzi do které píšete :-) Ve zkratce bych řekl, že D3 východní:

1) lépe obslouží sídla na trase
2) zbytečně nenaruší zachovalejší partie Posázaví, kde je stejně minimum cílů dopravy
3) vytvoří průběžný "obchvat" stávající I/3 . Zlepší se ŽP zejména v Benešově a Olbramovicích.
4) Lze lépe uplatnit postupnou "salámovou" výstavbu

Zato od Vás jsem ještě žádný argument nečetl. Tedy kromě "argumentu" že stabilizovaná varianta je prostě lepší a hotovo :-)

ad 1) nesmysl - obsloužení sídel více prospěje západní varianta, zvláště kvůli jižním satelitům mězi prahou a jílovým. ve skutečnosti toto je jeden z hlavních argumentů pro západní variantu. Nebo jste snad nikdy po těch dezolátních minisilničkách nejel?
ad 2) na stoce jménem Sázava a kadibudkách kolem ní není co zničit. Pikovická laguna byla úžasným kusem přírody za první republiky, než se tam nastěhovali chataři zcela ignorující životní prostředí.
ad 3) snad není myšleno vážně - přivést dálnici k městu a argumentovat tím že to zlepší ŽP může pouze velký neznalec
ad 4) asi jediné pravda

PS: bydlím v Benešově a z dopravního hlediska by pro mne vedení v trase I/3 bylo mnohem lepší. Možná bych dokonce dobře střelil i nějaké ty pozemky pro stavbu... :) Neumím však postupovat proti zřejmým a logickým argumentům v zájmu společnosti jenom proto, že mě by se to osobně hodilo
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

Lenny píše:Tak to není uspořádání 2x5 pruhů, ale 2+3+3+2, což je rozdíl. Tak to napíšu jak člověk, no ni? Asi součást nějaké taktity. Na straně 420 není ani slovo o šířkovém uspořádání.
Tvrdím, že to tam prakticky umístitelné není a k tomu mi stačí jen obyčejná letecká mapa. Nehledě na to, že by neexistovala žádná rezerva do budoucna.
Předtím jsem napsal, že je to rozšířeno o dva pásy na způsob kolektorů. Na str.420 je jen o tom, že se nic bourat nebude, jak jste tady napsal (z čehož plyne, že příště projektant s osou patřičně dle normy uhne - třeba tak, jak to bylo už v podkladu, kterým byla tato varianta už od počátku definována).
Vašim přáním prostě je, aby se to tam nevešlo - a teď vám stačí dokonce pohled z letadla. Já mám k tomu, co tady píšu, podrobné mapy a výkresy.
Jako event. rezerva do budoucna (někdy koncem století) je dostavba podle varianty 3, která se teď jen zanese do územního plánu.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lenny »

Při současné šířce záboru dálnice 58 m a šířce mezi budovami 85 m zbývá pouhých 27 m pro D3 a pro kolektory je potřeba 26 m. A 0,5 m u budovy je málo, nehledě k tomu, že řada areálů přijde o svoje vnitřní obslužné komunikace.
Sama se tam zanese, resp. všichni ji teď nadšeně odhlasují. Tak takový naivka nejsem.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

Jaroslav píše: ad 3) snad není myšleno vážně - přivést dálnici k městu a argumentovat tím že to zlepší ŽP může pouze velký neznalec
...
PS: bydlím v Benešově a z dopravního hlediska by pro mne vedení v trase I/3 bylo mnohem lepší. Možná bych dokonce dobře střelil i nějaké ty pozemky pro stavbu...
V Benešově vede trasa D3-východní až za rozvodnou a dál zářezem v odsunuté poloze proti dnešní silnici, pak tunelem a dál zase v té odsunuté poloze zářezem až k Jírovicím. A na dnešní I/3 zbyde zlomek zátěže - je to taky v té dokumentaci EIA. Myslíte, že to nebude zlepšení ŽP ? Kromě toho, že to bude mnohem lepší z dopravního hlediska, jak jste sám napsal - pro Benešov, Bystřici, Votice.

Pro Jílové a okolí přeci není třeba stavět dálnici, stačí vylepšit dnešní silnici - to ví každý, jenom zastánci "stabilizované" si to pořád nechtějí přiznat.
vaclav
Příspěvky: 1831
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od vaclav »

Jaroslav píše:

ad 1) nesmysl - obsloužení sídel více prospěje západní varianta, zvláště kvůli jižním satelitům mězi prahou a jílovým. ve skutečnosti toto je jeden z hlavních argumentů pro západní variantu. Nebo jste snad nikdy po těch dezolátních minisilničkách nejel?
ad 2) na stoce jménem Sázava a kadibudkách kolem ní není co zničit. Pikovická laguna byla úžasným kusem přírody za první republiky, než se tam nastěhovali chataři zcela ignorující životní prostředí.
ad 3) snad není myšleno vážně - přivést dálnici k městu a argumentovat tím že to zlepší ŽP může pouze velký neznalec
ad 4) asi jediné pravda

PS: bydlím v Benešově a z dopravního hlediska by pro mne vedení v trase I/3 bylo mnohem lepší. Možná bych dokonce dobře střelil i nějaké ty pozemky pro stavbu... :) Neumím však postupovat proti zřejmým a logickým argumentům v zájmu společnosti jenom proto, že mě by se to osobně hodilo
diky, usetril jste mi praci. respekt k tomu ps!
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

Lenny píše:Při současné šířce záboru dálnice 58 m a šířce mezi budovami 85 m zbývá pouhých 27 m pro D3 a pro kolektory je potřeba 26 m. A 0,5 m u budovy je málo, nehledě k tomu, že řada areálů přijde o svoje vnitřní obslužné komunikace.
Sama se tam zanese, resp. všichni ji teď nadšeně odhlasují. Tak takový naivka nejsem.
Budou tam zdi, ne svahy. Zúží se odstavná plocha u jednoho skladu vlevo, to je pravda (z 15 na 12 m nebo tak nějak, ten řez teď nemám při ruce).
Samo nic nepůjde, bude se muset chtít postavit tu D3 a nikoli chtít postavit jenom a jedině "stabilizovanou".
vaclav
Příspěvky: 1831
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od vaclav »

Juno píše: Na jižní Moravě se kříží či budou křížit dva tranzitní směry: od Vídně kolem Břeclavi - Hulína - Ostravu do Polska a ze Slovenska kolem Brna - Prahy - Ústí n.L. do Saska.
juno, tri veci.
1) respektuji a vazim si vasich nazoru, uprimne
2) trasa viden - polsko je/bude vedena po slovenske D4/D1/D3 - je treba se divat na veci globalne
3) k D3Z/V - musite zohlednit faktor nehody - tj,. totalniho zkolabovani spojeni D1/D3 s prahou v pripade D3V. vsichni vime dve veci - cesi neumeji jezdit na vice jak 2 pruzich a nehoda na D1 je na dennim poradku.
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

vaclav píše: 2) trasa viden - polsko je/bude vedena po slovenske D4/D1/D3 - je treba se divat na veci globalne ...
Až se příští rok propojí A1-D1 u Bohumína, tak se ukáže, kudy se bude jezdit. Myslíte, že ta vaše trasa bude kratší - a že slovenská D3 bude v dohledné době nebo vůbec někdy kvalitně napojena na A1, aby to mohlo aspoň trochu konkurovat ?
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Jaroslav píše:
Dr.Fe1 píše:
Tak si pročtěte diskuzi do které píšete :-) Ve zkratce bych řekl, že D3 východní:

1) lépe obslouží sídla na trase
2) zbytečně nenaruší zachovalejší partie Posázaví, kde je stejně minimum cílů dopravy
3) vytvoří průběžný "obchvat" stávající I/3 . Zlepší se ŽP zejména v Benešově a Olbramovicích.
4) Lze lépe uplatnit postupnou "salámovou" výstavbu

Zato od Vás jsem ještě žádný argument nečetl. Tedy kromě "argumentu" že stabilizovaná varianta je prostě lepší a hotovo :-)

ad 1) nesmysl - obsloužení sídel více prospěje západní varianta, zvláště kvůli jižním satelitům mězi prahou a jílovým. ve skutečnosti toto je jeden z hlavních argumentů pro západní variantu. Nebo jste snad nikdy po těch dezolátních minisilničkách nejel?
ad 2) na stoce jménem Sázava a kadibudkách kolem ní není co zničit. Pikovická laguna byla úžasným kusem přírody za první republiky, než se tam nastěhovali chataři zcela ignorující životní prostředí.
ad 3) snad není myšleno vážně - přivést dálnici k městu a argumentovat tím že to zlepší ŽP může pouze velký neznalec
ad 4) asi jediné pravda

PS: bydlím v Benešově a z dopravního hlediska by pro mne vedení v trase I/3 bylo mnohem lepší. Možná bych dokonce dobře střelil i nějaké ty pozemky pro stavbu... :) Neumím však postupovat proti zřejmým a logickým argumentům v zájmu společnosti jenom proto, že mě by se to osobně hodilo
ad 1) 3) To už výstižně vyargumentoval Juno viz výše, k tomu nemám co dodat.

