Jenom je potřeba dodat, že s autem širším, než je Škoda Citigo je to navíc skutečné dobrodružštví.... zvláště, když v protisměru jede skříňová Avie...RedBaron píše:Nahoru na Trhové Sviny jezdí stále dost aut, v Nedabyli u štukatéra šup dolů k přejezdu a přes blata do Borovnice, na kraji Střížova vlevo přes Lomec a jsme ve Strážkovicích, pro hodně lidí je to ta nejsmysluplnější cesta na Trhosvinensko a Novohradsko když Novou Ves uzavřeli, já tudy taky jezdím na chalupu, jen tu udrncanou lomeckou občas radši objedu Střížovem dolů přes Komařice a Řevnovice.
D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Světla Novohradská ul. u MÚK Hodějovice - již zkraje tohoto týdne pravděpodobně došlo k seřízení intervalů světel a ve špičce se tvoří jen čtvrtinové kolony oproti prvnímu dni jejich instalace. Mimo špičku bez problémů, zdržení minimální.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Ta světla jsou tam podle mě daná kvůli průjezdu stavebních strojů od Vidova a zpět. Za plného provozu tam je pro ně mizivá šance projet a hodně je to zdržuje.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Vypadá to tak. Teď tam probíhají mimo jiné i rozsáhlé zemní práce a chlapci jsou už sakra hluboko.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Světla na Novohradské ul. dnes zmizela, průjezd plynulý. Na poli pod současnou točnou MHD linky 11 se vytváří pravděpodobně nová provizorní točna. Tvar komunikace by tomu odpovídal.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Že je něco špatně se vědělo dřív. Ředitelka českobudějovické správy ŘSD Vladimíra Hrušková:"Už v době, kdy se tendroval tento úsek, vznesli uchazeči požadavky na doprůzkumy. Ty průzkumy se provedly loni v červenci. Z tohoto důvodu se začal hledat jiný typ konstrukce a ten se v současné době projektuje." Český rozhlas 14.9.2020Saljack píše:Totální neschopnost ŘSD, které se jí ještě snaží zakrývat tím, že to nikdo nemohl vědět. Celý ten problém jde za ŘSD a špatnou přípravu projektu. Měli na to několik let to připravit a nakonec jim z toho vyleze nefunkční paskvil. Už při předávání se vědělo, že se projekt bude muset upravovat.
https://www.audiolibrix.com/cs/Podcast/ ... m-hranicim
Je zvláštní, že investor má na přípravu x let, ale problém zjistí až účastník soutěže, která trvá pár týdnů.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Loni v červenci se zjistilo, že navržený typ konstrukce nevyhovuje (což se vědělo už předtím, ale průzkumy to jen definitivně potvrdily) a až teď se projektuje jiné řešení ? To vypovídá za všechno. Jak je možné, že Vladimíra Hrušková nepodala zároveň s tímto oznámením rezignaci ? To nemá žádnou profesní čest ?
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Já tedy profesní čest u státních zaměstnanců zatím asi nikde nezaregistroval Každopádně musím souhlasit s kritikou. Ještě že místní ŘSD staví, tendruje nebo bude tendrovat i jiné stavby, takhle je to jedna zpackaná z mnoha, i když teda ne zrovna malého rozsahu. Holt průzkumy jsou poměrně stabilní slabinou přípravy větších staveb u nás.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Je to jedna pani povidala, ale snad se o tom dobre vedelo, ale nechtelo se to resit pred vyberem zhotovitele snad z nejakych moznych problemu co se tyka stavebniho povoleni. Nevim jestli je to vubec mozne. Neco ve stylu - my o tom vime, ale ted to nereste at se zacne stavet, nikdo uz se nebude moci odvolat a pak se to nejak vyresi. Par % v ramci stavby navyseni odklepneme a vsichni budou spokojeni. Ted se akorat mlzi a obcas nekomu ujede, ze se to fakt vedelo davno. Neco podobneho je za MUK Roudne ve smeru na hranice. Je tam svah a pod svahem historicky mokrad. Vsichni to vi akorat se muselo pockat az se zacne stavet. Nastesti zde bylo reseni pomerne rychle a ani to nebolelo.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Nejsem si jist, zda D3 0310 staví ještě závod ČB, možná už to zase staví Praha. Dochází tam k předávání kompetencí tam a zpět, z nějakých prapodivných důvodů.... Pohla se nějak situace v místě tunelu? Pokud začnou až 2021, obávám se, že termín podzim 2023 není reálný...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Co vím, tam stavby od ČB na jih vždy dělala a nadále dělá Správa České Budějovice.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Stále se řeší "papíry". Termín 2023 není reálný už teď.....Nystrom píše:Nejsem si jist, zda D3 0310 staví ještě závod ČB, možná už to zase staví Praha. Dochází tam k předávání kompetencí tam a zpět, z nějakých prapodivných důvodů.... Pohla se nějak situace v místě tunelu? Pokud začnou až 2021, obávám se, že termín podzim 2023 není reálný...
