Obchvat Plzně (včetně historie)

Praha – Plzeň – Německo
Odpovědět
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od jonáš »

A musí se vypsat tendr, aby to bylo transparentní .. a někdo se odvolá k ÚHOS .. a rok je v pytli.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od Lenny »

Vítěz už byl zveřejněn na ISVZUS, počet uchazečů 1.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od jonáš »

Tak to je dobrá zpráva, to by se po třech a půl měsíci mohlo začít makat a do čtyř měsíců by to mohlo bejt hotový. Super ;-)
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

jojo prvni jerab rok vyroby 1948 tam byl uz pred 14 dny

Příspěvek od dobrenz »

byl tam jerab, jedno auto s nahradnimy skly a jedna fabia. Druhej den jsem jel kolem a nebyl tam ani jerab ani skla nebyly vymeneny... Tak nevim. Asi by to chtelo radu od MPMP.
Jeste by me zajimalo co vsichni ti zamestnanci RSD a ruznych udrzeb silnic a dalnic delaji, kdyz se dalnice leta ani nestavi ani neopravuji.... Chatuji? jako mpmp
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od Lenny »

26. 8. má být vše opraveno. Řidič trest nedostal, vše hradí pojišťovna zaměstnavatele.
http://plzen.idnes.cz/clanek.aspx?c=A11 ... zpravy_alt
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

tak uz mi to zase censurovali

Příspěvek od dobrenz »

a to jsem psal, ze RSD a ostatni ourednici se maji prihlasit do ceskyho X-Factor nebo Supertalent jelikoz takovahle performance (vymenit 10 sklotabuli a 4 metry svodidla) se na svete neuvidi
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od Lenny »

Co to je x-factor a supertalent? Ja to neznám a nikdy jsem o tom neslyšel, tak děkuji za vysvětlení...;)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od martini »

Aha, tak ono na to muselo proběhnout zadávací řízení i na takovouhle opravu, tak to byl zjevně ten důvod toho zdržení, na které jsme nadávali... Přijde mi to trochu nešťastné, že se takto muselo čekat :-(. Kdyby šlo o problematičtější místo, myslím, že by měl existovat nějaký "opravárenský režim" kdy by se na soutěž nemuselo čekat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od mapman »

Opravárenský tedy nouzový režim existuje, ale dá se použít jen v případě, že nelze jinak, tzn. když je třeba v čudu celý profil dálnice a je potřeba s tím hned něco udělat. Tady v tom případě tam v podstatě k výraznemu omezení nebo zdržení beztak nedocházelo...
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

tak jen pro info co se udelalo za 3 tydny

Příspěvek od dobrenz »

1. odstranily se cca 8 sklotabuli i s nosnym betonem 2. cca 5 metru defektnich svodidel je pryc. Vcera tam jezdil nejaky valce a hladil asfalt. JInak zoufalstvi. Co k tomu dodat? Tady ani opravarensky system nepomuze
rob3rt
Příspěvky: 260
Registrován: 27.10.2010 15:22:56
Bydliště: Hl.m.Praha

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od rob3rt »

stav v úterý:
Obrázek

stav ve čtvrtek:
Obrázek
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od mbmat »

Tak podle zpráv na ČT24 je už zprovozněno. Opravu protáhly znalecké posudky, cena je 10 mil. a zaplatila ji pojišťovna řidiče kamionu.
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

tak kdyby byly poskozeny oba smery

Příspěvek od dobrenz »

tak se autostrada zastavi a provoz bude vest 4 mesice pres okresky, jen kvuli posudkum???? No jeste stesti nebyt zamestnanec RSD/MD...Paneboze kam se da po 20 letech dekadence dospet...
Libor
Příspěvky: 51
Registrován: 20.9.2010 21:19:43

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od Libor »

Jak slavnostně před otevřením mazali spoustu medu kolem huby, že 80ku máme jen na rok a pak nám milostivě povolí stovku.
http://plzen.idnes.cz/provizornich-80km ... zpravy_toi
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Nina Ledvinová vysvětlila, že při zvýšení rychlosti by se muselo v tunelu intenzivněji svítit, aby rozdíl světelnosti mezi venkovním prostředím a tunelem byl pro oči řidiče co nejmenší.
Si dělají prdel :kladivo: Už aby fakt byl konec, tempo růstu demence je nezadržitelné.
R48 -> D48 se podařilo!
adi88
Příspěvky: 496
Registrován: 15.3.2009 22:53:30
Bydliště: Brno, kousek od VMO

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od adi88 »

:D :D Bože...To nevím co by naši soudruzi řekli na Belgičany, kde je z Bruselu mnoho kilometrů osvětlená dálnice a poblíž hranic s Německem najednou začne tma. To je teprv nezvyk pro oči a přiznám, že mi to problém trochu dělalo. Ale s tunelem jsem nikdy problém neměl. Aby někoho nenapadlo dát sníženou rychlost třeba do zalesněných údolí...
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Tak podle té myšlenky co padla v článku, by měl být tunel osvětlen pouze přes den, protože vjet v noci do osvětleného tunelu a vyjet zase do tmy klasické dálnice, to je neskutečné peklo pro řidiče :kladivo:
R48 -> D48 se podařilo!
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od AF-1 »

Skoda, ze neni prvnich 80metru zvrchu par prosvetlovacich der jako na D11. Tim bychom se vesli do 300m limitu a usetrili bychom za svetla i tabule pred tunelem
: o )
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od adamos »

Právě jsem si projel Phyrn Autobahn v Rakousku (A9), kde od Lienzenu na sever je 19 tunelů. Asi 4 z nich jsou obousměrné s povolenou 80 km/h, zbytek jednosměrný, jezdí se zde stovkou. Všechny tulely jsou bez odstavných pruhů. Když takovej Rakušan vjede do Valíku a vidí tunel s odstavnými pruhy a osmdesátku, musí nás mít opravdu za trotly. :kladivo: :kladivo:
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od jonáš »

No spíš bude šokovanej, že máme u nás taky nějakej tunel .. voni jsou tam zvyklí.
balik
Příspěvky: 125
Registrován: 15.3.2009 22:01:43

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od balik »

adamos píše:Právě jsem si projel Phyrn Autobahn v Rakousku (A9), kde od Lienzenu na sever je 19 tunelů. Asi 4 z nich jsou obousměrné s povolenou 80 km/h, zbytek jednosměrný, jezdí se zde stovkou. Všechny tulely jsou bez odstavných pruhů. Když takovej Rakušan vjede do Valíku a vidí tunel s odstavnými pruhy a osmdesátku, musí nás mít opravdu za trotly. :kladivo: :kladivo:
Je to tak, já jsem si na A9 zas pořád připomínal velkorysost tunelů naší R1. Je vidět, že Rakušáci i na těch nově přibývajících rourách stále drží poměrně skromné (postačující) parametry...
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od AF-1 »

V Mnichove na strednim okruhu je taky v Petueltunelu 50 a ve zbylych 60. Sice je druhy nejmladsi (2004?) a plny zarivek a kamer, ale doba se pry zmenila a bez zelenych neonu a spol. kolem unikovych cest hranicí 60 s hazardem. Vsichni jezdi v zajmu plynule dopravy 60, tudiz padl nedavno navrh instalovat v tunelu radary. Coz ovsem radnice mistni casti rezolutne zamitla, nebot by slo pouze o kasirovani ridicu a nikoliv o bezpecnost v tunelu. Takze se nic nemeni a cely stredni okruh si v klidu jezdi tou svou sedesatkou...
medvid
Příspěvky: 309
Registrován: 29.9.2010 10:26:49

Re: Obchvat Plzně (včetně historie)

Příspěvek od medvid »

Plzeňský kraj požádá EU o miliardu na obchvat a nový most

Plzeňský kraj se chystá požádat Evropskou unii o zatím historicky největší jednorázovou sumu na dopravní stavby. Žádá miliardu korun na nový most přes Mži na Jateční třídě a první úsek severozápadního obchvatu Plzně.
Zdroj: http://plzen.idnes.cz/plzensky-kraj-poz ... zpravy_alt
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Spořilovský masakr

Příspěvek od martini »

Standa píše:mělo by se asi začít volat po speciálním zákonu, jako se udělal pro obchvat Plzně na D5.
To by bylo to nejhorší možné řešení. U obchvatu Plzně ten zákon nakonec ústavní soud zrušil, neboť veřejný zájem nelze definovat dle výkladu ÚS zákonem. Dle mého je to také správné. Musí se změnit zákony, ale všeobecně.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Spořilovský masakr

Příspěvek od Standa »

martini píše:
Standa píše:mělo by se asi začít volat po speciálním zákonu, jako se udělal pro obchvat Plzně na D5.
To by bylo to nejhorší možné řešení. U obchvatu Plzně ten zákon nakonec ústavní soud zrušil, neboť veřejný zájem nelze definovat dle výkladu ÚS zákonem. Dle mého je to také správné. Musí se změnit zákony, ale všeobecně.
Díky za vrácení na zem. Žil jsem tehdy dlouhodobě v cizině a nesledoval to tolik, takže jsem došel ke zjevně mylnému závěru, že právě tenhle zákon vedl k dostavbě toho ostudně chybějícího kousku D5.
Odpovědět

Zpět na „D5“