1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Nešlo, znamenalo by to novou DÚR a její nové projednání. Nároky na čas minimálně 2 roky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Urcite by slo ale uz dnes podat zadost o prodlouzeni tech SOS zalivu
Ty zadosti by bezeli paralelne a treba by tato dohonila tu prvni:)
Ty zadosti by bezeli paralelne a treba by tato dohonila tu prvni:)
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Na D11 k hranici s Polskem budou intenzity nesrovnatelně menší než na D1. Když bude prohrnutý alespoň jeden pruh v každém směru, tak to bude v zimě stačit.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Pokud ovšem nějaký kamion nezačne hrabat a druhý než uvízne ho začne objíždět Osobně si myslím, že tu pro ně bude zákaz předjíždění, ale když jeden bude hrabat, ten druhý ho bude jen objíždět A jelikož do královeckého výběžku je na všech silnicích povinná zimní výbava, doufám že bude i na dálnici. Jinak tudy budou jezdit kamiony, které by se přes Harrachov či Náchod v zimě nevyškrábaly.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Tak nebude zakaz predjizdeni, ale levy pro NA natvrdo zakazany.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Při objíždění překážky ale zákaz neplatí, ne?
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
nene
pomůže jen nad levým traverza, po 10metrech, ve výšce 3m....
pomůže jen nad levým traverza, po 10metrech, ve výšce 3m....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Ahoj všem,
já tak trochu žasnu nad tím, jak všichni nesnáší nákladní vozidla nad 3,5 t.
A přitom právě řidiči nákladních vozidel nad 3,5 t jsou ze všech řidičů nejvíce hlídáni a nejvíce kontrolováni:
a) musejí dodržovat pravidelné přestávky (když nedodrží nebo nedoloží přestávky - pokuta v řádech desetitisíců) - ostatní můžou jet v kuse do Chorvatska a nikdo to neřeší
b) musejí každý rok na školení (ostatní vylezou z autoškoly a už se nikdy vzdělávat nemusejí, na to dělat testy)
c) řidičák jim platí jen 5 let (ostatním 10 let)
d) jsou omezeni v jízdě o víkendech a svátcích
Co kdyby právě rychlý pruh na dálnicích mohli používat pravě ti, co chodí pravidelně na školení a musejí dodržovat všechny ty pravidla a předpisy co jsem zmiňoval výše. .
1) A další strana věci je, že všichni chceme, aby ekonomika stoupala, a to bez nákladní dopravy obecně prostě nejde.
2) Všichni chceme, aby byly plné regály zboží v obchodech a to bez nákladních vozidel nad 3,5 t prostě nejde.
Navrhuji, aby byly omezení aplikovány na vozidla pod 3,5 t s méně než 2 lidmi na palubě, to bude na silnicích najednou volno a nákladní vozidla nad 3,5 t už nikomu překážet nebudou .
Jestli někdo budete investovat čas na reakci na můj příspěvek, uveďte prosím, jestli jezdíte jen s vozidlem pod 3,5 t nebo i nad 3,5 t.
Já zedním jen s osobákem(pod 3,5 t).
já tak trochu žasnu nad tím, jak všichni nesnáší nákladní vozidla nad 3,5 t.
A přitom právě řidiči nákladních vozidel nad 3,5 t jsou ze všech řidičů nejvíce hlídáni a nejvíce kontrolováni:
a) musejí dodržovat pravidelné přestávky (když nedodrží nebo nedoloží přestávky - pokuta v řádech desetitisíců) - ostatní můžou jet v kuse do Chorvatska a nikdo to neřeší
b) musejí každý rok na školení (ostatní vylezou z autoškoly a už se nikdy vzdělávat nemusejí, na to dělat testy)
c) řidičák jim platí jen 5 let (ostatním 10 let)
d) jsou omezeni v jízdě o víkendech a svátcích
Co kdyby právě rychlý pruh na dálnicích mohli používat pravě ti, co chodí pravidelně na školení a musejí dodržovat všechny ty pravidla a předpisy co jsem zmiňoval výše. .
