D3 - Všeobecně
Re: D3 - Všeobecně
Až to bouchne, aby bylo kudy rychle utíkat
Re: D3 - Všeobecně
Ty poplašné zprávy nejsou pravdivé. Je to jen souvislost s nezařazením D3/IV. TŽK do tzv. comprehensive network TEN-T, má to souvislosti s možností zajistit finance viz. téma revize TEN-T.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D3 - Všeobecně
Jde ale o to, že pokud by na D3 a IV. ŽK šly peníze z OPD, tak by se pak nedostalo na jiné stavby mimo tzv. comprehensive network TEN-T.
Re: D3 - Všeobecně
Zde je k tomu vyjádření MD v dnešní E15.Jarda Š. píše:Jde ale o to, že pokud by na D3 a IV. ŽK šly peníze z OPD, tak by se pak nedostalo na jiné stavby mimo tzv. comprehensive network TEN-T.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D3 - Všeobecně
Zde je rozhovor s mgr. Eybertem a Ing. Ratajem ohledně D3 na jihočeském rozhlase.
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2481995
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2481995
Re: D3 - Všeobecně
zajímavá informace z diskuze na dalnice-d3.cz
RE D3 0309 III Borek - Úsilné
Moderátor
22.11.2011
V Rozpočetu Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2012 a střednědobého výhledu na roky 2013 a 2014 je stavba dálnice D3 0309 III Borek - Úsilné zapsána se zahájením v roce 2012 s finanční částkou 200 mil. Kč. ŘSD ČR provádí veškeré kroky, aby stavba mohla být v 2. pololetí příštího roku zahájena a ve stejném termínu připravuje k zahájení i stavbu D3 0308 C Veselí nad Lužnicí - Bošilec. Věřme, že se tyto předpoklady podaří naplnit.
RE D3 0309 III Borek - Úsilné
Moderátor
22.11.2011
V Rozpočetu Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2012 a střednědobého výhledu na roky 2013 a 2014 je stavba dálnice D3 0309 III Borek - Úsilné zapsána se zahájením v roce 2012 s finanční částkou 200 mil. Kč. ŘSD ČR provádí veškeré kroky, aby stavba mohla být v 2. pololetí příštího roku zahájena a ve stejném termínu připravuje k zahájení i stavbu D3 0308 C Veselí nad Lužnicí - Bošilec. Věřme, že se tyto předpoklady podaří naplnit.
Re: D3 - Všeobecně
Ta 0309/III borek - Úsilné je skoro jistá věc, ale na 0308C Veselí - Bošilec teda moc nevěřím.robin píše:zajímavá informace z diskuze na dalnice-d3.cz...
Re: D3 - Všeobecně
Tak je na čase abys začalPetr Pokorný píše:...na 0308C Veselí - Bošilec teda moc nevěřím.
Re: D3 - Všeobecně
vyjádření ministra průmyslu Martina Kuby k D3 v souvislosti s dostavbou Temelína
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... du--977809
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... du--977809
Re: D3 - Všeobecně
Vzhledem k tomu, ze Temeilin ma stat 500miliard, tak rekneme 50 miliard na D3 by nemel byt takovy problem!
Re: D3 - Všeobecně
Svatosp píše:Vzhledem k tomu, ze Temeilin ma stat 500miliard, tak rekneme 50 miliard na D3 by nemel byt takovy problem!
Takhle vznikají správné fámy a dezinformace....
Dostavba JETE rozhodně nevyjde na 500 mld. Kč Pokud se někde objevila informace o oněch pětistech miliardách, tak jako o celkovém objemu tendru, který zahrnuje JETE 3 a 4, JEDU 5 a opci na JEJB V3 (Jaslovské Bohunice). Jedná se tedy o 4 bloky, vzhledem k rozdílnosti energetické infrastruktury v každé z uvedených lokalit, je cena nekdě okolo 110 mld za blok, zbytek je na vyvolané investice.
Jinak ale souhlas, i kdyby měl JČ kraj dát povolovacímu procesu nůž na krk (buď dostavba a potom i dálnice D3, a nebo nic), tak jen houšť a větší kapky.... a třebas se pohnou ledy....
Alternativa k Promice
Něco k zasmání..
Přemýšlelo se někdy jako alternativa k alternativní Promice /osobně vidím jako jediné schůdné stabilizovanou/ toto:
http://www.mapy.cz/#mm=ZRTtP@dm=1327114 ... 619136@z=8
Výhoda je přímé napojení radiálou do centra. Nevýhoda jsou ještě větší kolony v Chuchli . Navíc zůstane chatařům posázaví a Vltavu překlenem v míste stáv. mostu
Vzdáleností je to do PRáglu stejně:-) a I/3 vyřešíme na Benešovsku rozšířením na 2+1 střídavě v celé trase + obchvaty:-)...Navíc uvolníme přetížené D1 / na R4 to bude s*** míň řidiču. A je to:-)
Edit: A byl by silný tlak na zrušení přechodu na R4 u benziny :-DD
Přemýšlelo se někdy jako alternativa k alternativní Promice /osobně vidím jako jediné schůdné stabilizovanou/ toto:
http://www.mapy.cz/#mm=ZRTtP@dm=1327114 ... 619136@z=8
Výhoda je přímé napojení radiálou do centra. Nevýhoda jsou ještě větší kolony v Chuchli . Navíc zůstane chatařům posázaví a Vltavu překlenem v míste stáv. mostu
Vzdáleností je to do PRáglu stejně:-) a I/3 vyřešíme na Benešovsku rozšířením na 2+1 střídavě v celé trase + obchvaty:-)...Navíc uvolníme přetížené D1 / na R4 to bude s*** míň řidiču. A je to:-)
Edit: A byl by silný tlak na zrušení přechodu na R4 u benziny :-DD
Re: D3 - Všeobecně
Nehledě na to, že 0308C potřebuje k uvedení do provozu 0309/I. Bez 0309/I by to šlo buď, že by D končila na MÚK Veselí-jih anebo, že by se postavila provizorní napojení, DUNka a vyřešilo napojení II/603.Petr Pokorný píše:Ta 0309/III borek - Úsilné je skoro jistá věc, ale na 0308C Veselí - Bošilec teda moc nevěřím.robin píše:zajímavá informace z diskuze na dalnice-d3.cz...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 - Všeobecně
kuzzzma: A kdyby se na Strakonické tvořily kolony příliš často, tak navrhuju vybudovat krátkou spojku X-D
Re: D3 - Všeobecně
JJ ta by určitě pomohla a most nad Vraném by byl taky hezkej )
Re: D3 - Všeobecně
kuzzzma: Jo i takováto podobná varianta už tady byla, ale měla se postavit v podstatě zároveň s městem "Germania" a financovat se to mělo ve spolupráci s RAG. Ani Germania, ani RAG poslední dobou činnost nevyvíjí (naštěstí), tak asi usnul i tento projekt.
Re: D3 - Všeobecně
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D3 - Všeobecně
Kvůli rozšíření Temelína chce stát urychleně dostavět dálnici D3
Praha - PPP projekt, tedy takzvané partnerství veřejného a soukromého sektoru, nebo princip odložených plateb by měly podle ministra dopravy Pavla Dobeše (VV) pomoci s urychleným dokončením dálnice D3 do Českých Budějovic. Dostavba dálnice je nezbytná kvůli plánovanému rozšíření jaderné elektrárny Temelín. Jihočeský kraj v minulosti dokonce dostavbou dálnice podmínil své "ano" pro Temelín.
"V průběhu včerejšího dne došlo k vypsání výběrového řízení na dva úseky dálnice D3. Jedná se o úsek Borek – Úsilné a o úsek Veselí – Bošilec ...
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3436
Praha - PPP projekt, tedy takzvané partnerství veřejného a soukromého sektoru, nebo princip odložených plateb by měly podle ministra dopravy Pavla Dobeše (VV) pomoci s urychleným dokončením dálnice D3 do Českých Budějovic. Dostavba dálnice je nezbytná kvůli plánovanému rozšíření jaderné elektrárny Temelín. Jihočeský kraj v minulosti dokonce dostavbou dálnice podmínil své "ano" pro Temelín.
"V průběhu včerejšího dne došlo k vypsání výběrového řízení na dva úseky dálnice D3. Jedná se o úsek Borek – Úsilné a o úsek Veselí – Bošilec ...
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3436
Re: D3 - Všeobecně
Možná se ptám jako debil, ale k čemu JETE potřebuje dálnici - palivo se pokud vím přepravuje většinou po železnici stejně jako odpad. Elektrika se taky nevozí, ale teče špagátama a vodu tam snad mají místní nu ni? Co ještě potřebuje JE že se to bez dálnice nedá?
Nebo jde čistě o tohle?
Nebo jde čistě o tohle?
balance píše:Kvůli rozšíření Temelína chce stát urychleně dostavět dálnici D3
...Jihočeský kraj v minulosti dokonce dostavbou dálnice podmínil své "ano" pro Temelín...
Re: D3 - Všeobecně
Zažil jsem stavbu prvních dvou bloku elektrárny Temelín a jedná se především o stavební dopravu. Zátěž na komunikace v okolí elektrárny je obrovská a to především ze stavebního hlediska, ne technologického / jako je palivo apod. / V rámci výstavby se jedná také o evakuační trasy viz, převod silnice II/105 na stát, aby mohla být zrekonstruována za státní peníze, protože shromaždiště pro Týn nad Vltavou a okolí je za Hlubokou u ZOO a druhá věc je doprava pracujících, kdy během dostavby stoupne počet pracovních míst na elektrárně i na 8000 včetně všech subdodavatelů. Třetí věc je díky Temelínu tlačit na stát aby D3 konečně dostavěl, což bez středočeského úseku je stejně jedno. Úseky, které se budou stavět okolo Budějovic jsou v pořádku, ale nic moc neřeší ani směrem do Rakouska ani do Prahy. Tyto úseky již dnes vedou po velmi kvalitní půlce dálnice se stoupacími pruhy a pro současný provoz bez problému stačí. Kromě obchvatu Borku, který pomůže Pražské třídě.
Re: D3 - Všeobecně
I čtyřpruhový obchvat Třeboně se stavěl kvůli tomu, aby se mohly navážet štěrkopísky na JETE.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 - Všeobecně
a tak je spíš potřeba tlačit na MÚK D3 Bošilec (kterou stát vyřadil z projektu ) nebo Veselí-jih. A nebo obchvaty obcí na II/137 Tábor-Slapy-Malšice-Týn, či Písek-Albrechtice-Temelín, Dolní Bukovsko atd.
Re: D3 - Všeobecně
Jihočeská část dálnice D3 bude dle ministra Dobeše hotová v roce 2016
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3439
Nystrom: Na obchvaty zmíněných obcí není už potřeba tlačit. Sám ČEZ vydal zprávu, že vydá nemálý peníz na obchvaty a nové silnice.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3439
Nystrom: Na obchvaty zmíněných obcí není už potřeba tlačit. Sám ČEZ vydal zprávu, že vydá nemálý peníz na obchvaty a nové silnice.
Re: D3 - Všeobecně
No ja si osobne myslim,ze CEZ s dostavbou Temelina nezacne.
Budou mu chybet finance jak to take nekde rikal Dlouhy.
Takze s nejakou podporou od CEzu moc nepocitejte.
Budou mit strach z evropske komise,ze zakaze jadro.
A vetsi strach ,ze Nemci a Rakusane zakazou dovazet el. z jadra.
Budou mu chybet finance jak to take nekde rikal Dlouhy.
Takze s nejakou podporou od CEzu moc nepocitejte.
Budou mit strach z evropske komise,ze zakaze jadro.
A vetsi strach ,ze Nemci a Rakusane zakazou dovazet el. z jadra.
Re: D3 - Všeobecně
Aby to spíš nebylo tak, že náš skvělý stát zaručí ČEZu výkupní ceny elektřiny na věčné časy a ČEZ za to milostivě opraví pár silnic k Temelínu.