D3 ve Středočeském kraji

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Odpovědět

Na kterou stavbu (či její část) bude vydáno první pravomocné územní rozhodnutí?

0301 (nepočítá se krátký úsek k MÚK s R1 s již vydaným ÚR :-))
20
17%
0302
7
6%
0303
5
4%
0304
11
9%
0305/I
75
64%
 
Celkem hlasů: 118

vaclav
Příspěvky: 1831
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od vaclav »

no tak... nikde se nepise, ze D3 prochazi CHKO. je tam psano o D8 a CHKO.

"unikátním přírodním územím Posázaví" - to je strasny manipulativni blabol (asi jak u nekterych zde na foru oblibene "cerveny praporek pred kazdym autem" nebo jezdit "s ocima nalepenyma na tacho").
Lynx
Příspěvky: 3702
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lynx »

Kuba píše:A už se začínají profilovat odpůrci D3. Všimněte si jejich lživých argumentů:
- přetrasování do stopy I/3 má stále více příznivců
- D3 prochází CHKO
ad 1 - Jestli je argument o přetrasování lživý nebo ne, to nevím. Každopádně je manipulativní, když tam není nikde doloženo, že by skutečně počat příznivců přibýval. Je to nekorektní používat takováto ničím nepodložená a pravděpodobně vymyšlená tvrzení. Doložen nikde není však ani opak. Tvrdit, že je ten argument lživý proto také bez důkazu nelze.

ad 2 - O tom že by D3 procházela skrz CHKO jsem nikde nic nečetl

Takže se sám dopouštíte zkreslování, které kritizujete. Sám tím pak svoje argumenty shazujete
mishak
Příspěvky: 137
Registrován: 15.2.2016 19:55:22
Bydliště: České Budějovice

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od mishak »

Přes CHKO nevede, jediné čím se dost oponovalo bylo, že to naruší krajinný ráz Posázaví a rekreační oblast.

Tohle je ten nejvíce diskutovaný úsek, který prý půjde do nákladů.

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/586d ... 826033.pdf

Přetrasování do I/3 je neefektivní a nesouhlasím s ním jako plno lidí zde na fóru.
Rudyk
Příspěvky: 27
Registrován: 14.3.2009 20:34:37

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Rudyk »

Situace v roce 2028, pojedu do centra Prahy od jihu a své auto nechám na bezplatném P+R v Pístnici kam D3 přesně vede a dal pojedu metrem D, které je právě pro to stavěno tímto směrem a proto D3 pro lajky vede takto pomyslně nelogicky a bez dalšího silničního kapacitního napojeni do centra. Takže celá konečná část článku je zavádějící a pro veřejnost matoucí. Zase se jedna o úzkou skupinu lidi, kteří chtějí zneužít nedokonalosti souborů zákonů vztahujících se k přípravě staveb a prosazovat svůj osobní zájem, který schovavají za obecní zájem. Ale ani jeden z iniciátorů tendenčního spolku se nezamyslel co to je ten obecní zájem. Stavba je označena jako veřejně prospěšná stavba, takže nechme rozhodnout veřejnost! A k čemu se prikloní veřejnost?
Lynx
Příspěvky: 3702
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lynx »

Závěr článku je těžká demagogie, jako ostatně celý článek. Nad tím se nemá smysl rozčilovat. Autor zcela pomíjí, že lze také pokračovat po tom "nedostavěném" okruhu na jednu či druhou stranu. Přitom nedostavěnost okruhu se zrovna těchto míst netýká, proto je její zmiňování jen dalším argumentačním faulem. Dále pomíjí, že připojit D3 v jiném místě (např shodně s D1, moc jiných možností není) by přinášelo zase mnoho jiných problémů.
ML90
Příspěvky: 1571
Registrován: 18.5.2014 20:29:57
Bydliště: Království Haličské a Vladimiřské

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od ML90 »

Kuba píše:Je úsměvné, že jako odborník na dopravní infrastrukturu se profiluje absolvent Filosofické fakulty UK a literární teoretik, vyučující literatury a poetiky, pracující v ústav pro českou literaturu AV ČR.
Vzhledem k tomu, že to píšou parlamentní listy bych se tím opravdu nestresoval.
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od MickeyMouse »

Ten clanek je posbirany z webu Alternativy D3, nebo spis je to jeji projekt. Vsechno, co je tam uvedene, je i na webu Alternativy.
Zajimava je ta sebestrednost, ze transit neni dulezity. Pomineme-li, ze CR proste je transitni zeme, pak by se meli lidi z Alternativy zamyslet i nad tim, ze stredoceskou cast potrebuji taky jizni Cechy, ne jen stredocesi.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
kot
Příspěvky: 10545
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od kot »

2 rudyk: Omlouvám se, ALE jedná se o PÍSNICI nikoliv o Pístnici a zájem není OBECNÍ ale obecnÝ. Takže pardon, takhle by to mělo být správně česky.... :P
Kuba
Příspěvky: 1404
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Kuba »

Máte pravdu, to CHKO bylo ve vzabě na zmínku o D8. Moc pozorně jsem ten článek nečetl.
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od ku8a »

Vzhledem k tomu, že nyní šéfují v kraji téměř starostové, tak jim je nějaká aletrnativa buřt. V tomhle krajském volebním období je na čase hnout s D3 a DO 511, protože takovouhle podporu u kraje tyto projekty uz dlouho mít nebudou.
D3 nad zlato
Lynx
Příspěvky: 3702
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Lynx »

ML90 píše:
Kuba píše:Je úsměvné, že jako odborník na dopravní infrastrukturu se profiluje absolvent Filosofické fakulty UK a literární teoretik, vyučující literatury a poetiky, pracující v ústav pro českou literaturu AV ČR.
Vzhledem k tomu, že to píšou parlamentní listy bych se tím opravdu nestresoval.
Co s tím má co dělat jestli to vyšlo v Parlamentních listech nebo kdekoliv jinde ? Podle mě tedy vůbec nic. Parlamentní listy, pokud jsem si všimnul, dávají prostor nejrůznějším názorům, včetně extrémních. Dávají prostor prakticky komukoliv. To ale ještě nic nevypovídá o každém jednotlivém názoru.
Rudyk
Příspěvky: 27
Registrován: 14.3.2009 20:34:37

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Rudyk »

Kote, takhle to dopadá, když to píšete z mobilu s automatickými opravami a nepřečtete si to po sobě. Děkuji za opravu.
Vilouch
Příspěvky: 117
Registrován: 10.8.2015 14:25:08

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Vilouch »

K tomu článku - mj. mě trochu pobavila ta jejich navrhovaná alternativa řešení dopravy na I/3 s VRT do Brna, jež se v současnosti připravuje. VRT se tak strašně připravuje, až se možná začne v roce 2035 začne stavět směrem na Ústí :)
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od ku8a »

http://www.denik.cz/z_domova/pritece-do ... 70210.html

Tohle by mohlo výrazně urychlit výstavbu
D3 nad zlato
JAnD
Příspěvky: 419
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od JAnD »

ku8a píše:http://www.denik.cz/z_domova/pritece-do ... 70210.html

Tohle by mohlo výrazně urychlit výstavbu
A potěšit obce na trase, které se původně chtěly na JČ vodárenskou soustavu napojit, jenže město Mirotice si mezitím udělalo vlastní zdroje a vodovod končí před nimi. U Zalužan je tak na kopci nepoužitý vodojem...
Tak beru svůj příspěvek zpět * popletl jsem si okna a psal věci k D4 do fóra D3...
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od P_V »

Možná plácnu nesmysl, ale než stavět 62 km dlouhý vodovod pěkně zakopaný pod dálnicí aby se nedal opravovat, proč radši neuvést do trvalého provozu podolskou vodárnu a chybějící kapacitu vyvést ze Želivky.
Honey72
Příspěvky: 5269
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Honey72 »