1) A další strana věci je, že všichni chceme, aby ekonomika stoupala, a to bez nákladní dopravy obecně prostě nejde.
2) Všichni chceme, aby byly plné regály zboží v obchodech a to bez nákladních vozidel nad 3,5 t prostě nejde.
Navrhuji, aby byly omezení aplikovány na vozidla pod 3,5 t s méně než 2 lidmi na palubě, to bude na silnicích najednou volno a nákladní vozidla nad 3,5 t už nikomu překážet nebudou .
Jestli někdo budete investovat čas na reakci na můj příspěvek, uveďte prosím, jestli jezdíte jen s vozidlem pod 3,5 t nebo i nad 3,5 t.
Já zedním jen s osobákem(pod 3,5 t).
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Rychly pruh, rycmonde, rychly pruh. Ne, 84km/h neni rychlost. A par kamcaku znam, takze bych si o nich nejake iluze nedelal. A mimochodem, na kazdorocni skoleni chodi mnohem vic lidi, nez operatori kulatych lopat, vcetne moji malickosti. A jakkoliv C mam, naposledy jsem to ridil v dobe, kdy byly meziplyny beznou vybavou ridice.
Jinak, pravda, neuvedomil jsem si, ze i v pripade promenneho znaceni plati to o objizdeni. Pak bych se asi nebranil nejake zakonodarne tvorivosti (pripadne vyuziti nejake klicky) umoznujici osolit jetela, ktery si mysli, ze kdyz nekde zaviselo deset navesu, on je tak dobry, ze to projede a ucpe cestu definitivne.
Jinak, pravda, neuvedomil jsem si, ze i v pripade promenneho znaceni plati to o objizdeni. Pak bych se asi nebranil nejake zakonodarne tvorivosti (pripadne vyuziti nejake klicky) umoznujici osolit jetela, ktery si mysli, ze kdyz nekde zaviselo deset navesu, on je tak dobry, ze to projede a ucpe cestu definitivne.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Ja vidim nejvetsi problem v tom, ze pokud by i k nejakemu omezeni doslo, stejne bude dost tech, kteri na to budou kaslat. Protoze jsou to z naproste vetsiny poznavaci znacky (CZ, SK, PL, H) kamionu brazdicich nase dalnice, ktere vidam, jak v Nemecku porusuji platny zakaz predjizdeni. Nicmene je to trochu na hrane s OT.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
To bude asi tím, že ze zkušenosti tak 80-90% těchto "profesionálů" jezdí jako hovada a daleko hůř než osobáci. Jak se zdá, tak nějaké přezkušování nebo délka řidičáků nemá na jejich jízdu žádný pozitivní vliv...rycmond píše:Ahoj všem,
já tak trochu žasnu nad tím, jak všichni nesnáší nákladní vozidla nad 3,5 t.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Berurycmond píše:...
Co kdyby právě rychlý pruh na dálnicích mohli používat pravě ti, co chodí pravidelně na školení a musejí dodržovat všechny ty pravidla a předpisy co jsem zmiňoval výše. .
...
a nikoho tam zdržovat nebudu, samo že se tam s výše uvedenou "výbavou" pohybuji do 3,5t
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Prosím zanechte OT, toto posledních pár příspěvku se skutečně netýká D11.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
pár fotek z příhraničního úseku S3
http://s3-kamiennagora-granicapanstwa.p ... nicze.html
kde je i část budoucí D11 (pohled z území ČR směrem Polsko)
větší http://s3-kamiennagora-granicapanstwa.p ... km-52-.jpg
http://s3-kamiennagora-granicapanstwa.p ... nicze.html
kde je i část budoucí D11 (pohled z území ČR směrem Polsko)
větší http://s3-kamiennagora-granicapanstwa.p ... km-52-.jpg
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
princ Miroslav popisuje, jak podali v listopadu žalobu proti Krajskému úřadu HK kraje ... a že se hodlají účastnit a připomínkat další správní řízení u 1108 a 1109 (rozuměj blokovat ...)
http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2540305
http://detizeme.cz/zprava.shtml?x=2540305
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
..výživné:o)
Děti Země v září 2018 zjistily, že krajský úřad v Hradci Králové, odbor životního prostředí jim v rozporu se zákonem a s jejich žádostí neoznámil zahájení dvou řízení o škodlivém zásahu dálnice D11 z Jaroměře ke státní hranici do cenných biotopů desítek zvláště chráněných druhů organismů, takže se jich nemohly účastnit.
