Právě je 15.11.2018 14:29:59




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 MÚK Kukleny a její (nová) poloha 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Ministři se shodli. Kvůli sporu o pozemky chtějí posunout křižovatku na D11
Problém s pozemky farmářky Ludmily Havránkové se táhne 16 let. Ekonomičtí ministři proto podpořili návrh, podle kterého stát odkoupí místo deseti hektarů pouze tři.

Ekonomičtí ministři na své úterní poradě podpořili návrh, podle kterého by měl stát získat od statkářky Ludmily Havránkové pro dostavbu dálnice D11 pouze tři hektary místo původně plánovaných deseti. S tímto návrhem na poradu přišel ministr dopravy Gustáv Slamečka.

"Bylo to odsouhlasené jako záměr, ale samozřejmě i při tomto redukovaném záboru se to musí s paní Havránkovou vyřešit," řekl Slamečka. Nyní prý je třeba "připravit spolupráci" se statkářkou, pozemky podrobně zmapovat a připravit podklady pro vládu. Kabinet by se měl problémem zabývat počátkem ledna...

Pozn. mod: Přesunuto z "Pozemkové spory (kauza Havránková)" neboť se diskuse začala ubírat směrem, který s vyřešením pozemků až tolik nesouvisí a novou polohu této MÚK ještě zcela jistě budeme rozsáhle řešit.


1.12.2009 17:30:43
Profil
 

Příspěvky: 16
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Kde by ten náhradní sjezd měl být, u Svob. Dvorů? To se pak napojí na současný 4-pruh a na centrum se bude jezdit přes Pražské p?


1.12.2009 19:35:44
Profil
 

Příspěvky: 816
Bydliště: Praha (Třinec)
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Psali ze krizovatka ma byt o 1km dal... Tak jsem ted zvedav, jak na to zareaguje Havrankova..


2.12.2009 9:50:59
Profil
 

Příspěvky: 3990
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
No jelikož má Hradec od jihu solidní napojení přes Opatovice, mohla by jedna MUK na severozápadě stačit .. klidně bych to zrušil úplně a nechal jen MUK na I/35 resp. budoucí R35. Dělat další MUK na okresce u Stěžer, když budou tak blízko od sebe .. maximálně jednoduchou "trubku" na I/611 s výjezdy severně od mostu, courání přes Pražský má stejně jen lokální význam nejvejš pro čtvrtku hradečáků.


2.12.2009 12:08:02
Profil
 

Příspěvky: 816
Bydliště: Praha (Třinec)
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Hradec tam planuje prumyslovou zonu, tak chce muk i tam... Jelikoz tam ma byt nekde i ikea, tak si to urco prosadi. To, ze tu krizovatku Hradec nepotrebuje jsme uz resili, vsak ani ted pres opatovice tam nejezdi moc aut...


2.12.2009 13:27:39
Profil
 

Příspěvky: 16
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Ikea má být prý u Libišan. v rámci Avion parku Východní Čechy či tak nějak..


2.12.2009 13:57:37
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Hlavně se ale v Kuklenech měla napojovat hradecká jižní spojka. Už jsme to tu také řešili, ale to je výhledové, takže nebude snad problém tuto přeprojektovat. Tipnul bych si, že MÚK vznikne na silnici Stěžery - Kukleny neboť by se tam stejně musí vystavět most pro tu silnici III. třídy, tak proč to nevyužít. Je jen otázka, zdali to nevyvolá nutnou změnu územního rozhodnutí (pravděpodobně ano :-() na 1106, protože nová poloha MÚK se nachází na této stavbě.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


2.12.2009 16:27:39
Profil
 

Příspěvky: 562
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Tady se jednoznačně ukazuje, že je nutné MÚK Kukleny v první fázi zcela vypustit a dotáhnout dálnici na MÚK Plotiště včetně postavení celé MÚK Plotiště a teprve v druhé fázi se zabývat MÚK Klukleny, jinak se ta situace nikam nehne. Nevím ovšem co by to způsobilo z papírama, když by se MÚK Kukleny vypustila. :?:

_________________
Volkswagen Golf V 1.9 TDI


2.12.2009 17:02:20
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
To by snad nemusela být zásadní komplikace pro územní rozhodnutí, kdyby se z 1105-2 vypustila MÚK Kukleny, protože zkrátka v území umístěná stavba bude pouze realizována v menším rozsahu (tedy nebudou realizovány všechny povolené, resp. umístěné, stavební objekty). Dočasné zakončení D11 na II/611 může být realizováno holt i na tupo.

