Naprostý souhlas. V těch místech u Bavoryně asi ujíždí svah a celé si to sedá, takže tam stále vznikají hupy a jet v pravém pruhu je o nápravu. Dlouhodobě nejhorší místo na úseku Plzeň - Praha.dd píše:Chtělo by to hlavně opravit kus Žebrák - Zdice (do Prahy). Tam je stav havarijní v obou pruzích.
[D5] Opravy, rekonstrukce
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Taky se má toto místo letos opravovat.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Ty příčné hupy opravovali před pár lety. Obávám se, že pokud ta oprava bude pouze výměnou koberce, tak jsou tam napřesrok zpět. Zajímavé je, že směrem na plzeň se ty zlomy nedělají. Když už to tam je v takovém stavu mohli to frezovat víckrát, jsou to strašný rány do nápravy.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Půjde o rozsáhlou rekonstrukci, mělo by se jít až na pláň, takže místy v podstatě kompletní náhrada staré dálnice za novou...
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Včetně komplet odvodnění, sranda skoro za 200 mil!
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Že by nám rupla kanalizace a vymílá nám podloží?
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
D5 po náletu ... (oprava Žebrák-Cerhovice)
- Přílohy
-
- d5.jpg (57.79 KiB) Zobrazeno 17236 x
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Pánové neví někdo, proč není v úseku dnešní 10km rekonstrukce Mýto - Žebrák vedená doprava v 2+1? To co se tam děje většinou ve směru na Prahu je hrůza a přitom tam "zývá" prázdný odstavný pruh a luxusně široké pruhy při vedení 1+1
Přitom o pár kilometrů dál je další menší rekonstrukce vedená 2+2 a je vidět, že se nový špunt netvoří. Aspoň jednám směrem mohli ulehčit. Achjo.
Přitom o pár kilometrů dál je další menší rekonstrukce vedená 2+2 a je vidět, že se nový špunt netvoří. Aspoň jednám směrem mohli ulehčit. Achjo.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Jsou zde bohužel nesmyslně z doby výstavby šachty kanalizace částečně ve vozovce a kamiony je rozjížděly, přemísťovaly, dokonce docházelo k nehodám. Tudíž zde Ministerstvo dopravy povoluje 1+1.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Jojo, víme. Vedle vozovky jsou poklopy kanalizace po cca 50ti metrech, které by se musely zabezpečit, při jedné uzavírce s vedením dopravy 2+1 už lítaly pod kola kamionů a jejich zabezpečení případně odsunutí provozu 2+1 dál od kraje by už bylo výrazně dražší než běžná 2+1 uzavírka...
EDIT - hh píše totéž
EDIT - hh píše totéž
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
A to nejde vyznačit uzavírka 2+1 s tím, že na kraji se dají Z5 a jízdní pruh povede mimo poklopy kanalizace?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Lenny: kdyz se nejakemu urednikovi nechce, tak je to horsi, nez kdyby to opravdu neslo.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Ok, díky za vysvětlení. Je to škoda, že se na to dřív nemyslelo. Na ty kanály se podívám až pojedu/postojím.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Parkrat jsem tam jel. Cim to je, ze se nekolikrat kolona uplne zastavi i ve zuzeni, kde uz je 80 a zadna dalsi prekazka tam neni? Frontu pred zuzenim chapu, ale tohle se jinde nestava.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Nerespektování doporučených rychlostí před dopravním omezením a následné prudké brzdění a dominový efekt u dalších řidičů?
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
minulý týden jsem si tam postál: hodku do Plzně a pul hodky do Prahy (sjel jsem už na Mýto, takže se to podařilo částečně objet). Do uzavírky to najíždělo zipem, tedy žádné prudké brzdění a ten efekt už v jednom pruhu, co popisoval dd, jsem zažil taky. Chvíli to celé stálo, pak se to pomalu rozjelo a na konci se jelo skoro stovkou.kyk píše:Nerespektování doporučených rychlostí před dopravním omezením a následné prudké brzdění a dominový efekt u dalších řidičů?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Fantom traffic jam
http://video.mit.edu/watch/formation-of ... -jam-8152/
Projevuje se tak vyčerpaná kapacita komunikace.
http://video.mit.edu/watch/formation-of ... -jam-8152/
Projevuje se tak vyčerpaná kapacita komunikace.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
pro zájemce o hlubší pochopení problematiky můžu doporučit:
mhtml:http://www.fce.vutbr.cz/PKO/holcner.p/5 ... lovani.mht
zejména kapitola 3, nějaké zajímavé diferenciální rovnice, 3d grafy...
mhtml:http://www.fce.vutbr.cz/PKO/holcner.p/5 ... lovani.mht
zejména kapitola 3, nějaké zajímavé diferenciální rovnice, 3d grafy...