Ministerstvo životního prostředí v Hradci Králové jim nyní potvrdilo, že krajský úřad postupoval nezákonným způsobem a upřel jim tak jejich právo dálnici D11 připomínkovat.
„Již více než deset zasíláme na krajský úřad v Hradci Králové žádosti, aby nám byly zasílány informace o zahájení všech řízení, které se týkají dopravních staveb, a když už k tomu u dálnice D11 dojde, tak krajský úřad nám nic nepošle, což lze považovat za ukázku arogantního zneužití úřední moci,“ tvrdí předseda Dětí Země Miroslav Patrik, podle kterého se to mohlo stát i dalším spolkům, které měly také podanou žádost.
1) Ministerstvo potvrzuje nezákonnost? Neměl by to dělat soud?
2) Informace o zahájení - nejsou zveřejňována na Úřední desce daného úřadu?
Krajský úřad tak neumožnil Dětem Země zúčastnit se řízení o zásahu dálnice D1108 Jaroměř – Trutnov do biotopů dvanácti cenných druhů organismů, které probíhalo od prosince 2017 do srpna 2018, a dále o zásahu dálnice D1109 Trutnov – státní hranice do biotopů třiceti cenných druhů organismů, které probíhalo od října 2017 do ledna 2018. Děti Země v rámci těchto dvou řízení proto nemohly vznést své návrhy a připomínky.
3) Podle jedné z těch novel, mají být účastníky? Nebo to je dálnice=EIA, takže by měli?
4) Jsou známy ty jejich požadavky? Jedná s nimi o nic někdo z ŘSD/kraje?
„Jsme ovšem rádi, že porušení zákona ze strany krajského úřadu nám Ministerstvo životního prostředí potvrdilo. Na druhou stranu nám nezbývá nic jiného, než dálnici D11 z Jaroměře ke státní hranici připomínkovat v dalších povolovacích fázích, abychom měli jistotu, že vlivy na přírodu a krajinu budou reálným a efektivním způsobem eliminovány a přiměřeně kompenzovány,“ upozorňuje dále Patrik.
Děti Země navíc proti tomuto nezákonnému zásahu krajského úřadu v Hradci Králové podaly v listopadu 2018 žalobu, kterou řeší Krajský soud v Hradci Králové. Jejím cílem je, aby nestranný soud posoudil intenzitu nezákonného postupu krajského úřadu, který několik měsíců porušoval práva Dětí Země, což nelze připustit.
Porušování práv DZ nelze připustit.o)
Děti Země v září 2018 zjistily, že krajský úřad v Hradci Králové, odbor životního prostředí jim v rozporu se zákonem a s jejich žádostí neoznámil zahájení dvou řízení o škodlivém zásahu dálnice D11 z Jaroměře ke státní hranici do cenných biotopů desítek zvláště chráněných druhů organismů, takže se jich nemohly účastnit.
Ministerstvo životního prostředí v Hradci Králové jim nyní potvrdilo, že krajský úřad postupoval nezákonným způsobem a upřel jim tak jejich právo dálnici D11 připomínkovat.
„Již více než deset zasíláme na krajský úřad v Hradci Králové žádosti, aby nám byly zasílány informace o zahájení všech řízení, které se týkají dopravních staveb, a když už k tomu u dálnice D11 dojde, tak krajský úřad nám nic nepošle, což lze považovat za ukázku arogantního zneužití úřední moci,“ tvrdí předseda Dětí Země Miroslav Patrik, podle kterého se to mohlo stát i dalším spolkům, které měly také podanou žádost.
1) Ministerstvo potvrzuje nezákonnost? Neměl by to dělat soud?
2) Informace o zahájení - nejsou zveřejňována na Úřední desce daného úřadu?
Krajský úřad tak neumožnil Dětem Země zúčastnit se řízení o zásahu dálnice D1108 Jaroměř – Trutnov do biotopů dvanácti cenných druhů organismů, které probíhalo od prosince 2017 do srpna 2018, a dále o zásahu dálnice D1109 Trutnov – státní hranice do biotopů třiceti cenných druhů organismů, které probíhalo od října 2017 do ledna 2018. Děti Země v rámci těchto dvou řízení proto nemohly vznést své návrhy a připomínky.
3) Podle jedné z těch novel, mají být účastníky? Nebo to je dálnice=EIA, takže by měli?
4) Jsou známy ty jejich požadavky? Jedná s nimi o nic někdo z ŘSD/kraje?
„Jsme ovšem rádi, že porušení zákona ze strany krajského úřadu nám Ministerstvo životního prostředí potvrdilo. Na druhou stranu nám nezbývá nic jiného, než dálnici D11 z Jaroměře ke státní hranici připomínkovat v dalších povolovacích fázích, abychom měli jistotu, že vlivy na přírodu a krajinu budou reálným a efektivním způsobem eliminovány a přiměřeně kompenzovány,“ upozorňuje dále Patrik.
Děti Země navíc proti tomuto nezákonnému zásahu krajského úřadu v Hradci Králové podaly v listopadu 2018 žalobu, kterou řeší Krajský soud v Hradci Králové. Jejím cílem je, aby nestranný soud posoudil intenzitu nezákonného postupu krajského úřadu, který několik měsíců porušoval práva Dětí Země, což nelze připustit.
Porušování práv DZ nelze připustit.o)
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Tak pane soudce, sup, sup, nejaky odkladny ucinek. Nebo se to snad, nedej boze, postavi..
: o )
: o )
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Já si stejně myslím, že z prince Miroslava toho zahradníka někdo udělá... on ty dálnice prostě nemá rád, tak s dostavbou D11 bude páchat dobro v podobě obstrukčního zdržování výstavby, něco jako na D8.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Celé je to velmi zvláštní. Jako právního laika mě zaujaly následující věci.
Jen by mě zajímlo co jim opravdu Ministerstvo ŽP potvrdilo nebo nepotvrdilo, ale nedivil bych se, kdyby to byla taky nějáká dezinterpretace čili lež.
Že by mělo Ministerstvo ŽP pobočku v HK ? To asi ne. Ale to bude asi jen překlep.Patrik píše:..Ministerstvo životního prostředí v Hradci Králové jim nyní potvrdilo
To lze podat paušální žádost typu "zasílejte mi všechno co se týká dopravních staveb" ? O tom dost pochybuji. To by pak mohl kde kdo neúměrně zatěžovat úřady, třeba požádat stavební úřad na Praze 10 - zasílejte mi informace o všech stavebních řízeních. To by pak stačilo pár takových kverulantů s paušálními žádostmi a paralyzovaly by celý úřední systém v CR ....Úřady by pak nedělaly nic jiného, než rozesílaly informace o každém svém úředním úkonu.Patrik píše:„Již více než deset zasíláme na krajský úřad v Hradci Králové žádosti, aby nám byly zasílány informace o zahájení všech řízení, které se týkají dopravních staveb
Jak neumožnil ? Oni se přece vůbec nepřihlásili. Jistě to viselo na Úřední desce a přihlásit se mohl každý, kdo chtěl. Takže tohle vypadá jako kec.Patrik píše: Krajský úřad tak neumožnil Dětem Země zúčastnit se řízení o zásahu dálnice D1108 Jaroměř – Trutnov do biotopů ...........
