0805 Lovosice – Řehlovice
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Kamiony přes Lovosice jezdí i nadále. Výrazně ušetří oproti dálnici na mýtném
19. duben 2017
http://www.litomericko.severoceskydenik ... ytnem.html
19. duben 2017
http://www.litomericko.severoceskydenik ... ytnem.html
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Ano, to je typický příklad české novinařiny. Kamióni jsou zlo, a každý, kdo má "béčko" řidičák, je odborník špeditér. Ještě mohli napsat, že na mýtném ušetří ne firma, ale řidičHonza1 píše:Kamiony přes Lovosice jezdí i nadále. Výrazně ušetří oproti dálnici na mýtném
19. duben 2017
http://www.litomericko.severoceskydenik ... ytnem.html
Lovosice exit 48 - Trmice exit 69 = 20,6km ... kamion 4 osy / euro 6 zaplatí mýtné cca 4,12 Kč/km x 20,6 = 85 Kč
Lovosice - Ústí - zpátky na D8 = 25,6km, z toho 20km je zpoplatněná I/30 ... kamion 4 osy / euro 6 zaplatí mýtné cca 1,96 Kč/km x 20km = 39 Kč ... k tomu si ale zajede 5km, což je při spotřebě 30 litrů/100km asi 1,5 litru nafty = asi 37 Kč
Dále je tam opotřebení vozidla kalkulované na 1km, čas (mzda řidiče) navíc atd.
Neušetří se nic. Je to nesmysl. Některé firmy mají starý SW v navigacích a jejich řidiči jezdí podle nich, aniž by moc koukali na cedule. Tohle se spraví časem samo.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Tady je článek ohledně obnovení železnice:
http://usti.idnes.cz/nestabilni-zelezni ... pravy_vac2
http://usti.idnes.cz/nestabilni-zelezni ... pravy_vac2
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Dálnice D8: sanace sesuvu v úseku Lovosice–Řehlovice
Petr Vitásek
Na jaře roku 2015 vyhrál SUDOP PRAHA veřejnou soutěž na zpracování projektové dokumentace, inženýrskou činnost a autorský dozor na projekční řešení sanace sesuvu v rámci II. etapy sanace.
zdroj SUDOP Revue 01/2017
PDF (4.31 MB) http://www.sudop.cz/o-nas/sudop-e-revue ... load-force
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Usek je otevreny, tak by se mohl zmerit hluk kolem skleneho tunelu Vchynice a pripadne zvednout rychlost.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Měří tam někdy? Já tam jezdím normální rychlostí...
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
pšššt. NeměříFox Mulder píše:Měří tam někdy? Já tam jezdím normální rychlostí...
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
dvs: Myslel jsem, že to snížení rychlosti je tam kvůli hasičům a ne kvůli hluku. Ale taky mi přijde poněkud zbytečné.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
On to tu psal mapman:
je to sice už 5 let staré, ale podle mne to platí stále. Pak se to ještě natáhlo tím, že úsek k Bílince prý nemělo smysl přeměřovat dokud nebude hotový celý úsek.mapman píše:Protože je to požadavek hygieny, převzatý jako podmínka stavebního povolení a dokud se to nepřeměří a nevyjde tam hluk v limitech s rezervou, tak se to měnit nebude. A pokud ano, tak je potřeba vydat povolení podle § 126 stavebního zákona, takže žádná sranda :/
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Doufejme, že to měření vyjde....
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Rozhovor s předním světovým expertem na sesuvy půdy Rolfem Katzenbachem ohledně sesuvu na D8. Nevím, nakolik detailně se tento expert seznámil se situací na tomto úseku, ale některé odpovědi se mi zdají poněkud mimo. A překlad také někdy docela kulhá...
https://zpravy.aktualne.cz/dle-svetoveh ... 1466669247
https://zpravy.aktualne.cz/dle-svetoveh ... 1466669247
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
No, chybný překlad za tím taky být může, ale spíš bych to viděl na zcela jasnou a nikterak neskrývanou zaujatost pana redaktora. Pan expert v první části rozhovoru fakticky řekne, že se podcenil geologický průzkum a že to, co se udělalo, se nemělo dělat na konci, ale naopak na začátku stavby a tím by vůbec žádný sesuv nevznikl. Redaktor ale po chvíli opět podsouvá otázku, zda se bude muset D8 zavřít. Proč? Ok, mohly tam být chyby, tak pojďme řešit, kdo je za ně zodpovědný, snažme se je napravit, ale proč sakra řešit otázku uzavření? Zase to podle mě ukazuje na jedno. ŘSD a stát se proviňují už jen tím, že vůbec nějakou dálnici chtěli. Opatření či neopatření a tunel či netunel, pokaždé je to špatně. A pokaždé bude špatně něco jiného.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Nechápu 60km/h v tunelech směrem na Prahu !? (To tam je stále? Včera večer tam byla.)
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
To nechápe nikdo... má se to brzy změnit na 80.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Díky bohu za 80 km/h, ale ani tahle rychlost není žádný hit. Alespoň ta stovečka kdyby tam byla....
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
adi88: Taky co čekat od agitačního serveru "aktuálně". Tyhle odkazy často ani nečtu, většinou mi úplně stačí výcuc, který je tady v diskusi.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Expert potvrzuje argumenty Cajze a je to tedy odpovědí i na příspěvěk níže..adi88 píše:No, chybný překlad za tím taky být může, ale spíš bych to viděl na zcela jasnou a nikterak neskrývanou zaujatost pana redaktora. Pan expert v první části rozhovoru fakticky řekne, že se podcenil geologický průzkum a že to, co se udělalo, se nemělo dělat na konci, ale naopak na začátku stavby a tím by vůbec žádný sesuv nevznikl. Redaktor ale po chvíli opět podsouvá otázku, zda se bude muset D8 zavřít. Proč? Ok, mohly tam být chyby, tak pojďme řešit, kdo je za ně zodpovědný, snažme se je napravit, ale proč sakra řešit otázku uzavření? Zase to podle mě ukazuje na jedno. ŘSD a stát se proviňují už jen tím, že vůbec nějakou dálnici chtěli. Opatření či neopatření a tunel či netunel, pokaždé je to špatně. A pokaždé bude špatně něco jiného.
Diaľničiar píše:Nevysvětlil. Takže s tím ani nemám jak naložit. A to že jste napsal co jste napsal, to je váš osobní motiv. Ale váš slovník tomu i plně odpovídá. Vy si jen myslíte když užijete slova jakože v tom prostředí žijete, tak jste někdo kdo popíše systém jak co funguje. To je ale jen subjektivní náhled a hodně z povrchu. Nic víc. Na rozdíl od těch podepsaných o kterých se reálně ví. A mě nemusíte nikam posílat. Neužívejte zbytečně osobních invektiv, na faktech a důvěre to nepřidává. Já za vysvětlení nepokládám vámi popsaný stav, že vědci = mafie. Vy si tento hoax klidně šiřte dál. Ale to není vysvětlení. Pouhá mystifikace.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Aktuálně: Otevření čtyř pruhů na D8 se odkládá na neurčito. Ťok bude čekat, než se svah úplně zklidní
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/otevr ... 5900fea04/
....
Tímhle dost popíchli: "Jeho ústav totiž v analýze příčin sesuvu zjistil, že ze zásad, kterých se české stavebnictví ohledně stavby v geologicky náročných územích roky drželo, nezbylo minimálně v případě D8 skoro nic. "Stala se tam řada nepochopitelných věcí, nedodržovala se pravidla, nepřihlíželo se k poznatkům známým desítky let," řekl ředitel.
Působilo tak zvláštně, když například Jan Klimeš z Ústavu struktury a mechaniky hornin v rámci své přednášky ukazoval příklady pravidel, která platí v jiných zemích, například v Kanadě, ve Švýcarsku ale i na Slovensku, zatímco Česko o nich teprve debatuje.