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Ani neděle nebyla důvodem k přerušení zemních prací na hlubokém a značně širokém zářezu poblíž MÚK Hodějovice. Pod bagrem se točily sklápěčky jedna za druhou...
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Není reálný na 0310/I, pokud dobře rozumím. A co v mezidobí s 0310/II, která by již mohla být hotová?Michal R píše: Stále se řeší "papíry". Termín 2023 není reálný už teď.....
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Zde uvedené fotografie z výstavby (ještě jednou díky všem!) mě nalákaly na osobní návštěvu a mám intenzivní pocit, že bude-li nadcházející zima přívětivá, tak si dokážu představit uvedení do provozu v úseku Roudné - Třebonín i na konci příštího roku....Sudr píše:Není reálný na 0310/I, pokud dobře rozumím. A co v mezidobí s 0310/II, která by již mohla být hotová?Michal R píše: Stále se řeší "papíry". Termín 2023 není reálný už teď.....
Což se vysoce pravděpodobně nestane, neb stejně chybí "Jižní spojka" mezi MUK Roudné a stávající I/3. A i kdyby, není mi moc jasné, zda je vůbec "papírově" možné uvedení do provozu takto samostatně, navíc nejsem ani přesvědčen, že by to dopravně fungovalo...
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Jsme sice ve špatném vláknu ale co. Jižní tangenta:Michal R píše:Zde uvedené fotografie z výstavby (ještě jednou díky všem!) mě nalákaly na osobní návštěvu a mám intenzivní pocit, že bude-li nadcházející zima přívětivá, tak si dokážu představit uvedení do provozu v úseku Roudné - Třebonín i na konci příštího roku....Sudr píše:Není reálný na 0310/I, pokud dobře rozumím. A co v mezidobí s 0310/II, která by již mohla být hotová?Michal R píše: Stále se řeší "papíry". Termín 2023 není reálný už teď.....
Což se vysoce pravděpodobně nestane, neb stejně chybí "Jižní spojka" mezi MUK Roudné a stávající I/3. A i kdyby, není mi moc jasné, zda je vůbec "papírově" možné uvedení do provozu takto samostatně, navíc nejsem ani přesvědčen, že by to dopravně fungovalo...
To znamená, že do 10/2022 pokud nebude hotové obojí to určitě neotevřou. Mimochodem v letáku je otevření 0310/II až 2023.Plánované zahájení stavby v 6/2020, uvedení do provozu v 10/2022 (spolu s D3).
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Saljacku, to je jasné, o tom nepíšu reagoval jsem na kolegu Sudra s řečnickou otázkou, co s dokončenou 0310/II, když se na Pohůrce bude teprve šturmovat na tunelu.
Jde o to, že stavaři od Doprastavu jsou tam soboty nedelě. Vlídně oslovený bratr Slovák ochotně dodal spoustu info a drbů, což je vždy fajn. Samozřejmě jsem to trochu parafrázoval, ale Doprastav potřebuje hodně techniky v roce 2022 už někde jinde, tak se maká, jako by měl přijít na inšpekci Albert Speer...
Takže ano, pokud Sv. Petr dá, tak na konci příští stavební sezóny bude těleso dálnice hotové, a na poslední rok se nechá zbývající "bižuterie". Asi by to stihnout šlo, ale je to pitomost.
Klíčovou otázkou však je, co udělá s dopravou půlka obchvatu. Má smysl otevírat takovýto kousek dálnice? Škody víc než užitku? Nebo?
Jde o to, že stavaři od Doprastavu jsou tam soboty nedelě. Vlídně oslovený bratr Slovák ochotně dodal spoustu info a drbů, což je vždy fajn. Samozřejmě jsem to trochu parafrázoval, ale Doprastav potřebuje hodně techniky v roce 2022 už někde jinde, tak se maká, jako by měl přijít na inšpekci Albert Speer...
Takže ano, pokud Sv. Petr dá, tak na konci příští stavební sezóny bude těleso dálnice hotové, a na poslední rok se nechá zbývající "bižuterie". Asi by to stihnout šlo, ale je to pitomost.
Klíčovou otázkou však je, co udělá s dopravou půlka obchvatu. Má smysl otevírat takovýto kousek dálnice? Škody víc než užitku? Nebo?
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Už se to tu řešilo a smysl to má oni i ty další úseky asi budou dříve než Pohůrka.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Stejně je to děs, to co vlastně Budějovice od dálnice potřebují nejvíc, odvést řady kamionů a dovolenkářů z trasy Strakonická, levobřežka, dlouhá louka, Litvínovice, to prostě nebude
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Jo taky mě to štve, protože moje častá trasa je Bystřice (u Benešova) Litvínovice. Když už se to konečně po 10 letech jakžtakž dá projet až do Budějovic, tak jízda přes město je hrůza.RedBaron píše:Stejně je to děs, to co vlastně Budějovice od dálnice potřebují nejvíc, odvést řady kamionů a dovolenkářů z trasy Strakonická, levobřežka, dlouhá louka, Litvínovice, to prostě nebude
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Omlouvám se, asi jsem přehlídl když se to tu řešilo, ale samotný 0310/II má podle mě s jižní tangentou velmi omezený smysl a bez jižní tangenty by to asi nebylo pro Plavskou a Roudné nic pěkného a těžko říct, jestli by to mělo vůbec nějaký pozitivní přínos. Ještě tak kdyby byly jižní tangenta + 0310/II + 0311, protože to je zase nějaký ucelenější kus dálnice, ale to snad ten obchvat ČB bude dřív, nebo ne?Saljack píše:Už se to tu řešilo a smysl to má oni i ty další úseky asi budou dříve než Pohůrka.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Řešíš to ve špatném vlákně v tom pro D3 0310/II jsem se na tohle přesně ptal. Smysl to s Jižní tangentou má, protože se tenhle úsek stejně dotýká stávající I/3. tj. místo aby se jelo kolem Boršova, Včelnou a Kameným Újezdem po stávající I/3, tak se pojede po Jižní tangentě a po nové D3 a napojí se to zpět na I/3 na MÚK Krasejovka. Vzdálenostně to vyjde skoro stejně a bude to rychlejší a pohodlnější. Takže tam ten přínos je celkem velký.Sudr píše:Omlouvám se, asi jsem přehlídl když se to tu řešilo, ale samotný 0310/II má podle mě s jižní tangentou velmi omezený smysl a bez jižní tangenty by to asi nebylo pro Plavskou a Roudné nic pěkného a těžko říct, jestli by to mělo vůbec nějaký pozitivní přínos. Ještě tak kdyby byly jižní tangenta + 0310/II + 0311, protože to je zase nějaký ucelenější kus dálnice, ale to snad ten obchvat ČB bude dřív, nebo ne?Saljack píše:Už se to tu řešilo a smysl to má oni i ty další úseky asi budou dříve než Pohůrka.
Pokud se ptáš na otevření toho úseku bez Jižní tangenty, tak těžko říct. Pro transit by to smysl asi nemělo, ale pro spoustu místních i pro spojení Krumlova a ČB to smysl mám.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Poblíž MÚK Hodějovice.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Magistrát vydal stanovení obecné povahy spočívající v uzavření komunikace III/15523 mezi Novými Hodějovicemi a Vidovem. Termín stanovil v termínu od 19.10.2020 - 31.7.2021
- Přílohy
-
- d3.jpg (349.84 KiB) Zobrazeno 4767 x
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Z nákresu vydaného magistrátem vyplývá, že uzavřenou část silnice nahradí část nové přeložky III/15523 a část nové místní komunikace odbočující k současnému žel. přejezdu. Asi takto. (?)