D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
no tak... nikde se nepise, ze D3 prochazi CHKO. je tam psano o D8 a CHKO.
"unikátním přírodním územím Posázaví" - to je strasny manipulativni blabol (asi jak u nekterych zde na foru oblibene "cerveny praporek pred kazdym autem" nebo jezdit "s ocima nalepenyma na tacho").
"unikátním přírodním územím Posázaví" - to je strasny manipulativni blabol (asi jak u nekterych zde na foru oblibene "cerveny praporek pred kazdym autem" nebo jezdit "s ocima nalepenyma na tacho").
Re: D3 ve Středočeském kraji
ad 1 - Jestli je argument o přetrasování lživý nebo ne, to nevím. Každopádně je manipulativní, když tam není nikde doloženo, že by skutečně počat příznivců přibýval. Je to nekorektní používat takováto ničím nepodložená a pravděpodobně vymyšlená tvrzení. Doložen nikde není však ani opak. Tvrdit, že je ten argument lživý proto také bez důkazu nelze.Kuba píše:A už se začínají profilovat odpůrci D3. Všimněte si jejich lživých argumentů:
- přetrasování do stopy I/3 má stále více příznivců
- D3 prochází CHKO
ad 2 - O tom že by D3 procházela skrz CHKO jsem nikde nic nečetl
Takže se sám dopouštíte zkreslování, které kritizujete. Sám tím pak svoje argumenty shazujete
Re: D3 ve Středočeském kraji
Přes CHKO nevede, jediné čím se dost oponovalo bylo, že to naruší krajinný ráz Posázaví a rekreační oblast.
Tohle je ten nejvíce diskutovaný úsek, který prý půjde do nákladů.
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/586d ... 826033.pdf
Přetrasování do I/3 je neefektivní a nesouhlasím s ním jako plno lidí zde na fóru.
Tohle je ten nejvíce diskutovaný úsek, který prý půjde do nákladů.
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/586d ... 826033.pdf
Přetrasování do I/3 je neefektivní a nesouhlasím s ním jako plno lidí zde na fóru.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Situace v roce 2028, pojedu do centra Prahy od jihu a své auto nechám na bezplatném P+R v Pístnici kam D3 přesně vede a dal pojedu metrem D, které je právě pro to stavěno tímto směrem a proto D3 pro lajky vede takto pomyslně nelogicky a bez dalšího silničního kapacitního napojeni do centra. Takže celá konečná část článku je zavádějící a pro veřejnost matoucí. Zase se jedna o úzkou skupinu lidi, kteří chtějí zneužít nedokonalosti souborů zákonů vztahujících se k přípravě staveb a prosazovat svůj osobní zájem, který schovavají za obecní zájem. Ale ani jeden z iniciátorů tendenčního spolku se nezamyslel co to je ten obecní zájem. Stavba je označena jako veřejně prospěšná stavba, takže nechme rozhodnout veřejnost! A k čemu se prikloní veřejnost?
Re: D3 ve Středočeském kraji
Závěr článku je těžká demagogie, jako ostatně celý článek. Nad tím se nemá smysl rozčilovat. Autor zcela pomíjí, že lze také pokračovat po tom "nedostavěném" okruhu na jednu či druhou stranu. Přitom nedostavěnost okruhu se zrovna těchto míst netýká, proto je její zmiňování jen dalším argumentačním faulem. Dále pomíjí, že připojit D3 v jiném místě (např shodně s D1, moc jiných možností není) by přinášelo zase mnoho jiných problémů.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Vzhledem k tomu, že to píšou parlamentní listy bych se tím opravdu nestresoval.Kuba píše:Je úsměvné, že jako odborník na dopravní infrastrukturu se profiluje absolvent Filosofické fakulty UK a literární teoretik, vyučující literatury a poetiky, pracující v ústav pro českou literaturu AV ČR.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: D3 ve Středočeském kraji
Ten clanek je posbirany z webu Alternativy D3, nebo spis je to jeji projekt. Vsechno, co je tam uvedene, je i na webu Alternativy.
Zajimava je ta sebestrednost, ze transit neni dulezity. Pomineme-li, ze CR proste je transitni zeme, pak by se meli lidi z Alternativy zamyslet i nad tim, ze stredoceskou cast potrebuji taky jizni Cechy, ne jen stredocesi.
Zajimava je ta sebestrednost, ze transit neni dulezity. Pomineme-li, ze CR proste je transitni zeme, pak by se meli lidi z Alternativy zamyslet i nad tim, ze stredoceskou cast potrebuji taky jizni Cechy, ne jen stredocesi.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: D3 ve Středočeském kraji
2 rudyk: Omlouvám se, ALE jedná se o PÍSNICI nikoliv o Pístnici a zájem není OBECNÍ ale obecnÝ. Takže pardon, takhle by to mělo být správně česky....
Re: D3 ve Středočeském kraji
Máte pravdu, to CHKO bylo ve vzabě na zmínku o D8. Moc pozorně jsem ten článek nečetl.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Vzhledem k tomu, že nyní šéfují v kraji téměř starostové, tak jim je nějaká aletrnativa buřt. V tomhle krajském volebním období je na čase hnout s D3 a DO 511, protože takovouhle podporu u kraje tyto projekty uz dlouho mít nebudou.
