D3 versus R4+I/20

Praha – Tábor – České Budějovice – Rakousko
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: D3 ve Středočeském kraji

Příspěvek od Jarda Š. »

To Lenny: Jde o I/20 od obchvatu Vodňan až po MÚK Nová Hospoda (R4), kde by se relativně nová a kvalitní silnice musela z části přetrasovat a zčásti přestavět. Pak zejména MÚK s R1, která by v současném uspořádání nevyhovovala pro E55. Navíc by se degradací z D na R znehodnotily i investice do částí D3 u Tábora, které jsou již v provozu nebo ve stavbě, protože by pak tyto stavby byly výrazně naddimenzované.
seque
Příspěvky: 201
Registrován: 15.7.2010 22:08:55

Re: D3 versus R4+I/20

Příspěvek od seque »

lidi v čem by nevyhovovala křižovatka R1 R4 pro trasování E55? to musí být na rampách dvojpruh nebo o co přesně jde? díky
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: D3 versus R4+I/20

Příspěvek od Jarda Š. »

Směr značený Strakonice - Plzeň nemá samostatné rampy, ale na rampách se kříží s dalšími směry. Je dimenzován jako marginální, nikoli jako hlavní, kterým by se stal v případě vedení E55 po R4.
Odpovědět

Zpět na „D3“