Napojení letiště Vodochody na D8
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
kote, ty neznáš nejlepší večerní program - flightradar.com
nebo jak se to jmenuje ?
nebo jak se to jmenuje ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
jozko, pro toho, kdo se s Flight radarem na mobilu nudil na gateu na LaGuardii, nemůže nějaká argumentace s 13km přesvědčitjozka píše:Nic ve zlem, ale nove mezinarodni letiste kilometr od zastavby vam jen tak nekde neprojde. Navic to, ze LKPR a LKVO deli vzdusnou carou 13km je dost na povazenou.
Nejsme ve sporu, seriozně viděno máte samozřejmě pravdu. Za současného statu quo to asi postavit nejde. Jiná otázka však bude, až současný evropský projekt, representovaný iracionální politikou z bruselu, se všemi restrikcemi, plánováním, deindustrtializací, regulacemi atd., ekonomicky dojede (což bude zhruba v okamžiku, až se někdo rozhodne, že skutečně další eura tisknout nemůžeme) - tak pak ten účet zatáhne jediný možný hráč, Čína. A tak jak se zatáhl účet za chudáky Řeky, tak přes 80% likvidních aktiv nakoupili Němci a Čína.
Takže obloukem zpátky k letišti ve Vodochodech. Souhlasím s tím, že teď už se tam nepostaví nic, ovšem s výjimkou pokynu "Čínské státní banky pro obnovu Evropy", která jednou bude fakticky určovat hospodářskou politiku v našem prostoru. Jakmile přijde pokyn, že hospodářství potřebuje nové letiště u Prahy, postaví se ve Vodochodech letiště do dvou let. My si tu pravděpodobně ponecháme k řešení nejpalčivější problémy 21. století, jako počty pohlaví a koncepty sousedských trhů...
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
S tim souhlas, proto jsem nenapsal "nikde", ale "jen tak nekde". A taky o novem letisti.
Mimochodem, LaGuardia - JFK 14km, LaGuardia - Newark 25km, Newark - JF 29km. Kdyz uz pominu co tahle trojka obsluhuje v porovnani s Prahou.
Mimochodem, LaGuardia - JFK 14km, LaGuardia - Newark 25km, Newark - JF 29km. Kdyz uz pominu co tahle trojka obsluhuje v porovnani s Prahou.
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
Miku, přiznám se, že jsem viděl na internetu nějaké ty žertovné obrázky penisů, srdíček a jiných ptákovin nudících se pilotů. Ale cíleně jsem nikdy Flightradar.com cíleně neotevřel a např. lety papalášů nesledoval...
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
... Taky bys měl, milý kote, dodat, že několik pilotů mělo pekelný průser za to, co "nakreslili" svým letadlem....kot píše:Miku, přiznám se, že jsem viděl na internetu nějaké ty žertovné obrázky penisů, srdíček a jiných ptákovin nudících se pilotů. Ale cíleně jsem nikdy Flightradar.com cíleně neotevřel a např. lety papalášů nesledoval...
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
A nějakou ptákovinu "kreslil" před tím i kapitán té lodě, co se posléze vzpříčila v Suezu. Pro změnu Marine traffic.com
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
Celý ten projekt byl takový vlhký sen. Něco jako nákladní uzel Milovice za jehož studii dal před deseti lety Středočeský kraj 2x1,95 mil (aby se vyhnul nutnosti soutěže). A to po dostavbě letiště v Lipsku.
Létám v Praze 45 let a civilní letectví sleduji stejně dlouho. Praha (PRG alébrž LKPR) dle rozvojového plánu s dvěma drahami a dostavbou terminálu bude mít kapacitu kolem 35mil, což vzhledem k výstavbě VRT bude asi terminálně stačit. Kupní síla a blízká konkurence jsou faktor, který omezuje spádovou oblast a jejíž demografie se výrazně nezmění. Z celospolečenského hlediska je to odpovídající řešení. Kapacitní problém je spíše pro schopnost v určité hodiny odbavit co nejvíce letů pro přílet a odlet, tedy zatraktivnění i pro tranzit, kde byl shledáván největší potenciál.
Z vývoje za krize 2008-2010 a srovnání s MUC a VIE je vidět mnohem lopotnější návrat PRG do předkrizových let a to bude i nynější scénář. Zvlášť když jsme si sami zdecimovali domácího dopravce.
No a psaní Michala R je tak trochu kolorit spíše pro Novinky..
Létám v Praze 45 let a civilní letectví sleduji stejně dlouho. Praha (PRG alébrž LKPR) dle rozvojového plánu s dvěma drahami a dostavbou terminálu bude mít kapacitu kolem 35mil, což vzhledem k výstavbě VRT bude asi terminálně stačit. Kupní síla a blízká konkurence jsou faktor, který omezuje spádovou oblast a jejíž demografie se výrazně nezmění. Z celospolečenského hlediska je to odpovídající řešení. Kapacitní problém je spíše pro schopnost v určité hodiny odbavit co nejvíce letů pro přílet a odlet, tedy zatraktivnění i pro tranzit, kde byl shledáván největší potenciál.
Z vývoje za krize 2008-2010 a srovnání s MUC a VIE je vidět mnohem lopotnější návrat PRG do předkrizových let a to bude i nynější scénář. Zvlášť když jsme si sami zdecimovali domácího dopravce.
No a psaní Michala R je tak trochu kolorit spíše pro Novinky..
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
to ventus:
Asi se shodneme, že Letiště Vodochody se nikdy nepostaví. Úplně tak nesouhlasím s tou kapacitou - strop pro dvě dráhy + terminál je podle mě níže, ale to je vcelku jedno. (kdysijsem dělal projektech pro LP za doby panování Martina Kačura... ale je to let, mohu si to pamatovat špatně).
Nicméně, nedá mi to nereagovat.
Už z Vašeho psaného projevu je zřejmé, že leteckému businessu skutečně rozumíte, logický výstavba vět i textu ukazuje na inteligentního člověka. Proto mě překvapuje, že nepoznáte, co už je nadsázka od takového cynického pragmatika, jako jsem já...
Tož tak. Já se zase už nějakou dobu profesionálně věnuji něčemu, čemu jednoduše říkáme Strategie. A věřte mi, že výše popsané sedí. Ono by samozřejmě šlo psát o bobtnajících problémech průmyslových sektorů ve vazbě na fiskální instrumenty ECB, stejně tak i o expanzivní politice čínského investičního kapitálu.... jasně, ale koho by těch 40 stránek zajímalo...
Ať to tu dále neplevelíme, pokud myslíte, že dva výše uvedené nosné předpoklady (stávající hospodářská trajektorie EU vede ke kolapsu; jediný hráč, který dokáže sanovat národní státy, hypoteticky i celou EU je jen Čína), nejsou korektní, napište mi do SZ. A nebo si dál myslete, že je to kolorit a kecy pro Novinky...
Ale jinak nic ve zlém. M.
Asi se shodneme, že Letiště Vodochody se nikdy nepostaví. Úplně tak nesouhlasím s tou kapacitou - strop pro dvě dráhy + terminál je podle mě níže, ale to je vcelku jedno. (kdysijsem dělal projektech pro LP za doby panování Martina Kačura... ale je to let, mohu si to pamatovat špatně).
Nicméně, nedá mi to nereagovat.
Už z Vašeho psaného projevu je zřejmé, že leteckému businessu skutečně rozumíte, logický výstavba vět i textu ukazuje na inteligentního člověka. Proto mě překvapuje, že nepoznáte, co už je nadsázka od takového cynického pragmatika, jako jsem já...
Tož tak. Já se zase už nějakou dobu profesionálně věnuji něčemu, čemu jednoduše říkáme Strategie. A věřte mi, že výše popsané sedí. Ono by samozřejmě šlo psát o bobtnajících problémech průmyslových sektorů ve vazbě na fiskální instrumenty ECB, stejně tak i o expanzivní politice čínského investičního kapitálu.... jasně, ale koho by těch 40 stránek zajímalo...
Ať to tu dále neplevelíme, pokud myslíte, že dva výše uvedené nosné předpoklady (stávající hospodářská trajektorie EU vede ke kolapsu; jediný hráč, který dokáže sanovat národní státy, hypoteticky i celou EU je jen Čína), nejsou korektní, napište mi do SZ. A nebo si dál myslete, že je to kolorit a kecy pro Novinky...
Ale jinak nic ve zlém. M.
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
Další letiště u Prahy nebude, noví vlastníci s vazbou na Orbána mění plány
„Noví majitelé tam dali jasně najevo, že v původním záměru nechtějí pokračovat. A dokonce jsou schopni to deklarovat písemně. Myslím, že je to pro celý region velmi dobrá zpráva,“ soudí Kupka, který se po boku dalších starostů řadu let angažoval v již zmíněné iniciativě Stop Letiště Vodochody.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dals ... any-171287
„Noví majitelé tam dali jasně najevo, že v původním záměru nechtějí pokračovat. A dokonce jsou schopni to deklarovat písemně. Myslím, že je to pro celý region velmi dobrá zpráva,“ soudí Kupka, který se po boku dalších starostů řadu let angažoval v již zmíněné iniciativě Stop Letiště Vodochody.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dals ... any-171287
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
Doufám, že teď se bude angažovat nikoliv ve Stop cokoliv, ale naopak Rozvoj + výstavba potřebných investic...
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
Muze se angazovat ve "Stop stopu propojce D7 a D8". To by zustal mistne prisluny a na rozdil od letiste by to vetsina mistnich uvitala.
Re: Napojení letiště Vodochody na D8
A největší sranda je, že koridor pro přiblížení na Vodochody vede v horizontále dál, než vertikální odstup letedel přistávajících na dráhu 24-10, která lítají přímo na Líbeznicemi.... Tedy Vodochody by prakticky snížili hluk v Líbeznicích, ale to nebylo tak cooool, jak být PROTI... ale i to je politika.kot píše:Doufám, že teď se bude angažovat nikoliv ve Stop cokoliv, ale naopak Rozvoj + výstavba potřebných investic...