ad 2) Když se trochu oprostíte od té až zavilé nenávisti vůči chatařům a zkusíte se na to podívat obejktivně, tak si budete muset přiznat, že trasa západní podstatně více zasahuje méně dotčené oblasti než trasa východní. Nejedná se jen o úzký pruh u Sázavy, který je jak říkáte tak zamořený těmi Vašimi "oblíbenými" chataři. Jde i o navazující území na obou březích a i další oblasti směrem na jih. Trasa východní prochází územím více urbanizovaným a méně přírodně hodnotným. A co se týče přechodu Sázavského údolí, tak je to přechod dost brutální, kvůli neúměrně vysokému a dlouhému mostu, který tam vychází. To si snad ani ty kreatury v kadibudkách nezaslouží :-) U východní variaty je to přeci jen o dost decentnější.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od jonáš »

Mnojo, ale to přece pro "pokrokáře" neni žádná hodnota, stejně jako jí nebylo autentický středověký centrum při "asanaci" Prahy .. bestia triumphans v novym kožiše ;-)
vaclav
Příspěvky: 1831
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od vaclav »

"Nejedná se jen o úzký pruh u Sázavy, který je jak říkáte tak zamořený těmi Vašimi "oblíbenými" chataři. Jde i o navazující území na obou březích a i další oblasti směrem na jih."

ten mor je vsude v polygonu praha x dobris x benesov x ricany... je to VSUDE!

ano, D3Z protne kus romantickeho lesa a pole, ale to kazda dalnice vsude na svete.
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

vaclav píše: ... ano, D3Z protne kus romantickeho lesa a pole, ale to kazda dalnice vsude na svete.
Jenže tady je ten kus pěkné krajiny pořádně velký, těch lesů kolem dálnice je hodně a pěkně by se pak ze všech stran obestavěly. K tomu nějaký ten hangár u křižovatek, všelijaké hypermarkety pěkně osvětlené, parkoviště, bilbórdy, radost pohledět - přeci nemůžeme mít uprostřed Čech nevyužité pozemky, když je tady ta dálnice ...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lenny »

Ano i na D1 máme toto
Juno píše:pěkně by se pak ze všech stran obestavěly. K tomu nějaký ten hangár u křižovatek, všelijaké hypermarkety pěkně osvětlené
až na 58 kilometr. Dokonce i na D5 se to betonářské lobby podařilo celých 58 kilometrů zastavět. To se chce probudit z toho snu a trochu se projet po republice, jak to vypadá. Rozhodně to nebude zastavěné v celé délce, ale jen část u Prahy, což je pochopitelné....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

Lenny píše: ... Rozhodně to nebude zastavěné v celé délce, ale jen část u Prahy, což je pochopitelné....
Ano, jen v dostupnosti každodenní dojížďky, což by bylo jistě až po Sedleckoprčicko. Přitom ty desetitisíce nových domečků v širokém pásu kolem D3-Z budou odkázány právě jenom na ježdění po dálnici až do Prahy, protože po celé délce se tahle trasa nedotkne příměstské železnice, na kterou to budou mít daleko - nebude pro ně výhodná.

Kdežto když půjde dálnice ve stávajícím urbanizovaném koridoru, tak nové domečky v dosahu z dálnice budou mít blízko i k té železnici: na dálnici nebude tolik nové indukované dopravy a pěkná krajina se lépe uchová. Myslím, že ve veřejném zájmu je jen tohle druhé řešení.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Standa »

Juno píše:..Ano, jen v dostupnosti každodenní dojížďky, což by bylo jistě až po Sedleckoprčicko. Přitom ty desetitisíce nových domečků v širokém pásu kolem D3-Z budou odkázány právě jenom na ježdění po dálnici až do Prahy, protože po celé délce se tahle trasa nedotkne příměstské železnice, na kterou to budou mít daleko - nebude pro ně výhodná. Kdežto když půjde dálnice ve stávajícím urbanizovaném koridoru, tak nové domečky v dosahu z dálnice budou mít blízko i k té železnici: na dálnici nebude tolik nové indukované dopravy a pěkná krajina se lépe uchová. Myslím, že ve veřejném zájmu je jen tohle druhé řešení.
1) Ty domečky už tam minimálně k Jílovému jsou i bez dálnice (o dráze nemluvě), dál za mostem přes Sázavu už to bude záležet na obcích, jestli to povolí (nepochybuji o tom, že zvítězí zdravý rozum a pokud se D3 postaví, tak jako stabilizovaná).
2) Zvažuje se povrchové prodlužení metra D do Vestce a zřejmě i dál (Středočeský kraj ovšem nemá peníze).
3) Je-li pro Vás prioritou "veřejného zájmu" boj proti "nové indukované dopravě" a za uchování "pěkné krajiny", tak to pro Vás asi bude dálnice představovat onoho "třídního nepřítele" kdekoliv, takže Vám jde opravdu jen o zdržování a komplikování.
Michal R
Příspěvky: 1476
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Michal R »

