Právě je 19.11.2018 23:34:27




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 668 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další
 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 743
Bydliště: Most
Příspěvek 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Chtěl jsem se zeptat jak to vypadá s dálnicí D11 od Jaroměře ke Královci (státní hranice s Polskem), jestli je stále ještě v plánech jako jakési Rko, nebo to bude plnohodnotné Dčko, tedy i v mapách bude zakreslena opravdová dálnice a ne nějaká 4pruhová silnice. ;)

Díky.

_________________
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63


28.3.2009 1:47:13
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Bude D11 Jaroměř-Královec jako plnohodnotné D?
Zatím to vypadá stále na Rko, ale také to vypadá na to, že na tento úsek nikdo ve skutečnosti reálně netlačí neboť není až tak úplně potřeba (samozřejmě zase úvahy o nesmyslném polovičním profilu). Až se vyřeší Havránková, začne se poměrně rychle s úsekem HK - Jaroměř, kde se to na nějaké roky ukončí, napojí se to severním obchvatem Jaroměře na I/33, kde už tou dobou určitě bude minimálně obchvat České Skalice a snad i Náchoda. Hodně dopravy míří do oblasti Klodska a bude se čekat "co se bude dít". Pak musí padnout rozhodnutí, jestli by třeba opravdu na dlouhé roky tohle řešení nebylo dostačující, alespoň dokud nebude jasno o nějaké pokračování od Královce na Legnicu, ale i dál na sever, jinak ta kapacita R11 je tam opravdu zbytečná.

Vidím R11 a R49 jako "dálnice", které budou dokončeny jako jedny z posledních, z těch, tkeré jsou teď plánované, protože jejich opodstatnění je v podstatě jen jediné (dálniční propojení se sousední zemí), ale intenzity by tam na Rko nebyly ani za 10 let.

Můžete se zeptat, proč tedy ne poloviční profil, na což odpovídám jednoduše: Na dálnici se pak staví nadvakrát, což stavbu v důsledku prodražuje a oddaluje. Také vyšší nehodovost a pouze malé zlepšení oproti stavu bez dálnice, kdy stejně v úseku musím jet za kamiónem. Pokud se ale nepletu, tak zrovna R11 je snad plánována jako 27,5/120, takže v návaznosti na proběhlou diskusi by byl umožněn i provoz 2+2. Ale to už je nesmysl teď řešit.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


29.3.2009 11:46:47
Profil
 

Příspěvky: 1270
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: Bude D11 Jaroměř-Královec jako plnohodnotné D?
martini píše:

Vidím R11 a R49 jako "dálnice", které budou dokončeny jako jedny z posledních, z těch, tkeré jsou teď plánované, protože jejich opodstatnění je v podstatě jen jediné (dálniční propojení se sousední zemí), ale intenzity by tam na Rko nebyly ani za 10 let.

R49 po dokončení bude mít velké intenzity,protože stáhne většinu tranzitu z I/50 a I/35 a odlehčí jim.A to je taky smysl této komunikace,ne jen propojení 2 států..

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


29.3.2009 12:28:48
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Bude D11 Jaroměř-Královec jako plnohodnotné D?
Ano, R49 se samozřejmě v budoucnu využije, ale předpokladem pro toto je kompletní dokončení všech okolních staveb, které také nebudou brzo. Celá R35 od HK, R55 a D1 aby se dal objet Přerov, navazující slovenská rychlostní cesta, na kterou není ze strany Slováků logicky také žádný spěch... Nechci se opakovat, už jsem vše řekl ve vlákně nazvaném I/57 a pojení ČR a SR.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


29.3.2009 13:41:15
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 8563
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek 
Rozdíli mezi D 27,5/120 a R 27,5/120 jsou velice nepatrné skoro žádné. Takže v tomto případě se bude jednat jen o barvu v autoatlase a místo červené tam bude modrá cedulka s číslíčkem. Ale do zprovoznění je ještě opravdu daleko, tak se to může vyvinout ještě všelajak. ;)

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


29.3.2009 22:39:57
Profil
 

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
V článku "Havránková má dostat jen to, co jí kvůli D11 seberou" se píše o nějaké uvažované změně trasy. O co jde? Měl jsem za to, že úsek Jaroměř - Trutnov - st. hranice je vyjasněn, ale koukám, že to jsem si asi myslel špatně.


9.1.2010 19:47:30
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 8563
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Marty - KV píše:
V článku "Havránková má dostat jen to, co jí kvůli D11 seberou" se píše o nějaké uvažované změně trasy. O co jde? Měl jsem za to, že úsek Jaroměř - Trutnov - st. hranice je vyjasněn, ale koukám, že to jsem si asi myslel špatně.

Vyjasněn je koridor vedení. V probíhajícím procesu EIA na 1108 Jaroměř - Trutnov, jsou navrženy 3 varianty. Která se nakonec bude realizovat záleží mimojiné na tom, jestli dostane v procesu EIA doporučení nebo ne.

Snaha vícehejtmana je asi taková, že Pozemkový fond, v té oblasti vlastní celou řadu pozemků a chce se vyhnout případným problémům při možném převodu na třetí osoby a následném výkupu pro trasu R11

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


9.1.2010 19:57:41
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Hlavní problematický úsek, dle mne dostupných informací, je mezi Choustníkovým Hradištěm a obchvatem obce Kocbeře. Pak něco ohledně vedení a MÚK u obce Střítež a další místo u toho odkaliště nad Trutnovem. Více naleznete, jak psal Lenny, v oznámení na EIA: 1108 a 1109.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


10.1.2010 11:08:58
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Dálnice D11 a R35 možná postaví soukromníci
...
Stát kvůli nedostatku peněz pozastavuje i připravené projekty, natož ty plánované. Královéhradecký kraj se rozhodl zjistit možnosti veřejně–soukromého partnerství u D11 mezi Hradcem a Trutnovem...


7.2.2010 22:25:47
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Jedná se defacto o prvotní studii proveditelnosti formou PPP. Původně se to mělo vypsat již v listopadu 2009, ale z důvodů nedostatku peněz došlo k odkladu. Nyní se peníze našli a zakázka bude konečně vypsána. Cílem bude především prověřit problematické aspekty projektu co se týče jeho strukturování vzhledem k odlišnému stavu investorské přípravy jednotlivých úseků, což bude výstup využitelný i u jiných projektů.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


8.2.2010 13:23:42
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Zveřejněna dokumentace k záměru Rychlostní silnice R11, stavba 1108. Je docela velká, tak do ní mrknu až někdy pozdějc :)


26.2.2010 11:49:22
Profil
Autor

Příspěvky: 1626
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
andy píše:
Zveřejněna dokumentace k záměru Rychlostní silnice R11, stavba 1108. Je docela velká, tak do ní mrknu až někdy pozdějc :)

Taky jsem to moc nestudoval, ale je tam nová varianta ... o 2 km delší než původní, nesjpíš se tam řeší ten problém se zdroji pitné vody u Krchleb, a ta nová varianta má o tunel méně ;o)


26.2.2010 13:07:03
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 8563
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Jen upřesním, nová varianta je delší o 0,9 km, má o 3 mosty více a žádný tunel. Zbytek doplním až to přečtu

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.2.2010 16:38:44
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 8563
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Varianta A je z dopravního hlediska lepší než varianta D, která nepřevezme tolik současné zátěže ze stávající silnice I/37. Varianta D má sice o 3 mosty na hlavní trase méně, ale zato jejich celková délka je o více než 600 m delší. Z hlediska objemů zemních prací je lepší varianta D.

Z hlediska životního prostředí je mírně lepší varianta A, ale i varianta D je přípustná.

Varianta D není obsažena v územně plánovací dokumentaci oproti variantě A.

