[D8] Opravy, rekonstrukce

Praha – Ústí nad Labem – Německo
Odpovědět
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

hh píše:Ano, 0801 je původní (20 let) a opravovat se má začít první úsek až 2014.
No úplně původní není, protože v roce 2009 byl pravý pruh přebroušený asi kvůli kolejím. viz:
dvs 22.7.2009 píše:Nevíte někdo, zda je přebroušený pravý pruh Praha - Úžice definitvní řešení? Podle všeho to vypadá, že to je definitivní, protože už udělali vodorovné značení.
Ve stoupání od Úžic jsou "velkorozměrové záplaty".
PS: Nestálo by za úvahu při rekostrukci D8 0801 ji rozšířit taky o těch 75cm, aby to tam šlo v uzavírkách 2+2?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Lenny »

hh píše:0801 je z roku 1993 a dá se po tom slušně jezdit. Stačil by levný remix a dalších 8 let je fajn.

D1 km 225-230 je z roku 1992 a je to hnus rozlámanej už jakou dobu a vyměnit se to musí celý!
Na obranu D8 musím říci, že tehdejší SSŽ dostali od mateřské společnosti spoustu nové vynikající techniky, znalosti atd. Naproti tomu D1 stavěly DSO ze zastaralými stroji, které rozhodně nelze nazvat vynikající technikou. Také konstrukce CB vozovky je zcela odlišná od dnešní, kdy už se nepokládá asfaltová mezivrstva a CB kryt je kotvený dvouvrstvý. Prostě kvalita byla u D1 ve srovnání s D8 mizerná.

Např. na bývalé I/2 dnes II/425 jsou CB povrchy z 60. let a stále slouží. Ono je to případ od případu, někde se to povede a jinde ne, toto platí obecně pro všechny věci.

Co tam ŘSD plánuje výměna obrusné v celé šířce a ložné vrstvy v jízdních pruzích a sanace lokálních poruch?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Na rok 2014 se planuje oprava km -2 az 5 P, ale to se teprve bude projektovat, asi tak nejak, co pises. Akorat ty zaporne km, co RSD zdedilo od prazaku, to je strasne spatna kvalita, dokonce koleje. Nevis ze kdy to je, socialismus? Tam budou muset jit asi hloubeji.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

Krátce po revoluci.
ceskedalnice píše:Praha – Zdiby: km -2,248 – 0,000 (2,248 km)
Úsek, zprovozněný v roce 1991, je v současné době označen jako silnice pro motorová vozidla a je součástí tzv. Prosecké radiály. http://www.ceskedalnice.cz/dalnice/d8
Komu patří ten úsek -2 až 0? Měl jsem za to, že to je Prahy, když tam dali tu 80 a úsekové měření. Zimní údržbu dělá také Praha. Nebo to dědictví je nějaká novinka.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Lenny »

Stavěl to Doprastav v letech 1988 až 1992 a bylo to zprovozněno v roce 1991.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

dvs píše:Krátce po revoluci.
ceskedalnice píše:Praha – Zdiby: km -2,248 – 0,000 (2,248 km)
Úsek, zprovozněný v roce 1991, je v současné době označen jako silnice pro motorová vozidla a je součástí tzv. Prosecké radiály. http://www.ceskedalnice.cz/dalnice/d8
Komu patří ten úsek -2 až 0? Měl jsem za to, že to je Prahy, když tam dali tu 80 a úsekové měření. Zimní údržbu dělá také Praha. Nebo to dědictví je nějaká novinka.
Ta hranice (km -2,2) je tady:
https://maps.google.cz/maps?hl=cs&ll=50 ... .3,,2,2.26
Ta úsekovka je až dál k Praze. A odsud se to opraví.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

Počet pruhů do/z Prahy v režimu 2+1 se už nebude měnit v pátek a v neděli v uzavírce Úžice - Nová ves? V pondělí ráno ještě byly 2 pruhy do Prahy a odpoledne už 2 pruhy z Prahy. Na dopravniinfo. cz se v popisu tváří, že 2 budou do Ústí n.L a 1 do Prahy a o změně ani slovo. Neosvědčilo se to?
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mapman »

Neosvědčilo se to. V směru z Prahy s tvřořily kolony mnohem častěji a docházelo tam k nehodám, ve směru do Prahy se už spíš lidem vyplatí to objet a lepší je udržovat takto jen jeden směr. Povoleno to bylo o neděle dál, ndic o to tom dostal info taky, takže 2 pruhy ven z Prahy.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

Rozumné rozhodnutí.

