D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
"To postavíte jen dočasnou luxusní trasu pro chataře a pár místních"
pockejme si na vysledky scitani na 102, 105 a 603.
soucet v roce 2005 byl cca 25tis a jestli se splni moje prognoza + 30% pro 2010 jsme pres 30tis. to nema ani R4. http://www.scitani2005.rsd.cz/html/st/f_st.htm
pockejme si na vysledky scitani na 102, 105 a 603.
soucet v roce 2005 byl cca 25tis a jestli se splni moje prognoza + 30% pro 2010 jsme pres 30tis. to nema ani R4. http://www.scitani2005.rsd.cz/html/st/f_st.htm
Re: D3 ve Středočeském kraji
Kdybych měl rychle odlehčit dálnici do Mirošovic, nebudu hrnout hlínu v cihelně Jirčany, ale kolem Popovic.j.jakubse píše: ... dalnici D3 je potreba postavit v co nejkratsim casovem horizontu, uz proto, aby se odlehcilo dalnici D1 v mirosovickem useku. Neni treba ji stavet postupne. Cim vic se rozdeli na mensi useky, tim dele se bude stavet! ...
Otazka pro Juna: Byl byste pro vystavbu Promiky s tim, ze se R4ka v zatopovy oblasti u Prahy postavi na estakade?
R4 by se dala v zátopové oblasti jednoduše řešit zvýšením náspu a jen několika mostky pro příčnou vodu. Při povodni by to ale fungovalo dost mizerně. Třeba z Říčan na Dobříš přes Lochkov a hezky 2x tunelem. Nebo z Dobříše na letiště přes Písnici a zase 2x tím druhým tunelem. Brzo by se ty tunely ucpaly a nešlo by jezdit ani z Říčan na letiště a třeba z Berouna do Benešova.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Už si pamatujete špatně, bylo to jen kvůli té MÚK, kterou nám nakonec pan Pažout postavil asi naschvál do té vody.Standa píše:Pokud si pamatuju, tak tady kdysi Juno (ještě jako Lavis) málem zastavoval stavbu MÚK R1/(R4) právě kvůli malé odolnosti I/4 vůči záplavám ...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Vždyť se to nevylučuje, po změně oné MÚK podal nějaký aktivista (tuším Kužvart) nějaký protest (tuším návrh na zrušení SP) a hlavním argumentem byla I/4 v zátopové oblasti. Vy jste se s jeho postupem tehdy ztotožňoval, z čehož si dovoluji usuzovat, že s řešením tohoto problému asi nebudete mít problém...Juno píše:Už si pamatujete špatně, bylo to jen kvůli té MÚK, kterou nám nakonec pan Pažout postavil asi naschvál do té vody.Standa píše:Pokud si pamatuju, tak tady kdysi Juno (ještě jako Lavis) málem zastavoval stavbu MÚK R1/(R4) právě kvůli malé odolnosti I/4 vůči záplavám ...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Žádná škoda, ta už potřebuje nějakou generální opravu (a i klidně přeložení - už jen kvůli té křižovatce u Jírovic a serpentinám před Tisem). Ostatně, napojení celého neveklovska stojí za +- prd.Dr.Fe1 píše:Možná s meziúsekem po Tisem, ale tam by museli postavit komplet novou II/114 v úseku asi 7 km, aby to alespoň dočasně unesla.
"A to se vyplatí!"vaclav píše:"To postavíte jen dočasnou luxusní trasu pro chataře a pár místních"
pockejme si na vysledky scitani na 102, 105 a 603.
soucet v roce 2005 byl cca 25tis a jestli se splni moje prognoza + 30% pro 2010 jsme pres 30tis. to nema ani R4. http://www.scitani2005.rsd.cz/html/st/f_st.htm
Re: D3 ve Středočeském kraji
Vždyť to sedí, MÚK je na té I/4, okruh je tam sice nahoře, ale moc nízko - a to je špatně.Standa píše:Vždyť se to nevylučuje, po změně oné MÚK podal nějaký aktivista (tuším Kužvart) nějaký protest (tuším návrh na zrušení SP) a hlavním argumentem byla I/4 v zátopové oblasti. Vy jste se s jeho postupem tehdy ztotožňoval, z čehož si dovoluji usuzovat, že s řešením tohoto problému asi nebudete mít problém...