Vodovod by určitě nevedl přímo pod tělesem dálnice, ale podél ní, jak se píše v článku v koridoru dálnice. Takže třeba i deset metrů od krajnice, ale stále po pozemku ŘSD. Ovšem pod mosty už stát pozemky vlastnit nemusí a vést vodovodní trubku, či spíše obří rouru plnou vody na dálničním mostě už by nebylo jednoduché a musel by se změnit projekt.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od adamos »

P_V píše:Možná plácnu nesmysl, ale než stavět 62 km dlouhý vodovod pěkně zakopaný pod dálnicí aby se nedal opravovat, proč radši neuvést do trvalého provozu podolskou vodárnu a chybějící kapacitu vyvést ze Želivky.
Želivka jede na zlomek svého výkonu, tu problém jistě nebude.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Greyfin
Příspěvky: 161
Registrován: 3.5.2009 15:50:49

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Greyfin »

Greyfin
Příspěvky: 161
Registrován: 3.5.2009 15:50:49

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Greyfin »

podrobnější info o D3 na webu ŘSD:
http://www.stredoceskad3.cz/
Dusanh
Příspěvky: 714
Registrován: 11.5.2010 10:53:25

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Dusanh »

... Problém je v tom, že chybějí některé výkresy z doby těžby zlata, protože archiv v Jílovém vypálili husité.

Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr

Je toto možný??? :lol: :lol:
ku8a
Příspěvky: 316
Registrován: 7.10.2016 22:29:38

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od ku8a »

Dusanh píše:... Problém je v tom, že chybějí některé výkresy z doby těžby zlata, protože archiv v Jílovém vypálili husité.

Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr

Je toto možný??? :lol: :lol:

Zdá se to jako kravina, ale je to tak. Toto území je poddolované, vstupy šachet jsou zasypané. Není to pouze případ vypálení, ale pozdější dokumentace například obsahovala malé popisy šachet. Když se najde vstup do tunelu, objeví se třeba 100metru chodeb, ale může tam být někde zasypaný klidně kilometr. A kolik takových tunelů je v oblasti Jílového nikdo neví.
D3 nad zlato
Tomas 1975
Příspěvky: 710
Registrován: 22.9.2009 20:02:33

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Tomas 1975 »

Ano bohužel je to tak.
Stejný problém bude na D35 v úseku Opatovec - Staré Město.
V okolí Jílového bych byl opatrný a nechal řádně provést pyrotechnický průzkum. Vojenské aktivity našich ,,ochránců" zde byly nadstandartní.... a v takovém nezakresleném tunelu když něco bouchne....
Dusanh
Příspěvky: 714
Registrován: 11.5.2010 10:53:25

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Dusanh »

ku8a píše:
Dusanh píše:... Problém je v tom, že chybějí některé výkresy z doby těžby zlata, protože archiv v Jílovém vypálili husité.

Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/dva-tunely-n ... zpravy_khr

Je toto možný??? :lol: :lol:

Zdá se to jako kravina, ale je to tak. Toto území je poddolované, vstupy šachet jsou zasypané. Není to pouze případ vypálení, ale pozdější dokumentace například obsahovala malé popisy šachet. Když se najde vstup do tunelu, objeví se třeba 100metru chodeb, ale může tam být někde zasypaný klidně kilometr. A kolik takových tunelů je v oblasti Jílového nikdo neví.
Já ale nezesměšňoval IGP, nýbrž fakt, že se zdlouhavá příprava odvolává na vypálení archivu husity před 600 lety. Jako by od dob Husitů žádné další důlní aktivity neprobíhaly.
To by takoví Němci, kteří za války před 70 lety přišli o mnohem větší množství MNOHEM AKTUÁLNĚJŠÍ dokumentace, nemohli postavit prakticky už vůbec nic.
jozka
Příspěvky: 2793
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od jozka »

Probihaly a jsou zdokumentovany. To, co bylo receno, ze na tom uzemi NEKDE jsou spousty starych dulnich del malych rozmeru o kterych nikdo nevi. A ktere se dost spatne hledaji, nicmene mohou natropit dost skod. Nevim, co je na tom smesneho.
Odpovědět

Zpět na „D3“