Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Praha – Plzeň – Německo
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od hh »

30,700 - 34,000 (P) hrby, závady, konečně!
50,720 - 46,910 (L) asi to samé jako loni v protisměru
41,700 - 41,800 (P)
66,500 - 67,300 (P) hrby, závady, konečně!
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od AF-1 »

Jeste by to chtelo hranicni most smer Praha- suverenne nejhorssi povrch na D5.
Usmevne jsou i ty ´Strassenschaden´, kvuli kterym je pred Waidhausem 100 kmh. Kdyby byl takovy poslozeny povrch treba na D2, vubec bych se nezlobil...
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od hh »

Ten most dělali Němci a ta stovka mi taky vadí. Ano, náš rozbitý beton je horší, ale je to docela hezký příklad pro Tachau - pěkně se jim tam ten povrch pokazil, být to na naší straně, to by bylo řečí!
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od Bobek »

No, přiznejme si, že řada mostů na D5 mezi Plzní a Rozvadovem taky není úplně "košer". ;)

Jinak tedy třikrát sláva, hlavně konečně ta jáma vpravo za stoupákem u Zdic.

Ještě by to chtělo vzít tu dvojitou houpačku v pravém pruhu u Žebráku na Prahu, ale asi se čeká, až se to rozsype úplně.
Království a půl princezny za 511.
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od hh »

Mosty Plzeň-Rozvadov měly už velmi špatný asfalt, ale ten se přeci rok dva na zpátek udělal nový?

Jinak já z toho mám fakt radost, protože ta místa, co se letos mají opravit už nejsou v pořádku - němci by tam dali sníženou rychlost a Strassenschäden a ukazuje to, že se na D5 udržuje jakási úroveň dálnice (na rozdíl od toho co je třeba na silnicích za díry, někdy i na erkách, R6 třeba). Škoda, že to takto nemá i D1 a lidi co po ní jezdí mohou "plzeňákům" jen závidět. Na D1 je takovýchto míst 10x víc (i na asfaltových úsecích) a opravuje se minimálně. D5 má už taky pár let a teď je právě doba, kdy se ukazuje, jestli si D5 bude udržovat svůj standard nebo to půjde do háje jako D1, D2, R46 atd. Je to asi nejlépe udržovaná dálnice asi spolu s D8. Snad to bude podobné s dneska novými dálnicemi jako je např. D47, D3.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od Bobek »

Nový se udělal, ale hopsá to pořád dost. Já vím, jsem zmlsanej, ale teď jsem si dal zase párkrát D1, takže mi to teď chvíli ani nepřijde. :)
Království a půl princezny za 511.
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od hh »

Jo jo, to je pravda, že to dost cítit přes ty dilatace. To je v Německu "čistá práce". Naopak v Itálii je to o prdel.
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od AF-1 »

Zajimalo by me, jestli je nejaka norma, na urcovani omezene rychlosti. Klidne tam mohla byt 80, 120 nebo co ja vim 140 (u Prav na D11 to same). Meri se treba vyskove rozdily, svisle zrychleni pri prejeti nerovnosti, nebo je nejaka konstantni hodnota v tabulkach? A nebo proste prijde panacek a se slovy `tak treba 80´ zapichne ke krajnici znacku?
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od hh »

hh píše:30,700 - 34,000 (P) hrby, závady, konečně!
50,720 - 46,910 (L) asi to samé jako loni v protisměru
41,700 - 41,800 (P)
66,500 - 67,300 (P) hrby, závady, konečně!
Tak ta druhá položka se dnes již rozjela.
pivko
Příspěvky: 1019
Registrován: 15.3.2009 23:17:26

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od pivko »

Na tom 50 km ve směru na Prahu jsou při přejezdu do protisměru obrovské díry. Jel jsem tam před 14 dny, taktak jsem to vybral a včera jsem tam jel zas, říkám si, to už snad musel někdo zasypat, houby, je to tam pořád a ještě horší, než minule. Kolem je rozházených pár poklic, asi už tam někdo přišel i o gumu. To tyhle věci fakt nikdo nehlídá?

Mimochodem, je tam taky psaná pracovní doba Po - Ne 8-19, jel jsem tam v sobotu v 11 dopoledne a nikoho jsem tam neviděl...
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od jonáš »

V tý předepsaný šedesátce to vyhnout jde 8-)
pivko
Příspěvky: 1019
Registrován: 15.3.2009 23:17:26

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od pivko »

To sice jo, však jsem se taky vyhnul. :lol:

Nicméně trvám na tom, že takové pasti na dálnici prostě být nesmí. To ty úseky nikdo neprojíždí? Co dělá údržba?
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od martin »

jonáš píše:V tý předepsaný šedesátce to vyhnout jde 8-)
To sice jo, ale ne v noci ;)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od jonáš »

Můžou tam nejvejš dát čtyřicítku, za provozu přejezd přes střed asi fakt opravit nejde. Nebo na půl dne zavřít celou D5. Bohužel u těhle přejezdů se zřejmě kvalitou nikdo nezabejvá. Je tam trvalej, nebo byl dočasně zřízen pro opravu?
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

Rekonstrukce D5 2011?

