0805 Lovosice – Řehlovice
0805 Lovosice – Řehlovice
Páteční procházka z Řehlovic do Lovosic : http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 05/090313/
Vyzdvihuji :
Vyzdvihuji :
- Přílohy
-
- Průzkumná štola tunelu Prackovice
- P1150826c.jpg (194.43 KiB) Zobrazeno 75967 x
-
- Most přes Opárenské údolí
- P1150934c.jpg (112.13 KiB) Zobrazeno 75886 x
Naposledy upravil(a) Stanleyk dne 21.4.2009 8:27:45, celkem upraveno 2 x.
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Nějaké novinky ohledně dostavby.
To je zvláštní - že nejsou vyřešeny vlastnické vztahy k pozemkům...
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... lnice.html
To je zvláštní - že nejsou vyřešeny vlastnické vztahy k pozemkům...
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... lnice.html
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Hm, vám na tom přijde něco zvláštního? Tady je to přece docela "normální" šlendrián.Rudyk píše:Nějaké novinky ohledně dostavby.
To je zvláštní - že nejsou vyřešeny vlastnické vztahy k pozemkům...
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... lnice.html
A navíc to určitě ani neni pravda, protože čestňák Bendl by nezalhal: "Jediné zdržování v tomto případě neustále způsobují ekologičtí aktivisté,“ sdělil ministr při prohlídce staveniště http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... 90312.html
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Myslel jsem to slovo "zvláštní" ironicky.
Ano, chyba není jen na aktivitě PÁR ekologických aktivistů, kteří svojí iniciativou stavbu oddalují, ale taká ve špatné přípravě stavby a projektu, čehož tito lidé značně využívají. Ale to tu již bylo řečeno. A několikrát. Byl bych rád, kdyby jste mě nechytal za slovo a raději přispěl s něčím užitečným do diskuse nebo jako jiní s fotkami, články nebo citacemi.
Ano, chyba není jen na aktivitě PÁR ekologických aktivistů, kteří svojí iniciativou stavbu oddalují, ale taká ve špatné přípravě stavby a projektu, čehož tito lidé značně využívají. Ale to tu již bylo řečeno. A několikrát. Byl bych rád, kdyby jste mě nechytal za slovo a raději přispěl s něčím užitečným do diskuse nebo jako jiní s fotkami, články nebo citacemi.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Já jsem ten článek na Litomericky.denik.cz četl asi 3x a stejně jsem nepochopil o co jde. Jak to tedy je? Je problém v tunelu Radejčín, nebo v tunelu Prackovice a nebo v nějaké jiné části úseku 0805??Rudyk píše:Nějaké novinky ohledně dostavby.
To je zvláštní - že nejsou vyřešeny vlastnické vztahy k pozemkům...
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... lnice.html
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Na tunel Radějčín byla zahájeno stavební řízení, tedy ne na všechny objekty, ale jen na F 101 – trasa dálnice km 59,380 – 59,660, F 602 – tunel Radejčín km 59,040 – 59,380 a F 814, F 834 a F 836 (příprava a rekultivace ZS, dočasného záboru). Ústní projednání se uskuteční 17.4.2009, tak do měsíce bude SP, na které určitě DZ podají rozklad a půjde to před rozkladovou komisi MDČR a nakonec to komise potvrdí a bude se stavět. Taky by si to odvolání mohli odpustit a ušetřit obyvatele podél I/8 a I/30 od zbytečné dopravy.Fox Mulder píše:Já jsem ten článek na Litomericky.denik.cz četl asi 3x a stejně jsem nepochopil o co jde. Jak to tedy je? Je problém v tunelu Radejčín, nebo v tunelu Prackovice a nebo v nějaké jiné části úseku 0805??
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
No jak jsem tak koukal na trasu tý D8ky přes Český Středohoří (úsek 0805), tak v případě, že by byl nějakej velkej problém se stavbou nějakýho tunelu a vlastně by to pak nemohlo bejt v termínu, tak by aspoň mohli postavit a zprovoznit MÚK 49km Lovosice-západ a MÚK 52km Bílinka, čímž by se vlastně stávající dálnice od Prahy prodloužila o několik dalších nových km směrem na Teplice jako jakési rozšíření stávající I/8 (na MÚK Bílinka by se pak sjelo na starou I/8) a taky byla konečně (!!) postavená ta dlouho chybějící MÚK Lovosice-západ.
