D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 2.4.2020 23:18:58
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Máte naprosto pravdu.
Ale: dle mých dětí něco- stavěné hluboko pod zemí, dlouhé 40m, a po kterém povede Rudolfovská a navíc kruhový objezd- to je jasný tunel...
Ale: dle mých dětí něco- stavěné hluboko pod zemí, dlouhé 40m, a po kterém povede Rudolfovská a navíc kruhový objezd- to je jasný tunel...
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Já vám tedy nevím. V TPS tuhle stavbu oficiálně nazývají "Nadjezd na sil. II/634 (Rudolfovská) v km 133,169."
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Dobrá, dobrá,... Tedy nadjezd tvořený mostem, spíš než nedjezd vedený nad tunelem?
OT: Děti chápu.
OT: Děti chápu.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Tak od úterý 23.11. by měla být na Novohradské ul. v křížení s D3 (MÚK Hodějovice) doprava řízena semafory. Asi na 14 dní.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
A je to fakt zážitek, stojí se až z Mladého
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
To tedy. Teď v 17:11 kolona končí už jen v Hodějcích u kostela. Budou muset seřídit světla. První den je to vždy chaotické. I když - nepřetržitou kolonu vozidel stačí ve špičče na chvíli zastavit, a už se to začíná čím dál tím víc štosovat.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Treba vyderžať chlapi ! Když se kácí les, létají třísky...Za odměnu vám tam roste D. Co já bych dal za létající třísky u nás za rohem / při stavbě D /
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
MÚK Hodějovice - Novohradská - jak jsem předpokládal, po seřízení intervalů na semaforech oproti včerejšku nesrovnatelně lepší situace. Takhle když to vydrží avizovaných 14 dnů, tak v rámci možností dobrý.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
V úterý v 15:50 kolona až po OK u hřbitova v Mladém. K tomu i úplně ucpaná Ledenická na Srubec.javito píše:To tedy. Teď v 17:11 kolona končí už jen v Hodějcích u kostela. Budou muset seřídit světla. První den je to vždy chaotické. I když - nepřetržitou kolonu vozidel stačí ve špičče na chvíli zastavit, a už se to začíná čím dál tím víc štosovat.
Problém je, že často řidičům nedojde, že je před semaforem křižovatka a zablokují tak i příjezd do města od Vidova.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
No, ono tam to napojení Vidovský je taky úplně skvěle
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Příčina řízení provozu semafory - napojování části okružní křižovatky (MÚK Hodějovice) na Novohradskou ul.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Tak od zítra by měly být s předstihem zrušeny semafory na Novohradské ul. u okružní křižovatky MÚK Hodějovice.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
A místo toho zpropadeného kousku Novohradské s křižovatkou přes vršek už bude jen díra s dálnicí dole, za mě žádná škoda
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Twitter- Radek Mátl. “Minulý týden proběhl statutární kontrolní den na stavbách D3 obchvatu Českých Budějovic. Po složitém procesu změny technického řešení tunelu Pohůrka už pokračují práce na obou stavbách naplno. Kompletní zprovoznění obchvatu se předpokládá nejpozději do 3. let.”
-
- Příspěvky: 652
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
RM navíc odpověděl na dotaz kolegy 1975 odsud z fóra, jestli se plánuje zprovoznit část D3 dříve, nebo se bude čekat na Pohurku:Haward píše:Twitter- Radek Mátl. “Minulý týden proběhl statutární kontrolní den na stavbách D3 obchvatu Českých Budějovic. Po složitém procesu změny technického řešení tunelu Pohůrka už pokračují práce na obou stavbách naplno. Kompletní zprovoznění obchvatu se předpokládá nejpozději do 3. let.”
"O tom ještě není definitivně rozhodnuto. Je třeba zvážit veškeré dopady do provozu v Českých Budějovicích. Ale o možném zprovoznění celé jižní části za tunelem o rok dříve se uvažuje"
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
dotaz od laika. To nejde udelat jeden tubus prednostne a pak se mrskat s tim druhym? Pustim provoz jednim tunelem obousmerne a dodelavam ten druhy. Kdyz jim budou trvat oba dva o rok dele, tak jeden preci do terminu stihnout musi, pokud budou delat jen na jednom a ne oba zaroven.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Jde všechno. Otázka je jaký by to mělo smysl. Nejde totiž jen o ten "tunel". Nikdy jsem tunel nestavěl (hádám že tuneláři teď trpí: tunel se určitě nestaví, ale razí atd. To co vzniká u Budějk, si myslím, není tunel, ale nějaká přesypaná konstrukce.). Třeba shybka Dobrovodské stoky se bude dělat pro obě části. Dtto strojovna vzduchotechniky, osvětlení s se zálohovým napájením, nějaký dispečink atd. to vše se bude dělat pro oba směry. Tedy soudím že ano, dá se něco budovat po částech, ale časová úspora by byla marginální a došlo by k navýšení nákladů v řádu vyšších jednotek procent, nedivil bych se ani třeba deseti procentům celé stavby.
Zkuste si to představit jako dům. Zkuste si představit že napřed postavíte kuchyň, koupelnu, schodiště a dvě ložnice v podkroví. Pak půl střechy a kus fasády. Až to doděláte dokončíte pokoj a obývák a druhou koupelnu a ložnici v podkroví. Také se vám to nepozdává, myslíte že by to přineslo víc komplikací než užitku a že by se ta první půlka stejně nedala moc používat dokud by se nedodělala celá stavba?