Příspěvek od dobrenz »

kdysi jedinna normalni tzn. ne moc rozbita dalnice Prag-Norimberk se zacina asi na zaklade krize pomalu rozpadat. Nejvice poskozene useky

Direkce Nürnberg - Rudna/Beroun; AGIP Pumpa -Waidhaus cca 1,5 km rozbita silnice
Direkce Praha - Waidhaus-Agip Pumpa, Zbiroh a okoli; Zdiby, Beroun-Praha, jeste jeden usek v Sudetech asi na urovni Mies

Bud jsou vyjete koleje nebo primo diry v silnici.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od jonáš »

Dyť je to už kvalitní práce, žádná bolševická odfláknutina .. jak se může po patnácti letech takhle nezodpovědně rozpadat? 8-)
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od martin »

Ta sósední A 6 taky neoplývá extra kvalitou. Horší bylo, že někde okolo 100. km (fakt nevím, km střílím) je směr Praha výrazný schod. Je to ten z léta nebo nějaký nový?
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

to Martin:

Příspěvek od dobrenz »

jen pro vysvetleni -- ja jsem vyjmenoval jen ty nejhorsi useky. Dovolim si tvrdit, ze velka cast D5 odpovida prave te casti A6 s vyjetejma kolejema. Jinak A6 ma delku cca 500 km a z toho je 20 km kaput. Ceska ma 151 a z toho je 40 km zdevastovanejch, a 40 km spatne udrzovanejch. a ten zbytek jakz takz. Ale je to ostuda. A podotykam, ze nektere marod betony byly minulej rok polity nejakym asfaltem a ted tam clovek skace jak koza... A jeste je dobrej ten hup u Rokycan smer Prag. tam kdyz jede nejakej jouda tak zacne chaoticky brzdit,protoze ma pocit ze se jedna o 2. navrat Jezise Krista
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

to JONAS:

Příspěvek od dobrenz »

je fakt ze na D1 je nekterej beton uz skoro 40 let starej a furt se po nem frci. Asi by UNESCO melo dat na tu skakavou silnici nejakej metal nebo co. Ale ta D5 to do Plzne nic moc.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od Lenny »

Může mi někdo napsat, které useky kolega dobrenz má na mysli, řeči jeho kmene příliš nerozumím. díky
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

to Lenny - napisu to velice strucne

Příspěvek od dobrenz »

Usek PRaha-Ejpovice - silnice se spatnym vodorovnym znacenim, vyjete koleje, neodborne vyasfaltovane vytluky, hrozne preskoky a vyskoky pri vjezdu na mosty. Pokud by to chtel nekdo srovnavat s A6 (Hranice-Pleystein) tak defacto je to stejna kvalita, v Nemecku maji jen lepsi vodorovne znaceni. Ejpovice- Bory - silnice okay 90% standardni kvality nemecke dalnice, obcas mizi vodorovne znaceni. Bory- Hranice - silnice na nekterych mistech opravena, vetsinou nekvalitne, panely si zacinaji sedat, takze cela betonova cast za chvili bude skakat jak D1 Prag-Brünn.
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

Rekonstrukce A6 zacina

Příspěvek od dobrenz »

1. Usek direkce Nürnberg Exit Alfeld usek dlouhy 7 km do Juli 2007. Pak se prejde do protismeru richtung Böhmen. Takze i cela A6 bude opravena. Bude se nam dobre jezdit.
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od hh »

Tak to je od Tachau velká pochvala toto, dokonce přiznává, že to Němci mají za hranicema taky rozflákaný.
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

to HH: prave jsem online

Příspěvek od dobrenz »

a pred chvili jsem projel prave D5-A6. Takze back to the roots. Nemci maji rozbitych par kilometru. Ale nase D5 je skoro cela kaputt. Ale ja tu nechci cesky brblat. Ja jen chci at se to zacne opravovat!
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce povrchu D5 léto 2010

Příspěvek od Standa »

Technická OT: Tohle vlákno musí pro kolegy přispěvatele, kteří mají Dobronína na blacklistu, působit dost nesrozumitelně :) !
Odpovědět

Zpět na „D5“