Tato chybějící MÚK je velkým problémem, protože když já jedu od Prahy na Most po D8, tak musim zbytečně odbočovat už na MÚK 45km Lovosice-východ a pak jet souběžně s D8 po silnici II. a III. třídy až k Lovosicím, protože nemám možnost odbočit na MÚK 49km Lovosice-západ (není možnost odbočit). Stejný problém mají i auta a kamiony, které potřebují jet do Ústí nad Labem na I/30. Také musí odbočovat o exit dříve na MÚK 45km Lovosice-východ.
Je to sice jen pár km, ale furt lepší, než teď. Určitě by byl nesmysl čekat několik dalších dlouhejch let jen kvůli tunelu, když tenhle úsek (49-52km) úseku 0805 už mohl bejt dávno postavenej a zprovozněnej.
Taky by se na druhý straně mohla konečně postavit MÚK 65km Řehlovice, aby až se bude stavět úsek 0805, aby už bylo všechno připravený a jen se už napojil novej úsek na už postavenou MÚK.. Nebo ne?
Určitě by byl nesmysl tyhle všechny MÚK, atd. přestat stavět jen kvůli tomu, že nám chybí pár set metrů tunelu. Prostě postavit co se dá, aby se pak už jen dostavěl tunel a bylo by to. Mezi tím by stavbu klidně mohli využívat cyklisti. Určitě by to byla jedna z nejkrásnějších a nezajímavějších cyklostezek.
Tato chybějící MÚK je velkým problémem, protože když já jedu od Prahy na Most po D8, tak musim zbytečně odbočovat už na MÚK 45km Lovosice-východ a pak jet souběžně s D8 po silnici II. a III. třídy až k Lovosicím, protože nemám možnost odbočit na MÚK 49km Lovosice-západ (není možnost odbočit). Stejný problém mají i auta a kamiony, které potřebují jet do Ústí nad Labem na I/30. Také musí odbočovat o exit dříve na MÚK 45km Lovosice-východ.
Je to sice jen pár km, ale furt lepší, než teď. Určitě by byl nesmysl čekat několik dalších dlouhejch let jen kvůli tunelu, když tenhle úsek (49-52km) úseku 0805 už mohl bejt dávno postavenej a zprovozněnej.
Taky by se na druhý straně mohla konečně postavit MÚK 65km Řehlovice, aby až se bude stavět úsek 0805, aby už bylo všechno připravený a jen se už napojil novej úsek na už postavenou MÚK.. Nebo ne?
Určitě by byl nesmysl tyhle všechny MÚK, atd. přestat stavět jen kvůli tomu, že nám chybí pár set metrů tunelu. Prostě postavit co se dá, aby se pak už jen dostavěl tunel a bylo by to. Mezi tím by stavbu klidně mohli využívat cyklisti. Určitě by to byla jedna z nejkrásnějších a nezajímavějších cyklostezek.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Určitě se nebude kvůli tunelu čekat mnoho dlouhých let. Stavba plynule poběží a jednotlivé SO budou předávány svým novým majitelům. Zatím je stále co stavět.
Na MÚK Řehlovice nebylo ještě zahájeno ani stavební řízení, byli tam problémy s pozemky, které se ještě nepodařilo vykoupit (stav ze začátku roku).
Na MÚK Řehlovice nebylo ještě zahájeno ani stavební řízení, byli tam problémy s pozemky, které se ještě nepodařilo vykoupit (stav ze začátku roku).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
0805 příští rok nebude, to už je víc než zřejmé z toho co se na stavbě děje (resp. neděje) od tunelu Prackovice směrem k Ústí, tam je opravdu dost mrtvo...
V souvislosti s tím je nasnadě otázka zda má smysl uvést do provozu předčasně alespoň úsek MÚK Lovosice - MÚK Velemín. Ona tam toiž pořád zůstane ta nepříjemná pasáž přes Velemín, Paškapole a Bořislav, ten zbytek už je asi snesitelný...
Padlo tu už, že důležitým krokem by bylo alespoň zprovoznění MÚK Lovosice aby se dalo sjíždět směr Most, ale to je dost malá útěcha...
V souvislosti s tím je nasnadě otázka zda má smysl uvést do provozu předčasně alespoň úsek MÚK Lovosice - MÚK Velemín. Ona tam toiž pořád zůstane ta nepříjemná pasáž přes Velemín, Paškapole a Bořislav, ten zbytek už je asi snesitelný...
Padlo tu už, že důležitým krokem by bylo alespoň zprovoznění MÚK Lovosice aby se dalo sjíždět směr Most, ale to je dost malá útěcha...
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Tak dneska jsem jel z Mostu do Ústí nad Labem po R63 a D8 a právě dnes se začal uzavírat východní dvojpruh přesně od napojení R63 až zhruba k MÚK Ústí nad Labem-centrum. Doprava bude svedena do západního dvojpruhu a omezena na 80 km/h..
Důvodem může být buď renovace špatného povrchu (drsný povrch, silně vyjeté koleje), nebo možná nějaké přípravy na budování MÚK Řehlovice (budoucí napojení úseku 0805 přes České Středohoří). Uvidíme.
Případně nevíte o tom někdo něco co se tam připravuje?
Důvodem může být buď renovace špatného povrchu (drsný povrch, silně vyjeté koleje), nebo možná nějaké přípravy na budování MÚK Řehlovice (budoucí napojení úseku 0805 přes České Středohoří). Uvidíme.
Případně nevíte o tom někdo něco co se tam připravuje?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
No já myslím, že to uvedení do provozu až k MÚK Bílinka (nebo Velemín) má smysl, protože se tim stávající dálnice od Prahy prodlouží o několik dalších km a hlavně se vytvoří dvě nové MÚK, z nichž jedna je velice potřebná a měla stát už v roce 1998, když se otvíral úsek 0804 (tedy exit49 Lovosice-západ), kvůli napojení na I/15 na Most a I/30 na Lovosice a Ústí nad Labem.mapman píše:0805 příští rok nebude, to už je víc než zřejmé z toho co se na stavbě děje (resp. neděje) od tunelu Prackovice směrem k Ústí, tam je opravdu dost mrtvo...
V souvislosti s tím je nasnadě otázka zda má smysl uvést do provozu předčasně alespoň úsek MÚK Lovosice - MÚK Velemín. Ona tam toiž pořád zůstane ta nepříjemná pasáž přes Velemín, Paškapole a Bořislav, ten zbytek už je asi snesitelný...
Padlo tu už, že důležitým krokem by bylo alespoň zprovoznění MÚK Lovosice aby se dalo sjíždět směr Most, ale to je dost malá útěcha...
Sice furt nebude stát ten přejezd masivu Milešovky (Velemín, Bořislav,..), ale furt lepší, než to co tam je a stále to bude použítelné jak pro současnou dopravu po I/8, tak pro budoucí dopravu po 0805 D8.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Začala rekonstrukce 0806 povrch a další objekty.Fox Mulder píše:Tak dneska jsem jel z Mostu do Ústí nad Labem po R63 a D8 a právě dnes se začal uzavírat východní dvojpruh přesně od napojení R63 až zhruba k MÚK Ústí nad Labem-centrum. Doprava bude svedena do západního dvojpruhu a omezena na 80 km/h..
Důvodem může být buď renovace špatného povrchu (drsný povrch, silně vyjeté koleje), nebo možná nějaké přípravy na budování MÚK Řehlovice (budoucí napojení úseku 0805 přes České Středohoří). Uvidíme.
Případně nevíte o tom někdo něco co se tam připravuje?
Na úseku Radějčín - KÚ nenabylo ještě žádné SP na hlavní trasu právní moci.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Úsek 0806 už tu reko opravdu potřebuje a bude jedině dobře když to udělají, je to poslední po 0805 co se musí na D8 ještě udělat (vyjma těch čachrů u Prahy)...
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Jo jo, je to tam hnus, ty koleje jsou takový, že jsem měl chuť pustit volant abych vyzkoušel, jestli to bude v těch kolejích samo zatáčet.mapman píše:Úsek 0806 už tu reko opravdu potřebuje a bude jedině dobře když to udělají, je to poslední po 0805 co se musí na D8 ještě udělat (vyjma těch čachrů u Prahy)...
Jaké "čachry" u Prahy máte na mysli? O ničem nevím..
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Čachry = plánovaná přestavba Prosecké radiály na dalniční standard. D8 bude nově začínat na MÚK s SOKP místo na MUK Zdiby.Fox Mulder píše:Jaké "čachry" u Prahy máte na mysli? O ničem nevím..
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Jo tak.. A SOKP je co? Silniční okruh kolem Prahy? Myšleno R1? Nebo MO?Lenny píše:Čachry = plánovaná přestavba Prosecké radiály na dalniční standard. D8 bude nově začínat na MÚK s SOKP místo na MUK Zdiby.Fox Mulder píše:Jaké "čachry" u Prahy máte na mysli? O ničem nevím..