Další podrobnosti na http://dalnice-silnice.cz/D11.htm

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


1.3.2010 14:14:00
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
K dálnici mají obce připomínky

Královédvorsko – Dvanáct obcí, které jsou členy sdružení Podkrkonoší zaslalo ministerstvu životního prostředí své námitky k dokumentaci o vlivu na životní prostředí záměru Rychlostní silnice R11, stavba 1108.

Připomínky jsou zásadní. Podle sdružení totiž ministerstvo nevzalo na vědomí připomínky, které obce vyjádřily už před dvěma roky. Proto vyzývají úředníky, aby se znovu zabývali také jejich návrhem trasy dálnice. „Opětovně žádáme ministerstvo, aby v posudku požadovalo prověření a doplnění šetrné a odpovědné varianty – východní kocbeřská“...


13.4.2010 16:30:31
Profil
Online
Autor

Příspěvky: 8563
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
To už tu všechno bylo, jenže to nebylo pořádně zdůrazněno. V EIA východní varianta nedopadla příliš dobře.

Ten tunel v sedle na variantě západní by měli vyhodit a vést ji v trase východní a byl by klid.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


28.4.2010 17:48:02
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Už je dokumentace i k záměru 1109, Trutnov - státní hranice ČR/Polsko. Záměr je v dokumentaci předkládán v jedné aktivní variantě A a v podvariantě A1 (ta se liší v podstatě jen umístěním a délkou tunelu Poříčí).


2.6.2010 10:05:14
Profil
 

Příspěvky: 1538
Bydliště: MO
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Varianta A získala souhlasné stanovisko.

_________________
Království a půl princezny za 511.


5.5.2011 16:19:07
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Konkrétně se jedná o stavbu 1109, viz. http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP197 co mne však zaráží, že u projektu není zaznamenáno veřejné projednání, ani není připojen zápis z něho a rovnou je tam stanovisko. Proběhlo k tomu zákonem požadované veřejné projednání? Víte?

Stavba 1108 je dle http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP196 stále jen ve fázi dokumentace.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


5.5.2011 23:03:45
Profil
 

Příspěvky: 1538
Bydliště: MO
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Pardon, jsem to zkrátil trochu moc. :)

_________________
Království a půl princezny za 511.


6.5.2011 11:47:08
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Veřejné projednání se v souladu se zákonem nekonalo neboť příslušný úřad neobdržel nesouhlasná vyjádření k dokumentaci ani posudku.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


12.5.2011 23:06:26
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Dnes od 15:00 v Jaroměři bude probíhat veřejné projednání EIA na stavbu 1108.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


16.8.2011 8:40:24
Profil
 

Příspěvky: 1547
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Zrovna dnes jsem v metru viděl, jak tu dokumentaci někdo studoval. Někdo odsud? :D


16.8.2011 10:50:33
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
MŽP vydalo souhlasné na R11 1108. Na Cenii ještě nevisí.

Doporučená varianta:

Obě varianty záměru jsou z hlediska jejich vlivů na životní prostředí přijatelné. Varianta A (zanesená v mapy.cz) je vhodnější z důvodu menšího záboru PUPFL, menšího zásahu do biotopů zvláště chráněných druhů a do méně významných krajinných prvků, vlivů na vodu a ve vazbě na širší dopravní vztahy je rovněž výhodnější z hlediska nepřímých vlivů na zdraví obyvatel. Varianta D (zhruba takto) je příznivější z hlediska přímých vlivů na zdraví obyvatel záměrem bezprostředně dotčených obcí, menšího záboru ZPF, nižšího vlivu na nerostné zdroje a absence přímého zásahu do ochranného pásma památkové rezervace Kuks. Umístění SSÚRS se jako nejvhodnější jeví v lokalitě č. 1.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


1.3.2012 13:38:42
Profil
Autor

Příspěvky: 534
Příspěvek Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Už to visí i na Cenii: souhlasné stanovisko k záměru Rychlostní silnice R11, stavba 1108.


1.3.2012 20:59:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 668 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz