Obchvat Plzně (včetně historie)
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
A musí se vypsat tendr, aby to bylo transparentní .. a někdo se odvolá k ÚHOS .. a rok je v pytli.
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Vítěz už byl zveřejněn na ISVZUS, počet uchazečů 1.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Tak to je dobrá zpráva, to by se po třech a půl měsíci mohlo začít makat a do čtyř měsíců by to mohlo bejt hotový. Super
jojo prvni jerab rok vyroby 1948 tam byl uz pred 14 dny
byl tam jerab, jedno auto s nahradnimy skly a jedna fabia. Druhej den jsem jel kolem a nebyl tam ani jerab ani skla nebyly vymeneny... Tak nevim. Asi by to chtelo radu od MPMP.
Jeste by me zajimalo co vsichni ti zamestnanci RSD a ruznych udrzeb silnic a dalnic delaji, kdyz se dalnice leta ani nestavi ani neopravuji.... Chatuji? jako mpmp
Jeste by me zajimalo co vsichni ti zamestnanci RSD a ruznych udrzeb silnic a dalnic delaji, kdyz se dalnice leta ani nestavi ani neopravuji.... Chatuji? jako mpmp
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
26. 8. má být vše opraveno. Řidič trest nedostal, vše hradí pojišťovna zaměstnavatele.
http://plzen.idnes.cz/clanek.aspx?c=A11 ... zpravy_alt
http://plzen.idnes.cz/clanek.aspx?c=A11 ... zpravy_alt
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
tak uz mi to zase censurovali
a to jsem psal, ze RSD a ostatni ourednici se maji prihlasit do ceskyho X-Factor nebo Supertalent jelikoz takovahle performance (vymenit 10 sklotabuli a 4 metry svodidla) se na svete neuvidi
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Co to je x-factor a supertalent? Ja to neznám a nikdy jsem o tom neslyšel, tak děkuji za vysvětlení...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Aha, tak ono na to muselo proběhnout zadávací řízení i na takovouhle opravu, tak to byl zjevně ten důvod toho zdržení, na které jsme nadávali... Přijde mi to trochu nešťastné, že se takto muselo čekat . Kdyby šlo o problematičtější místo, myslím, že by měl existovat nějaký "opravárenský režim" kdy by se na soutěž nemuselo čekat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Opravárenský tedy nouzový režim existuje, ale dá se použít jen v případě, že nelze jinak, tzn. když je třeba v čudu celý profil dálnice a je potřeba s tím hned něco udělat. Tady v tom případě tam v podstatě k výraznemu omezení nebo zdržení beztak nedocházelo...
tak jen pro info co se udelalo za 3 tydny
1. odstranily se cca 8 sklotabuli i s nosnym betonem 2. cca 5 metru defektnich svodidel je pryc. Vcera tam jezdil nejaky valce a hladil asfalt. JInak zoufalstvi. Co k tomu dodat? Tady ani opravarensky system nepomuze
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
stav v úterý:
stav ve čtvrtek:
stav ve čtvrtek:
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Tak podle zpráv na ČT24 je už zprovozněno. Opravu protáhly znalecké posudky, cena je 10 mil. a zaplatila ji pojišťovna řidiče kamionu.
tak kdyby byly poskozeny oba smery
tak se autostrada zastavi a provoz bude vest 4 mesice pres okresky, jen kvuli posudkum???? No jeste stesti nebyt zamestnanec RSD/MD...Paneboze kam se da po 20 letech dekadence dospet...
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Jak slavnostně před otevřením mazali spoustu medu kolem huby, že 80ku máme jen na rok a pak nám milostivě povolí stovku.
http://plzen.idnes.cz/provizornich-80km ... zpravy_toi
http://plzen.idnes.cz/provizornich-80km ... zpravy_toi
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Nina Ledvinová vysvětlila, že při zvýšení rychlosti by se muselo v tunelu intenzivněji svítit, aby rozdíl světelnosti mezi venkovním prostředím a tunelem byl pro oči řidiče co nejmenší.
Si dělají prdel Už aby fakt byl konec, tempo růstu demence je nezadržitelné.
Si dělají prdel Už aby fakt byl konec, tempo růstu demence je nezadržitelné.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Bože...To nevím co by naši soudruzi řekli na Belgičany, kde je z Bruselu mnoho kilometrů osvětlená dálnice a poblíž hranic s Německem najednou začne tma. To je teprv nezvyk pro oči a přiznám, že mi to problém trochu dělalo. Ale s tunelem jsem nikdy problém neměl. Aby někoho nenapadlo dát sníženou rychlost třeba do zalesněných údolí...
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Tak podle té myšlenky co padla v článku, by měl být tunel osvětlen pouze přes den, protože vjet v noci do osvětleného tunelu a vyjet zase do tmy klasické dálnice, to je neskutečné peklo pro řidiče
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Skoda, ze neni prvnich 80metru zvrchu par prosvetlovacich der jako na D11. Tim bychom se vesli do 300m limitu a usetrili bychom za svetla i tabule pred tunelem
: o )
: o )
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Právě jsem si projel Phyrn Autobahn v Rakousku (A9), kde od Lienzenu na sever je 19 tunelů. Asi 4 z nich jsou obousměrné s povolenou 80 km/h, zbytek jednosměrný, jezdí se zde stovkou. Všechny tulely jsou bez odstavných pruhů. Když takovej Rakušan vjede do Valíku a vidí tunel s odstavnými pruhy a osmdesátku, musí nás mít opravdu za trotly.
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
No spíš bude šokovanej, že máme u nás taky nějakej tunel .. voni jsou tam zvyklí.
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Je to tak, já jsem si na A9 zas pořád připomínal velkorysost tunelů naší R1. Je vidět, že Rakušáci i na těch nově přibývajících rourách stále drží poměrně skromné (postačující) parametry...adamos píše:Právě jsem si projel Phyrn Autobahn v Rakousku (A9), kde od Lienzenu na sever je 19 tunelů. Asi 4 z nich jsou obousměrné s povolenou 80 km/h, zbytek jednosměrný, jezdí se zde stovkou. Všechny tulely jsou bez odstavných pruhů. Když takovej Rakušan vjede do Valíku a vidí tunel s odstavnými pruhy a osmdesátku, musí nás mít opravdu za trotly.
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
V Mnichove na strednim okruhu je taky v Petueltunelu 50 a ve zbylych 60. Sice je druhy nejmladsi (2004?) a plny zarivek a kamer, ale doba se pry zmenila a bez zelenych neonu a spol. kolem unikovych cest hranicí 60 s hazardem. Vsichni jezdi v zajmu plynule dopravy 60, tudiz padl nedavno navrh instalovat v tunelu radary. Coz ovsem radnice mistni casti rezolutne zamitla, nebot by slo pouze o kasirovani ridicu a nikoliv o bezpecnost v tunelu. Takze se nic nemeni a cely stredni okruh si v klidu jezdi tou svou sedesatkou...
Re: Obchvat Plzně (včetně historie)
Plzeňský kraj požádá EU o miliardu na obchvat a nový most
Plzeňský kraj se chystá požádat Evropskou unii o zatím historicky největší jednorázovou sumu na dopravní stavby. Žádá miliardu korun na nový most přes Mži na Jateční třídě a první úsek severozápadního obchvatu Plzně.
Zdroj: http://plzen.idnes.cz/plzensky-kraj-poz ... zpravy_alt
Plzeňský kraj se chystá požádat Evropskou unii o zatím historicky největší jednorázovou sumu na dopravní stavby. Žádá miliardu korun na nový most přes Mži na Jateční třídě a první úsek severozápadního obchvatu Plzně.
Zdroj: http://plzen.idnes.cz/plzensky-kraj-poz ... zpravy_alt
Re: Spořilovský masakr
To by bylo to nejhorší možné řešení. U obchvatu Plzně ten zákon nakonec ústavní soud zrušil, neboť veřejný zájem nelze definovat dle výkladu ÚS zákonem. Dle mého je to také správné. Musí se změnit zákony, ale všeobecně.Standa píše:mělo by se asi začít volat po speciálním zákonu, jako se udělal pro obchvat Plzně na D5.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovský masakr
Díky za vrácení na zem. Žil jsem tehdy dlouhodobě v cizině a nesledoval to tolik, takže jsem došel ke zjevně mylnému závěru, že právě tenhle zákon vedl k dostavbě toho ostudně chybějícího kousku D5.martini píše:To by bylo to nejhorší možné řešení. U obchvatu Plzně ten zákon nakonec ústavní soud zrušil, neboť veřejný zájem nelze definovat dle výkladu ÚS zákonem. Dle mého je to také správné. Musí se změnit zákony, ale všeobecně.Standa píše:mělo by se asi začít volat po speciálním zákonu, jako se udělal pro obchvat Plzně na D5.