České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

0805 Lovosice – Řehlovice
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=70&t=82
Stránka 2 z 158

Autor:  Lenny [ 5.4.2009 20:53:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice

Fox Mulder píše:
Ještě jsem se chtěl zeptat na ten "dálniční standard" - co všechno bude nová Prosecká radiála obsahovat oproti současné Prosecké radiále? Zatím teda vím, že půjde o přestavbu na 6pruh.. A dále?

A pak ještě druhá poznámka: Jak vlastně víte, že R1 povede právě k Březiněvsi a ne ke Zdibům? Pokud vím, tak jsou dvě varianty, pražská a středočeská a furt se tak nějak řeší kterou z nich, nebo už je definitivně rozhodnuto?


SOS systém, přestavba MÚK Zdiby, zrušení odpočívek.

A proč by měla vést ke Zdibům, když ŘSD počítá s variantou na Březiněves a zatím jiný pokyn nedostalo.

Autor:  Fox Mulder [ 5.4.2009 22:12:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: D8-0805 Lovosice-Řehlovice

Lenny píše:
Fox Mulder píše:
Ještě jsem se chtěl zeptat na ten "dálniční standard" - co všechno bude nová Prosecká radiála obsahovat oproti současné Prosecké radiále? Zatím teda vím, že půjde o přestavbu na 6pruh.. A dále?

A pak ještě druhá poznámka: Jak vlastně víte, že R1 povede právě k Březiněvsi a ne ke Zdibům? Pokud vím, tak jsou dvě varianty, pražská a středočeská a furt se tak nějak řeší kterou z nich, nebo už je definitivně rozhodnuto?

SOS systém, přestavba MÚK Zdiby, zrušení odpočívek.

A proč by měla vést ke Zdibům, když ŘSD počítá s variantou na Březiněves a zatím jiný pokyn nedostalo.

Zrušení odpočívek? Myšleno jako zrušení těch různejch pump a snad i McDonalda, jo? Proč tam nesmí být? Nejsou podle parametrů D?

Aha, to je fakt. Jestli je ta "pražská varianta" R1 oficiální (byť možná s nějakou kritikou a protinávrhama), tak samozřejmě je to pak jasné. ;)

Autor:  martini [ 6.4.2009 8:39:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Modernizace na plnohodnotný třípruh je až po Zdiby, protože se zde odpojuje/napojuje I/9, která je v budoucnu plánována jako S24,5/80, tak aby to napojení na D8 nedrhlo jako dnes. Navíc tam budou připojovací a odpojovací pruhy na/z R1.

Beznínky se musí buď přizpůsobit dálničnímu standardu (délky připojovacích/odpojovacích pruhů) nebo se musí zrušit. Nevím, co je tam plánováno za akce, ale každopádně tato investiční akce není asi zatím na pořadu dne. Podle me se udělá křižovatka s R1 a buď se to zvládne souběžně s okruhem nebo až po něm, ale rozhodně asi ne dříve...

Autor:  pp21 [ 6.4.2009 11:39:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

martini píše:
Modernizace na plnohodnotný třípruh je až po Zdiby ... Podle me se udělá křižovatka s R1 a buď se to zvládne souběžně s okruhem nebo až po něm, ale rozhodně asi ne dříve...


Koukám že správně je asi třetí varianta...

Text UR na stavbu 519: "stávající komunikace R8 /Cínovecká/Prosecká radiála/ bude počátkem v místě cca 350 m v osové vzdálenosti jižně od křížení s osou ul. Ďáblická v délce cca 1,8 km směrem na Teplice osově rozšířena na šířkové uspořádání 2 x 14,5 m plus připojovací a odpojovací pruhy, s dělícím pásem šířky 4 m"

Takže podle tohoto textu to vypadá, že v rámci stavby R1 se D8 rozšíří jen v nezbytně nutném úseku. Podle mapy.cz mi to vychází na úsek MUK R1xD8 - most na polní cestě Zdiby - Březiněves. Zbývajících 1,5 km k MUK s I/9 se asi bude řešit v rámci jiné stavby ... kdo ví...

Autor:  Lenny [ 6.4.2009 16:12:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Petr Pokorný píše:
Takže podle tohoto textu to vypadá, že v rámci stavby R1 se D8 rozšíří jen v nezbytně nutném úseku. Podle mapy.cz mi to vychází na úsek MUK R1xD8 - most na polní cestě Zdiby - Březiněves. Zbývajících 1,5 km k MUK s I/9 se asi bude řešit v rámci jiné stavby ... kdo ví...


Přesně tak. V rámci staveb SOKP se postaví jen nezbytná část. Zbytek je navazující stavba. Je to obdoba 511 a k tomu navazujicích staveb Zkapacitnění 510 + MUK na D11.

U odpočívek nevyhovuje minimální vzdálenost mezi připojovacími a odbočovacími pruhy a obráceně.

Autor:  JKr [ 14.4.2009 22:47:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Pánové, v poště by měl být můj nový velký fotovýlet po D8. Snad se brzy objeví. Těšte se. :P

Autor:  Stanleyk [ 14.4.2009 23:18:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Sobotní výlet po D8 od Řehlovic k Lovosicím se vydařil.
Pár změn na stavbě:
-MÚK Řehlovice až k tunelu Radejčín - beze změny=jen místy skrytá ornice
-Severní portál tunelu Radejčín - stažena ornice
-Jižní portál tunelu Radejčín - vykácen prostor
-Severní portál tunelu Prackovice - beze změny
-Tunel Prackovice - ZTT spojena s průzkumnou štolou=dá se projít tunelem
-Estakáda Prackovice - probíhá zakládání
-Most Dobkovičky - probíhá betonáž a výstavba pilířů
-Most Opárno - staví se pilony pro postupné vyvěšování oblouku,oblouky pomalu šplhají do výšky proti sobě,1.etapa západní mostovky dokončena=přesun betonáže na východní mostovku
-MÚK Bílinka a MÚK Vchynice - začíná se s přípravou prostoru obou křižovatek
-Most Vchynice - probíhá úprava stávajícího mostu a zapažení prostoru budoucího nového přemostění
-MÚK Lovosice - začíná se s přípravou prostoru křižovatky
-Přeložka II/608 - shrnutá ornice

Fotogalerie zde : http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 05/090411/
Vyzdvihuji :

Přílohy:
Poznámka: Panorama mostu přes Opárenské údolí
P1170524m.jpg
P1170524m.jpg [ 191.42 KiB | Zobrazeno 8398 krát ]
Poznámka: Panorama mostu Dobkovičky
P1170281m.jpg
P1170281m.jpg [ 81.26 KiB | Zobrazeno 8402 krát ]

Autor:  Petr M [ 21.4.2009 8:46:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Celá stavba Lovosice-Řehlovice je rozdělena na řadu staveb (mosty Vchýnice, Opárno, Dobkovičky, tunely Prackovice, Radejčín ... a další). Které ze staveb ještě nemají stavební povolení ? Neví někdo, jaký je současný stav ?

Autor:  martini [ 21.4.2009 11:25:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

http://dalnice-silnice.cz/D8.htm

Autor:  Lenny [ 23.4.2009 17:02:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Zas jedno menší zdržení. Odpor DZ je neustavající, připomínají mi zfanatizované Hitlerjugend v Bitvě o Berlín. Dnes byl zveřejněn rozklad na SP na hlavní trasu část od ZÚ po most Oparno. Celý rozklad lze nalézt zde :arrow: http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/4CD5FA4 ... 8_0805.PDF

Lze se k němu vyjádřit do 25. května 2009.

Autor:  Martin z Ostravy [ 23.4.2009 17:52:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Co si tím pořád dokazují, respektive čeho chtějí dosáhnout?
Stejně už se staví, podle mně jsou to normální psychopati.

Autor:  JirkaS [ 23.4.2009 18:31:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Martin z Ostravy píše:
Co si tím pořád dokazují, respektive čeho chtějí dosáhnout?
Zvyšují tím svou cenu. Ukazují, jak dlouho dokáží škodit, čímž budoucím odpůrcům dávají najevo, že je lepší se s nimi dohodnout.

Autor:  multi [ 23.4.2009 19:11:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Kdyby radši šli a dejme tomu vyčistili nějaký ten potok. :)
Je to hrůza, ale je pravda, že jim často úřednicí nahrávají na smeč. Stejně nechápu kudy chtěli trasovat dálnici, aby se vyhli středohoří? To snad ani jinak trasovat nešlo.

Autor:  Lenny [ 23.4.2009 19:18:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

multi píše:
Stejně nechápu kudy chtěli trasovat dálnici, aby se vyhli středohoří? To snad ani jinak trasovat nešlo.


Měli více variant jedna z prvních byla: Nestavět D8, ale místo ní postavit R7 a R28, když neuspěli s tímto návrhem, tak požadovali vedení D8 přes CHKO v dlouhém tunelu (délka přes 10 km). Ani s tímto návrhem neuspěli. Tak poslední záchvěm, který jsem zaregistroval byla současná modifikovaná trasa s tunelem pod vrchem Kubačka (délka cca 3 km) a ani s tímto návrhem neuspěli.

Nějaké mapy půjdou najít na stránkách DZ. Důvody proč nestavět tunel Kubačka zase na stránkách ŘSD.

Autor:  Užovka [ 23.4.2009 21:57:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

no takhle se te D8 nedockame ani v roce 2011 :-( Asi by se mel pro podobne stavby zmenit zakon !!!

Autor:  Lenny [ 23.4.2009 22:20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Užovka píše:
no takhle se te D8 nedockame ani v roce 2011 :-( Asi by se mel pro podobne stavby zmenit zakon !!!


Ale dočkáme, člověk musí být optimista. Teď záleží na rozkladové komisi MD ČR jak rychle rozhodne po 25. květnu 2009.