A I/4 s tím rondelem je kvůli tomu v té vodě - a to je taky špatně, vodou se nedá jezdit.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Zas jedna mizerná novinářská práce. Anonym z redakce nerozlišuje varianty, ačkoli ty jsou ve vyjádření města Říčany podrobně rozlišeny. A k tomu dá starou mapku, kde jsou sice varianty, ale dneska už neplatné - vyjádření se vztahuje k jiným variantám.Hrušková píše:http://www.ricansko.info/clanky/dalnici ... valo-mesto
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 ve Středočeském kraji
A co to mění na tom, že tam tu dálnici nechtějí, Zdeňku?
Mimochodem, co tak se naučit citovat a nepostovat několik příspěvku za sebou? Není to zase tak těžké
Mimochodem, co tak se naučit citovat a nepostovat několik příspěvku za sebou? Není to zase tak těžké
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tož tak Juno (Zdeňku)! Nebylo by fér přiznat, že dálnice dle Vašeho přesvědčení jsou e-e, že nic jako dálnice nechcete. Diskuze na stránkách ekospolků (například Arnika) jsou cenzurovány, neboť pro "jediný-správný-názor" je diskuze o dogmatech víry nepřípustná?
Není to tak dlouho, co mi jeden ekoaktivista mezi čtyřma očima přiznal, že navrhování alternativních variant je fantasticky účinná metoda oddalování stavby a s tím související šance na zastavení-oddálení dokončení díla. Příklad? Stavba 518 SOKP ve variantě J naráží na silný odpor Hejla & Co. Varianta Ss narazí stejně tak (ne-li víc), ale to je vlastně cíl, že. Varianty D3 ve StČ, varianty R43 u Brna, trasování R35, R52.....
Před pár lety "zezelenalé" MD ČR v podobě náměstka Petra Šlégra narhovalo (ohajovalo) trasování kapacitní komunika Pha - ČB - Rakousko přes přírodní rezervace!!! (= R4 + zkapacitnění I/20 Písek-ČB + R3 v původní trase). Když se tento rozpor zjevil, varianta zkapacitnění I/20 byla v tichosti uklizena (trojský kůň na budoucí odvolačky se nepovedl) a objevila se Promika....
Nejde přeci o to, navrhnout funkční alternativu, ale takovou, kterou bude možno co-možná-nejvíce torpédovat. Celé mi to připomíná kuře, které se proklove ze skořápky a prohlásí: "Sakra, máte tady ale pěknej nepořádek...".
Není to tak dlouho, co mi jeden ekoaktivista mezi čtyřma očima přiznal, že navrhování alternativních variant je fantasticky účinná metoda oddalování stavby a s tím související šance na zastavení-oddálení dokončení díla. Příklad? Stavba 518 SOKP ve variantě J naráží na silný odpor Hejla & Co. Varianta Ss narazí stejně tak (ne-li víc), ale to je vlastně cíl, že. Varianty D3 ve StČ, varianty R43 u Brna, trasování R35, R52.....
Před pár lety "zezelenalé" MD ČR v podobě náměstka Petra Šlégra narhovalo (ohajovalo) trasování kapacitní komunika Pha - ČB - Rakousko přes přírodní rezervace!!! (= R4 + zkapacitnění I/20 Písek-ČB + R3 v původní trase). Když se tento rozpor zjevil, varianta zkapacitnění I/20 byla v tichosti uklizena (trojský kůň na budoucí odvolačky se nepovedl) a objevila se Promika....
Nejde přeci o to, navrhnout funkční alternativu, ale takovou, kterou bude možno co-možná-nejvíce torpédovat. Celé mi to připomíná kuře, které se proklove ze skořápky a prohlásí: "Sakra, máte tady ale pěknej nepořádek...".
Re: D3 ve Středočeském kraji
Je vidět, že jste nečetl pozorně. To vyjádření není tak špatné.Martin z Ostravy píše:A co to mění na tom, že tam tu dálnici nechtějí, Zdeňku?
Mimochodem, co tak se naučit citovat a nepostovat několik příspěvku za sebou? Není to zase tak těžké
Co je to "nepostovat" ? Je to nějaký nepřeložitelný odborný termín?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 ve Středočeském kraji
To znamená odesílat, přispívat. Myslel jsem, že to víš, Zdeňku.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D3 ve Středočeském kraji
Michal R:
Re: D3 ve Středočeském kraji
Nejsem mluvčí ekospolků ani člen SZ a nenavrhuji nefunkční alternativy - asi mě neznáte.Michal R píše: ... Stavba 518 SOKP ve variantě J naráží na silný odpor Hejla & Co. Varianta Ss narazí stejně tak (ne-li víc), ale to je vlastně cíl, že. Varianty D3 ve StČ, varianty R43 u Brna, trasování R35, R52.....
