To chcem všichni a jen tak se nezačne:( Ale D5 když vezmeme české D tahy je spolu s D8 nejlepší dálnice, která se ještě jakžtakž průběžně opravuje.dobrenz píše:a pred chvili jsem projel prave D5-A6. Takze back to the roots. Nemci maji rozbitych par kilometru. Ale nase D5 je skoro cela kaputt. Ale ja tu nechci cesky brblat. Ja jen chci at se to zacne opravovat!
Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
Re: to HH: prave jsem online
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
To Dobrenz: Na D5 si žádné panely nesednou, bo tam žádné nejsou. Jediné co já vidím jako problém jsou nekvalitní opravy AB a pak přechody AB-CB zvláště za Plzní směrem k hranici... Ale jinak si skutečně na D5 nelze moc stěžovat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
To lze nastavit, že se něčí příspěvky nezobrazují ? To je pro mě novinka. Tomu tedy moc nerozumím, co to má za smysl, dobrovolně si znepřehledňovat diskuzi a nevědět o čem je řeč. Mě by to tedy vadilo, kdybych nevěděl o čem se mluví. Byť by tady psal někdo sebevětší nesmysly, tak by mě nenapadlo si tohle zapnout. Ale každý svého štěstí strojvůdcem.Standa píše:Technická OT: Tohle vlákno musí pro kolegy přispěvatele, kteří mají Dobronína na blacklistu, působit dost nesrozumitelně !
jo infantilni jedinci si nastavuji blacklist nebo primo cen
nelibi se jim infromace o nasich rozbitych dalnicich, nekvalitni barve na vodorovne znaceni, na korupci etc... Jeste je spousta cizku co si mysli, ze cesko je raj na zemi. Jinak D5 - 80 km je jakztakz okay, zbytek je skakava silnice se spoustou vytluku a koleji
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
Já nevím mě přišla D5 ok, respektive kdybych měl zavřené oči, tak bych nepoznal, že jsem přejel čáru.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: jo infantilni jedinci si nastavuji blacklist nebo primo
No ale on to tady v podstatě ráj na zemi je, stačí se podívat trochu dál... Drtivá většina obyvatelstva této planety žije v podstatně horších podmínkách! A D5 je docela dobrá, i v Německu jsem už jel po mnohem horších dálnicích. Jenom teď bude mít ohořelé PHS u Valíku.dobrenz píše:nelibi se jim infromace o nasich rozbitych dalnicich, nekvalitni barve na vodorovne znaceni, na korupci etc... Jeste je spousta cizku co si mysli, ze cesko je raj na zemi. Jinak D5 - 80 km je jakztakz okay, zbytek je skakava silnice se spoustou vytluku a koleji
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
D5 - pár lokáních závad (kolem Kateřiny, před pumpou v Kladrubech, semtam hup). Ale řekl bych srovnatelná A6 a A93 mezi Oberpfalzer Wald a Regensburgem je místama ještě o něco horší.
Re: jo infantilni jedinci si nastavuji blacklist nebo primo
Ještě vyměnit portál a opravit svodidla.Standa píše:Jenom teď bude mít ohořelé PHS u Valíku.
to Martin - jo pri prejeti cary je to stejny
ale po 10 km od Grenze uz clovek jede po uplne jiny dalnici. Uz jen vodorovny znaceni. Kvalitni barva - siroky bily pruhy, nezlamany dalnicni avisa-cedule. Etc.. apropo ty hlinikovy cedule musi bejt taky business ne?
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
Heh, široký pruhy. Tím bych se na A6 zrovna nechvástal, a to myslím celou její délku. A pruhy, značením, patníky na noc už vůbec. Pokud není v noci provoz, tak je v Německu tma jako v prd***.
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
No von myslí asi mistr jen ten novej úsek k A93, co němci dostavěli asi s osmiletym zpožděnim po český straně. Aby nebyl pěknej, když je ještě v záruce ..
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
No ty pruhy jsou stejně široké jak v republice, tak v Německu, 25 cm.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
no nevím, ale každopádně ta "nová A6" je ve srovnání s naší D5 podstatně horší co do parametrů (směrových, výškových, šířkových). Jestli jsou pruhy širší jen opticky díky šířce vozovky si netroufám tvrdit, ale také mi širší přijdou. "Nová A6 je na tom s kvalitou rozhodně hůře než naše starší D5. Holt je vidět, jakou prioritu měl tento směr pro ČR a jakou pro Německo...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
to martini : nova A6?
A6 se stavi prubezne od 1938. Posledni stary usek je Amberg-Ost Finish 1979. Pak teprve prisel na radu direkce Waidhaus- je fakt ze mohli tenhle abschnitt taky stavet beton a ne asflat. Ale na diry kolem Berouna, Rudne nema zadny usek A6. A6 ma pro nemce relativne vysokou prio, jelikoz to je direkce nach Paris. Samozrejme po prevrau se nemci venovali hlavne Ostausbau a postavili kompletinfrastukturu v ex DDR - A4, A2,A20, etc... A v ten moment musely pockat i ostatni Westautobahn jako A8,A6 etc. Clovek musi videt veci v kontextu.Je fakt, ze s tou A17 germani nemuseli tak chvatat, jelikoz nas D8 bude hotova tak cca za 10 letn (kombinace ceske blbosti,lenosti a ekologu). Ale to uz je omlete tema...
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
Pane, ty seš vtipálek O víkendu jsme měli sraz s kolegy z celého Německa a je to úplně to samé, jenom v bledě modrém. Peníze, občani, ekoteroristi, legislativa... Úsek Oberpfalzer Wald - Rozvadov stavělo jižní dálniční ředistelství, ač je to v direkci severního. Problémy s rozšiřováním A8 Inntal - Salzburg netřeba komentovat, viz D8, cena za to astronomická. Pokračování stavby propojky A93 mezi Rosenheimem a Regensburgem se staví jako žlutá bundes, protože modrou dálnici by nikdo jen tak nepovolil a tak se dá pokračovat do nekonečna. Sami Němci chválili, jak jsme s tím u nás pohli. Nedáváme si tady růžový brejle, ale je to srovnatelný s čímkoli jinde, snad krom Číny. Hele, vono to chce o tom něco vědět, než tady budu plácát samý nesmysly
to Martin
je fakt, ze nemec normalne nerekne jedno spatny slovo - ale mysli si svoje.... A je pravda, ze i v Germanii trva od planu ke kopnuti cca 20 let... Jenze je tu 1 rozdil. Oni maji infrastrukturu vystavenou, U nas je kompletni pouze D5 a D2. A staci se podivat na nase tempo - oprava D5 po vybuchlem kamionu - je to skoro 2 tydny a nic se tam nedeje a pritom se jedna o 5 skel a 3 metry svodidla. Dalsi ukazka je D8- Stadice - 2 cedule nasazovali cca 3 mesice. ...Ono neni nad to zamest si pred vlastnim prahem
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
K té D5: kdyby jsi to trochu sledoval, tak by jsi věděl, že ta oprava D5 nebude jen tak, musí se vyměnit obrusná vrstva AB, zkontrolovat most atd.
Navíc u nás i výměna blbého skla na PHS trvá věčnost.
Navíc u nás i výměna blbého skla na PHS trvá věčnost.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
Dnes začala rekonstrukce povrchu do 16.6. u Loděnice. Doufám, že to začátek stoupáku na Prahu, tam už to asi 1km bylo hodně bídné.
Re: to Martin
Nic ve zlym ale zaklad jejich dalnicni site vznikl pred 2WW, cili jeste za rakouskeho kaprala. Je fakt ze vetsina nemeckych dalnic po kterych jsem jel je v ponekud lepsim stavu nez nase, ale neni to pravidlem. Usek od Rosenheimu na Salburg doslova rve po prebudovani na 3+3 a podle me i castecne po zmene smerovych a vyskovych parametru, ale zatim je tak trochu ve hvezdach kdy se do toho Nemci daji. Ta rakouska A1 je v mnohem lepsim stavu jako pokracovani nemecke A8 je v mnohem lepsim stavu a navic se prubezne rekonstruuje.dobrenz píše:je fakt, ze nemec normalne nerekne jedno spatny slovo - ale mysli si svoje.... A je pravda, ze i v Germanii trva od planu ke kopnuti cca 20 let... Jenze je tu 1 rozdil. Oni maji infrastrukturu vystavenou, U nas je kompletni pouze D5 a D2. A staci se podivat na nase tempo - oprava D5 po vybuchlem kamionu - je to skoro 2 tydny a nic se tam nedeje a pritom se jedna o 5 skel a 3 metry svodidla. Dalsi ukazka je D8- Stadice - 2 cedule nasazovali cca 3 mesice. ...Ono neni nad to zamest si pred vlastnim prahem
to kik
mas pravdu ve vyrazne lepsim stavu nez nase. Konecne D1 nebo D2-quality najdes snad jen na ukraine. Ale co musim OCENIT je rekonstrukce D5 exit Lodenice Richtung PRag. Rychle, kvalitne a i ty bily pruhy maji kvalitni color. Co je ovsem hruza je ten 2 mesice uzavreny usek u Valik-Tunelu. To asi bude spravovat nekdo jiny nez Lodenice
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
Nebo na A9 kolem bývalých hranic NDR a NSR apod, že?
Jak to vypadá s uzavírkou na mostě přes Úslavu?
Jak to vypadá s uzavírkou na mostě přes Úslavu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
prej až do konce prázdnin...
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010
dobrenz: Lenny má na mysli úsek od ehemalige deutsche innengrenze k Hermsdorfer kreuz, tam je asi 15 km otřesné silnice (tohle dálnicí ani nazývat nelze).