Poláci nàm jen chtějí vrátit výstavbu D1/A1, kdy jsme měli my hotovo a čekalo se na polskou stranu.ML90 píše:Ty polské úseky se budou stavět dlouho (hlavně Bolkow-Kamienna Góra, kde budou tunely), takže ještě trochu času máme, ale bude to rychle utíkat.
1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
kde jsou ty doby, kdy D5 byla na Rozvadově a od Waidhausu se kličkovalo okolo staveniště
ovšem to holt všeci kradli, zatímco teď se maká
jinak technická - neznám to tam
jak moc se projeví otevření té části v Polsku na "vytíženosti" Náchoda ?
byl jsem tam teď 3x, vždy jsem měl kliku, ale to je pořád masakr
kolony, kolony, kolony
že jsem na té soustavě kruháčů od nádraží prostál skoro půl hodiny....
ovšem to holt všeci kradli, zatímco teď se maká
jinak technická - neznám to tam
jak moc se projeví otevření té části v Polsku na "vytíženosti" Náchoda ?
byl jsem tam teď 3x, vždy jsem měl kliku, ale to je pořád masakr
kolony, kolony, kolony
že jsem na té soustavě kruháčů od nádraží prostál skoro půl hodiny....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Náchod významně poklesne. Ne hned, ale po první aktualizaci už začnou navigace nabízet novou trasu přes Trutnov. Některé jí nabízejí už dnes a pokud je v Náchodě zrovna zácpa, tak všechny.
Kdyby kamioňáci mohli a kdyby ta silnice z Bolkova do Lubavky nebyla jen okreskou, tak už tudy davy jezdí dneska. Spousta lidí si myslí, že po dokončení S3 řidiče odradí ta zajížďka k Lehnici, ale silnice 5 z Bolkova do Kostomlat je velice kvalitní zkratkou.
Ovšem Náchodu pomůže ještě jedna věc a to dokončení A1 kolem polské Čenstochové. Ten kdo jede dál než do Vratislavi, třeba do Varšavy či Litvy, bude pro něho až do dokončení D11 výhodná trasa po D1 přes Ostravu, kterou ještě zkrátí dokončení D1 u Přerova. Ale bavíme se o ušetřeném času, ne o vzdálenosti, ta bude po D1/A1 vždy mnohem delší
Kdyby kamioňáci mohli a kdyby ta silnice z Bolkova do Lubavky nebyla jen okreskou, tak už tudy davy jezdí dneska. Spousta lidí si myslí, že po dokončení S3 řidiče odradí ta zajížďka k Lehnici, ale silnice 5 z Bolkova do Kostomlat je velice kvalitní zkratkou.
Ovšem Náchodu pomůže ještě jedna věc a to dokončení A1 kolem polské Čenstochové. Ten kdo jede dál než do Vratislavi, třeba do Varšavy či Litvy, bude pro něho až do dokončení D11 výhodná trasa po D1 přes Ostravu, kterou ještě zkrátí dokončení D1 u Přerova. Ale bavíme se o ušetřeném času, ne o vzdálenosti, ta bude po D1/A1 vždy mnohem delší
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
díky za přehled
jenže D1 je v době reko ( ta doba zas na chvíli skončí ) taková neznámá, že se nedivím, že jezdí Náchod
jenže D1 je v době reko ( ta doba zas na chvíli skončí ) taková neznámá, že se nedivím, že jezdí Náchod
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Co kdyby se v Nachode zrusily kruhace ...
Neni nahodou zacpany z hodne procent lokalni dopravou.
Neni nahodou zacpany z hodne procent lokalni dopravou.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Rozhodně nejde čekat, že by se z trasy na Náchod stala někdy silnice duchů. Jen když napočítám regiony bezprostředně východně za Náchodem, je to dohromady nějakých 2 mil. obyvatel, pro které zůstane spádový Náchod a zajížďka přes Trutnov nebude akceptovatelná. + Týká se to i nás v ČR, z Jesenicka, částečně i Bruntálska.
