No uvidímeLenny píše:D3 v km 9-14 se bude znova posuzovat v EIA.
... Tímto postupem bude eliminována časová ztráta v harmonogramu přípravy stavby.
https://zdopravy.cz/stredoceska-d3-hroz ... zen-26797/
No uvidímeLenny píše:D3 v km 9-14 se bude znova posuzovat v EIA.
... Tímto postupem bude eliminována časová ztráta v harmonogramu přípravy stavby.
Pravda měl jsem na mysli všechny kromě D0 a D43. D49 a D3 jsou nejspíš další adepti na příští dekádu1975 píše:...no, čistě matematicky, do roku 2030 bude dokončeno více jak 50% dálniční sítě, takže většina:o)
Jo to souhlas, ale přece nemusí tento servis být v těchto místech každých 16 km nebo kolik to vychází .. myslím, že je právě zde na místě dát tu malou odpočívku, kam člověk sjede právě kvůli tomu, že tam není benzinka, není tam velký pohyb aut a lidí, je tam prostě větší klid na protáhnutí projití atd.Honey72 píše:Arame96, dneska se ty benzínky na dálnicích už berou úplně jinak než kvůli tankování. Řekl bych, že naprostá většina návštěvníků benzínek vůbec netankuje (taky je to drahé a vleze dovnitř aby si došla na záchod, koupila kafe, čokoládu, bagetu, časopis, noviny, vodu do ostřikovačů, dárek, mapu apod. Je to takový servis, který čistě ve fast foodu k dispozici není.
Ja bych spis rekl, ze Prahu zacpava fakt, ze tam chce jet spousta lidi (a odjet). Paprskovita sit je dusledek, ne pricina.Tomas Eybl píše:Ve zkratce, D3 v západní variantě nebude. A popravdě řečeno, já s tím souhlasím.
Ono to spíše patří do tématu koncepce naší dálniční sítě, ale když je tady to video, tak to napíšu sem. Paprskovitá dálniční síť nebo rastr?
Po překvalifikování rychlostních silnic na dálnice je na mapy.cz vidět 8 dálnic vedoucích z Prahy. Opravdu si nikdo neuvědomuje, že takováto koncepce zacpává Prahu (zvlášť když nemá ani zdaleka dodělaný vnější okruh)?
Rastr (který se nám rýsuje na střední Moravě a po dokončení D35 i celorepublikově a jemuž by odpovídala i například někým zde propagovaná D19) by dopravu více rozložil.