D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Ohledně EIA jsem našel něco tady: http://dalnice-d3.cz/ostatni-zpravy/cla ... aci-staveb
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
tak ŘSD zveřejnilo nabídky uchazečů na výstavbu viz.
https://www.rsd.cz/wps/portal/!ut/p/a0/ ... D-QXZTe69/
https://www.rsd.cz/wps/portal/!ut/p/a0/ ... D-QXZTe69/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Aktualizovaný leták:
D3 0309/II Ševětín - Borek
Ředitelství silnic a dálnic ČR obdrželo na základě vypsaného výběrového řízení nabídky na modernizaci dálnice D3 v úseku Ševětín–Borek. Hodnotící komise, kterou jmenuje vláda ČR , nyní nabídky zhodnotí a vydá doporučující stanovisko. Práce na zmíněném úseku budou zahájeny v příštím roce na jaře. Předpokládaná cena stavby: 1 404 271 205 Kč (+75mil.)
D3 0309/II Ševětín - Borek
Ředitelství silnic a dálnic ČR obdrželo na základě vypsaného výběrového řízení nabídky na modernizaci dálnice D3 v úseku Ševětín–Borek. Hodnotící komise, kterou jmenuje vláda ČR , nyní nabídky zhodnotí a vydá doporučující stanovisko. Práce na zmíněném úseku budou zahájeny v příštím roce na jaře. Předpokládaná cena stavby: 1 404 271 205 Kč (+75mil.)
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Proc je tam modernizace?! Ta druha pulka se prece musi teprve postavit! A nebo je ten polovicni profil v ramci noveho pojeti uz dalnice?! Ne ze by se tam tak nejezdilo
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Řekl bych, že to tam je jako důsledek práce na PC ve stylu Ctrl-C - Ctrl-V, případně jako důsledek uvolněné adventní a vánoční nálady při tvorbě letáků.... Jinak "malá dálnice" to je, akorát PČR to neví....
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Modernizace se to zřejmě nazývá proto, že jde o rozšíření z 1+1 na 2+2 ve stávající stopě a i doprovodná komunikace již existuje.
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Modernizace patrně proto, že je třeba měnit parametry již postaveného vzhledem ke změně norem, v textu se to dočtete
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Tak modernizace je předělání něčeho, co už existuje v nemoderní (zastaralé podobě)....o současné komunikaci rozhodně nelze říct, že je nemoderní dálnicí (D3), takže prostě nejde o modernizaci, ale o řekněme dostavbu..... (ale nechci tady zabřednout do nějaké zbytečné jazykové půtky - ať si tomu v tiskových zprávách říkají třeba "facelift", hlavně když se už svezeme.....)
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
U železničních staveb se používají pojmy "modernizace" a "optimalizce," třeba se inspirovali u železničářů.
Optimalizace je pouze úpravou tratě ve stávající stopě, mění se většinou zabezpečovací zařízení a v obloucích se upravuje trať tak, aby kolej (myšleno ten kus železa) na vnější straně oblouku byla výše než na vnitřní straně, díky tomu lze pak úsekem projet o něco rychleji.
Modernizace je nahrazení současné trati novou tratí v jiné stopě.
Optimalizace probíhala třeba na trati z ČB na Šumavu, modernizace na IV. TŽK u Veselí nad Lužnicí.
Optimalizace je pouze úpravou tratě ve stávající stopě, mění se většinou zabezpečovací zařízení a v obloucích se upravuje trať tak, aby kolej (myšleno ten kus železa) na vnější straně oblouku byla výše než na vnitřní straně, díky tomu lze pak úsekem projet o něco rychleji.
Modernizace je nahrazení současné trati novou tratí v jiné stopě.
