Ono se totiž obecně jedná lépe s lidmi, kteří vědí co chtějí než s těmi co jen vědí, co nechtějí. Není nad to, když při jednání zaznívá to, že tohle nechtějí a na otázku co chtějí je jen krčení ramen a prohlášení, že předložené návrhy jim nevyhovují.Michal R píše:Ono to není o ŘSD, ale o lidech. A u lidí je jasný, že co kus, to originál. Proto bych nerad psal o komunikaci s ŘSD, ale o komunikaci s konkrétními lidmi.AUTOsro píše:
to Michal R:
Jaká byla komunikace s ŘSD? Čas od času se někde dozvím, že nestojí za nic, ale osobně jsem ještě tu čest neměl.
V našem případě to bylo tak, že poté, co jsme si to vyříkali na obci (viz. předchozí příspěvek), tak starosta obce se formálně ohlásil na českobudějovickou pobočku ŘSD a následně kompetentní úředník dorazil na jednání. Vlastních jednání jsem se neúčastnil, to si řešila ustavená komise ze zastupitelů, ale co vím, tak vše OK.
D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
http://benesovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70122.html
Zajímavá posledni věta: Předpoklad zprovoznění dálnice D3 z Prahy na hranice Středočeského a Jihočeského kraje u Mezna je v roce 2050.
Zajímavá posledni věta: Předpoklad zprovoznění dálnice D3 z Prahy na hranice Středočeského a Jihočeského kraje u Mezna je v roce 2050.
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
To zní skoro stejně optimisticky, jako kdyby napsali, že to nebude nikdy.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Mě spíš zaujala věta: "...výpočet hlukového zatížení je stanovený výhledově na dvacátý rok provozu dálnice D3 a investor by větší náklady nezdůvodnil."
To jsou opravdu nesmyslné předpokladu. Přece v případě, že provoz na dálnici pomalu roste a dosáhne kritického stavu až 20. rok, tak tam PHS 20 let nebudou vůbec? Kdo tyhle voloviny vymýšlí? Takhle si jenom budují odpůrce dálnice.
To jsou opravdu nesmyslné předpokladu. Přece v případě, že provoz na dálnici pomalu roste a dosáhne kritického stavu až 20. rok, tak tam PHS 20 let nebudou vůbec? Kdo tyhle voloviny vymýšlí? Takhle si jenom budují odpůrce dálnice.
-
- VIP
- Příspěvky: 22552
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: D3 ve Středočeském kraji
Průměr výstavby za posledních 20-30 let a kolik se má ještě postavit?
Slovensko se pohybuje v rozmezí dostavby stávajících záměrů v letech 2080-2100. To je to nikdy. 2040 je termín pro R2, 2026 pro D3, 2025 pro D1, někdy 2025-2030 pak D4. Kde jsou R3, R4, R7, R8 atd.
Psát, že se povede vše postavit třeba v 2025 je nesmysl. A i to je hodně vzdálená představa, protože je to 8-9 let. U liniových staveb to moc rychleji nejde, protože dekádu trvá jen ta příprava. A v zemi typu SR pak dalších 20 shánění prostředků. A u některých novších R-ek je příprava i 20 let.
Slovensko se pohybuje v rozmezí dostavby stávajících záměrů v letech 2080-2100. To je to nikdy. 2040 je termín pro R2, 2026 pro D3, 2025 pro D1, někdy 2025-2030 pak D4. Kde jsou R3, R4, R7, R8 atd.
Psát, že se povede vše postavit třeba v 2025 je nesmysl. A i to je hodně vzdálená představa, protože je to 8-9 let. U liniových staveb to moc rychleji nejde, protože dekádu trvá jen ta příprava. A v zemi typu SR pak dalších 20 shánění prostředků. A u některých novších R-ek je příprava i 20 let.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tahle věta znamená, že se PHS staví už od začátku tak, aby vyhovovaly intenzitám provozu i 20 let po zprovoznění. Nikdy by mě nenapadlo, že se to dá pochopit i jinak...Kuba píše:Mě spíš zaujala věta: "...výpočet hlukového zatížení je stanovený výhledově na dvacátý rok provozu dálnice D3 a investor by větší náklady nezdůvodnil."
To jsou opravdu nesmyslné předpokladu. Přece v případě, že provoz na dálnici pomalu roste a dosáhne kritického stavu až 20. rok, tak tam PHS 20 let nebudou vůbec? Kdo tyhle voloviny vymýšlí? Takhle si jenom budují odpůrce dálnice.
Re: D3 ve Středočeském kraji
to by aspoň nelhali...Lynx píše:To zní skoro stejně optimisticky, jako kdyby napsali, že to nebude nikdy.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 11.11.2015 21:31:00
Re: D3 ve Středočeském kraji
Předpoklad zprovoznění za 33 let to je teda vysoké nasazení. Kdybych pracoval takovým tempem v práci tak už jsem bez práce.
Zajímavé je: Výstavba dálnice byla plánována od roku 1987. V roce 1988 byla zahájena stavbou obchvatu Tábora, který však po zprovoznění nebyl označen jako dálnice. Vládním usnesením z února 1997 č. 86 byla dálnice vyjmuta z dálniční sítě, o dva roky později pak vládním usnesením č. 741 z července 1999 (za nesouhlasu MŽP) opět zařazena do dálniční sítě.
V říjnu 2004 byl předán do provozu první úsek v délce 8,3 km Chotoviny – Čekanice.
Takže od prvního otevřeného úseku do posledního předpoklad 46 let opravdu to vypadá optimisticky
Od plánu do úplného otevření 63 let. Je vidět, že se pracuje velmi efektivně. No uvidíme jestli se toho dožijeme
Zajímavé je: Výstavba dálnice byla plánována od roku 1987. V roce 1988 byla zahájena stavbou obchvatu Tábora, který však po zprovoznění nebyl označen jako dálnice. Vládním usnesením z února 1997 č. 86 byla dálnice vyjmuta z dálniční sítě, o dva roky později pak vládním usnesením č. 741 z července 1999 (za nesouhlasu MŽP) opět zařazena do dálniční sítě.
V říjnu 2004 byl předán do provozu první úsek v délce 8,3 km Chotoviny – Čekanice.
Takže od prvního otevřeného úseku do posledního předpoklad 46 let opravdu to vypadá optimisticky
Od plánu do úplného otevření 63 let. Je vidět, že se pracuje velmi efektivně. No uvidíme jestli se toho dožijeme
Re: D3 ve Středočeském kraji
Co těch 33 let hodlají dělat? Tedy ok, dejme tomu 25 let, uznávám, že se to tak 8 let bude stavět. To je celé čtvrtstoletí!
Re: D3 ve Středočeském kraji
Jako kdyby to řekli, ze to budou chtit zprovoznit a uz v tomhle roce by zacli s tim něco delat, tak by ten termin i dodrzeli. V tomhle úseku budou hrozny problémy, který se nevyřeší během chvíle. MD si nejspíše mysli, že se tyto problémy vyřeší samy časem, že každý člověk na jich od Prahy bude tento úsek chtit, ekoteroristé vezmou do ruky lopaty a začnou kopat základy na most přes Sázavu a tohle vsechno zaplatí z peněz EU.
Na dostavbu tohodle úseku padlo už několik termínů, ze me nepřekvapí, pokud vcera padlo 33 let, dneska padne 20 a zitra 50. Jediný co se špitá mezi starosty je, že s dostavbou tohoto úseku začnou uvažovat az v průběhu stavby D0 511
Na dostavbu tohodle úseku padlo už několik termínů, ze me nepřekvapí, pokud vcera padlo 33 let, dneska padne 20 a zitra 50. Jediný co se špitá mezi starosty je, že s dostavbou tohoto úseku začnou uvažovat az v průběhu stavby D0 511
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
Mě to přijde jako rezignace. A to ve chvíli, kdy jsem naopak začal podléhat dojmu, že se začínají snažit toto rozhýbat. Protože čekání, že se to vyřeší samo, to už probíhá asi 20 let .... a jak vidno nevyřešilo se. Ale třeba není tak zle. Ono je taky možné, že někdo jen tak střelil termín na papír a ten rok 2050 znamená jinými slovy "nevíme kdy to bude, tak jsme tam pleskli nějáké kulaté číslo daleko v budoucnosti".
Re: D3 ve Středočeském kraji
Už v 70. letech se počítalo s výhledovou dálnicí D 3.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 ve Středočeském kraji
V trase budoucí dálnice D3 se objeví vrtací soupravy
Zdroj: http://benesovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70126.html
Zdroj: http://benesovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70126.html
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 ve Středočeském kraji
To byla ta chyba, že se teprve vyhlížela, už se měla připravovat ne-li stavět.Lenny píše:Už v 70. letech se počítalo s výhledovou dálnicí D 3.
Takhle ji budeme marně vyhlížet další desítky let.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D3 ve Středočeském kraji
To se stavěli důležitější tahy, D3 měla přijít na řadu po roce 1990.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 ve Středočeském kraji
především se vyráběly Otčka, tanky, houfnice atp.
k tomu se semtam občas postavil nějakej panelák
a na nějaký dálnice už nezbejvalo
k tomu se semtam občas postavil nějakej panelák
a na nějaký dálnice už nezbejvalo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
Hydrogeologicke průzkumy jsou součástí UR? Ja mel za to, že se dělají kvůli EIAvondr píše:V trase budoucí dálnice D3 se objeví vrtací soupravy
Zdroj: http://benesovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 70126.html
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
HG průzkum může sloužit jako podklad pro EIA, ale zároveň je důležitým podkladem i pro samotnou dokumentaci, pro kterou zjišťuje mezi jinými například poměry u zářezů, tunelů nebo vymezuje místa a způsob vsakování srážkových vod atd. Ovlivnění hg poměrů stavbou pak využívá jak EIA tak i dokumentace, která musí stanovit způsob ochrany nebo náhradní vodní zdroje ap.ku8a píše:Hydrogeologicke průzkumy jsou součástí UR? Ja mel za to, že se dělají kvůli EIA
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: D3 ve Středočeském kraji
31. srpna 2016 bylo na AltarnativaD3.cz v petici proti stabilizované západní variantě středočeských úseků cca 300 podpisů. K dnešku jich tam je 505....
Víc to asi komentovat netřeba.
Víc to asi komentovat netřeba.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: D3 ve Středočeském kraji
Na stránkách ŘSD jsou kompletní materiály k jednotlivým stavbám - mosty, tunely, atd.
http://www.stredoceskad3.cz/
http://www.stredoceskad3.cz/
Re: D3 ve Středočeském kraji
Zajímalo by mě, proč byla ze strany SUDOP v dubnu 2015 vypuštěna původně uvažovaná MÚK Maršovice. Je tam úsek cca 12 km bez možnosti nájezdu/sjezdu.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Jenomže v případě uzavírky mezi Voračicemi a Neštěticemi by stejně nebylo možné povolit sjíždět na MÚK Maršovice, protože ty úzké silničky by totálně zkolabovaly.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Moc hezké. Za tohle ŘSD chválím. To by mělo být v ideálním případě u všech staveb.ada031 píše:Na stránkách ŘSD jsou kompletní materiály k jednotlivým stavbám - mosty, tunely, atd.
http://www.stredoceskad3.cz/
Re: D3 ve Středočeském kraji
A už se začínají profilovat odpůrci D3. Všimněte si jejich lživých argumentů:
- přetrasování do stopy I/3 má stále více příznivců
- D3 prochází CHKO
Je úsměvné, že jako odborník na dopravní infrastrukturu se profiluje absolvent Filosofické fakulty UK a literární teoretik, vyučující literatury a poetiky, pracující v ústav pro českou literaturu AV ČR.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/na ... rem-474592
- přetrasování do stopy I/3 má stále více příznivců
- D3 prochází CHKO
Je úsměvné, že jako odborník na dopravní infrastrukturu se profiluje absolvent Filosofické fakulty UK a literární teoretik, vyučující literatury a poetiky, pracující v ústav pro českou literaturu AV ČR.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/na ... rem-474592