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Navíc má být přestavěn úsek Březiněves - Zdiby na šestipruh, jako kompenzace za původně plánovaný a následně zrušený východní obchvat Březiněvsi pro trasu I/9, která po vede z MÚK Zdiby na obchvat Líbeznice a odtud dál na Mělník.Lenny píše:Čachry = plánovaná přestavba Prosecké radiály na dalniční standard. D8 bude nově začínat na MÚK s SOKP místo na MUK Zdiby.Fox Mulder píše:Jaké "čachry" u Prahy máte na mysli? O ničem nevím..
Březiněves sice obchvat dostane, ale v skromnější verzi...
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
a to ani do 12/2010 nebo kdy to melo byt otevrene ? to je dost spatna informacemapman píše:0805 příští rok nebude, to už je víc než zřejmé z toho co se na stavbě děje (resp. neděje) od tunelu Prackovice směrem k Ústí, tam je opravdu dost mrtvo...
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Ještě jsem se chtěl zeptat na ten "dálniční standard" - co všechno bude nová Prosecká radiála obsahovat oproti současné Prosecké radiále? Zatím teda vím, že půjde o přestavbu na 6pruh.. A dále?Lenny píše:Čachry = plánovaná přestavba Prosecké radiály na dalniční standard. D8 bude nově začínat na MÚK s SOKP místo na MUK Zdiby.Fox Mulder píše:Jaké "čachry" u Prahy máte na mysli? O ničem nevím..
A pak ještě druhá poznámka: Jak vlastně víte, že R1 povede právě k Březiněvsi a ne ke Zdibům? Pokud vím, tak jsou dvě varianty, pražská a středočeská a furt se tak nějak řeší kterou z nich, nebo už je definitivně rozhodnuto?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice
Právě že k tomu 12/2010 se to nestihne. Takže zřejmě asi v průběhu roku 2011..Užovka píše:a to ani do 12/2010 nebo kdy to melo byt otevrene ? to je dost spatna informacemapman píše:0805 příští rok nebude, to už je víc než zřejmé z toho co se na stavbě děje (resp. neděje) od tunelu Prackovice směrem k Ústí, tam je opravdu dost mrtvo...
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: 0805 Lovosice-Řehlovice
Hotové do 12/2010 By měly být Dobkovičky, Opárno, Prackovice.
Bledě to vypadá s tunelem Radějčín a možná s mostem Vchynice (ale nevím jak je to tam daleko).
Co se hlavní trasy týká, tak myslím, že jestli se začne letos na jaře začne stavět komplet celá hlavní trasa, tak by se to stihlo, jak moc je pravděpodobné, že se na jaře začne.... to je otázka.
Bledě to vypadá s tunelem Radějčín a možná s mostem Vchynice (ale nevím jak je to tam daleko).
Co se hlavní trasy týká, tak myslím, že jestli se začne letos na jaře začne stavět komplet celá hlavní trasa, tak by se to stihlo, jak moc je pravděpodobné, že se na jaře začne.... to je otázka.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: 0805 Lovosice-Řehlovice
A co úsek Lovosice-západ - Bílinka (Velemín)? Tedy první dvě MÚK na 0805? Bude aspoň to zprovozněno? Jak už jsem zmiňoval výše - hodně by to pomohlo současné dopravě..Rallyman píše:Hotové do 12/2010 By měly být Dobkovičky, Opárno, Prackovice.
Bledě to vypadá s tunelem Radějčín a možná s mostem Vchynice (ale nevím jak je to tam daleko).
Co se hlavní trasy týká, tak myslím, že jestli se začne letos na jaře začne stavět komplet celá hlavní trasa, tak by se to stihlo, jak moc je pravděpodobné, že se na jaře začne.... to je otázka.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: 0805 Lovosice-Řehlovice
bylo by dobre kdyby natocili to sikme video jako na D47...to by si clovek udelal lepsi celkovou predstavu o rozestavenosti cele trasy 0805...mel sem moznost tam posledni dobou asi 3x jet, ale i pres Žim toho clovek z auta moc nevidi
Re: 0805 Lovosice-Řehlovice
V sobotu se tam chystám,tak zkusím omrknout jak to vypadá od tunelu Radejčín k MÚK Řehlovice(ale i na zbytku trasy) a snad budou i nějaký fotky...Jinak postřehy ze začátku března jsou takové,že je jen skrytá ornice.Tunel Radejčín nemá připravené ani prostory portálů a v údolí mezi tunely není ani vykáceno,vypadá to zleUžovka píše:bylo by dobre kdyby natocili to sikme video jako na D47...to by si clovek udelal lepsi celkovou predstavu o rozestavenosti cele trasy 0805...mel sem moznost tam posledni dobou asi 3x jet, ale i pres Žim toho clovek z auta moc nevidi