[D8] Opravy, rekonstrukce
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
To dvs: aha, myslel jsem, že projekt je věc let 80., netušíte, jak to je přesně, že se stavělo těsně po revoluci jsem si pamatoval
u Poděbrad pravda jsou ty mosty širší
u Poděbrad pravda jsou ty mosty širší
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
A co plánovaná oprava povrchu v km 11,2 - 17,7 L proběhne letos?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Taky si myslim, že problém neni průtočnej profil toho mostku, ale spíš obsypání opěr úrodnou polabskou zemí bez jakýhokoli zpevnění. Stačí obložit hrubym kamenem boky náspu i dno podjezdu a okolí opěr a bude klid. A kdyby se to uzavřelo, tak taky žádnej proud kolem náspu k řečišti nepoteče, rozlití je tam spíš statický, ale spíš by se měla uchovávat aspoň nějaká průchodnost krajiny i napříč liniových staveb.kyk píše:Nestačilo by pár metrů před mostem ty břehy zpevnit tak, aby voda neměla šanci podemlít těleso mostku?
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Asi hned potom.Lenny píše:A co plánovaná oprava povrchu v km 11,2 - 17,7 L proběhne letos?
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Včera se na půlce na Prahu pracovalo. Pokud to bude na dýl, tak bych se přimlouval o demontáž celých svodidel na přejezdu SDP, takto je to ostré a včera při cestě jsem viděl pořádně nakloněný kamión, ale ještě to naštěstí ustál. Chápu, že minulý týden na to nebyl čas.
- Přílohy
-
- D8_Most15km.jpg (122.36 KiB) Zobrazeno 9317 x
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
To jonáš: statický rozliv tam není, stačí se podívat na fotky z povodně, teče tudy dost podstatná část povodňového průtoku, právě proto to dělá problém
musíte si uvědomit, že je to na konci Vltavského kaňonu, kde má voda spád a rychlost
musíte si uvědomit, že je to na konci Vltavského kaňonu, kde má voda spád a rychlost
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Pod mostem se již rýsuje definitivní řešení.
- Přílohy
-
- D8most.jpg (28.76 KiB) Zobrazeno 9088 x
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
V tomto týdnu začalo frézování obrusné a ložné vrstvy na D8 km 18-11 na Prahu. Začíná to zde mostem viz foto a končí u těch remixů z podzimu 2011. Krása, 7 km! Opět si dloubnu do betonů, zde je povrch od výstavby, tj. od roku 1996 = 17 let!
A to to ŘSD začalo opravovat ještě dost včas, taková R7 by tento povrch hned měnila:)
A to to ŘSD začalo opravovat ještě dost včas, taková R7 by tento povrch hned měnila:)
- Přílohy
-
- D8.jpg (31.42 KiB) Zobrazeno 9088 x
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Je to opravdu na ceske pomery az neskutecne....Jezdim tam casto a musim rict, ze ten povrch na generalni opravu v porovnani s jinymi dalnicemi opravdu zraly nebyl... Podle meho nazoru je D8 nejlepe udrzovana dalnice v CR.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
No jestli to nebude také tím, že ti na té Dé osmičce, to dělají jen s opravdovou láskou, že to nedělají kvůli penězům, ale hlavně kvůli tomu, že je ta práce baví, že to je pro ně potěšení a že je to pak těší o to víc, když to těší nás.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Monine a jak se pozná na zaměstnancích SSÚD že to dělají s láskou? Znáš odtamtud někoho?
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Ještě doplním, že oprava stojí cca 87 mil. a provádí ji Colas-Eurovia.
Povodňový most dělá Eurovia.
Povodňový most dělá Eurovia.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Raději budu poskakovat na betonu, než kličkovat mezi dírami na asfaltu.hh píše:V tomto týdnu začalo frézování obrusné a ložné vrstvy na D8 km 18-11 na Prahu. Začíná to zde mostem viz foto a končí u těch remixů z podzimu 2011. Krása, 7 km! Opět si dloubnu do betonů, zde je povrch od výstavby, tj. od roku 1996 = 17 let!
A to to ŘSD začalo opravovat ještě dost včas, taková R7 by tento povrch hned měnila:)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Souhlas beton je beton a každý den přece neproprší...
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Kde je na D8 nějaká díra v asfaltu?Lenny píše:Raději budu poskakovat na betonu, než kličkovat mezi dírami na asfaltu.hh píše:V tomto týdnu začalo frézování obrusné a ložné vrstvy na D8 km 18-11 na Prahu. Začíná to zde mostem viz foto a končí u těch remixů z podzimu 2011. Krása, 7 km! Opět si dloubnu do betonů, zde je povrch od výstavby, tj. od roku 1996 = 17 let!
