1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Možná to tu již bylo, pak se omlouvám za spam. V roce 2019 se dokončí modernizace úseku Černý Most - Jirny. Jak dlouho poté bude trvat než se úsek přeznačí na 3+3 jízdní pruhy? Je to otázkou 5-10 let nebo třeba dvou let? Jde mi to způsob vodorovného značení. Bude to již od začátku v plastu nebo se tak nějak bude počítat s tím, že se to do roku 2021 přebrousí a namaluje následně 3+3 v plastu?
Díky
Díky
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pokud se nemýlím, přeznačení na třípruh před Prahou brání nevyhovující MÚK Černý most, která by nápor aut nepobrala stejně jako Štěrboholská spojka a její přebudování je naplánováno (stejně jako přeznačení 510 na 3+3 a zrušení MÚK Chlumecká a MÚK Běchovice) se stavbou 511 Běchovice - Modletice.m@rtin píše:Možná to tu již bylo, pak se omlouvám za spam. V roce 2019 se dokončí modernizace úseku Černý Most - Jirny. Jak dlouho poté bude trvat než se úsek přeznačí na 3+3 jízdní pruhy? Je to otázkou 5-10 let nebo třeba dvou let? Jde mi to způsob vodorovného značení. Bude to již od začátku v plastu nebo se tak nějak bude počítat s tím, že se to do roku 2021 přebrousí a namaluje následně 3+3 v plastu?
Díky
Čili v optimistickém výhledu se 511 začne stavět v roce 2021 (ale nevěřím tomu) a se zprovozněním 511 někde v roce cca 2025 - 2030 se přeznačí i tento úsek Praha - Jirny na uspořádání 3+3.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Myslím, že minimálně ve směru z Prahy brání přeznačení podmínky v EIA - dobudování protihlukových opatření - a až budou tak se může přeznačit.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A ona uz existuje platna EIA na tento usek jako 3+3?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A co tedy brání dobudování těch protihlukových stěn ? Proč už nejsou ve výstavbě ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Přečtěte si tohle téma pořádně, ty dotazy i odpovědi se tu pořád opakují.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Přečetl jsem si téma pořádně a stále nevím proč je takový problém postavit protihlukovou zeď, že je k tomu zapotřebí tolik let čekání ?
I když budu pesimisticky předpokládat, že jsou na ŘSD tak nekvalifikovaní a neprozíraví, že si nedokázali sami předem spočítat, že budou zdi potřeba a nic proto nepřipravovali včas, tak už je to minimálně 3 roky, co mají potřebnost zdí oficiálně potvrzenou - protože nyní je to 3 roky od doby co EIA stanovila tyto podmínky. To není zas tak krátká chvilka. Tak nakolik se s tou zdí za 3 roky pokročilo ?
I když budu pesimisticky předpokládat, že jsou na ŘSD tak nekvalifikovaní a neprozíraví, že si nedokázali sami předem spočítat, že budou zdi potřeba a nic proto nepřipravovali včas, tak už je to minimálně 3 roky, co mají potřebnost zdí oficiálně potvrzenou - protože nyní je to 3 roky od doby co EIA stanovila tyto podmínky. To není zas tak krátká chvilka. Tak nakolik se s tou zdí za 3 roky pokročilo ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Rozšíření levé strany před dokončením...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
O víkendu se doprava přehazuje na 2+2 a bude se bourat beton.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Poslední přípravy před přehozením provozu...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na té širší polovině už je hotový nový asfalt ? Nebo je zatím jen vyhrabán střed ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To je jen provizorní rozšíření. Příští rok na jaře půjde vrchní slupka pryč a scelí se to se zbytkem.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A ještě se levá polovina více rozšíří do středu
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
O víkendu přehozeno, takže teď se už jezdí po levé polovině směrem na HK. A na pravé v pondělí odpoledne se už pilně pracovalo.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Díky za foto přílohu. Vypadá to, že Skanska staví ve velkém stylu . Konečně stavba, kde se něco děje...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jsem sám, kdo obrázky nevidí?
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Fotky v pohodě vidím. Ale dotaz pro znalé. Jak dopadlo "Humer centrum" - umožnili jim nějak příjezd přes ten nadjezd, nebo maj na rok smůlu?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pridavam se s jinym dotazem: bude se zvetsovat parkovaci kapacita toho odpocivadla?
-
- Autor
- Příspěvky: 6838
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Hummer nevím, pravděpodobně má smůlu, taky nevím proč by měl mít nějaké extrabuřty oproti třeba čerpačce.
V rámci reko bude na odpočívce upravena dispozice, tak aby se tam vešlo více NA a bylo lepší zázemí pro OA a zároveň běží příprava rozšíření odpočívky na pozemky ŘSD, které má za odpočívkou a kde dnes je skládka.
V rámci reko bude na odpočívce upravena dispozice, tak aby se tam vešlo více NA a bylo lepší zázemí pro OA a zároveň běží příprava rozšíření odpočívky na pozemky ŘSD, které má za odpočívkou a kde dnes je skládka.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Diky. Ta slavna tvrz stoji na pozemcich RSD, jak tak na to koukam. Cili ta odpocivka by sla poradne rozsirit. Ovsem mam takove neblahe tuseni, ze zajmy Hummer tvrze kdysi nekdo nadradil zajmum CR a nic takoveho se konat nebude...
-
- Autor
- Příspěvky: 6838
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Naštěstí nenadřadil, zájmem ŘSD je nyní rozšíření odpočívky a co vím, tak všechny kroky k tomu směřují a je s tím srozuměn i vlastník Hummer centra.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
fotky taky nevidím
ale dnes jsem tam - z neznámých důvodů - okolo 17:30 poskakoval 30minut, takže jsem si to mohl detailně prohlédnout "in natura"
včetně skládky betonu na poli atp.
ale dnes jsem tam - z neznámých důvodů - okolo 17:30 poskakoval 30minut, takže jsem si to mohl detailně prohlédnout "in natura"
včetně skládky betonu na poli atp.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit