Omyl, D3-východní se dostává do kontaktu s D1 mezi Jažlovicemi a Všechromy a to je o 6 km blíž ku Praze.Max píše:... ja vim, ze I/3 se na D1 napojuje v mistech, kde ji chce napojit Promika. http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... R1_web.pdf
Navic podle prognoz na rok 2040 (str.5) bude na D3 (stabilizovana varianta) 53 a na zacatku D1 111 tisic - coz by v pripade Promiky dalo na tom useku D1 dohromady 163, takze ve vysledku by 5+5 tak tak stacilo (a pokud beru, ze kapacita plynuleho provozu pro 1 pruh konci u 25, vyjimecne az 30 tisic za 24 hodin, tak by tam mohlo klidne bejt 6+6 - coz uz si myslim, ze je dobrej argument proti tomu napojit D3 v mistech krizeni D1 a I/3).
Kapacita 1 pruhu (bohužel) není 25 až 30 tisíc vozidel za 24 hodin.
Proti napojení D3 v místě napojení I/3 je řada daleko pádnějších důvodů a hlavně to nikdo nesleduje.
Prognózy od CityPlanu jsou dosti varovné (jakkoli dosud nebyly dosud řádně doloženy a právě na D1 vzbuzují vážné pochybnosti). Pro ten případ se jeví jako optimální řešit napojení D3 na okruh v první dlouhodobé etapě podle varianty A4 a pro výhled držet územní rezervu pro spojku na okruh podle varianty A3 - s tím, že A4 vytvoří stavební předpoklady pro A3. Kupodivu tohle řešení nevyvolává větší zábor a je lepší než to, co je v dokumentaci EIA.