A to to ŘSD začalo opravovat ještě dost včas, taková R7 by tento povrch hned měnila:)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Mezi sjezdy Úžice a Zdiby smer Praha by se jich par naslo.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Nemyslím si a jestli ano, tak jich je 1000x méně než na D2.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Zde bych viděl nepatrný rozdíl v tom, že D2 vznikla ještě v době, kdy na ní byla kousek za Lanžhotem cedule s názvem Slovenská socialistická republika a z druhé strany za Kútama cedule s názvem Česká socialistická republika, a tím, že D8 byla postavena už v nové éře, budovaní světlých zítřků. Ale vážně - pár děr a to i přes nový povrch (!) tam fakt je a to ne zrovna malých. Zrovna jedna dost velká díra je těsně za ex9 ve směru na D a to přímo na plné čáře dělicí odstavný pás, takže díky současné rekonstrukci a jízdě v jednom jízdním pruhu v tomto odstavném pruhu, se ji skoro ani nelze vyhnout.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Včera jsem tama jel (jezdím po D8 jen sporadicky) a i s relativně širokým osobákem (Renault Fluence) jsem se vešel celý do odstavného pruhu, když bylo potřeba. Jízda s jedním kolem na hlučící bílé čáře mi přišla mnohem nepříjemnější než v osmdesátce si hlídat zrcátko u spolujezdce)...monin píše:Zrovna jedna dost velká díra je těsně za ex9 ve směru na D a to přímo na plné čáře dělicí odstavný pás, takže díky současné rekonstrukci a jízdě v jednom jízdním pruhu v tomto odstavném pruhu, se ji skoro ani nelze vyhnout.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Ano, 1980. A jestli se říká, že beton má vydržet 30-40 let, tak co to je? Ale není problém se podívat na jiné stavby po revoluci. Třeba R35 kolem Přáslavic kolik tam je již měněných desek! Být D2 celá v AB, tak se tam během 5 let všude udělá za pár korun remix a jezdíme pěkně, takto bude drncat ještě 15 let, fuj!monin píše:Zde bych viděl nepatrný rozdíl v tom, že D2 vznikla ještě v době, kdy na ní byla kousek za Lanžhotem cedule s názvem Slovenská socialistická republika a z druhé strany za Kútama cedule s názvem Česká socialistická republika, a tím, že D8 byla postavena už v nové éře, budovaní světlých zítřků. Ale vážně - pár děr a to i přes nový povrch (!) tam fakt je a to ne zrovna malých. Zrovna jedna dost velká díra je těsně za ex9 ve směru na D a to přímo na plné čáře dělicí odstavný pás, takže díky současné rekonstrukci a jízdě v jednom jízdním pruhu v tomto odstavném pruhu, se ji skoro ani nelze vyhnout.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
To bylo obecně k dloubnutí při porovnání úseků AB a CB na staré D1.hh píše:Kde je na D8 nějaká díra v asfaltu?Lenny píše:Raději budu poskakovat na betonu, než kličkovat mezi dírami na asfaltu.hh píše:V tomto týdnu začalo frézování obrusné a ložné vrstvy na D8 km 18-11 na Prahu. Začíná to zde mostem viz foto a končí u těch remixů z podzimu 2011. Krása, 7 km! Opět si dloubnu do betonů, zde je povrch od výstavby, tj. od roku 1996 = 17 let!
A to to ŘSD začalo opravovat ještě dost včas, taková R7 by tento povrch hned měnila:)
Ano, na 3510 je CB povrch horší než obvykle. Otázka je proč, co bylo uděláno špatně anebo čím je to vyvoláno. Můžu argumentovat příkladem na AB. V letech 2000-1 proběhla rozsáhlá rekonstrukce R10 v okrese Mladá Boleslav, dnes je místy povrch zralý na výměnu, někde už "něco" proběhlo.
Spíš mě překvapilo, že je stále původní povrch na 0801. Tedy pokud jsem něco nepřehlédl.
Z Tebe se stává zarytý asfaltér, s takovou už nebudeš člen betonové lobby
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Ano, teď jsem zvědavý jak se povedou ty remixy cca 20 km právě na té D1, protože pokud se to povede, tak to teprve bude vidět ten rozdíl mezi údržbou AB a CB!
Ano, 0801 je původní (20 let) a opravovat se má začít první úsek až 2014.
Ano, 0801 je původní (20 let) a opravovat se má začít první úsek až 2014.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Jenže životnost remixy mají vydržet jen 3-5 let do doby modernizace. To je jak zbroušení CB povrchu a to je ještě levnější.
Na 0801 docela přesluhuje a už dlouho nevydrží. Kolejí jsem si nevšiml, jen trhliny apod.
Na 0801 docela přesluhuje a už dlouho nevydrží. Kolejí jsem si nevšiml, jen trhliny apod.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Remix+ se uvádí 5-8 let, také poměrně levná výměna obrusu vydrží ještě déle.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
0801 je z roku 1993 a dá se po tom slušně jezdit. Stačil by levný remix a dalších 8 let je fajn.
D1 km 225-230 je z roku 1992 a je to hnus rozlámanej už jakou dobu a vyměnit se to musí celý!
D1 km 225-230 je z roku 1992 a je to hnus rozlámanej už jakou dobu a vyměnit se to musí celý!