Co se týče 1106, opravdu by bylo asi logičtější ji postavit bez MÚK (která vyvolá nutnost vydání územního rozhodnutí) a tu následně doplnit. Na druhou stranu pokud to bude bezproblémové, mohlo by se stihnout i toto územní řízení před začátkem výstavby.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


2.12.2009 19:13:46
Profil
 

Příspěvky: 445
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Pokud (jako že to tak vypadá) by se MÚK Kukleny nestavěly v původní variantě, zabírající sedlačce více pozemků, je plánována trasa ve stejné podobě (nivelita, křížení s 1/11) jako původně ? Pokud ne, tak by to také vyžadovalo přeprojektování, ne ?

Jinak by bylo asi výhodnější udělat D11 po povrchu a křížení (bez MÚK) s 1/11 udělat nadjezdem 1/11, což by zabralo ještě méně místa (otázkou je, jak velké stoupání by pak bylo z Bláhovky).


2.12.2009 19:48:05
Profil
 

Příspěvky: 2957
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
tak, tak
protáhnout D11 až k I/35 směr Liberec a je to
průmyslovou zonu ať si obsluhují po stávající komunikaci
stačí na ní zrušit ty kruháky a je to opět plnohodnotná komunikace
takže do HK se bude moci přijet od "jihu" po R35/R37 a od "severu" z D11

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


2.12.2009 20:14:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 8553
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
martini píše:
To by snad nemusela být zásadní komplikace pro územní rozhodnutí, kdyby se z 1105-2 vypustila MÚK Kukleny, protože zkrátka v území umístěná stavba bude pouze realizována v menším rozsahu (tedy nebudou realizovány všechny povolené, resp. umístěné, stavební objekty).

To není problém, toto se děje zcela běžně.

Rozhodně bych MÚK Kukleny vypustil a ještě by se ušetřilo za výstavbu. Pokud tam HK nebo kraj křižovatku chce, ať si jí zaplatí.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


2.12.2009 23:26:14
Profil
 

Příspěvky: 562
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Bylo by dobře. Už se ví jaké bude zakončení tohoto úseku? Bude se jednat o "tupé" napojení na současnou I/11 či co?

_________________
Volkswagen Golf V 1.9 TDI


19.2.2010 11:35:16
Profil
 

Příspěvky: 1541
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Nebude nulová varianta? Osobně mi přijde logičtější než tu múk posunout... Hradec bude muset měnit územní plán, jsem zvědav, co s tím provedou... Co se napojení týče, ideální by bylo začít stavět zároveň nebo ještě lépe s předstihem 1106-1 a nemuselo by se řešit nějaké provizorium.


21.2.2010 10:49:09
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Napojení bude dočasně provizorně na silnici III. třídy HK - Stěžery, kde v budoucnu vznikne posunutá diamantová MÚK s kruhovými objezdy na té silnici III. třídy. Spolu s tím by se také měl zvětšit tento kruhák. Silnice II/611 bude přemostěna bez přímého napojení (původní MÚK Kukleny).

Hradec by to bez křižovatky nepustil. Padla dohoda, že se ta MÚK posune. Vemte si, že z celé části města, nacházející se západně od okruhu bylo nejvhodnější jet na MÚK v Kuklenech. Už z vypuštění Bukoviny na R35 nejsou v HK nadšení. Navíc na Pražském předměstí je připravována velká stanice IZS s nutným přístupem na dálnici. Problém Sedlic i Plotiště je to, že se jedná o dreicky, napojující R35 do peáže s D11 a není příliš žádoucí zatěžovat je lokální dopravou (např. zde zmíněná MÚK u Libišan kvůli Ikea by byla fakt síla!). Čili já osobně volbu posunutí vítám.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


