Právě je 26.5.2020 0:46:26




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 1620
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Provoz na jižní části D0 (D1-D5)
Jak se bude rozšiřovat berounská estakáda?


3.5.2018 19:44:01
Profil
Autor

Příspěvky: 9560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Šestipruh Beroun - Praha.
Jsou 2 možnosti, první je rozšíření na šestipruh bez odstavného pomocí vykonzolování říms, obdobně jako u mostu Hvězdonice, neboť je to stejná konstrukce. Druhá možnost je přestavba na plnohodnotný šestipruh, což by se dělo nejspíše demolicí stávajícího mostu a výstavbou nového. První možnost je výrazně levnější a technicky i časově méně náročná.

Stejné konstrukce je i most přes Litavu, ale ten je výrazně kratší.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


3.5.2018 20:15:39
Profil
Autor

Příspěvky: 2456
Příspěvek Re: Šestipruh Beroun - Praha.
Ne, v té studii je pouze šestipruh a přídatné pilíře, vypadalo to dost divoce. V Litávce pilíř uprostřed vody, kousek přeložky řeky :)


3.5.2018 20:17:54
Profil
Autor

Příspěvky: 6043
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
A ještě se tam musí dolepit připojovak pro odpočívku Beroun vpravo. :)

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


3.5.2018 20:41:32
Profil ICQ
 

Příspěvky: 151
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
To by bylo fajn, protože už si nějakou dobu říkám, že k Berounu by to zasloužilo 3 pruhy. Byl by nějaký odkaz na tu studii, něco co by se dalo pročíst? Chápu, ale že je to reálné otázka vzdálené budoucnosti.


3.5.2018 20:51:37
Profil
Autor

Příspěvky: 2456
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Myslím, že to není ještě úplně hotové, ale je jasné, že obyvatelé Rudné, Loděnic a Berouna budou dělat všechno proti :(


3.5.2018 20:59:03
Profil
 

Příspěvky: 2419
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Proč by měli dělat něco proti ? Dálnice je pro ně zároveň obchvat.


3.5.2018 21:19:02
Profil
Autor

Příspěvky: 9560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
A proč to dělat tak krkolomně, když na D1 Hvězdonice jsou plánovány jako šestipruh bez odstavného?

Více pruhů = více aut = více hluku, atd.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


3.5.2018 21:49:05
Profil
Autor

Příspěvky: 2456
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Lynx píše:
Proč by měli dělat něco proti ? Dálnice je pro ně zároveň obchvat.

To tak nefunguje! Například Jíloviště protestuje na úpravy čtyřky kolem nich. Nám je to jedno, ať si z Mníšku jezdí jinudy ... :(


4.5.2018 7:08:14
Profil
Autor

Příspěvky: 2456
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Nebo chlapík, který má barák přímo pod mostem Beroun to bude blokovat. Chce zahrádku, ne obchvat ....


4.5.2018 7:08:51
Profil
 

Příspěvky: 1616
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Ty jo, tam fakt neco stoji... barak asi ne, ale i tak. To nekdo povolil?


4.5.2018 8:45:28
Profil
 

Příspěvky: 151
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Lenny píše:
A proč to dělat tak krkolomně, když na D1 Hvězdonice jsou plánovány jako šestipruh bez odstavného?

Více pruhů = více aut = více hluku, atd.
Tomu moc nerozumim. Rozsiruje se proto, ze intenzita prevysuje kapacitu a tvori se kolony, auta zustavaji v miste dele, exhalace atd. Rozsireni uvolni prujezdnost a zkrati dobu pritomnosti aut. Nechapu argument vic pruhu vic aut. Preci nepojede do Plzne z prahy vic aut kdyz tam bude sestipruh?? Ze tam nepojedou kdyz tam je jen ten ubohej ctyrpruh??


4.5.2018 9:30:09
Profil
Autor

Příspěvky: 6043
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Běž to vysvětlit těm lidem, kteří jsou apriori proti všemu, ovšem v koloně o pár km dál na Prahu pak nadávají na hustý provoz.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


4.5.2018 9:36:16
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1616
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Tohle neni o logice a argumentech. Tohle je "boj proti". Pred petatriceti lety se bojovalo proti vystavbe Novych Mlynu, ktere znici unikatni krajinu. Ted se bojuje proti D52, ktera by znicila unikatni Nove Mlyny...


4.5.2018 11:06:44
Profil
 

Příspěvky: 2551
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Logika auto-matů a podobných spolků je totiž taková, že čím víc se doprava omezí zúžením a ucpáním, tím budou mít řidiči větší motivaci nejezdit autem a přesedlat na kolo nebo vlak :-)

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


4.5.2018 14:10:55
Profil
 

Příspěvky: 2419
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Mají tam "zastřešené" parkoviště :-) :

https://goo.gl/maps/ZZUfaN7NHzR2

To je docela racionální využití toho prostoru.