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
Co s tím má co dělat jestli to vyšlo v Parlamentních listech nebo kdekoliv jinde ? Podle mě tedy vůbec nic. Parlamentní listy, pokud jsem si všimnul, dávají prostor nejrůznějším názorům, včetně extrémních. Dávají prostor prakticky komukoliv. To ale ještě nic nevypovídá o každém jednotlivém názoru.ML90 píše:Vzhledem k tomu, že to píšou parlamentní listy bych se tím opravdu nestresoval.Kuba píše:Je úsměvné, že jako odborník na dopravní infrastrukturu se profiluje absolvent Filosofické fakulty UK a literární teoretik, vyučující literatury a poetiky, pracující v ústav pro českou literaturu AV ČR.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Kote, takhle to dopadá, když to píšete z mobilu s automatickými opravami a nepřečtete si to po sobě. Děkuji za opravu.
Re: D3 ve Středočeském kraji
K tomu článku - mj. mě trochu pobavila ta jejich navrhovaná alternativa řešení dopravy na I/3 s VRT do Brna, jež se v současnosti připravuje. VRT se tak strašně připravuje, až se možná začne v roce 2035 začne stavět směrem na Ústí
Re: D3 ve Středočeském kraji
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
A potěšit obce na trase, které se původně chtěly na JČ vodárenskou soustavu napojit, jenže město Mirotice si mezitím udělalo vlastní zdroje a vodovod končí před nimi. U Zalužan je tak na kopci nepoužitý vodojem...ku8a píše:http://www.denik.cz/z_domova/pritece-do ... 70210.html
Tohle by mohlo výrazně urychlit výstavbu
Tak beru svůj příspěvek zpět * popletl jsem si okna a psal věci k D4 do fóra D3...
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Možná plácnu nesmysl, ale než stavět 62 km dlouhý vodovod pěkně zakopaný pod dálnicí aby se nedal opravovat, proč radši neuvést do trvalého provozu podolskou vodárnu a chybějící kapacitu vyvést ze Želivky.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Vodovod by určitě nevedl přímo pod tělesem dálnice, ale podél ní, jak se píše v článku v koridoru dálnice. Takže třeba i deset metrů od krajnice, ale stále po pozemku ŘSD. Ovšem pod mosty už stát pozemky vlastnit nemusí a vést vodovodní trubku, či spíše obří rouru plnou vody na dálničním mostě už by nebylo jednoduché a musel by se změnit projekt.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D3 ve Středočeském kraji
Želivka jede na zlomek svého výkonu, tu problém jistě nebude.P_V píše:Možná plácnu nesmysl, ale než stavět 62 km dlouhý vodovod pěkně zakopaný pod dálnicí aby se nedal opravovat, proč radši neuvést do trvalého provozu podolskou vodárnu a chybějící kapacitu vyvést ze Želivky.
Re: D3 ve Středočeském kraji
zajímavý článek k tunelu Luka:
http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr
http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr
Re: D3 ve Středočeském kraji
podrobnější info o D3 na webu ŘSD:
http://www.stredoceskad3.cz/
http://www.stredoceskad3.cz/
Re: D3 ve Středočeském kraji
... Problém je v tom, že chybějí některé výkresy z doby těžby zlata, protože archiv v Jílovém vypálili husité.
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr
Je toto možný???
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr
Je toto možný???
Re: D3 ve Středočeském kraji
Dusanh píše:... Problém je v tom, že chybějí některé výkresy z doby těžby zlata, protože archiv v Jílovém vypálili husité.
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr
Je toto možný???
Zdá se to jako kravina, ale je to tak. Toto území je poddolované, vstupy šachet jsou zasypané. Není to pouze případ vypálení, ale pozdější dokumentace například obsahovala malé popisy šachet. Když se najde vstup do tunelu, objeví se třeba 100metru chodeb, ale může tam být někde zasypaný klidně kilometr. A kolik takových tunelů je v oblasti Jílového nikdo neví.
D3 nad zlato
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: D3 ve Středočeském kraji
Ano bohužel je to tak.
Stejný problém bude na D35 v úseku Opatovec - Staré Město.
V okolí Jílového bych byl opatrný a nechal řádně provést pyrotechnický průzkum. Vojenské aktivity našich ,,ochránců" zde byly nadstandartní.... a v takovém nezakresleném tunelu když něco bouchne....
Stejný problém bude na D35 v úseku Opatovec - Staré Město.
V okolí Jílového bych byl opatrný a nechal řádně provést pyrotechnický průzkum. Vojenské aktivity našich ,,ochránců" zde byly nadstandartní.... a v takovém nezakresleném tunelu když něco bouchne....
Re: D3 ve Středočeském kraji
Já ale nezesměšňoval IGP, nýbrž fakt, že se zdlouhavá příprava odvolává na vypálení archivu husity před 600 lety. Jako by od dob Husitů žádné další důlní aktivity neprobíhaly.ku8a píše:Dusanh píše:... Problém je v tom, že chybějí některé výkresy z doby těžby zlata, protože archiv v Jílovém vypálili husité.
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr
Je toto možný???
Zdá se to jako kravina, ale je to tak. Toto území je poddolované, vstupy šachet jsou zasypané. Není to pouze případ vypálení, ale pozdější dokumentace například obsahovala malé popisy šachet. Když se najde vstup do tunelu, objeví se třeba 100metru chodeb, ale může tam být někde zasypaný klidně kilometr. A kolik takových tunelů je v oblasti Jílového nikdo neví.
To by takoví Němci, kteří za války před 70 lety přišli o mnohem větší množství MNOHEM AKTUÁLNĚJŠÍ dokumentace, nemohli postavit prakticky už vůbec nic.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Probihaly a jsou zdokumentovany. To, co bylo receno, ze na tom uzemi NEKDE jsou spousty starych dulnich del malych rozmeru o kterych nikdo nevi. A ktere se dost spatne hledaji, nicmene mohou natropit dost skod. Nevim, co je na tom smesneho.