Nejde přeci o to, navrhnout funkční alternativu, ale takovou, kterou bude možno co-možná-nejvíce torpédovat. ...
Jsem taky pro variantu J pod Suchdolem (už jsem pro ni hodně udělal, další se zatím moc nedaří), ale ne pro tu, co pořád protlačuje ŘSD - viz příslušné vlákno.
U R35 jsem jenom navrhoval dvoupatrovou MÚK Opatovice, bohužel nezdařilo se, bude třípatrové monstrum.
S R43 u Brna nemám nic společného a místo dostavby R52 je lepší krátké prodloužení R55 a k tomu kratší rakouská A5 - to je známá věc.
A u D3 je lépe funkční a ekonomicky efektivnější východní trasa, zdá se, že někteří silničáři už si to začínají uvědomovat.
Takže do mě zbytěčně ryjete, místo abyste diskutoval k věci.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Jenomže východní varianta D3 není ani lépe funkční ani ekonomicky efektivnější.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Máte pro takové tvrzení nějaké doklady?Jarda Š. píše:Jenomže východní varianta D3 není ani lépe funkční ani ekonomicky efektivnější.
Re: D3 ve Středočeském kraji
juno, kde vy máte pro ta vaše tvrzení nějaké ty "argumenty" . Dejte sem link na tu vaši partu.Juno píše:Máte pro takové tvrzení nějaké doklady?Jarda Š. píše:Jenomže východní varianta D3 není ani lépe funkční ani ekonomicky efektivnější.
Díval jsem se na stránky MŽP, kolik ty různé party, které tady svými názory propagujete, dostávali a dostávají milionů dotací i z mých peněz na své neblahé aktivity. tak jistě mají i argumetaci někým "vypodloženou"
Re: D3 ve Středočeském kraji
V obou případech Vám utíká základní rozměr - a to soustředění veškerého klíčového tranzitu na jednu trasu. V případě R55 by jste měl jedinou dálniční spojnici (D2) do dvou států - Slovenska a Rakouska (D3 dříve než za 20 let nebude). V případě D3 by klíčový republikový tranzit (Praha-Brno, Praha Budějovice) byl kumulován v úseku Praha-Mirošovice na D1.Juno píše:...
... místo dostavby R52 je lepší krátké prodloužení R55 a k tomu kratší rakouská A5 - to je známá věc.
A u D3 je lépe funkční a ekonomicky efektivnější východní trasa, zdá se, že někteří silničáři už si to začínají uvědomovat.
Takže do mě zbytěčně ryjete, místo abyste diskutoval k věci.
tento přístup je velmi rizikový a žádný zodpovědný manažer (člen vlády, vedení ŘSD...) si ho nemůže dovolit.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Na jižní Moravě se kříží či budou křížit dva tranzitní směry: od Vídně kolem Břeclavi - Hulína - Ostravu do Polska a ze Slovenska kolem Brna - Prahy - Ústí n.L. do Saska. Pokud se postaví R52, bude ten první směr trvale přetěžovat D1 u Brna. Pokud se napojí A5 u Břeclavi, půjde tento směr po D2 jen přechodně než se dokončí R55 a ani D1 u Brna tím trvale zatížená nebude.Jaroslav píše:V obou případech Vám utíká základní rozměr - a to soustředění veškerého klíčového tranzitu na jednu trasu. V případě R55 by jste měl jedinou dálniční spojnici (D2) do dvou států - Slovenska a Rakouska (D3 dříve než za 20 let nebude). V případě D3 by klíčový republikový tranzit (Praha-Brno, Praha Budějovice) byl kumulován v úseku Praha-Mirošovice na D1.Juno píše:...
... místo dostavby R52 je lepší krátké prodloužení R55 a k tomu kratší rakouská A5 - to je známá věc.
A u D3 je lépe funkční a ekonomicky efektivnější východní trasa, zdá se, že někteří silničáři už si to začínají uvědomovat. ...
tento přístup je velmi rizikový a žádný zodpovědný manažer (člen vlády, vedení ŘSD...) si ho nemůže dovolit.
U D3-východní nejde o kumulaci na D1 Praha - Mirošovice, ale o křížení s D1 v MÚK Skalka (var.A3) nebo o jen 4 km dlouhý souběh Skalka - Modletice (var.A4) s patřičným rozšířením o souběžné pásy (na způsob kolektorů).
Naposledy upravil(a) Juno dne 2.3.2011 17:00:48, celkem upraveno 1 x.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Jste mimo, doufám, že vám to admin smaže.obr píše: ... Dejte sem link na tu vaši partu. ...