A kousky zahrádek tedy taky:

https://mapy.cz/s/2C3RH

Bydlet bych tam nechtěl. Těmhle lidem dálnice hodně znehodnotila bydlení. Takže opravdu můžou na každou akci spojenou s dálnicí reagovat jako býk na červený hadr.


4.5.2018 14:43:38
Profil
 

Příspěvky: 2551
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Nejlepší a nejdražší řešení by bylo přesunout dálnici až za město, tedy za nádraží, kolem čističky a za nemocnici a ten starý odporný most zbourat, aby nerozděloval město. Bohužel, jižně od dálnice je CHKO a tunelová varianta pod řekou by znamenala ztrátu výšky.

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


4.5.2018 17:38:27
Profil
 

Příspěvky: 399
Bydliště: Beroun nad Mží
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
V prostoru za městem je navíc kolize s koridorem VRT, sci-fi tunelová varianta dálnice je v kolizi s tunelovou variantou přeložky II/608, zkrátka s vedením dálnice v tuhle chvíli nelze nic dělat, leda že bychom jí přeložili někam k Hýskovu podle historického projektu Trati V Praha - Plzeň

Možná by ale bylo záhodno začít řešit eventuální etapizaci téhle akce, úsek Praha - Rudná by šestipruh snesl

_________________
Z denního tisku
Průboj 18.12.1964 U Lovosic dali včera do užívání novou silnici. Motoristům umožní na trase Teplice—Praha jízdu mimo město Lovosice. Silnice, jež se v budoucnu stane levým pruhem dálnice Praha—Drážďany, vede západně od Lovosic...


4.5.2018 18:03:02
Profil
Autor

Příspěvky: 6043
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
No to vyjádření o "rozdělení města" mi přijde poněkud silné ani mi nepřijde ten most zas extra odporný.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


4.5.2018 18:06:11
Profil ICQ
 

Příspěvky: 4706
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
A není jednodušší a praktičtější VYKOUPIT takovéto stavby /domy/ a umožnit majitelům lepší bydlení, i kdyby to mělo být za cenu speciálního zákona týkajícího se příslušného Dčka ?


4.5.2018 20:42:19
Profil
 

Příspěvky: 879
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Myslím, že by stačilo rozšířit D5 po MÚK Vráž, kdyby byl v Berouně příliš silný odpor.


4.5.2018 23:18:26
Profil
 

Příspěvky: 2419
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Vždyť ano. A ve směru od Berouna může začít třípruh stoupacím pruhem, který začíná za estakádou.


4.5.2018 23:36:02
Profil
 

Příspěvky: 2551
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Martine z Ostravy, asi by nikdo z nás nechtěl bydlet pod viaduktem jak v Los Angeles a prostě ta dálnice přetíná obytnou čtvrť, takže přirozenou zástavbu města rozděluje.

https://www.google.cz/maps/@49.9632457,14.0871555,3a,75y,146.66h,94.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9J9GFT91vg1V_XxTF6PBog!2e0!7i13312!8i6656?hl=cs

Za odpornou tu stavbu považuji jen z výše uvedených důvodů, ze stavitelských je to stavba povedená. Samozřejmě dnes by se jistě postavila jinak, třeba na jen na "kuřích nožkách". Štěstí mají obyvatele u estakády, že mostovka je jednolitá a ne ze segmentů, kdy by přejíždění spár vydávalo nepříjemné zvuky. Bydlím sto metrů od jiné estakády, která byla až do rekonstrukce taktéž z mnoha polí a teď už o ní ani nevím. Tedy kromě hluků aut.

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


5.5.2018 9:43:13
Profil
 

Příspěvky: 2758
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
Když se tu teď oznamovaly 6-pruhy, tak co tento ?? Tento úsek to z těch dálnic (D5,10,11) potřebuje nejvíce. Našel jsem, že 2017 byla nějaká studie, je nějaký postup v přípravě ?
Zkapacitnění křižovatky D5xD0 je v plánu s rozšiřováním úseku 515 ??


26.3.2019 15:53:49
Profil
Autor

Příspěvky: 2456
Příspěvek Re: [D5] Praha - Beroun, zkapacitnění na šestipruh
515 a Beroun běží ze všech nejdéle. Pak se přidala křižovatka D0xD5, psali jsme tu o tom, i tu byl obrázek.

Mimochodem, vůbec se neřeší Praha - Brno ...


26.3.2019 16:01:18
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz