D3 - Všeobecně
Re: D3 - Všeobecně
nevite nekdo prosim, jak to vypada s tim nestastny 78km? jel jsem okolo a je to ostuda.
Re: D3 - Všeobecně
Jezdím kolem minimálně 4x týdně, a už jsem si zvykl, že mi to ani nepřijde...vaclav píše:nevite nekdo prosim, jak to vypada s tim nestastny 78km? jel jsem okolo a je to ostuda.
Nicméně slyšel jsem, že aktuálně se kauza s Motocentrem má tak, že očekávaným nabytím účinnosti Zákona o liniových stavbách má, podle právního výkladu, mít stavebník daleko víc "nabito" a půjde se cestou nového řízení. Pokud budou elementálové všelikému počínání nakloněni, tak realizace na konci stavební sezóny 2019.
... Ale stejně se připojuji k Václavovi s dotazem: Nevíte někdo víc? Existuje nějaký oficiální termín?
Re: D3 - Všeobecně
Problém Motocentra Zákon o liniových stavbách neřeší, ale snad už by měla být realizována dohoda o jeho výkupu.
Re: D3 - Všeobecně
Však právě. S vidinou nového řízení a institutu předběžné držby je zřejmé, že soudný člověk se bude chtít domluvit...
Každopádně je fajn, že to dopadlo. A ta stavební sezóna 2019 je reálná?
Každopádně je fajn, že to dopadlo. A ta stavební sezóna 2019 je reálná?
Re: D3 - Všeobecně
Za problém Motocentra může Táborska radnice, protože napřed jejich stavební úřad povolil Bratránkovým trvalou stavbu napojenou na provizorní sjezd a pak nepovolili zřízení náhradního příjezdu z Měšic.
Re: D3 - Všeobecně
Jardo, tohle je asi všechno známé. Bratránkovic kauza je veskrze učebnicovým příkladem neochoty soudů zabývat se sporem meritorně... Ale co už.
Nicméně pokud by došlo na nové řízení, tak podle dikce zákona by stavebník dokončil stavbu a majitelé Motocentra by ztratili blokační potenciál, na který doposud hrají. Právě proto přijetí zákona (velmi pravděpodobně) dotlačilo pány Bratránky k dohodě.
Nicméně pokud by došlo na nové řízení, tak podle dikce zákona by stavebník dokončil stavbu a majitelé Motocentra by ztratili blokační potenciál, na který doposud hrají. Právě proto přijetí zákona (velmi pravděpodobně) dotlačilo pány Bratránky k dohodě.
Re: D3 - Všeobecně
V tomto případě by stavebník nemohl dokončit stavbu ani podle nového zákona. Tady nejde o stavbu na pozemcích Motocentra, ale o to, že nelze zrušit sjezd, který je v rozporu s normou pro dálnici, pokud nebude zrušeno Motocentrum a nejsou ani naplněny zákonné důvody pro jeho vyvlastnění.
Re: D3 - Všeobecně
Michale, neprodali náhodou Bratránkovci Motocentrum nějaké třetí osobě ? Nějakému "investorovi" potížistovi většímu než oni ?
Re: D3 - Všeobecně
Ahoj Kote,
Hele, fakt nevím. Poslední půlrok něco děláme pro starostu města (kousek od Tábora) a všechny tyhle info mám od něj... Však ty víš, že nejsem právník....
To Jarda Š: Díky za objasnění! Neměl jsem úplně správné info.
Hele, fakt nevím. Poslední půlrok něco děláme pro starostu města (kousek od Tábora) a všechny tyhle info mám od něj... Však ty víš, že nejsem právník....
To Jarda Š: Díky za objasnění! Neměl jsem úplně správné info.
Re: D3 - Všeobecně
kot: polovina jedné budovy a pozemku patří firmě TAARTRADE s.r.o., druhá půlka a vedlejší budova Bratránkům. Já žiju v domnění, že do zimy to má být vyřešeno...
