Jestli on už Monin nebere Prahu jako moravské město, když máme toho primátora z Olomouce !hh píše:...Kromě D11, ano, ale to jsou ještě Čechy.
Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Je zajímavé, že na právě modernizované D1 vykazuje vozovka snad všechny vady - pohyb desek, popraskání, pokles podloží. Tedy krom jediné, krom rozpadu CB vlivem alkalické reakce. Z čeho tehdy ten beton dělali?
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Ano, ten beton na D1 si tu dnešní kritiku nezaslouží! Svých 30 let odsloužil (na rozdíl od všech jiných betonek) a to, že ho někdo v 90 letech nevyměnil není jeho chyba. Ale betony na D5, u Olomouce, u Poděbrad atd. na toto dnes ještě nemají právo.
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Řekl bych, že tehdy asi dělali beton z cementu a písku, dnes už se dělá jen z písku a nějakých náhražek vydávaných za cement.........adamos píše:Je zajímavé, že na právě modernizované D1 vykazuje vozovka snad všechny vady - pohyb desek, popraskání, pokles podloží. Tedy krom jediné, krom rozpadu CB vlivem alkalické reakce. Z čeho tehdy ten beton dělali?
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
A na těch popisovaných úsecích, v kolika případech jde o alkalickou reakci použitého kameniva se ví? Prostě další objevený neduh betonek je špatné kamenivo, ale nevím, asi se na to mohlo přijít dřív, ale tolik se to asi nezkoumalo...?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Složení betonu na úseku Mirošovice - Šternov, který provedl SSŽ v letech 1974-5.adamos píše:Je zajímavé, že na právě modernizované D1 vykazuje vozovka snad všechny vady - pohyb desek, popraskání, pokles podloží. Tedy krom jediné, krom rozpadu CB vlivem alkalické reakce. Z čeho tehdy ten beton dělali?
Je to z článku Betonová vozovka dálnice Praha - Brno v km 29,9 - 43,7 od Ing. I. Racka, který vyšel v Inženýrských stavbách v červnu 1977. Na D5 byl použit
Silniční cement SC 70
písek 0/4 mm byl z pískovny Tlučná-Vejprnice a Dřenice
hrubé těžené kamenivo 4/8 mm z pískovny Tlučná-Vejprnice a Dřenice
hrubé drcené kamenivo pro horní vrstvu z Litic
hrubé drcené kamenivo pro spodní vrstvu z Litic, Pňovan a Trnčí-Krušec.
Pěkně je celá výroba a pokládka CB krytu na D5 popsána v Silničním obzoru 02/1997.
Přísady fy MC-Bauchemie
provzdušňovací přísada Zentrizell AFC
plastifikační přísada Muraplast FN
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Mama dotaz, bude sa este upravovat hranicny prechod? Naposledy dali prec celu strechu a vyzera to tam uz ako normlany dialnicny usek, len nechapem preco je tam 60tka. Mohli by ta aspon dat 100 km/h.
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Bude sa upravovať, sú tam ale viaceré problémy podedené z čias, keď to patrilo colníkom. Budúci rok by sa mohlo opäť niečo v mieste zrealizovať.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Je v plánu přestavět bývalé celniště na klasickou odpočívku (rekolaudace již proběhla), s tím, že se nepotřebné budovy zbourají. Nicméně teď v souvislosti s ebolou, ale nejen s ní, vzešly požadavky ze strany celníků a pčr na ponechání budov pro případné využití v době mimořádných událostí.
Celá ta odpočívka je problematická i co se nájemních vztahů týče, a podle všeho to bude na delší lokte.
Celá ta odpočívka je problematická i co se nájemních vztahů týče, a podle všeho to bude na delší lokte.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Ještě, že ten dotaz od eucitizena nebyl v ruštině, nebo vietnamštině..mapman píše:Bude sa upravovať, sú tam ale viaceré problémy podedené z čias, keď to patrilo colníkom. Budúci rok by sa mohlo opäť niečo v mieste zrealizovať.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Wow! Opět AKR, nebo pohyb podloží?
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Postup AKR ...
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
V těchto dnech slaví betonová část D5 20 let!
Re: Plzeň – Rozvadov, st. hranice
Obcas je to na ni v pravem pruhu videt...