D3 - Všeobecně
Re: D3 - Všeobecně
Taky jsem platil 50 euro za překročení o 11km/h. Před Lincem je radar a ten jede. Přijde dopis, hezky v češtině a pokud chceš fotku, tak si hezky o ni musíš požádat.
Ale pořád věřím, že do roku 2025 (+1rok) dojedeme na hranice po dálnici.
Ale pořád věřím, že do roku 2025 (+1rok) dojedeme na hranice po dálnici.
Re: D3 - Všeobecně
Většinou není o co stát, jednou mi takhle přišla fotka z Německa (119 na 100 za 30€) a vypadal jsem na ní fakt hrozně .Greyfin píše:... pokud chceš fotku, tak si hezky o ni musíš požádat...
Re: D3 - Všeobecně
Nové ortofoto na mapy.cz. ZDE
Re: D3 - Všeobecně
D3 z Kaplice k hranicím by mohla být hotová do roku 2025
https://budejcka.drbna.cz/zpravy/spolec ... n=Regional
https://budejcka.drbna.cz/zpravy/spolec ... n=Regional
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 - Všeobecně
TW RM:
ŘSD obdrželo 4 nabídky na realizaci akce “D3 0309/II Chotýčany odpočívka”. Nabídky se nyní posuzují v rámci multikriteriálního hodnocení. Stavba se bude realizovat v režimu Design & Build. Na stavbu oboustranné odpočívky je vydáno SP a zahájení realizace se předpokládá ve 3Q t.r.
ŘSD obdrželo 4 nabídky na realizaci akce “D3 0309/II Chotýčany odpočívka”. Nabídky se nyní posuzují v rámci multikriteriálního hodnocení. Stavba se bude realizovat v režimu Design & Build. Na stavbu oboustranné odpočívky je vydáno SP a zahájení realizace se předpokládá ve 3Q t.r.
Re: D3 - Všeobecně
Podcast RM k D3: https://www.rsd.cz/-/podcast-s-gener%C3 ... A1lnice-d3
Re: D3 - Všeobecně
TO Matezs: dekuji za podcast. Pri poslouchani o problemech s tunelem me napadl laicky dotaz. To neni mozne nejdrive stavet jeden tubus a pak az druhy? To technicky nejde? Postavim jeden - za polovinu casu, pustit dopravu jednim tubusem a pak si dodelat ten druhy? V Rakousku na rade mist byla takto dalnice dokonce i prvoplanove stavena. Nevim presne kde, ale vim, ze jsem jel po dalnici a sup obousmerny provoz v tunelu a za tunelem opet dalnice. Po x desitkach let se pak dostavoval druhy tubus.
Re: D3 - Všeobecně
No, tubus, tady je kilometr dlouhá a 15m hluboká díra, kam se daj dvě betonový krabice a pak zasypou. A podle všeho to vypadá, že se dělají obě najednou.
Re: D3 - Všeobecně
Jeden tubus se asi nedá postavit za polovinu času, protože každý tubus dělá jiná parta, razí paralelně.
Na Slovensku takhle funguje Tunel Branisko, ale tam to asi byla spíš otázka peněz a menší intenzity dopravy.
Na Slovensku takhle funguje Tunel Branisko, ale tam to asi byla spíš otázka peněz a menší intenzity dopravy.
Re: D3 - Všeobecně
Nechci být za sýčka, ale pokud bude Pohůrka fungovat ve 2024, budeme opravdu rádi. Práce je tam více, než jí je hotovo...
Re: D3 - Všeobecně
Stejne prijde krize, a budeme jezdit zarezem
OT: obecne ocekavam, ze v nasledujicich mesicich, nutne prijde revize vsecho, co je naplanovano. A rikejte si tomu klidne doomsaying...
OT: obecne ocekavam, ze v nasledujicich mesicich, nutne prijde revize vsecho, co je naplanovano. A rikejte si tomu klidne doomsaying...
Re: D3 - Všeobecně
-> geo: Asi tak. Přesto vidím světlo na konci tunelu
Re: D3 - Všeobecně
ale to jen proto, že někdo nešetrný, zapomněl zhasnout
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 - Všeobecně
dám to sem, týká se to více úseků
Re: D3 - Všeobecně
Úsek Úsilné–Hodějovice je zralý, aby se do konce roku otevřel...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D3 - Všeobecně
Dyť otevře...jen ten konec nebude letošního roku:o)
Re: D3 - Všeobecně
První smysluplný přiváděč je v Roudném, odtud popojet k Třebonínu mezi pole a zase sjíždět je blbost. Kdyby fungoval přiváděč MÚK Pohůrka který je hned za tunelem tak by to pro osobní dopravu jistý smysl dávalo a řešilo směr centrum ČB-Krumlov+Kaplice+Rakousko, ale pustit na tenkou zanádražku tranzitní nákladní dopravu nelze. Myslím že přes všechnu radost bude lepší si ještě ten rok počkat.
Re: D3 - Všeobecně
Už se tady řešilo, že tento úsek by mohl v pohodě fungovat:
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 79589&z=12
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 79589&z=12
Re: D3 - Všeobecně
No, fungovat by mohl, ale že by byl výhodnější než stávající trasa? tři OK navíc a vzdálenost o 2 km navíc, jako jedinou výhodu vidím vyhnout se úrovňovému přejezdu.Paul1 píše: ↑21.9.2023 14:38:28 Už se tady řešilo, že tento úsek by mohl v pohodě fungovat:
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 79589&z=12
7 km stará trasa, 80-90 km/h = 5 minut (zanedbán přejezd)
6 km 130 km/h + 3 km 90 km/h = 3+2 = 5 minut, (Zanedbány 3 OK)
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: D3 - Všeobecně
Mně to teda po D3 vycházelo o cca 1,4 km delší. A hlavně jízda po většině úseku D3 bude rozhodně bezpečnější než jízda v režimu 1+1 a bezpečnost je dle mě dost pádný argument, aby se to otevřelo dřív...
Re: D3 - Všeobecně
No jo. Jenže (ne)bezpečnost těch OK to vše bude negovat. Naprosto souhlasím s JAnD. Nevím zda ty OK jsou turbo. Ale vzhledem k podivné mánii v JČK soudím že ano. Doufám že jsou jen namalované (jako na Vltavě) a ne i stavebně oddělené (jako na zanádražce). Navíc jak vídám díla zdejších dopravních inženýrů na PČR, ti by zase vymysleli nějaké naprosto šílené (provizorní) řešení i když by zdravý rozum řval o pomoc.
Jízda v režimu 2+1/1+1 plynule po celé délce trasy je bezpečnější než: připojovák - 2+2 - sjezd - turbo -1+1 - turbo -1+1...
Jízda v režimu 2+1/1+1 plynule po celé délce trasy je bezpečnější než: připojovák - 2+2 - sjezd - turbo -1+1 - turbo -1+1...