Juno píše:
Lenny píše: ... Rozhodně to nebude zastavěné v celé délce, ale jen část u Prahy, což je pochopitelné....
Ano, jen v dostupnosti každodenní dojížďky, což by bylo jistě až po Sedleckoprčicko. Přitom ty desetitisíce nových domečků v širokém pásu kolem D3-Z budou odkázány právě jenom na ježdění po dálnici až do Prahy, protože po celé délce se tahle trasa nedotkne příměstské železnice, na kterou to budou mít daleko - nebude pro ně výhodná.

Kdežto když půjde dálnice ve stávajícím urbanizovaném koridoru, tak nové domečky v dosahu z dálnice budou mít blízko i k té železnici: na dálnici nebude tolik nové indukované dopravy a pěkná krajina se lépe uchová. Myslím, že ve veřejném zájmu je jen tohle druhé řešení.
Dobře, Juno, chápu váš argument, že výstavba dálnice D3 by měla být vedena v souběhu s železničním koridorem (v tomto případě IV.) a rozumím vašemu zbožnému přání přesunu dopravních výkonů na železnici v neprospěch IAD.

1) z Benešova a přilehlých obcí na společné trase železnice a dálnice, například v úseku Senohraby - Benešov - Votice - Tábor, by drtivá část lidí jezdila velmi komfortně, rychle a při obsazení 2-3 pasažérů i levněji AUTEM. Podívejte se na alternativní nabídku ČD. Při dojíždění např. z Čerčan ČD nabízí zastaralé, byť dnes již čisté soupravy, dobu jízdy 51min na hlavák a cenu 50Kč/38Kč pro pravidelné cestující. Cesta autem po dálnici D3V v délce 26,5km by trvala něco kolem 15-20min na parkoviště P+R. Mimochodem - funguje to skvěle, parkování 10kč. Už při dvou lidech v autě se to vyplatí ekonomicky, o míře komfortu nemluvě.

2) Zkuste politicky vysvětlit občanům dotčených území, že část bude obsloužena modernizovaným železničním koridorem a kapacitní i kvalitní doprovodnou komunikací - a druhé části kraje jsou formanské cesty z 16. století potažené rozbitým asfaltem, s intenzitami většími než opuštěná I/603 (dnešní E55 I/3). Nebo je součástí varianty D3V i novostavba silnice S11,5/80 v normovaných směrových i výškových parametrech, řekněme v trase Praha-Kačerov - Jílové u Prahy - Neveklov? A to by nebyl zásah do krajiny? A co cena? Tento stát zajišťuje dopravní obslužnost státu a má na to nějaký balík peněz a velký rozhodně není. Pokud je nutné vyřešit dopravu na jih od Prahy a dále do Rakous, tak řešení Stabilozovaná var. je komplexně nejlepší - (lepší napojení na SOKP, obsluha rekreačních území, odlehčení paralelních komunikací typu II/105 = výrazné zlepšení ŽP přímo v obcích, nevytvoření gordického uzlu u D1 atd.)

3) EIA mluví jasně, varianta kolem Benešova, má větší dopad na ŽP obyvatelstva ve srovnání se Stabilizovanou. A já veřejně prohlašuji, že za předpokladu souměřitelného dopadu na krajinný ráz i přírodu (Promika vs. Stabilizovaná), jednoznačně preferuji tu variantu, které je šetrnější k lidem.

Vy opravdu věříte, že je D3V (ať už v jakékoliv subvariantě) lepší než stabilizovaná při komplexním pohledu řádného hospodáře? Pokud si odpovíte ano, položil jste si sám otázku, zda neposuzujete daný problém pouze úzkým, profesním pohledem, avšak bez vnímání souvislostí?
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od obr »

zástavba RD v krajině není sídliště, kde je koncentrováno osídlení kolem nádraží či stanice metra a MHD/Vlak má opodstatnění.
Představa, že bude z okolních vsí, vesniček či satelitů svážet lidi do Prahy železnice by fungovala jen v podobě nástupního terminálu s parkovištěm, ke kterému by místní jezdili zase auty. Přesto i v tom případě vzhledem k rozložení dopravních cílů v Praze a životní úrovni obyvatel satelitů by železnice stejně pobrala jen zlomek dopravy, většina bude volit auto. Případně je výhodnější nežli vlak autobus - a ten zase potřebuje silnici/dálnici. Řešením je spíše vybudování místní infrastruktury (školy, lékař, pošta, nákupní centrum atd.) a místní pracovní příležitosti, aby místní nemuseli dojíždět za věcmi denní potřeby..

Juno, je nutno uvažovat i ekonomicky, nemůžeme celé hospodářství postavit na tom, že vše bude dotováno.
Naposledy upravil(a) obr dne 3.3.2011 9:58:09, celkem upraveno 1 x.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lenny »

Juno kopal/kope za následující spolky MŽP, Ateliér životního prostředí, STUŽ, .....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Juno
Příspěvky: 345
Registrován: 10.2.2010 19:09:12

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Juno »

Standa píše: 1) ... dál za mostem přes Sázavu už to bude záležet na obcích, jestli to povolí (nepochybuji o tom, že zvítězí zdravý rozum a pokud se D3 postaví, tak jako stabilizovaná).
2) Zvažuje se povrchové prodlužení metra D do Vestce a zřejmě i dál (Středočeský kraj ovšem nemá peníze).
1) Vložením dálnice do území se zcela změní ekonomická bonita pozmeků v okolí a bude jenom otázkou času a různých postojů jednotlivých obcí, v jakém pořadí se to tam zastaví. Tomu se reálně nedá zabránit, proti tomuto legitimnímu ekonomickému tlaku ta krajina nemá žádnou zákonnou ochranu (není to např. CHKO).
2) Pokud by jezdila nějaká příměstská "železniční tramvaj" až do Jílového (lépe až do Kam.Přívozu a Týnce), možná by mohla ve východní variantě D3 zůstat i ta dnešní křivolaká II/105 tam, co je (a ten les pro ni nepřeorávat).
Na další odpovídat nebudu, nepochopil jste či nechcete pochopit a jenom osočujete, žádný argument pro "stabilizovanou" jste v bodě 1) neuvedl.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Standa »

Juno píše:...Na další odpovídat nebudu, nepochopil jste či nechcete pochopit a jenom osočujete, žádný argument pro "stabilizovanou" jste v bodě 1) neuvedl.
Vaše cíle jsem právě pochopil už dávno (třeba ten návrh na zakonzervování Blanky "do otevření R1 518/519", vymýšlení neprůchodných a nic neřešících variant 511 a přeložky I/12 a podobně), jde Vám jen o to škodit a blokovat "třídního nepřítele". Argumentů pro stabilizovanou Vám tady už bylo předneseno ze strany fundovanějších odborníků, než jsem já, víc než dost (už ve starém fóru, kde jste se ještě projevoval jako Lavis), přesto sem pořád dokolečka cpete ten neprůchodný paskvil další dálnice do Říčan...
Kubajsu
Příspěvky: 1310
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Kubajsu »

Juno píše:2) Pokud by jezdila nějaká příměstská "železniční tramvaj" až do Jílového (lépe až do Kam.Přívozu a Týnce), možná by mohla ve východní variantě D3 zůstat i ta dnešní křivolaká II/105 tam, co je (a ten les pro ni nepřeorávat).
Jel jste někdy v poslední době po téhle silničce (nebo téměř kterékoliv jiné v okolí)? Svou kapacitou, směrovým a sklonovým vedením naprosto nepostačuje již teď, na mnoha místech je dokonce potíž s vyhnutím dvou protijedoucích autobusů, včetně neúnosných krajnic a nehod s tím spojených. A asi nelze ani v nejbujnějších fantaziích Dr. Patrika počítat byť jen s minimálním snížením dopravní zátěže do budoucna...
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od obr »

juno, dle vás je zhodnocení pozemků v celé oblasti špatně ? a postavení bez dotací nepřeživší "železniční tramvaje" dobře. S tímhle myšlením tady soudruzi vládli 40 let a jejich pohrobci opruzují dodnes.

Zkuste vymyslet řešení, které si na sebe vydělá nebo aspoň nebude z principu prodělečné. Tedy řešení, které bude vyhovovat lidem tak, že budou sami ochotni ho zaplatit.
Odpovědět

Zpět na „D3“