Autor:  Majkl [ 24.4.2009 7:31:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Jen klid, Lenny má pravdu, dočkáme se. Vždyt je to pořád stejné, vydá se stavební povolení na další úsek 0805, než nabude právní moci tak se parchanti země odvolají, rozklad, zamítnutí a jde se stavět. Naopka bych se divil kdyby to neudělali, kdepak ty budou bojovst až do konce ale není jim to nic platné. To samé očekávám u nedávno vydáného SP na tunel Radejčín

Autor:  mapman [ 24.4.2009 8:13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Podle mě to oč DZ jde, je dokázat státu, že tu stavbu dřív než 2013 nezprovozní, což byl zároveň i termín pro zprovoznění trasy vedené přes tunel Kubačka v době kdy jej začli navrhovat. Čili mi to přijde jako msta za to, že nedostali to co chtěli. Tohle už prostě není normální... Nejhorší ale na tom je, že se jim to pořád daří oddalovat.

Autor:  michal [ 24.4.2009 8:26:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Pitomci to jsou. Nejdřív chtějí 18km tunel, a když narazí, tak 5 minut po dvanácté přijdou s 3km. Kdyby s ním přišli rovnou a neměli nesmyslně přehnané požadaky, tak by se s nima možná někdo bavil...

Autor:  Thomas [ 24.4.2009 8:39:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Mírně OT -ne že bych byl odoborník na geologii, ale myslím, že vůbec nejlepší trasování by bylo tunelem pod vrchem Kletečná v délce 3-4 km, trasa by byla asi o 3 km kratší (prakticky přímá), bez vystoupání na kopce Českého středohoří a odpor ekologů by taky byl menší. Otázka je, co takovému trasování vadilo.

Autor:  Fox Mulder [ 24.4.2009 12:57:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

michal píše:
Pitomci to jsou. Nejdřív chtějí 18km tunel, a když narazí, tak 5 minut po dvanácté přijdou s 3km. Kdyby s ním přišli rovnou a neměli nesmyslně přehnané požadavky, tak by se s nima možná někdo bavil...

Přesně moje slova!

Autor:  Fox Mulder [ 24.4.2009 13:02:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Thomas píše:
Mírně OT -ne že bych byl odoborník na geologii, ale myslím, že vůbec nejlepší trasování by bylo tunelem pod vrchem Kletečná v délce 3-4 km, trasa by byla asi o 3 km kratší (prakticky přímá), bez vystoupání na kopce Českého středohoří a odpor ekologů by taky byl menší. Otázka je, co takovému trasování vadilo.

No, to je v podstatě analogie toho posledního návrhu ekologů "tunel Kubačka", ten měl být o trochu více na východ a měl mít 3 km. Váš návrh je o trochu více na západ a má 4 km. Vesměs je to ale podobné.

Což o to, návrh to není špatný, ale bylo třeba s ním přijít včas. Pro ŘSD a MD bylo ale důležitější spíše cena a také délka realizace, proto byla vybraná současná varianta se zatáčkou a dvěma tunely. Přiznám se, že konkrétně tu lokalitu osobně neznám, takže nedokážu dost dobře posoudit jak "škodlivá" je současná varianta, že by si vynutila tohle řešení. Určitě je ta varianta 3-4 km dlouhého tunelu je asi lepší (je kratší a dálnice není vidět), ale cena oddálení o 5 let mi přijde příliš vysoká za to a to ani nemluvim o penězích..

Autor:  Standa [ 24.4.2009 13:23:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Slyšel jsem u piva od přímého účastníka jednání o výběru trasy, že tunel Kubačka jedním svým výjezdem zasahoval do cennějších částí CHKO, zatímco současná trasa prochází spíš jejím okrajovým nebo již tak dost poničeným územím. Neměli jsme v tu chvíli po ruce mapu, takže mi neukázal, kde to přesně mělo být, ale tvrdil, že realizované řešení je vůči CHKO šetrnější a tlak na tunel ze strany DZ byla jen zdržovací taktika.

Autor:  Fox Mulder [ 24.4.2009 13:48:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

Standa píše:
Slyšel jsem u piva od přímého účastníka jednání o výběru trasy, že tunel Kubačka jedním svým výjezdem zasahoval do cennějších částí CHKO, zatímco současná trasa prochází spíš jejím okrajovým nebo již tak dost poničeným územím. Neměli jsme v tu chvíli po ruce mapu, takže mi neukázal, kde to přesně mělo být, ale tvrdil, že realizované řešení je vůči CHKO šetrnější a tlak na tunel ze strany DZ byla jen zdržovací taktika.

Zajímavé, nedivil bych se tomu, ekologisti taky prosazujou dálnici na Vídeň přes Břeclav, která je neekologická a vede přes lužní lesy.

Autor:  Thomas [ 24.4.2009 13:57:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 0805 Lovosice-Řehlovice

FM: to je sice pravda, ale proč s ním nepřišel někdo přímo při trasování? ...

Stránka 2 z 158 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/