[D5] Opravy, rekonstrukce
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Jo, na 14 km dlouhé akci na D2 se letos mohou ukázat i s CB. Zadání na max tři měsíce je docela výzva jej zkracovat.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
To docela je. Když se dívám na termíny uzavírek kvůli při samotné opravě CB krytu bez nějakých 0. etap a svodidel je doba uzavírky 2 měsíce. Součástí opravy jsou větve MÚK Podivín, jeden nový přejezd a jeden prodloužený. Tipuji limitní dobu 8-9 týdnů při nasazení dvou souprav.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
31.8. začne oprava D5 km 58-51. Doba trvání 42 dní, vyměněno bude 35 000 tun živice.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
O prázdninách byl nějaký čas uzavřen exit 67 Ejpovice na Plzeň. Doufal jsem, že tam dají do roviny ten velký hup v ďolíku na konci zatáčky. Včera jsme tam jel a sice je to lepší, ale pořád tam zůstal nějaký hrb, takže nic moc. Nevíte někdo co se tam reálně dělalo?
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
No taky jsem koukal. Tam byly dva hrby. Jeden pri najezdu a druhy z vyjezdu z toho mostu. Ted srovnali najezd je ok, ale zustal tam ten druhy hrb i kdyz o neco mensi. Nechapu
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Na konci dalnice se stavi benzinova pumpa. Tajne doufam, ze se upravi i hlavni trasa podle normy a zmizi prujezd sedesatkou.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Ano, upraví, všechno bude a relativně brzy...
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Ano, ale nesouvisí to s čerpačkou. Průjezdní úsek připravuje ŘSD strašně dlouho, už asi 3 roky. Má to proběhnout na jaře 2016.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
V sobotu 2.4. začne oprava D5 km 11,2 - 19,7 směr Plzeň. První etapa bude km 11-15 v režimu 2+1+1. Celé to končí v pátek 1.7.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Dnes začíná oprava km 41,8 - 48,0 P a 49,5 - 40,7 L.
Strabag, 223 milionů.
Strabag, 223 milionů.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
a jak to dnes na D5 mezi Prahou a Plzní vypadalo...
za Rudnou i před Berounem se makalo, ale
mezi km 37 a 50 L jedna parta trhala odrazky, jinak nikde nikdo
Byla neděle, tak se to snad rozjede
foto Praha - Plzeň http://kasme.rajce.idnes.cz/d5-160501/
video (za chvíli) Rokycany - Praha - D0 Lochkov https://www.youtube.com/watch?v=VWAsaDP_sec
za Rudnou i před Berounem se makalo, ale
mezi km 37 a 50 L jedna parta trhala odrazky, jinak nikde nikdo
Byla neděle, tak se to snad rozjede
foto Praha - Plzeň http://kasme.rajce.idnes.cz/d5-160501/
video (za chvíli) Rokycany - Praha - D0 Lochkov https://www.youtube.com/watch?v=VWAsaDP_sec
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
To tam jsou pořád tak nízké intenzity, že se jezdí jen v 1+1?
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Tak jsem si trhl časový rekord v dojezdu Plzeň - Praha... nerozkopali toho kluci najednou zbytečně moc? Spolu s hloupým zvykem nechávat delší uzavírky na D5 vždy v režimu 1+1 je to dost tragický. A to byla neděle a ne pracovní den.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Náhodou, 12 km dlouhá uzavírka v pohodě, jelo se předepsaných 80, bez problému. Taky dneska. A je fakt super, že se začínaj opravovat úseky který to podle rychlýho průjezdu tolik nepotřebujou, ale věřim tomu, že za pár let by se rozpadly. Palec nahoru pro Oddělení oprav dálnic.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Včera tato dlouhá uzavírka zkrácena o úsek km 40,7 - 37,2 dřívějším zprovozněním části křižovatky Cerhovice.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Je to masakr, říkají starostové. Kvůli opravě D5 jezdí auta přes obce
Jedno auto za druhým, jako by ani dálnice nebyla. Tak to teď vypadá na silnicích v obcích podél D5 v úseku mezi Mýtem na Rokycansku a středočeským Žebrákem. Silničáři totiž opravují desetikilometrový úsek dálnice a motoristé zúžené místo objíždějí po staré silnici.
V Mýtě jsme na tom snad ještě hůř, než před zprovozněním dálnice před dvaadvaceti lety.
Více na: Zdroj: http://plzen.idnes.cz/dalnice-d5-uzavir ... -zpravy_pp
Jedno auto za druhým, jako by ani dálnice nebyla. Tak to teď vypadá na silnicích v obcích podél D5 v úseku mezi Mýtem na Rokycansku a středočeským Žebrákem. Silničáři totiž opravují desetikilometrový úsek dálnice a motoristé zúžené místo objíždějí po staré silnici.
V Mýtě jsme na tom snad ještě hůř, než před zprovozněním dálnice před dvaadvaceti lety.
Více na: Zdroj: http://plzen.idnes.cz/dalnice-d5-uzavir ... -zpravy_pp
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Od cca nějakého 10. km se směr Praha mění středová svodidla. Jak to tam je teď, tak to zůstane, tzn. bez keřů nebo těch zelených plácaček? Jestli ano, budiž nám milostivo tam jezdit za tmy...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Keře se obecně ruší, což je za mě škoda. Jestli tam bude stínění proti oslnění nevím.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Keřů je mi také líto, byla to komfortní jízda. Zase na druhou stranu, půjdou-li tam "superzádržná" svodidla, tak ty sami o sobě fungují jako "protioslňující" opatření.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
Právě, že to žádná sláva není. V pravém pruhu to tak sotva vyjde na zaclonění aspoň reflektorů protijedoucích aut, ale v levém už vidíte vše jak na obyčejné silnici, a to v 130 km/h. O tom, že si v době slabého provozu rozsvítíme dálkové už vůbec ani nemluvě.
Ty svodidla opticky vypadají stejně, byť mají třebas lepší zádržnost, ale ve srovnáním, co montuje v Itálii Autostrade to je jako kus drátu. Ten pěkně zelený středový pás mi zkrátka chybí a bude chybět.
Ty svodidla opticky vypadají stejně, byť mají třebas lepší zádržnost, ale ve srovnáním, co montuje v Itálii Autostrade to je jako kus drátu. Ten pěkně zelený středový pás mi zkrátka chybí a bude chybět.
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
a není to záměr ?
to křoví určitě rozptylovalo - pohlcovalo hluk
takhle se tam zvýší hluk a bude prostor pro nějakou pěknou betonovou, 4metrovou PHS....
to křoví určitě rozptylovalo - pohlcovalo hluk
takhle se tam zvýší hluk a bude prostor pro nějakou pěknou betonovou, 4metrovou PHS....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
A co třeba brát to tak, že aspoň 2x ročně musela vyjet souprava vozidel, která to musela ostříhat, a z toho plynulo určité nebezpečí pro osádku vozidel SSÚD? + určitě to muselo být nějak chemicky ošetřeno, do toho spad listí na podzim, různé choroby, a tak...
A přiznejme si, posledních pár let už tyto úseky tvořily maximálně pár desítek metrů. Uznávám, měly by smysl, kdyby to byl celistvý úsek, ale takhle spíš řidiče rušilo neustálé "přerušování".
A přiznejme si, posledních pár let už tyto úseky tvořily maximálně pár desítek metrů. Uznávám, měly by smysl, kdyby to byl celistvý úsek, ale takhle spíš řidiče rušilo neustálé "přerušování".
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
To tam musí stejně, zatím to není vylité betonem, takže se to musí čas od času posekat (teda mělo by se).
Pár desítek metrů to nebylo, byť keře byly za ty desítky let poškozené, původně byly po celém úseku od nultého km po 28. km.
Teď o víkendu jsem ty svodidla více zkoumal a navíc tam komplet chybí středové patníky! To je pane downgrade...
Pár desítek metrů to nebylo, byť keře byly za ty desítky let poškozené, původně byly po celém úseku od nultého km po 28. km.
Teď o víkendu jsem ty svodidla více zkoumal a navíc tam komplet chybí středové patníky! To je pane downgrade...
Re: D5 - Opravy, rekonstrukce
A nejsou tam odrazky v prohybu svodidla?martin píše:Teď o víkendu jsem ty svodidla více zkoumal a navíc tam komplet chybí středové patníky! To je pane downgrade...