Re: D3 - Všeobecně
Nystrome kéž by. Na straně jedné nechci říkat "vtipně" : do které zimy? Na straně druhé už se vůbec nechci dívat stránkami zpátky, kdy ten problém vznikl a jak dlouho se reálně řeší. Bylo by mi z toho na
Re: D3 - Všeobecně
Ona je to krásná ukázka práce soudů, kdy vychcanost jedné firmy přehodily na stát. Z hlediska státu to bylo řešitelné jedině tak, že to někdo vykoupí. A jeden z velkých podílníků na tomto průšvihu, město Tábor se k tomu postavilo taky pěkně.
Re: D3 - Všeobecně
Článek především o uzavírce v souvislosti se stavbou úseku Ševětín - Borek, nicméně potvrzuje, že koncem tohoto roku by měl být v provozu nový poloviční profil mezi Ševětín a Borkem (zdroj: Jan Rýdl, mluvčí Ředitelství silnic a dálnic), naopak ale nepotvrzuje, že by úsek už letos měl být uveden do provozu úsek Bošilec-Ševětín.
https://budejovice.idnes.cz/dalnice-d3- ... zpravy_jkr
https://budejovice.idnes.cz/dalnice-d3- ... zpravy_jkr
Re: D3 - Všeobecně
Sudr píše:Článek především o uzavírce v souvislosti se stavbou úseku Ševětín - Borek, nicméně potvrzuje, že koncem tohoto roku by měl být v provozu nový poloviční profil mezi Ševětín a Borkem (zdroj: Jan Rýdl, mluvčí Ředitelství silnic a dálnic), naopak ale nepotvrzuje, že by úsek už letos měl být uveden do provozu úsek Bošilec-Ševětín.
https://budejovice.idnes.cz/dalnice-d3- ... zpravy_jkr
Tak to je pro mě docela překvapení. Laicky viděno, je úsek Bošilec - Ševětín dál... . Nevíte jak to je?
Re: D3 - Všeobecně
včerejší videoprůjezd Bošilec- Borek
https://youtu.be/W0ayeFND1xk
https://youtu.be/W0ayeFND1xk
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: D3 - Všeobecně
Á, na Drbně se probudili https://www.budejckadrbna.cz/zpravy/dop ... -2024.html
Re: D3 - Všeobecně
Což momentálně není pravda, protože na D11 je "rozestavěných" cca. 23 km.Tom od Budějc píše:Á, na Drbně se probudili https://www.budejckadrbna.cz/zpravy/dop ... -2024.html
Re: D3 - Všeobecně
Dálnice začne první soutěž na úsek za Budějovicemi
Zdroj: https://strakonicky.denik.cz/zpravy_reg ... kiw9LF6mJg
Zdroj: https://strakonicky.denik.cz/zpravy_reg ... kiw9LF6mJg
Re: D3 - Všeobecně
Ahoj Dotaz na zamyšlenou. Ptám se zkušených lidí kteří vědí o čem píší a mluví. Rád se poučím a vždělám.
Říkám si že jak se postaví D3 k hranicím a do té doby se snad postaví PPP D4 na Písek než ve středočeském kraji zbytek D3. Tak jak se doprava bude pohybovat. Zda to lidi budou brát přes D3 směr Tábor > Mirošovice nebo přes Písek D4 směr strakonická. Obě na Prahu.
Říkám si že jak se postaví D3 k hranicím a do té doby se snad postaví PPP D4 na Písek než ve středočeském kraji zbytek D3. Tak jak se doprava bude pohybovat. Zda to lidi budou brát přes D3 směr Tábor > Mirošovice nebo přes Písek D4 směr strakonická. Obě na Prahu.
Re: D3 - Všeobecně
Obě trasy vypadají na papíře rovnocenné, takže tu volbu bude spíš dělat Waze podle dojezdových časů (tím se tranzit rozdělí a Benešovu by se mohlo částečně ulevit). Osobní volba bude spíš na tom kam pojedou dál (D10, D11 budou preferovat D3, centrum Prahy bych viděl spíš na D4).
Re: D3 - Všeobecně
Souhlas. Jeden čas také probleskla zpráva o plánovaném zkapacitnění úseku ČB-Písek (režim 2+1). kdyby se to podařilo protlačit, je jednoznačně rychlejší trasa ČB-Písek-Praha (resp. Chuchle, než se to ucpe)
Re: D3 - Všeobecně
to Honkl:
Jak jsem tu již psal, tuhle relaci jezdím 2x - 4x týdně, a letos to bude přesně 19 let... Takže vcelku dost.
Rozdíl v dojezdových časech se řídí podle denní doby a dne v týdnu, je dobré sledovat Waze a taky sledovat počasí (přes Tábor je nejvyšší bod Oldřichovec v 660 m n.m. a ten kopec umí v zimě zazlobit) a taky rozhodující je, z které části Prahy vyjíždíte. Přes Písek je to jedno, přes Tábor je lepší cesta z Prahy do ČB, než obráceně.... (stoupací pruhy v úseku Benešov - D3).
Kombinovat D4 + I/20 + D3 (od ČB) moc fungovat nebude, neboť je to delší trasa, od Vodňan k Pištínu silnice kapacitně nestíhá a průjezd ČB ve směru Západ - Jih bude po obchvatu (Severní spojka + D3) o hodně delší, průjezd městem bude venkoncem špatný...
Jak jsem tu již psal, tuhle relaci jezdím 2x - 4x týdně, a letos to bude přesně 19 let... Takže vcelku dost.
Rozdíl v dojezdových časech se řídí podle denní doby a dne v týdnu, je dobré sledovat Waze a taky sledovat počasí (přes Tábor je nejvyšší bod Oldřichovec v 660 m n.m. a ten kopec umí v zimě zazlobit) a taky rozhodující je, z které části Prahy vyjíždíte. Přes Písek je to jedno, přes Tábor je lepší cesta z Prahy do ČB, než obráceně.... (stoupací pruhy v úseku Benešov - D3).
Kombinovat D4 + I/20 + D3 (od ČB) moc fungovat nebude, neboť je to delší trasa, od Vodňan k Pištínu silnice kapacitně nestíhá a průjezd ČB ve směru Západ - Jih bude po obchvatu (Severní spojka + D3) o hodně delší, průjezd městem bude venkoncem špatný...
Re: D3 - Všeobecně
Super že se někdo jako ty našel že tu cestu zná jak vlastní nohy Dík za názorMichal R píše:to Honkl:
Jak jsem tu již psal, tuhle relaci jezdím 2x - 4x týdně, a letos to bude přesně 19 let... Takže vcelku dost.
Rozdíl v dojezdových časech se řídí podle denní doby a dne v týdnu, je dobré sledovat Waze a taky sledovat počasí (přes Tábor je nejvyšší bod Oldřichovec v 660 m n.m. a ten kopec umí v zimě zazlobit) a taky rozhodující je, z které části Prahy vyjíždíte. Přes Písek je to jedno, přes Tábor je lepší cesta z Prahy do ČB, než obráceně.... (stoupací pruhy v úseku Benešov - D3).
Kombinovat D4 + I/20 + D3 (od ČB) moc fungovat nebude, neboť je to delší trasa, od Vodňan k Pištínu silnice kapacitně nestíhá a průjezd ČB ve směru Západ - Jih bude po obchvatu (Severní spojka + D3) o hodně delší, průjezd městem bude venkoncem špatný...
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: D3 - Všeobecně
Potvrzuji, co píše Michal R. Sice tu trasu nejezdím tak často, jako on, ale též relativně dost a mám úplně stejné zkušenosti, včetně toho, že po D3 je to rychlejší z Prahy, jak do Prahy
Re: D3 - Všeobecně
To ToB: vzhledem k tomu, že to je má domovská trasa (Praha - Veselí a dál na jih), tak nemohu souhlasit. Vždy je to rychlejší do Prahy, kdy je plynulejší průjezd Benešovem - což platí téměř vždy. Někdy (neděle odpoledne, pondělí ráno) je kolona od Votic do Olbramovic, ale jinak je na jižní frontě klid. Obráceně je úplně jedno kdy člověk jede, ale D1 je mazec, okolo Mirošovic taky žádná sláva, Benešov je prakticky vždy tragický (často už od Mrače), něco pak odpadne u Bystřice a doprava se zklidní až za Miličínem. Navíc je to do kopce:) Dlouho platilo (do r. 2013), že hrozný to bylo do Tábora a pak klid, od otevření dálnice je to obráceně. Ježíši, to už bude 6 let...