Re: D3 ve Středočeském kraji
má manželka také občas na argumenty reaguje tak, že začně mluvit o něčem úplně jiném...Juno píše:Na jižní Moravě se kříží či budou křížit dva tranzitní směry: od Vídně kolem Břeclavi - Hulína - Ostravu do Polska a ze Slovenska kolem Brna - Prahy - Ústí n.L. do Saska. Pokud se postaví R52, bude ten první směr trvale přetěžovat D1 u Brna. Pokud se napojí A5 u Břeclavi, půjde tento směr po D2 jen přechodně než se dokončí R55 a ani D1 u Brna tím trvale zatížená nebude.
U D3-východní nejde o kumulaci na D1 Praha - Mirošovice, ale o křížení s D1 v MÚK Skalka (var.A3) nebo o jen 4 km dlouhý souběh Skalka - Modletice (var.A4) s patřičným rozšířením o souběžné pásy (na způsob kolektorů).
tedy ještě jednou: D2 ve Vašem návrhu = hlavní tranzit do Rakouska a na Slovensko= rizikové, protože v případě problémů na trase jste odříznut od dvou států najednou.
to samé D1 u Prahy = hlavní směr na brno a budějovice= riziko, že v případě problémů na jedné silnici bude polovina republiky blokovaná od prahy...
tato rizika jsou nepřiměřená jakémukoliv jinému zájmu...
Re: D3 ve Středočeském kraji
D2 má dobrou doprovodnou silnici a souběh bude dočasný. Kdežto postaví-li se R52, setkají se ty dva směry trvale a ještě s dalšími směry na D1 - ale nechme to jiným na příslušném vlákně.Jaroslav píše: ... tedy ještě jednou: D2 ve Vašem návrhu = hlavní tranzit do Rakouska a na Slovensko= rizikové, protože v případě problémů na trase jste odříznut od dvou států najednou.
to samé D1 u Prahy = hlavní směr na brno a budějovice= riziko, že v případě problémů na jedné silnici bude polovina republiky blokovaná od prahy...
tato rizika jsou nepřiměřená jakémukoliv jinému zájmu...
U D3-východní tento problém vůbec nevznikne: u var.3 jde o křížení a u var.4 rovněž o křížení s tím, že cca 4 km ty proudy jedou ve společném koridoru 2x5 pruhů, který je dlouhý 2,3 km. Naproti tomu u D3-západní jdou trasy E50 a E55 společně jen po čtyřpruhu dlouhém cca 6 km. Nechme expertům, co má menší kapacitu a je zranitelnější.
Naposledy upravil(a) Juno dne 10.3.2011 12:17:05, celkem upraveno 1 x.
Re: D3 ve Středočeském kraji
To je tam možno postavit, jen za cenu částečných demolic skladových areálů. Takže reálně nepostavitelné.Juno píše:proudy jedou ve společném koridoru 2x5 pruhů, který je dlouhý 2,3 km.
A nějaké doklady pro tvrzení, že tomu tak není máme?Juno píše:Máte pro takové tvrzení nějaké doklady?Jarda Š. píše:Jenomže východní varianta D3 není ani lépe funkční ani ekonomicky efektivnější.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: D3 ve Středočeském kraji
http://info.ricany.cz/mesto/vyjadreni-m ... u-mzp-325-
Nevím, zda se tu již objevilo ale odpor Říčan je zřejmý. Navíc ty argumenty nejsou jen snůška NIMBY.
Nevím, zda se tu již objevilo ale odpor Říčan je zřejmý. Navíc ty argumenty nejsou jen snůška NIMBY.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tak si pročtěte diskuzi do které píšete Ve zkratce bych řekl, že D3 východní:Lenny píše:A nějaké doklady pro tvrzení, že tomu tak není máme?Juno píše:Máte pro takové tvrzení nějaké doklady?Jarda Š. píše:Jenomže východní varianta D3 není ani lépe funkční ani ekonomicky efektivnější.
1) lépe obslouží sídla na trase
2) zbytečně nenaruší zachovalejší partie Posázaví, kde je stejně minimum cílů dopravy
3) vytvoří průběžný "obchvat" stávající I/3 . Zlepší se ŽP zejména v Benešově a Olbramovicích.
4) Lze lépe uplatnit postupnou "salámovou" výstavbu
Zato od Vás jsem ještě žádný argument nečetl. Tedy kromě "argumentu" že stabilizovaná varianta je prostě lepší a hotovo