Zkuste si to představit jako dům. Zkuste si představit že napřed postavíte kuchyň, koupelnu, schodiště a dvě ložnice v podkroví. Pak půl střechy a kus fasády. Až to doděláte dokončíte pokoj a obývák a druhou koupelnu a ložnici v podkroví. Také se vám to nepozdává, myslíte že by to přineslo víc komplikací než užitku a že by se ta první půlka stejně nedala moc používat dokud by se nedodělala celá stavba?
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
No s tim domem to tak obcas byva Kdyz neni dost penez najednou, nebo kdyz potrebujes v zime nekde bydlet. Nekdo men ale tady nedavno upozornil, ze to v pripade tunelu tady stejne neni technologicky mozne.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
A jeďte se podívat do řeckého vnitrozemí a zjistíte, že 70% domů se inspirovalo u nicku KIV...Geo píše:No s tim domem to tak obcas byva Kdyz neni dost penez najednou, nebo kdyz potrebujes v zime nekde bydlet. Nekdo men ale tady nedavno upozornil, ze to v pripade tunelu tady stejne neni technologicky mozne.
Co vím, tak stavba tunelu a jeho provedení je odsouhlaseno a na to už nikdo nesahne. Co je otázka, zda, kudy a případně koho pustit na část dokončené stavby jižně od Pohůrky
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Máme příklady ze světa, že provozovat jenom jeden dálniční tubus jde, např. na slovenské D1 takhle funguje tunel Branisko už od roku 2003.
Spíš vidím problém v tom, že teď už je pozdě to řešit. Pokud by mělo padnout rozhodnutí o přednostní stavbě jenom jednoho tubusu, došlo by k dalším zdržením a ve výsledku by se moc času neušetřilo.
Spíš vidím problém v tom, že teď už je pozdě to řešit. Pokud by mělo padnout rozhodnutí o přednostní stavbě jenom jednoho tubusu, došlo by k dalším zdržením a ve výsledku by se moc času neušetřilo.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Díky za potvrzení toho co jsem napsal.
Geo + Michal R: Pánové ukažte mi u nás takový dům který by se stavěl jak jsem to popsal já. Ano, napřed postavit CELOU hrubou stavbu, pak zabydlet suterén, pak patro atd. to souhlasím, ale ne tak jak jsem to napsal.
Geo + Michal R: Pánové ukažte mi u nás takový dům který by se stavěl jak jsem to popsal já. Ano, napřed postavit CELOU hrubou stavbu, pak zabydlet suterén, pak patro atd. to souhlasím, ale ne tak jak jsem to napsal.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
No, u Tábora se taky dálnice na pár set metrů zúží do dvojpruhu a jede se 80 a znamená to právě jen to, žádné dopravní znehodnocení to není, leda povzdech že musím na chviličku zpomalit. A jelikož Budějovice obchvat potřebují jako prase drbání, bylo by to řešení.
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Omluva za OT, ale já byl v Řecku před 20 lety a přesně tohle mě tam tenkrát zaujalo - tedy kolik je tam nedostavěných popř. rozestavěných staveb. Nevím proč to takhle dělají, jestli je to následek třeba nějáké dotační politiky ? Že třeba na hrubou stavbu je dotace a na ostatní ne ? (jen spekuluji) ale těch nedokončených staveb je tam něúrekom.Michal R píše:A jeďte se podívat do řeckého vnitrozemí a zjistíte, že 70% domů se inspirovalo u nicku KIV...
Nejsem sice tunelář, ale co se týče názvosloví, tak tuším, že tohle je taky tunel. Akorát se mu říká hloubený tunel = tunel stavěný seshora ve vyhloubené jámě. Zatímco ražený tunel je stavěný ražbou tj, vrtá se jen ta díra a nadloží zůstává na místě (pokud se tedy neplánovaně nepropadne, jako se stalo na Blance 3x ...)KIV píše:To co vzniká u Budějk, si myslím, není tunel, ale nějaká přesypaná konstrukce.).
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
Je to kvůli kolaudaci, dokud dum není dokončený a zkolaudovaný, platí se z něj menší daně.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 0310/I Úsilné - Hodějovice (výstavba)
dekuji za postrehy. Vychazel jsem napr z Rakouska, kde rada tunelu ma jen jeden tubus a po XYZ letech dodelavaji druhy. Celou dobu dalnice az k tunelu OK, pak zuzeni a za tunelem zase OK. Je asi tedy pravda, ze ty technologie tam jsou na ten jeden tunel hotove a pri dostavbe se proste to rozsiri v ramci stavby. Tady se stavi novy a tam je ta technologie dohromady. Jeste jen nahozeni zamysleni s tim obchvatem, ze ho CB potrebuje. O tom zadna. Vcera jsem stal akorat s manzelkou v aute na krizovatce Prazska x Strakonicka a tam milion kamionu jedouc na dalnici. Manzelka na to - to bude dobre, az toto z CB zmizi. Ja na to. Jsem zvedav, jestli to ve finale pomuze. Proc jsem skepticky? Vidim kolik domu se stavi okolo CB - Vcelna, Roudne, .... no a vsichni ti co se tam prestehuji, tak budou co CB dojizdet za praci autem. Tj. cast tranzitu vykreje toto dojizdeni. To ze mame malo mostu pres Vltavu obchvat nevyresi. tj. vracejici se auta z prace na sidliste Vltava a Maj obchvat nevyresi a zacpy ve spicce budou porad. Budu moc rad, kdyz to tak nebude, ale odlehceni spicce podle mne pomuzou jen nove mosty pres reku.