21.2.2010 11:56:55
Profil
 

Příspěvky: 1541
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
U Stěžer měl být služební exit, pokud se nepletu, takže hasiči by se na dálnici dostali. Ale za jak dlouho, že...? Ani bych se nedivil, kdyby si vymohli služební exit na Bláhovce. A že se do Hradce dá dojet po R35, která supluje neexistující jižní spojku, a kterou přivádí k okruhu vlastně celkem pohodová radiála I/37, mi taky nepřijde zas tak mimo. Místo aby nechali výhledově prostor pro múk Bláhovka to zasekají natrvalo múk u Stěžer... Zelená ulice je peklo už teď, natož až se tam dovede doprava do města z dálnice... V územním plánu byla (je?)nová Pražská http://mapserver.mmhk.cz/tms/hkfvu/index.php?client_type=map_resize&strange_opener=1, vedená od podjezdu právě na Stěžery(přitom tam žádná múk nebyla), ale ta je v příštích padesáti letech asi tak reálná jako kompletní SOKP v roce 2015...


21.2.2010 12:57:52
Profil
 

Příspěvky: 2508
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Spíš jsem čekal finální napojení nějak takto, což by umožnilo napojení jižní spojky, i když vzájemný úhel komunikací není moc příznivý.


21.2.2010 13:06:39
Profil
 

Příspěvky: 562
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
To se pak dostaneme na vzdálenost mezi MÚK Plotiště a MÚK Kukleny na cca. 3,3 km, nebude to problém? Jak vypadá ta diamantová MÚK?

_________________
Volkswagen Golf V 1.9 TDI


21.2.2010 14:50:24
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
3,3 km je více než 2,5, čili tohle by problém být neměl. Diamantová křižovatka viz obrázek, akorát tam nejsou v místě napojení na tu III. třídu styky, ale je to přes kruháky. A D11 půjde horem.

Obrázek

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


21.2.2010 15:33:08
Profil
Autor

Příspěvky: 8553
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Diamant vypadá takto http://mapy.cz/#mm=T@x=133310336@y=136048768@z=13

Ne není, v aglomeracích je nejmenší vzdálenost mezi MUK 2 km.

Proč se nepostaví MÚK Kukleny jako deltovitá s větvemi severně od I/11, nebo tam má taky Ing. Havránková pozemky?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.2.2010 15:36:39
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Lenny píše:
Proč se nepostaví MÚK Kukleny jako deltovitá s větvemi severně od I/11, nebo tam má taky Ing. Havránková pozemky?
Za I/11 tam jsou ty pozemky, které jsou součástí dohody a které má dostat do pronájmu. Teď už to chtěla mít fakt blízko, aby mohla hospodařit... Pozadí proč zrovna takhle neznám.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


21.2.2010 15:46:19
Profil
Autor

Příspěvky: 8553
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Tak to chápu. Realizace deltovité křižovatky místo čtyřlístku bylo první, co mě napadla.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.2.2010 15:49:19
Profil
 

Příspěvky: 562
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Díky za info. Diamant se volí z důvodu úspory místa?

_________________
Volkswagen Golf V 1.9 TDI


21.2.2010 19:15:37
Profil
Autor

Příspěvky: 8553
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Ano její výhodou je, že má menší zábor pozemků oproti jiným tvarům.
Možná ji taky zvolili proto, že i služební sjezd byl částečně navržen v tomto tvaru.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.2.2010 20:29:31
Profil
 

Příspěvky: 15
Bydliště: Stěžery / Praha
Příspěvek Re: MÚK Kukleny a její (nová) poloha
Díky za informace. Opravdu ale u křižovatky u Stěžer půjde D11 horem? Sice na současném konci před Plačicemi dálnice nadjíždí železniční trať, ale přeci jenom jsou to ještě nějaké 3 km. Vedla by tedy celou dobu po náspu (případně uprostřed trochu sníženém)? Připadá mi, že je tam úplně zbytečné ji zvedat do výšky, navíc takhle blízko města. Na straně ke Kuklenám by měla být v plánu výstavba obytných domů a přímo vedle dálnice nějakých skladů apod. Počítá se v tomto úseku také s nějakými protihlukovými stěnami nebo výsadbou stromů? Navíc, že budou na cestě z Hradce do Stěžer 3 kruháče takhle blízko za sebou... No, budu hodně zvědavý na výsledek.

_________________
Program City Traffic Designer


22.2.2010 23:01:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz