[D8] Opravy, rekonstrukce
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Pozor, nové portály s kamerami tam jsou tři. Ten poslední je kousek před odbočkou do Rochlické.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Tak v tunelech Panenská a Libouchec je 60km/h (v sobotu byla oběma směry).
Když jsem tam jel, tak omezení, ale vypadá bezdůvodně.dopravniinfo píše:D8, ve směru Petrovice, mezi 87,15 km a 86,6 km : Dopravní uzavírky a omezení02.03.2012 11:23 - 09.03.2012 15:00
neprůjezdný levý jízdní pruh práce údržby zúžená vozovka na jeden jízdní pruh, oprava požární nádrže
D8 - 86.5-83.8km na trase Krásný Les - Řehlovice : Nebezpečné překážky21.02.2012 14:30 - 31.03.2012 15:35
Pozor! Havárie vodovodního potrubí ; Od 21.2.2012 14:30 do 31.3.2012 14:35 D8 - 86.5-83.8km na trase Krásný Les - Řehlovice; D8 km 86.5 ve směru od SRN do ČR u Ústí nad Labem. Pozor! Havárie vodovodního potrubí; Havárie vodovodního potrubí - únik vody do podloží tunelu Panenská. Omezení rychlosti na 60km/hod. v tunelu Panenská a Libouchec v obou směrech.
pondeli rano/ smer Prag 60kmh v tunelu, aktivita 0
protismer 80kmh. Asi uz jim v Sudetech doslo, ze kdyz se opravuje neco na 1 roure, tak ta druha se nemusi omezovat... jinak v Sobotu obe roury 60kmh a nikde nikdo. Aktivita takova trochu Ceska 0
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Nevíte co je smyslem uzavírky levé pruhu na Cínovecké mezi sjezdy Ďáblice a MUK Kbelská?
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Nevíte jak je to s úsekovým měřením na Cínovecké směrem z města - přibyly podezřelé kamery na portálu cca u OMW?
Re: D8 - provoz
D8 aktuálně bez známky na území ústeckého kraje- kvůli povodním
kr-ustecky.cz píše:Naopak i osobní vozy bez dálniční známky mohou do odvolání využívat dálnici D8 v úseku Roudnice – sjezd na Libouchec,“ řekl k dopravním změnám hejtman Oldřich Bubeníček. http://www.kr-ustecky.cz/vismo/dokument ... 6&p1=84858
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Že by se historie opakovala
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=usti ... en.jpg.JPG
Jen pro připomenutí, stejné místo při povodních 2002: Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Doufejme, že ne a mostek vydrží. Voda podle kolemjedoucích je v podjezdu už od rána. Kromě toho, že byl znovu vybudován, tak je rozšířen násep, ale pouze na západní straně:(pp21 píše:Že by se historie opakovala
pro info ještě historické letecké foto z roku 2002 Ten mostek je ta první vodní čárka přes dálnici.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Ještě přidám odkaz na kamery na D8 na tomto webu.
kritické místo je na zoomované kameře na 17km (přiblížení přes kilometr - obrázek je jiný než jste běžně zvyklí).
http://www.ceskedalnice.cz/pro-ridice/kamery-d8
Ještě sociální sítě
Já bych to tipoval, že ty náklaďáky zpevňují právě ten násep.
kritické místo je na zoomované kameře na 17km (přiblížení přes kilometr - obrázek je jiný než jste běžně zvyklí).
http://www.ceskedalnice.cz/pro-ridice/kamery-d8
Ještě sociální sítě
Podle kamer a dopravniinfo dálnice uzavřena není.facebook dálnice D8 píše:napric mostem stoji kamion plny tezkeho kameni http://www.facebook.com/DalniceD8?ref=stream&filter=3
Já bych to tipoval, že ty náklaďáky zpevňují právě ten násep.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
kamera v km 17 je namířena na to místo (je to pod sloupem VVN v zatáčce) ... a dle zelené vlny kolona 8km a prakticky se nehýbe.
A jen doplním, že je to nyní široko daleko jediná cesta přes Vltavu/Labe (I/9, II/608 i Kralupy uavřeno). Zbývájí jen mosty v Praze a nebo most v Kostelci nad Labem.
A jen doplním, že je to nyní široko daleko jediná cesta přes Vltavu/Labe (I/9, II/608 i Kralupy uavřeno). Zbývájí jen mosty v Praze a nebo most v Kostelci nad Labem.
- Přílohy
-
- Untitled-2.jpg (75.98 KiB) Zobrazeno 8883 x
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Jezdí se už 1+1 v levém pásu, ráno bude masakr znovu na Prahu... A možná x týdnů/měsíců, protože pravý pás je podemletý:(
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
ČTK už vydala zprávu: http://magazin.ceskenoviny.cz/auto/zpra ... ika/946991
Praha - Dálnici D8 u Prahy ve směru na Ústí nad Labem blokují kvůli dopravnímu omezení dlouhé kolony. Policie tam doprovází těžkou techniku, která jede podsypat podemletý pilíř mostu přes Vltavu. Na 15,5. kilometru se provoz ve směru z Prahy převádí do protisměru. Kolona sahá až k 8. kilometru, řekla dnes ČTK kolem 18:00 mluvčí středočeské policie Soňa Budská.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Jen by mě zajímalo, kde soudruzi při zakládání pilíře udělali chybu
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Chybu udělali (post)soudruzi v zadání, protože obnovili pouze podjezd silnice III. třídy pod dálnicí a nepostavili tam místo zbořeného pořádný inundační most před 10ti lety přes staré postranní koryto. Možná by stálo za úvahu zda by nebylo lepší ten podjezd zasypat.JirkaS píše:Jen by mě zajímalo, kde soudruzi při zakládání pilíře udělali chybu
Naposledy upravil(a) dvs dne 7.6.2013 7:13:19, celkem upraveno 1 x.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Nu, tak zprávy z místa, byl jsem se tam podívat.
Pod opěrou mostu je kaverna jak prase, opěra už v pravé části nesedí na hlíně ale pouze na pilotách. Pravý pás je uzavřen s tím, že bude nutné prostor aspoň nouzově opravit. Celé místo by si žádalo realizaci jakési "vany", kterou voda proteče a nebude mít šanci nic podemlít.... druhá možnost je to místo úplně zasypat. Zítra ráno bychom měli mít informací víc...
Pod opěrou mostu je kaverna jak prase, opěra už v pravé části nesedí na hlíně ale pouze na pilotách. Pravý pás je uzavřen s tím, že bude nutné prostor aspoň nouzově opravit. Celé místo by si žádalo realizaci jakési "vany", kterou voda proteče a nebude mít šanci nic podemlít.... druhá možnost je to místo úplně zasypat. Zítra ráno bychom měli mít informací víc...
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
No a třetí možnost je ... jak píše dvs ... postavit inundační most. Ale ten se do rána nepostaví .... on se nepostaví ani do podzimu, co si budeme povídat
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Stavět nový delší most by bylo trochu na delší lokte, ale kdyby se k tomu využil nouzový stav, tak proč ne že... akorát že za pár dní to nikdo nenakreslí a opravu je potřeba udělat rychle... Další možnost je postavit hráze tak, aby se sem voda nedostala, hráze co tam byly na kraji pole teď prý měly vodu Q100 udržet, ale evidentně se někdo přepočítal
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
To mi přijde, že v takovémto území, kde se řeka široce rozlívá, vyjde levněji inundační most než se pokoušet o odolnou hráz.
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Ano, ale jak ho postavit a přitom zachovat provoz na dálnici? Tenhle mostek má opěry společné pro oba jízdní směry... technicky by to asi šlo rozdělit, ale ...
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Zcela jistě to lze technicky vyřešit. Analogický problém je při rekonstrukci mostu, kdy je budována nová spodní stavba. Taky musejí ubourávat po polovinách. Technicky to problém není. Projekt by mohl být nakreslen taky vcelku rychle. Horší je to papírově.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Aktuální foto z mostu: http://zdar.5plus2.cz/12862/divoka-voda ... -silnicari
plus jedna fotka detailu přímo z místa od Mapmana:
plus jedna fotka detailu přímo z místa od Mapmana:
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Další foto i s vodou ...
- Přílohy
-
- D8b.jpg (68.72 KiB) Zobrazeno 8759 x
-
- D8a.jpg (62.72 KiB) Zobrazeno 8759 x
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
Byl tam také někdo s hydrometrickou vrtulí, abychom věděli průtok v m3/s tomto "ramenu" a jenom ji složitě a nepřesně neodhadovali zpětně?
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
tak on by to nemusel být most, ale soustava propustků, třeba DN 1500
kdysi takhle protunelovali u Laktosu v Kyjích průchod pod železnicí pro pěší ze sídliště Jahodnice ( a to DN tam bude tak 2,2m )
takže prostrkat náspem 5-6 takovejch trubek by neměl být problém
kdysi takhle protunelovali u Laktosu v Kyjích průchod pod železnicí pro pěší ze sídliště Jahodnice ( a to DN tam bude tak 2,2m )
takže prostrkat náspem 5-6 takovejch trubek by neměl být problém
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D8 - Opravy, rekonstrukce
To by ovšem znamenalo zrušení té silnice.Mike píše:tak on by to nemusel být most, ale soustava propustků, třeba DN 1500
kdysi takhle protunelovali u Laktosu v Kyjích průchod pod železnicí pro pěší ze sídliště Jahodnice ( a to DN tam bude tak 2,2m )
takže prostrkat náspem 5-6 takovejch trubek by neměl být problém