Stejné to bylo, když připomínal pro inženýrské geology samozřejmé věci - třeba nutnost studia už existujících map, průzkumu před stavbou, monitoringu, který musí začít dříve, než se začne s budováním, a součinnosti všech účastníků stavby, jež právě u D8 ukázkově selhala. "Je třeba do projednávání záměru zatáhnout i veřejnost a otevřeně a čestně s ní spolupracovat," podotkl."
Ps. O geologii je dost Děčínský přivaděč - odemkne admin po několika týdnech vlákno?
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/otevr ... 5900fea04/
....
Tímhle dost popíchli: "Jeho ústav totiž v analýze příčin sesuvu zjistil, že ze zásad, kterých se české stavebnictví ohledně stavby v geologicky náročných územích roky drželo, nezbylo minimálně v případě D8 skoro nic. "Stala se tam řada nepochopitelných věcí, nedodržovala se pravidla, nepřihlíželo se k poznatkům známým desítky let," řekl ředitel.
Působilo tak zvláštně, když například Jan Klimeš z Ústavu struktury a mechaniky hornin v rámci své přednášky ukazoval příklady pravidel, která platí v jiných zemích, například v Kanadě, ve Švýcarsku ale i na Slovensku, zatímco Česko o nich teprve debatuje.
Stejné to bylo, když připomínal pro inženýrské geology samozřejmé věci - třeba nutnost studia už existujících map, průzkumu před stavbou, monitoringu, který musí začít dříve, než se začne s budováním, a součinnosti všech účastníků stavby, jež právě u D8 ukázkově selhala. "Je třeba do projednávání záměru zatáhnout i veřejnost a otevřeně a čestně s ní spolupracovat," podotkl."
Ps. O geologii je dost Děčínský přivaděč - odemkne admin po několika týdnech vlákno?
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Otevření D8 v plném profilu bude před volbami. Takže klid....
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Doufám, že k tomu udělají slavnostní akt.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Asi jsem naivní, ale doufám že plné otevření D8 je pouze v rukou odborníků. Jinak na děčínském webu je záznam z konference. Pro toho, kdo by si chtěl poslechnout něco o geologii liniových staveb.
Děčínské fórum: Na semináři o přípravě liniových staveb se hovořilo o Děčínu viz.
http://www.decinskeforum.cz/2017/06/10/ ... -o-decinu/
Děčínské fórum: Na semináři o přípravě liniových staveb se hovořilo o Děčínu viz.
http://www.decinskeforum.cz/2017/06/10/ ... -o-decinu/
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
Hlavne, aby to nebyl jinej akt, treba pietni... ono je to stejne jedno, jestli otevrou estakadu, stejne se zas pojede jen po jednom moste pres Oparenske udoli, protoze to vlnobiti, co tam udelali je pro ostudu.
Re: 0805 Lovosice – Řehlovice
opět oficiální prodloužení uzavírky...
MD ČR píše:částečná uzavírka dálnice D8,
pravého pásu v km cca 55,8 – 58,2 a
levého jízdního pruhu v levém pásu v km cca 59,8 – 58,1
v termínu od 1. 7. 2017 do 30. 9. 2017.
Uzavírky se konají na základě rozhodnutí Rady geotechnického monitoringu a ŘSD ČR
z důvodu nestability podloží pravé opěry estakády Prackovice.
Vedení dopravy:
Směr Ústí nad Labem: Doprava bude v km cca 55,4 svedena do jednoho jízdního pruhu a
v km cca 55,8 bude převedena do protisměrného pásu.
V něm bude vedena v režimu 1+1 do km cca 58,2, kde bude převedena zpět a dále bude pokračovat bez omezení.
Směr Praha: Doprava bude v km cca 59,8 svedena do jednoho jízdního pruhu, ve kterém bude
pokračovat až na konec uzavírky v km cca 55,8.
V km cca 58,2 – 55,8 bude doprava vedena v režimu 1+1.
Nejvyšší dovolená rychlost v místě uzavírky bude omezena na 80 km/h.