Optimalizace probíhala třeba na trati z ČB na Šumavu, modernizace na IV. TŽK u Veselí nad Lužnicí.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Sudr: podle mě jde o to, že tam je v podstatě vše postavené, všechny mosty na celou šířku, náspy také, jediné co chybí, je dobagrovat zářezy a dodělat nový pruh
jenže se změnila norma a je nutné natvrdo předělat i to již postavené
ale popravdě stejně se to dělá i u Veselí
nehledal bych v tom nic významného, je to slovíčkaření
jenom se zase jednou ukazuje, jak smysluplné jsou půlprofily
jenže se změnila norma a je nutné natvrdo předělat i to již postavené
ale popravdě stejně se to dělá i u Veselí
nehledal bych v tom nic významného, je to slovíčkaření
jenom se zase jednou ukazuje, jak smysluplné jsou půlprofily
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Ted uz teda asi fakt zacina zima, ale cely listopad a prosinec se jeste dalo mezi Bosilcem a Sevetinem pracovat, ale neni tam ani sejmuta ornice. Hlavne ze na to zahajeni stavby dotahli i bagr...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Už se to tu psalo - zatím nedošlo k předání staveniště, z důvodu nekompletnosti stavebních povolení.....slavnostní zahájení byla jen mediální akce...
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Na hlavní trasu i mosty je vydáno stavební povolení.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
To jo...nicméně k předání staveniště zřejmě ještě nedošlo, ne?
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
A nabylo právní moci?Lenny píše:Na hlavní trasu i mosty je vydáno stavební povolení.
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/BABD6AD ... 0IPK34.pdf
Nabylo právní moci.
Nabylo právní moci.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
zveřejněna TPS na úsek Bošilec-Borek
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 739559.pdf
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 739559.pdf
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
5.1.2016 vydáno stavební povolení pro nakládání s povrchovými vodami a s tím souvisejí vodní objekty. na úsek Bošilec-Ševětín
http://www.neplachov.cz/file.php?nid=878&oid=4744949
to je to stavební povolení, které brání předání staveniště a faktické zahájení prací?
http://www.neplachov.cz/file.php?nid=878&oid=4744949
to je to stavební povolení, které brání předání staveniště a faktické zahájení prací?
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
toto byl Bošilec - Ševětínvondr píše:zveřejněna TPS na úsek Bošilec-Borek
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 739559.pdf
a tady je Ševětín - Borek:
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 784464.pdf
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Proč je v situaci ochranné pásmo ČD? Nemělo by tam náhodou být SŽDC?
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
to by mělo, ale třeba byla PDPS vytvořená ještě v době ochranného pásma ČD
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
nový odkaz na původní leták (09/2015):
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 626656.pdf
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 626656.pdf
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Ševětín - Borek uvedení do provozu až 03/2020? Proč? To si tam dávají zbytečně velkou vatu, ne?
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
V zadávací dokumentaci je:
Doba pro uvedení stavby do provozu 36 měsíců
Doba pro dokončení stavby 48 měsíců
Doba pro uvedení stavby do provozu 36 měsíců
Doba pro dokončení stavby 48 měsíců
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 0309/I a 0309/II Bošilec - Ševětín - Borek
Moderátor stránek o Dálnici D3 přidal do tamního fóra odpověď na dotaz týkající stavby Bošilec-Ševětín
Moderátor:
Na základě informace z oddělení komunikace ŘSD ČR uvádím, že stavba dálnice D3 0309/I Bošilec - Ševětín byla slavnostně zahájena 22. 9. 2015 a následně probíhaly přípravné práce. V letošním roce budou práce obnoveny po ukončení zimního období, s ohledem na vhodné klimatické podmínky.
Čekal bych, že alespoň kácení by mohli provádět
Moderátor:
Na základě informace z oddělení komunikace ŘSD ČR uvádím, že stavba dálnice D3 0309/I Bošilec - Ševětín byla slavnostně zahájena 22. 9. 2015 a následně probíhaly přípravné práce. V letošním roce budou práce obnoveny po ukončení zimního období, s ohledem na vhodné klimatické podmínky.
Čekal bych, že alespoň kácení by mohli provádět