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Mezi Prahou a Plzní se aktuálně pouští do soutěže dalších 5 úseků pro opravu AB:
11,2-19,7 P
30,8 - 28,93 L
41,8 - 48,0 P
49,5 - 40,7 L
58,5 -51,15 L
Cca 2 pro letošek, 3 pro 2016.
11,2-19,7 P
30,8 - 28,93 L
41,8 - 48,0 P
49,5 - 40,7 L
58,5 -51,15 L
Cca 2 pro letošek, 3 pro 2016.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
tak to všechna čest - tomu říkám tempo jako o závod - tímto tempem překonáme loňský rekord v počtu opravených km v ČR a to cca 90 km - letos bychom mohli atakovat 100 km, jen nepolevit
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Je toho víc těch zajímavých výsledků. Hned tato první D2 je zatím určitě nejzajímavější (vyhrála až 6. firma), ale už se to projevuje i jinde. Třeba úsek D5 kolem Berouna vyhrál až druhý Porr (protože stavbu provede o 2 týdny rychleji).Lenny píše:Opravu D2 km -0,4 - 3,2 provede Eurovia, jak již bylo napsáno za 267 milionů Kč bez DPH a 29 týdnů. Nejnižší cena byla 257 milionů Kč bez DPH a nejdelší doba realizace 41 týdnů. Konečně aspoň trochu zajímavé výběrové řízení, nejenom pořád cena, cena a nic jiného než nejnižší cena.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
jedné věci nerozumím, jak můžou být z hlediska rychlosti oprav takové docela velké rozdíly v nabídkách firem, že třeba u té D2 to postaví o 5 týdnů rychleji, vždyť třeba CB finišer rychleji nepojede jen proto, že firma chce být rychlejší než jiná ... to jako pracují v noci, či o víkendech nebo poručí větru, dešti ... ?
a když už je to v tom tendru, jsou i sankce třeba z prodlení, pokud by ty doby oprav nestihli včas?
a když už je to v tom tendru, jsou i sankce třeba z prodlení, pokud by ty doby oprav nestihli včas?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Spíš pude o nasazení techniky a lidí před a po finišeru. Rychlost finišeru většinou jde podle toho, kolik betonu jsou schopni dopravit na stavbu.bumbik píše:jedné věci nerozumím, jak můžou být z hlediska rychlosti oprav takové docela velké rozdíly v nabídkách firem, že třeba u té D2 to postaví o 5 týdnů rychleji, vždyť třeba CB finišer rychleji nepojede jen proto, že firma chce být rychlejší než jiná ... to jako pracují v noci, či o víkendech nebo poručí větru, dešti ... ?
a když už je to v tom tendru, jsou i sankce třeba z prodlení, pokud by ty doby oprav nestihli včas?
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
1) nasazení více part dělníků = to hlavně a to stojí hodně peněz (místo jednoho místa bourání, třeba tři)
2) okrajové a bourací práce v noci, případně pokládka CB (ale strašně strašně moc se do toho těm stav.firmám nechce)
3) lepší koordinace part a technologií mezi sebou, zkracování času mezi nimi
2) okrajové a bourací práce v noci, případně pokládka CB (ale strašně strašně moc se do toho těm stav.firmám nechce)
3) lepší koordinace part a technologií mezi sebou, zkracování času mezi nimi
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Eurovia byla 6. v pořadí dle ceny, 1. dle rychlosti. Chtělo by to zapracovat i další kritéria a zvolit jinou vícekriteriální metodu rozhodování, neboť WSA je náchylná na extrémy. Na D2 km 0-3 bude asfalt kvůli zachování provozu.
I CB finišerem se dá za den položit 350 m anebo taky 1100 m, záleží na počasí, jak jsou připravené podkladní vrstvy, kapacitě betonárky, disponibilních aut a vzdálenosti mezi mosty.
Když práci umíš, potřebuješ na ni daleko méně času než nějaké nemohlo říkající jen okay boss, okay boss.
Už jste viděli nějakého úředníka, aby chodil do práce na noční? Ještě jsem to štěstí neměl. A je to logické, všeobecně se v noci nikomu příliš pracovat nechce, zvlášť když pracuje celý život jen ve dne.
I CB finišerem se dá za den položit 350 m anebo taky 1100 m, záleží na počasí, jak jsou připravené podkladní vrstvy, kapacitě betonárky, disponibilních aut a vzdálenosti mezi mosty.
Když práci umíš, potřebuješ na ni daleko méně času než nějaké nemohlo říkající jen okay boss, okay boss.
Už jste viděli nějakého úředníka, aby chodil do práce na noční? Ještě jsem to štěstí neměl. A je to logické, všeobecně se v noci nikomu příliš pracovat nechce, zvlášť když pracuje celý život jen ve dne.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)