Samozřejmě možná někdo z Opole na Prahu pojede tou oklikou po dálnici. Ale má to kromě podstatné zajížďky i nevýhodu v podobě dopravní zácpy, která u "Wroclawia" není nic výjimečného. Taky se dá čekat, že spoustu řidičů z velmi lidnatého východu PL a Ukrajiny si budou dále zkracovat cestu.. A to dost možná ještě víc, protože nové obchvaty polských měst východně za Náchodem jsou v plánu, některé už ve výstavbě. A D11 u Jaroměře tomu taky pomůže.
Opravdu bych se nedivil,že to takhle bude. Kdo jezdí směrem na Náchod a všímá si, tak zde víceméně nejsou vidět žádné registrační značky severozápadu a severu PL ( regiony kam má směřovat polské pokračování D11 ), ale jsou zde především vidět - kromě těch na Wroclaw, hlavně z oblastí Slezska, Ukrajiny a přilehlých regionů bezprostředně za Náchodem.
Samozřejmě možná někdo z Opole na Prahu pojede tou oklikou po dálnici. Ale má to kromě podstatné zajížďky i nevýhodu v podobě dopravní zácpy, která u "Wroclawia" není nic výjimečného. Taky se dá čekat, že spoustu řidičů z velmi lidnatého východu PL a Ukrajiny si budou dále zkracovat cestu.. A to dost možná ještě víc, protože nové obchvaty polských měst východně za Náchodem jsou v plánu, některé už ve výstavbě. A D11 u Jaroměře tomu taky pomůže.
Opravdu bych se nedivil,že to takhle bude. Kdo jezdí směrem na Náchod a všímá si, tak zde víceméně nejsou vidět žádné registrační značky severozápadu a severu PL ( regiony kam má směřovat polské pokračování D11 ), ale jsou zde především vidět - kromě těch na Wroclaw, hlavně z oblastí Slezska, Ukrajiny a přilehlých regionů bezprostředně za Náchodem.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Jenom dodám, že k avizovanému skutečně došlo a dnes byly podepsané smlouvy na poslední dva úseky S3 až do Lubawki. Termín dokončení je úseku Bolków-Kamienna Góra je III. kvartál 2023 a Kamienna Góra-Lubawka IV. kvartál 2021. Více v polské sekci.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
To budou pepici koukat
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Tak to je mazec. Úsek Kamienna Góra - Lubawka bude dokončen o půl roku dříve, než úsek HK - Jaroměř.
Pro Lubawku asi bude problém, že po dokončení bude doprava z MUK ve směru na Trutnov muset jezdit přes město. Jedině, že by udělali provizorní sjezd před Královcem (před hranicí), aby tranzit nejel do města.
Pro Lubawku asi bude problém, že po dokončení bude doprava z MUK ve směru na Trutnov muset jezdit přes město. Jedině, že by udělali provizorní sjezd před Královcem (před hranicí), aby tranzit nejel do města.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
...jak oni to dělají? To nemají žádného Miroszlawa Patryka?
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Jak to delaji? Debata na tohle byla tusim uz primo v tomhle vlakne a jako nepatricna byla odsunuta kamsi do pryc. Takze asi tak...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Provizorní sjezd budou muset udělat, jinak to nebude mít smysl. Ono i to MÚK se silnicí 369 není zrovna moc šťastně umístěno, protože veškerá doprava z dálnice se bude muset do města a dál prodírat úzkými klikatými jednosměrnými ulicemi bez chodníků. Ale jak nyní čtu na polském tisku, počítá se s jakousi přestavbou této silnice. Ovšem podrobnosti zatím netuším. A u Kamienné Góry je také v rámci stavby S3 přestavba silnice 367, která by dle územního plánu města měla vytvářet obchvat a propojovat oba dálniční sjezdy. Ale jestli se celý obchvat vybuduje v rámci S3 také netuším.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Těsně před "čárou" v podstatě nic není, takže provizorní sjezd asi zvládnou, když dokážou zvládnout tak rychle i tu stavbu S3...
Mimochodem nevíte, jestli na tu S3 nebudou chtít převést i E65? Tím by tomu našemu stavebnímu tempu na D11 nasadili korunu...
Mimochodem nevíte, jestli na tu S3 nebudou chtít převést i E65? Tím by tomu našemu stavebnímu tempu na D11 nasadili korunu...
- Přílohy
-
- kralovec.jpg (125.73 KiB) Zobrazeno 6142 x
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Drobná přesunutí evropských mezinárodních silnic si rozhodují státní instituce (obchvat města apod), ale o velkých přesunech rozhoduje UNECE. Do dokončení celé D11 se asi bát nemusíme, pokud tedy E65 vůbec někdy přesunuta bude. Poláci, ale i Češi mohou mít zájem jí nechat ve stávající trase po D10.
Ano, od dálnice ke staré silnici to je u Lubawky přes pole co by kamenem, ale to pole či spíše pastvina někomu patří a nevím, jestli by chtěl, aby musel se svým traktorem nebo s ovcemi na pastvu přes rušnou silnici
Ano, od dálnice ke staré silnici to je u Lubawky přes pole co by kamenem, ale to pole či spíše pastvina někomu patří a nevím, jestli by chtěl, aby musel se svým traktorem nebo s ovcemi na pastvu přes rušnou silnici
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
No prosím, buďme optimisté a mysleme pozitivně. Vždyť to má přece svou výhodu. Tak např. nikdo se nebude muset obtěžovat s rychlým zahájením stavby obchvatu I/33 Jaroměře, protože velká část tranzitu se stejně přesune na I/37 a Jaroměři se vyhne.Šefel píše:Tak to je mazec. Úsek Kamienna Góra - Lubawka bude dokončen o půl roku dříve, než úsek HK - Jaroměř.
Trutnov RIP, ale tak co už... to je z toho že nekecáme a makáme.
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Navíc bude možné o pár desítek let posunou výstavbu obchvatu Náchoda, takže na tom opravdu nelze prodělat...
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
nepomohlodvs píše:Co kdyby se v Nachode zrusily kruhace ...
Neni nahodou zacpany z hodne procent lokalni dopravou.
semafory by to zastavily mnohem hůř
ano, je to mísením lokál-tranzit
vpodstatě stejně jako pražská ŠR
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Trutnov RIP, ale tak co už... to je z toho že nekecáme a makáme.[/quote]
Hele třeba Ťok fakt maká, když poklepával na jaře 1107, tak říkal, že vidí dotažení D11 na hranice do roku 2030. Ale nedávno, když před volbami poklepával 1106, tak říkal, že by se to mohlo stihnout do roku 2025. Takže během půl roku "zkrátil" termín o 5 let. Uvidíme, jaká bude realita.
Vítězem VŘ na úseku Kamenná Hora - Bolkov je PORR, jako na 1107. Napadlo mě, že pokud by vyhrál VŘ i na 1109, tak na polském úseku dokončí dva tunely 2023 a pak by mohl techniku posunout vedle na dva tunely k Trutnovu a vyrazit je v návaznosti tam a pěkně by jim to navazovalo.
Hele třeba Ťok fakt maká, když poklepával na jaře 1107, tak říkal, že vidí dotažení D11 na hranice do roku 2030. Ale nedávno, když před volbami poklepával 1106, tak říkal, že by se to mohlo stihnout do roku 2025. Takže během půl roku "zkrátil" termín o 5 let. Uvidíme, jaká bude realita.
Vítězem VŘ na úseku Kamenná Hora - Bolkov je PORR, jako na 1107. Napadlo mě, že pokud by vyhrál VŘ i na 1109, tak na polském úseku dokončí dva tunely 2023 a pak by mohl techniku posunout vedle na dva tunely k Trutnovu a vyrazit je v návaznosti tam a pěkně by jim to navazovalo.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
RIP křížky budou hlavně přibývat na stávající silnici 37, je úzká bez odstavných pruhů, bývalá dvojka. Nedokážu si představit jak to zvládne. A přechody a kruháče v Trutnově to totálně zablokují.
Nevím, jestli v Trutnově vůbec už dělali nějaký průzkum. A další tunel je ještě u těch slavných Kocbeří. Blbé je, že na Trutnovsku v horách je stavební sezóna hodně krátká.
Nevím, jestli v Trutnově vůbec už dělali nějaký průzkum. A další tunel je ještě u těch slavných Kocbeří. Blbé je, že na Trutnovsku v horách je stavební sezóna hodně krátká.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Ten obchvat Jaroměře na I/33 -- tedy z konce D11 za Jaroměří přes nový kruhák (sic) s I/37 dál směrem k existující I/33 u České Skalice -- bude opravdu klíčový!!! Jinak totiž po sjezdu z dálničního obchvatu Jaroměře budou všichni mířící na Náchod muset zajíždět zpět do Jaroměře na ty přecpané kruháky, jinak se na Náchod nedostanou. Takže se ptám: ví někdo, jak pokračují (či vůbec) přípravy na ten kousek I/33???
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
A proč by nemohli sjet na MÚK Jaroměř-jih a pokračovat dále přes město na Náchod? Obchvat Jaroměře má zpracovanou DSP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
A taky obchvat Jaromere jeste ani neni v katastralni mape, takze nezacal vykup pozemku...
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Zatím se stejně nic moc směrem na Trutnov měnit nebude ne? Lubawka se zatím stejně kompletně neotevře kamionům?
Předpokládám, že kamiony co pojedou dál na Náchod odbočí na 1/33 už před Jaroměří a budou se pomalu posouvat celou Jaroměří společně s místním provozem, tak jak to známe teď. Proto spoustu lidí pojede raději až ke sjezdu u Hořenic. Silně to odnese severní část Jaroměře, obce Hořenice, Heřmanice, Běluň a Krabčice. Lze čekat, že to tady bude masakr.
Předpokládám, že kamiony co pojedou dál na Náchod odbočí na 1/33 už před Jaroměří a budou se pomalu posouvat celou Jaroměří společně s místním provozem, tak jak to známe teď. Proto spoustu lidí pojede raději až ke sjezdu u Hořenic. Silně to odnese severní část Jaroměře, obce Hořenice, Heřmanice, Běluň a Krabčice. Lze čekat, že to tady bude masakr.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
No někdo tu psal, že to hmotnostní omezení na hranicích v Královci je kvůli stavu polské silnice. Když tam bude za tři roky dálnice, tak by asi mělo padnout. Nebo neumím si to moc představit, že když pojede kamion třeba z přístavu po S3, že ho budou odklánět na objížďku od Bolkova na Harrachov nebo Náchod. Jedině, že by ta nesjízdná cesta byla v úseku Kamenná Hora - Bolkov, tak by to bylo až 2023. Tedy rok po zprovoznění D11 do Jaroměře a ten masakr by byl jen jeden rok. Myslím, že se pak tranzit rovnoměrně rozdělí na přechody Královec a Náchod.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
V pátek jsem jel přes Jaroměř a obrovský provoz byl i směrem do Hradce, myslím, že bude kolona až na dálnici v takové dny, protože náklaďáky prostě vlevo na Jaroměř u Semonic nebudou moci odbočit kvůli provozu na v té době "staré silnici".
Jinak byla v minulém týdnu překopaná silnice do Horních Dolců a je tedy neprůjezdná, archeologové se posunuli z opěr na cestě do Horních Dolců pod opěry na silnici do Zaloňova. Ale nejzajímavější je, že ve směru na Hradec je ze silnice na Velichovky už vidět natažená geotextilie a nějaký makadam, může to už být podkladní vrstva?
Jinak byla v minulém týdnu překopaná silnice do Horních Dolců a je tedy neprůjezdná, archeologové se posunuli z opěr na cestě do Horních Dolců pod opěry na silnici do Zaloňova. Ale nejzajímavější je, že ve směru na Hradec je ze silnice na Velichovky už vidět natažená geotextilie a nějaký makadam, může to už být podkladní vrstva?