Podle mne to moc do Prahy neobjíždí přes Velvary po staré. Možná jedině "indukovaná" doprava od Mělníka a od Slaného si řekne že pojede po staré nebo R7. Hlavní rozdíl je v intenzitách. Do Nové Vsi to je cca 26tis/24hod od Ústí a přibude na cca 31tis (ten přírůstek možná odpadl už od povodní). O proti tomu z Prahy se tam do zúžení žene už 38 tis. Zdroj pentlogram scitani2010.rsd.cz Navíc podle mne hodně hraje roli, to že nájezd i sjezd v Úžicích je bez připojováku. Pokud se jede pouze jedním pruhem tak stačí jedno zastavení, aby tam někdo najel a kolona je ve špičce hned vytvořená na celý den. V Nové Vsi se vešel zkrácený připojovák a přejíždí se těsně za nájezdy z MÚK. Ještě jeden detail je, že v Nové Vsi není zcela demontován tlumič nárazu, který zasahuje do toho odstavného a je tam kvůli němu taková nepříjemná šikana v zúžených pruzích. Teď když to bude do Ústí 2 pruhy tak je to v pohodě.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

Tak jsem to zakřiknul. Dnes nehoda 2xNA před zúžením u Nové Vsi. http://www.novinky.cz/krimi/309837-po-s ... ce-d8.html
Beruška
Příspěvky: 30
Registrován: 25.1.2010 9:38:33
Bydliště: České Středohoří

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Beruška »

Nevím, jestli už to tady někdo zmiňoval. Za mostem Vchynice směr Velemín se celkem úspěšně pomalu propadá vozovka - tedy alespoň v pravém a prostřením pruhu. Na to, že je to v provozu velmi krátkou dobu docela síla. Nevíte někdo, jestli je v plánu nějaká oprava?
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Pravděpodobně řeší reklamaci s Eurovií.
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mbmat »

dvs píše:Ještě jeden detail je, že v Nové Vsi není zcela demontován tlumič nárazu, který zasahuje do toho odstavného a je tam kvůli němu taková nepříjemná šikana v zúžených pruzích. Teď když to bude do Ústí 2 pruhy tak je to v pohodě.
Ano, je to nepříjemné, ale už se s tím asi nic dělat nebude, žluté provizorní VDZ je už nalajnováno.
Další věc, co mě zaráží je, že na estakádě k tunelu Libouchec se již objevují trhliny. Kde je ten AB, který vydrží bez problému 15 let?
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mapman »

Estakáda Knínice se bude ještě letos v rámci reklamace opravovat...
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mbmat »

Dobrá zpráva :) děkuji
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Tam se to dělalo v prosinci ...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Lenny »

Pozdě se začalo a změna termínu nepřicházela v úvahu. Ještě v červenci chyběly 2 pole estakády.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mbmat »

Pak to takhle dopadá. Skvěle.
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Byl politický tlak na to stihnout mezinárodní dohodu na termín 12/2006 ... Dneska už by to nikdo nepodepsal, ale zas by to zde na fóru bylo, no jó nic nestihne, ostuda před Němcema atd.
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mbmat »

Já bych nic takového neřekl. Jen by mě zajímalo proč se to nestíhalo?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Lenny »

Zase na druhou stranu to byla velká sláva a všichni byli rádi, že se to otevírá.

To víš, doktor Patrik a jeho družina se činili. Tím pádem bylo pozdě vydáno SP, předáno staveniště atd.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mbmat »

Byl jsi tam tehdy?
Parta za všechny prachy...
Kuba
Příspěvky: 1404
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Kuba »

Ano, i na úsek 0807 se tenkrát podávaly odvolání a žaloby od DZ jak o závod.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Lenny »

mbmat píše:Byl jsi tam tehdy?
Parta za všechny prachy...
Byl jsem tam, Günter Verheugen mi tehdy vyrval pásku z ruku. Byl jsem z toho v tak v šoku, že jsem se nezmohl ani na odpor. Něco takového bych od eurokomisaře nečekal.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D8 - Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Lenny píše:
mbmat píše:Byl jsi tam tehdy?
Parta za všechny prachy...
Byl jsem tam, Günter Verheugen mi tehdy vyrval pásku z ruku. Byl jsem z toho v tak v šoku, že jsem se nezmohl ani na odpor. Něco takového bych od eurokomisaře nečekal.
Lenny, on nás tady uráží, z tohoto webu jsme tam tehdy byli všichni - asi parta za všechny prachy :)
Odpovědět

Zpět na „D8“