Jen by mě zajímlo co jim opravdu Ministerstvo ŽP potvrdilo nebo nepotvrdilo, ale nedivil bych se, kdyby to byla taky nějáká dezinterpretace čili lež.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Přesně Lynxy.
Je to prostě kombinace mediálního pokrytí přes přátelsky naladěné kamarády novináře, dále se hodí nějaká pofiderní televizní celebrita "co ráda chrání přírodu" přitom jako vrchol outdoorových aktivit je pro ně procházka přes Riegrovy sady, a pak nesmíte zapomenout na kamarády z Ekologického právního servisu (po několika průserech přejmenovaní na Frank Bold), kterým se povedlo infiltrovat správní soudy, zejména pak NSS.
Ve skutečnosti je to pro prince Miroslava ukájení vlastní obsese z dálnic a automobilismu obecně. Sám přitom je přesvědčen, že páchá dobro, když obstrukčně zneužívá zákonné možnosti, aby dopravní stavby co-možná-nejvíce oddálil.
Jenom se tomu, vlastně nevím proč, říká "ochrana životního prostředí"....
Je to prostě kombinace mediálního pokrytí přes přátelsky naladěné kamarády novináře, dále se hodí nějaká pofiderní televizní celebrita "co ráda chrání přírodu" přitom jako vrchol outdoorových aktivit je pro ně procházka přes Riegrovy sady, a pak nesmíte zapomenout na kamarády z Ekologického právního servisu (po několika průserech přejmenovaní na Frank Bold), kterým se povedlo infiltrovat správní soudy, zejména pak NSS.
Ve skutečnosti je to pro prince Miroslava ukájení vlastní obsese z dálnic a automobilismu obecně. Sám přitom je přesvědčen, že páchá dobro, když obstrukčně zneužívá zákonné možnosti, aby dopravní stavby co-možná-nejvíce oddálil.
Jenom se tomu, vlastně nevím proč, říká "ochrana životního prostředí"....
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Lynx: MŽP má opravdu v HK pobočku. Posíláme tam projekty k odsouhlasení vlivu na ŽP.Lynx píše:Celé je to velmi zvláštní. Jako právního laika mě zaujaly následující věci.Že by mělo Ministerstvo ŽP pobočku v HK ? To asi ne. Ale to bude asi jen překlep.Patrik píše:..Ministerstvo životního prostředí v Hradci Králové jim nyní potvrdilo
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Lynxi, jenže právě přesně tohle princ Miroslav rád a beztrestně praktikuje - obdobně u rozkladů, napadne všechna stanoviska a chce jejich přezkoumání, bez toho, aby řekl konkrétně které a co v něm.To lze podat paušální žádost typu "zasílejte mi všechno co se týká dopravních staveb" ? O tom dost pochybuji. To by pak mohl kde kdo neúměrně zatěžovat úřady, třeba požádat stavební úřad na Praze 10 - zasílejte mi informace o všech stavebních řízeních. To by pak stačilo pár takových kverulantů s paušálními žádostmi a paralyzovaly by celý úřední systém v CR ....Úřady by pak nedělaly nic jiného, než rozesílaly informace o každém svém úředním úkonu.
A bohužel, NSS mu to v zásadě toleruje. Proto co úsek D1 modernizace, to rok zdržení tam, kde to vytáhnul. (samozřejmě, některé úřady mohly být pružnější při vydávání těch potvrzení stanovisek)
Proto Ťok přišel s těmi kaucemi -což asi nemá šanci projít pro změnu přes Ústavní soud.
Takže vítejte v reálném světě.
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Krycí název, honění vlastního ega by u lidí neprošlo. Ono se toho pod životní prostředí dnes skovává. Stačí se podívat na obnovitelné zdroje, alektromobily, zklidňování dopravy atd.Michal R píše:Jenom se tomu, vlastně nevím proč, říká "ochrana životního prostředí"....
Re: 1108-9 Jaroměř - Trutnov - Královec - Polsko
Jaký princ Miroslav - Šmejd země to je...A jak vidno škodit hodlá stále.